quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef DroogDok het volgende:
Als er maar weer minimaal 1 inzit die er goed uitziet in bikini
Ben ik niet met je eens, ook de (semi)-BN'ers die nu meedoen zijn normale mensen die reageren en gedragen zich hetzelfde als onbekende mensen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:26 schreef Astasha het volgende:
ER met "bekende" nederlanders is geen hol aan. Met onbekende mensen was het veel leuker.
Ik krijg altijd het gevoel dat het aandachtsjunkies zijn en puur meedoen om hun "carriere" een boost te geven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ook de (semi)-BN'ers die nu meedoen zijn normale mensen die reageren en gedragen zich hetzelfde als onbekende mensen.
Zou kunnen, kijkplezier is er niet minder om.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:34 schreef Astasha het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel dat het aandachtsjunkies zijn en puur meedoen om hun "carriere" een boost te geven.
Please geen Ferryquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:34 schreef reddevil1408 het volgende:
Een gokje beide mannen: Manuel Broekman, Ferry Doedens, Kay Nambiar, Leo Alkemade, Gers Pardoel, Vjeze Fur,Loek Peters.
Een gokje voor de vrouwen: Leona Phillipo, Anouk Maas, Lobke Berkhout, Krystl Pullens, Lonne van Roosendaal, Ancillia Tillia, Coosje Smid
Nou echt. Hoe gok je dat zo goed???quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:34 schreef reddevil1408 het volgende:
Een gokje, de mannen: Manuel Broekman, Ferry Doedens, Kay Nambiar, Leo Alkemade, Gers Pardoel, Vjeze Fur,Loek Peters.
Een gokje voor de vrouwen: Leona Phillipo, Anouk Maas, Lobke Berkhout, Krystl Pullens, Lonne van Roosendaal, Ancillia Tillia, Coosje Smid
Dat moet wel meer dan een wild gokje geweest zijn, dat kan niet andersquote:
Heb haar paar keer ontmoet en gesproken (werk), ken haar dus niet écht goed maar ze kwam op me over als een lief mens dat alleen zéker het kaas niet van haar brood laat eten. Ik denk dat ze heel leuk gaat zijn in ER en bv rustig Ferry jankend de hoek in stuurt als hij irritant is. Verheug me nu alquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:33 schreef Yaaar het volgende:
En ben blij met Loone, hopen dat ze in het echt net zo krengerig is als hoe ze meestal in films en series speelt!![]()
Ik ken er juist maar 3 nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:29 schreef Evi_90 het volgende:
Ik ga weer kijken. Ken maar 2 (!) mensen van die hele lijst?
is 2013 toch. nu 2014.. nieuw topic lijkt me niet raarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:52 schreef RedFever007 het volgende:
TV / [Expeditie Robinson 2013] #35 Finale!
Hier verder dan maar wmbquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
is 2013 toch. nu 2014.. nieuw topic lijkt me niet raar
maar mij maakt niet uit
quote:0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef Mariposas het volgende:
Geen Gigi hoor...
Acteur Manuel Broekman Wie
Zangeres Krystl Leuk
Acteur Ferry Doedens Ken ik van naam... ;@
(musical)Actrice Lone van Roosendaal Uit voetbalvrouwen dacht ik?
Acteur/cabaretier Leo Alkemade Ohhhh dieeeeeeNooit van gehoord
Zangeres Coosje Smid Heel bekend! Geen idee![]()
Rapper Mr. Polska Ken ik ook niet
(musical)Actrice Anouk Maas Zal vast bekend zijn, maar niet bij mij
Acteur Loek Peters Zegt mij zo niets, alleen de naam weleens gehoord
Zeilster Lobke Berkhout Olympische Spelen, paar medailles gepakt![]()
Rapper Vieze FurKan leuk worden (al vind ik DJVT 3x niks)
Presentatrice Ancilla Tilia![]()
![]()
![]()
Zanger/model Kay Nambiar Wie kent hem niet![]()
Zangeres Sabrina Starke Alleen van naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, precies. Jammer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef roos94 het volgende:
Hm jammer. Leek me een van de weinige leuke kandidaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |