Stel je niet aan, gast.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De schade die Ancilla toen heeft aangericht is niet te overzien.
Wij vinden het ook gezellig dat jij er bent.quote:
Whoohooquote:Op donderdag 4 september 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij vinden het ook gezellig dat jij er bent.
quote:
Relevantie -1 .quote:
Ik ga het tegen Mint zeggen!quote:
Ik heb ER nog nooit gevolgd en zag net dat het begon, dus besloot het een kans te gevenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom, gezellig dat je kijkt
Het voordeel van dit jaar is dat er alleen maar Nederlanders meedoen, in het verleden deden er ook nog wel eens Belgen mee, die probeerden zo snel mogelijk alle Nederlanders er uit te werken.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hen ER nog nooit gevolgd en zag net dat het begon, dus besloot het een kans te geven
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat die Mani89 doet is stoken in livetopics.
Die Rambomongool toenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het voordeel van dit jaar is dat er alleen maar Nederlanders meedoen, in het verleden deden er ook nog wel eens Belgen mee, die probeerden zo snel mogelijk alle Nederlanders er uit te werken.
En nu moeten 'we' het zelf doen?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het voordeel van dit jaar is dat er alleen maar Nederlanders meedoen, in het verleden deden er ook nog wel eens Belgen mee, die probeerden zo snel mogelijk alle Nederlanders er uit te werken.
Niets, wel tegen ferry doedens'enquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |