quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef DroogDok het volgende:
Als er maar weer minimaal 1 inzit die er goed uitziet in bikini
Ben ik niet met je eens, ook de (semi)-BN'ers die nu meedoen zijn normale mensen die reageren en gedragen zich hetzelfde als onbekende mensen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:26 schreef Astasha het volgende:
ER met "bekende" nederlanders is geen hol aan. Met onbekende mensen was het veel leuker.
Ik krijg altijd het gevoel dat het aandachtsjunkies zijn en puur meedoen om hun "carriere" een boost te geven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ook de (semi)-BN'ers die nu meedoen zijn normale mensen die reageren en gedragen zich hetzelfde als onbekende mensen.
Zou kunnen, kijkplezier is er niet minder om.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:34 schreef Astasha het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel dat het aandachtsjunkies zijn en puur meedoen om hun "carriere" een boost te geven.
Please geen Ferryquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:34 schreef reddevil1408 het volgende:
Een gokje beide mannen: Manuel Broekman, Ferry Doedens, Kay Nambiar, Leo Alkemade, Gers Pardoel, Vjeze Fur,Loek Peters.
Een gokje voor de vrouwen: Leona Phillipo, Anouk Maas, Lobke Berkhout, Krystl Pullens, Lonne van Roosendaal, Ancillia Tillia, Coosje Smid
Nou echt. Hoe gok je dat zo goed???quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:34 schreef reddevil1408 het volgende:
Een gokje, de mannen: Manuel Broekman, Ferry Doedens, Kay Nambiar, Leo Alkemade, Gers Pardoel, Vjeze Fur,Loek Peters.
Een gokje voor de vrouwen: Leona Phillipo, Anouk Maas, Lobke Berkhout, Krystl Pullens, Lonne van Roosendaal, Ancillia Tillia, Coosje Smid
Dat moet wel meer dan een wild gokje geweest zijn, dat kan niet andersquote:
Heb haar paar keer ontmoet en gesproken (werk), ken haar dus niet écht goed maar ze kwam op me over als een lief mens dat alleen zéker het kaas niet van haar brood laat eten. Ik denk dat ze heel leuk gaat zijn in ER en bv rustig Ferry jankend de hoek in stuurt als hij irritant is. Verheug me nu alquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:33 schreef Yaaar het volgende:
En ben blij met Loone, hopen dat ze in het echt net zo krengerig is als hoe ze meestal in films en series speelt!![]()
Ik ken er juist maar 3 nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:29 schreef Evi_90 het volgende:
Ik ga weer kijken. Ken maar 2 (!) mensen van die hele lijst?
is 2013 toch. nu 2014.. nieuw topic lijkt me niet raarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:52 schreef RedFever007 het volgende:
TV / [Expeditie Robinson 2013] #35 Finale!
Hier verder dan maar wmbquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
is 2013 toch. nu 2014.. nieuw topic lijkt me niet raar
maar mij maakt niet uit
quote:0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef Mariposas het volgende:
Geen Gigi hoor...
Acteur Manuel Broekman Wie
Zangeres Krystl Leuk
Acteur Ferry Doedens Ken ik van naam... ;@
(musical)Actrice Lone van Roosendaal Uit voetbalvrouwen dacht ik?
Acteur/cabaretier Leo Alkemade Ohhhh dieeeeeeNooit van gehoord
Zangeres Coosje Smid Heel bekend! Geen idee![]()
Rapper Mr. Polska Ken ik ook niet
(musical)Actrice Anouk Maas Zal vast bekend zijn, maar niet bij mij
Acteur Loek Peters Zegt mij zo niets, alleen de naam weleens gehoord
Zeilster Lobke Berkhout Olympische Spelen, paar medailles gepakt![]()
Rapper Vieze FurKan leuk worden (al vind ik DJVT 3x niks)
Presentatrice Ancilla Tilia![]()
![]()
![]()
Zanger/model Kay Nambiar Wie kent hem niet![]()
Zangeres Sabrina Starke Alleen van naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, precies. Jammer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef roos94 het volgende:
Hm jammer. Leek me een van de weinige leuke kandidaten
Op haar achternaam na nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef roos94 het volgende:
Hm jammer. Leek me een van de weinige leuke kandidaten
Mis de afwisseling, doe maar weer een jaar normale mensen. Of een mengelmoes van normale mensen en BN'ers. Lijkt mij geweldig als je bekend persoon X op eiland Noord zet en dan op Zuid 3 van zijn grootste fansquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Ik mis echt de ER van de beginjaren. ER in huidige vorm is gewoon een slap aftreksel van wat het ooit was.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
Gekoppeld met: TV / [Expeditie Robinson 2013] #35 Finale!
Ik ga hem kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
ER 2001![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig tussenstukjes "we gingen dit, we gingen dat"
Ernst-Paul Hasselbach
Veel voice-overwerk in plaats van kandidaten die dingen verklappen door hun toon
Onbekende Vlamingen en Nederlanders met uiteenlopende beroepen
Mythbusters gaan nu al terug naar hun roots, wordt tijd dat dit ook gebeurt met Expeditie Robinson. Helaas is het met EPH niet meer mogelijk, maar ik nomineer Bas Westerweel en graag ook weer een Vlaamse presentatrice terug, Roos of Evi.
Er staan me nog steeds een aantal mensen bij die er in die jaren aan mee hebben gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
ER 2001![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ernst-Paul Hasselbach
Veel voice-overwerk in plaats van kandidaten die dingen verklappen door hun toon
Mythbusters gaan nu al terug naar hun roots, wordt tijd dat dit ook gebeurt met Expeditie Robinson. Helaas is het met EPH niet meer mogelijk, maar ik nomineer Bas Westerweel en graag ook weer een Vlaamse presentatrice terug, Roos of Evi.
die mag wmb de finale halen!quote:
Als je dat nu zou doen haalt RTL de "gewone mensen" uit de kaartenbak van hun weggooi-amusement "reality" programma's. Een hoop gescripte bullshit dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
ER 2001![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ernst-Paul Hasselbach
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:13 schreef tralalala het volgende:
Het enige wat ik van vorig seizoen nog weet is het kontje van Gerrie.
Jaja heftiger dat zeggen ze elke keerquote:
Is dat zo ja? Dan ga ik wel wat anders doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik mij verheugen op vanavond, is de eerste aflevering weer die klote preview van de kandidaten
ZO ontzettend heftig.. dat je nu zelfs na het geheime eiland en weer weggeschopt te worden NOG een keer mag terug komen?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja heftiger dat zeggen ze elke keer
Eerste sla ik over, die voorstelrondjes en zo vind ik nooit zoveel aan. Kijken of ik dit seizoen blijf hangen, afgelopen keren haakte ik na een paar afleveringen af.
Beetje zappen tussen het voetbal en Ancillaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:33 schreef Koempel020 het volgende:
Ik ga vanavond niet eens kijken, alleen maar preview over de kandidaten!
Daar zal het wel weer op neerkomen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ZO ontzettend heftig.. dat je nu zelfs na het geheime eiland en weer weggeschopt te worden NOG een keer mag terug komen?
Haha, dat is ook nog altijd een optie.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje zappen tussen het voetbal en Ancilla
zou het niet weten jongen..quote:Op donderdag 4 september 2014 19:51 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Haha, dat is ook nog altijd een optie.
Is er een stream op rtl.nl? Dan ka ik het nog mischien op een scherm laten draaien hier.
true story.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
zou het niet weten jongen..lijkt mij een beetje raar dat ze zulke dingen gaan streamen
Nou, hier sluit ik mij bij aan. Wat een dom kalf.quote:
Irritante figuren komen altijd ver.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk gaat Ferry Doedel er als eerste uit.
Waarom zeg je dit?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk gaat Ferry Doedel er als eerste uit.
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkledingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Zag liever geza dan die broekmanquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weer die inteelt groep van Geisa
Als Ferry Doedens ER wint neem je hem een maand lang als UI. Haterquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Ik draag helemaal geen marktkleding ja!
En anders hele mooie marktkleding.
Daar tussen de reacties van dat bericht zie ik trouwens een paar scherpe one-liners van mezelf.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Ferry Doedens ER wint neem je hem een maand lang als UI. Hater
Wat fijn dat je zo tevreden bent met jezelf.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar tussen de reacties van dat bericht zie ik trouwens een paar scherpe one-liners van mezelf.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die ziet er een partij slecht uit zonder make up
Zag dat ze iets in haar lip heeft laten spuiten.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gadverdamme, Haline Reijn, moest dat nou?
Dat verbaast me niksquote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zag dat ze iets in haar lip heeft laten spuiten.
Oh heb nu al een zwak voor Ancilia
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zag dat ze iets in haar lip heeft laten spuiten.
Oh heb nu al een zwak voor Ancilia
Kinderachtig gedrag uit VBL.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks
Ancilla is ook een user op FOK!
Topicreeks: FOK!GR14: NU livechat met Ancilla Tilia
Nou ja, ze probeerde zieltjes te winnen voor de piratenpartij.
Lol, jij strooit ook gauw metquote:
Dat Halina botox in haar lip spuit?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lol, jij strooit ook gauw met. Waarom verbaast dat je niks?
Dat is een hele vervelende user, ga er niet op in.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lol, jij strooit ook gauw met. Waarom verbaast dat je niks?
Ik ga je ontvrienden op facebook.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een hele vervelende user, ga er niet op in.
Niet alleen zijn ogen hoor. Remy is heerlijk.quote:
Dat was leuk he. Nog een ban aan over gehoudenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks
Ancilla is ook een user op FOK!
Topicreeks: FOK!GR14: NU livechat met Ancilla Tilia
Nou ja, ze probeerde zieltjes te winnen voor de piratenpartij.
Dat zie ik in dat chattopicquote:Op donderdag 4 september 2014 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een hele vervelende user, ga er niet op in.
De schade die Ancilla toen heeft aangericht is niet te overzien.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat was leuk he. Nog een ban aan over gehouden
Kinderachtig hè? Nou ja laat hem maar verder.quote:
Ja toen was heel VBL even een weekje met vakantie.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat was leuk he. Nog een ban aan over gehouden
Stel je niet aan, gast.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De schade die Ancilla toen heeft aangericht is niet te overzien.
Wij vinden het ook gezellig dat jij er bent.quote:
Whoohooquote:Op donderdag 4 september 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij vinden het ook gezellig dat jij er bent.
quote:
Relevantie -1 .quote:
Ik ga het tegen Mint zeggen!quote:
Ik heb ER nog nooit gevolgd en zag net dat het begon, dus besloot het een kans te gevenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom, gezellig dat je kijkt
Het voordeel van dit jaar is dat er alleen maar Nederlanders meedoen, in het verleden deden er ook nog wel eens Belgen mee, die probeerden zo snel mogelijk alle Nederlanders er uit te werken.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hen ER nog nooit gevolgd en zag net dat het begon, dus besloot het een kans te geven
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat die Mani89 doet is stoken in livetopics.
Die Rambomongool toenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het voordeel van dit jaar is dat er alleen maar Nederlanders meedoen, in het verleden deden er ook nog wel eens Belgen mee, die probeerden zo snel mogelijk alle Nederlanders er uit te werken.
En nu moeten 'we' het zelf doen?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het voordeel van dit jaar is dat er alleen maar Nederlanders meedoen, in het verleden deden er ook nog wel eens Belgen mee, die probeerden zo snel mogelijk alle Nederlanders er uit te werken.
Niets, wel tegen ferry doedens'enquote:
+1quote:Op donderdag 4 september 2014 20:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niets, wel tegen ferry doedens'en
#ExitFerryquote:Op donderdag 4 september 2014 20:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niets, wel tegen ferry doedens'en
ik gok de homoquote:Op donderdag 4 september 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd welke minderheid deze keer de klos is
die belgen hebben ons keihard verraden met hun afwezigheidquote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zagen jullie dat ook bij Ned Italië net
Wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zagen jullie dat ook bij Ned Italië net
Nee niet die schaatser.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Body Mass Index?
Brandmeldinstallatie?
Waarom niet Crystal? Of Kristel?quote:
Die hebben anderen alquote:Op donderdag 4 september 2014 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom niet Crystal? Of Kristel?
ik ook nietquote:
Nope, corpsbal.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die doet niet mee. Hoop dat je t ook op broekman kan.
Daar gaat de eerste uitzending helaas altijd aan op.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nu wel klaar met de introductieweek.
k zit al een halfuur te wachten totdat ze eindelijk insecten gaan etenquote:Op donderdag 4 september 2014 21:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nu wel klaar met de introductieweek.
Zelfs na de introductie nog steeds niet zelfs...quote:
dat jaquote:Op donderdag 4 september 2014 21:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Blik D artiesten open getrokken.
nahquote:
Mien Rabberingsteen.quote:
Lone Rangerquote:Op donderdag 4 september 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Lonewat de neuk is dat voor naam
Vrouwen in de overgangquote:Op donderdag 4 september 2014 21:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hadden we al gewed op de eerste janktranen ?
Sowieso te laat nu...
Lonely van Rozendaal.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Lonewat de neuk is dat voor naam
zieltjes winnen?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je bij de laatste 18 van Idols 4 kan komen, dan kan je wat.
Stinkend IT-volk.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef Copycat het volgende:
Ferry. Held. Kreeg de meeste FOK!kers over de zeik. Met één terechte opmerking. Het zag er ook niet uit, dat publiek.
Hij wel, kennelijkquote:Op donderdag 4 september 2014 21:10 schreef Faux. het volgende:
Vriendje als eigen personal coach, zou je daar nou blij van worden?
Lijkt op een kneus, vind ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:09 schreef Copycat het volgende:
Ferry. Held. Kreeg de meeste FOK!kers over de zeik. Met één terechte opmerking. Het zag er ook niet uit, dat publiek.
kosherquote:
Voor of na Lode ?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:12 schreef Faux. het volgende:
K verwed alvast 100 euro op tranen van Coosje
quote:Op donderdag 4 september 2014 21:12 schreef Momo... het volgende:
Sabrina Stark de dochter van Ned Stark
Na. Ze lijkt me zo'n opkropper die in t heetst van de strijd keihard gaat janken om zieltjes te winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |