Waarom doe je dit niet per DM? daar ging jouw topic toch niet over?quote:
Dus wie was er slimmer?quote:
Ja lekker vermaak zo in de avondquote:
Ik ook, maar de mods liggen nu waarschijnlijk in hun bed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zowieso een TR gemacht. Zo praat je niet tegen mensen in het openbaar. (ook het internet)
doe ik ook, maar ze valt me openlijk aanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom doe je dit niet per DM? daar ging jouw topic toch niet over?
Gast, ik heb vaker topics van jou gelezen die echt maf waren. En dat zeg ik niet om je te kwetsen, maar je ex uitkafferen hier helpt niks.quote:
Je kan het toch ook negeren en het verder hebben over jouw OP? Of was jouw OP niet zo echt relevant dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
doe ik ook, maar ze valt me openlijk aan
Als ze dat doet, moet je dat gewoon negeren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
doe ik ook, maar ze valt me openlijk aan
FOK! helpt niet echt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gast, ik heb vaker topics van jou gelezen die echt maf waren. En dat zeg ik niet om je te kwetsen, maar je ex uitkafferen hier helpt niks.
Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar straks heb je een ban aan je broek en kan je helemaal nergens je ei kwijt.
Kan je de kwestie niet met iemand bespreken die je kent? Een familielid oid?
kort maar heftigquote:
Ik zat bij mn vriendquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
zo heeft ze me 's een avond lang de UBB Utrecht laten afstruinen naar haar terwijl ze op een feestje zat, de hoer
als het echt is: wees trots dat je vreemd ging met mijquote:
Ik heb geen idee. Zag hoogstens iets wat op een date lijkt. Maar ik ken de geschiedenis nietquote:
Hoe kort?quote:
0 squote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zag hoogstens iets wat op een date lijkt. Maar ik ken de geschiedenis niet
[..]
Hoe kort?
paar wekenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zag hoogstens iets wat op een date lijkt. Maar ik ken de geschiedenis niet
[..]
Hoe kort?
Besef je dat je een ban riskeert?quote:
waarom?quote:
Door dit achterlijke gedrag gok ik zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door te zeggen dat ie paar weken een relatie met haar had?
Door dit topic en jouw gedrag. Je start een topic maar begint privé dingen te bespreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |