Jaja heftiger dat zeggen ze elke keerquote:
Is dat zo ja? Dan ga ik wel wat anders doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik mij verheugen op vanavond, is de eerste aflevering weer die klote preview van de kandidaten
ZO ontzettend heftig.. dat je nu zelfs na het geheime eiland en weer weggeschopt te worden NOG een keer mag terug komen?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja heftiger dat zeggen ze elke keer
Eerste sla ik over, die voorstelrondjes en zo vind ik nooit zoveel aan. Kijken of ik dit seizoen blijf hangen, afgelopen keren haakte ik na een paar afleveringen af.
Beetje zappen tussen het voetbal en Ancillaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:33 schreef Koempel020 het volgende:
Ik ga vanavond niet eens kijken, alleen maar preview over de kandidaten!
Daar zal het wel weer op neerkomen jaquote:Op donderdag 4 september 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ZO ontzettend heftig.. dat je nu zelfs na het geheime eiland en weer weggeschopt te worden NOG een keer mag terug komen?
Haha, dat is ook nog altijd een optie.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje zappen tussen het voetbal en Ancilla
zou het niet weten jongen..quote:Op donderdag 4 september 2014 19:51 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Haha, dat is ook nog altijd een optie.
Is er een stream op rtl.nl? Dan ka ik het nog mischien op een scherm laten draaien hier.
true story.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
zou het niet weten jongen..lijkt mij een beetje raar dat ze zulke dingen gaan streamen
Nou, hier sluit ik mij bij aan. Wat een dom kalf.quote:
Irritante figuren komen altijd ver.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk gaat Ferry Doedel er als eerste uit.
Waarom zeg je dit?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk gaat Ferry Doedel er als eerste uit.
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkledingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Zag liever geza dan die broekmanquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weer die inteelt groep van Geisa
Als Ferry Doedens ER wint neem je hem een maand lang als UI. Haterquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Ik draag helemaal geen marktkleding ja!
En anders hele mooie marktkleding.
Daar tussen de reacties van dat bericht zie ik trouwens een paar scherpe one-liners van mezelf.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Ferry Doedens ER wint neem je hem een maand lang als UI. Hater
Wat fijn dat je zo tevreden bent met jezelf.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar tussen de reacties van dat bericht zie ik trouwens een paar scherpe one-liners van mezelf.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die ziet er een partij slecht uit zonder make up
Zag dat ze iets in haar lip heeft laten spuiten.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gadverdamme, Haline Reijn, moest dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |