Irritante figuren komen altijd ver.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk gaat Ferry Doedel er als eerste uit.
Waarom zeg je dit?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk gaat Ferry Doedel er als eerste uit.
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkledingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Zag liever geza dan die broekmanquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weer die inteelt groep van Geisa
Als Ferry Doedens ER wint neem je hem een maand lang als UI. Haterquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Ik draag helemaal geen marktkleding ja!
En anders hele mooie marktkleding.
Daar tussen de reacties van dat bericht zie ik trouwens een paar scherpe one-liners van mezelf.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Ferry Doedens ER wint neem je hem een maand lang als UI. Hater
Wat fijn dat je zo tevreden bent met jezelf.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar tussen de reacties van dat bericht zie ik trouwens een paar scherpe one-liners van mezelf.
Jij niet dan?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die ziet er een partij slecht uit zonder make up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |