Op haar achternaam na nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef roos94 het volgende:
Hm jammer. Leek me een van de weinige leuke kandidaten
Mis de afwisseling, doe maar weer een jaar normale mensen. Of een mengelmoes van normale mensen en BN'ers. Lijkt mij geweldig als je bekend persoon X op eiland Noord zet en dan op Zuid 3 van zijn grootste fansquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
Ik mis echt de ER van de beginjaren. ER in huidige vorm is gewoon een slap aftreksel van wat het ooit was.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef djkoelkast het volgende:
Gekoppeld met: TV / [Expeditie Robinson 2013] #35 Finale!
Ik ga hem kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
ER 2001![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig tussenstukjes "we gingen dit, we gingen dat"
Ernst-Paul Hasselbach
Veel voice-overwerk in plaats van kandidaten die dingen verklappen door hun toon
Onbekende Vlamingen en Nederlanders met uiteenlopende beroepen
Mythbusters gaan nu al terug naar hun roots, wordt tijd dat dit ook gebeurt met Expeditie Robinson. Helaas is het met EPH niet meer mogelijk, maar ik nomineer Bas Westerweel en graag ook weer een Vlaamse presentatrice terug, Roos of Evi.
Er staan me nog steeds een aantal mensen bij die er in die jaren aan mee hebben gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
ER 2001![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ernst-Paul Hasselbach
Veel voice-overwerk in plaats van kandidaten die dingen verklappen door hun toon
Mythbusters gaan nu al terug naar hun roots, wordt tijd dat dit ook gebeurt met Expeditie Robinson. Helaas is het met EPH niet meer mogelijk, maar ik nomineer Bas Westerweel en graag ook weer een Vlaamse presentatrice terug, Roos of Evi.
die mag wmb de finale halen!quote:
Als je dat nu zou doen haalt RTL de "gewone mensen" uit de kaartenbak van hun weggooi-amusement "reality" programma's. Een hoop gescripte bullshit dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef djkoelkast het volgende:
ER 2001![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ernst-Paul Hasselbach
quote:Op donderdag 4 september 2014 13:13 schreef tralalala het volgende:
Het enige wat ik van vorig seizoen nog weet is het kontje van Gerrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |