Nee niet gezien, maar ik dacht dat er lichamen nog in tact waren en dat deze 40 als eerste waren omdat ze in tact waren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef agter het volgende:
[..]
Als je die nare filmpjes bekijkt, dan begrijp je dat ze nooit 1 mens in 1 kist kunnen krijgen.
Zoveel losse stukken.
Bron NOStwitter:PolitieLE twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:51:00Hartelijk dank voor uw medewerking, begrip en respect tijdens de rouwstoet naar #Hilversum. reageer retweet
Het zou ook kunnen dat ze eerst de lichamen hebben gestuurd die het verst in staat van ontbinding waren. Omdat de tijd meer dringt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar ik dacht dat er lichamen nog in tact waren en dat deze 40 als eerste waren omdat ze in tact waren.
Natuurlijk mogen we kritisch zijn maar het is vaak totaal niet gefundeerd. Ik krijg vaak de indruk dat mensen die kritiek leveren, nog nooit in een ander land zijn geweest. Kritiek is goed, zolang het (ook relatief) terecht is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit sluit niet uit dat we ook kritisch mogen zijn. Doe niet zo dramatisch. In de VS zeiken de twee grote partijen harder dan ooit op elkaar. Maar na orkaan Kathrina stond Chris Christie, die zich op een vreselijke manier kan profileren, gewoon naast Obama.
Zijn toch vaak bepaalde types die zeuren. Sommige Allochtonen en henk en ingrid's.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omdat vele Nederlanders zeurders zijn?
Er was er toch al één bij Giel van de week?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ben trouwens benieuwd welke BN'er het eerste gaat kapitaliseren op deze ramp middels één of ander matig droevig nummer.
Sowieso slaat het nergens op om ìn Nederland patriottistisch te doen. Daarbuiten mag je het meer laten gaan uiteraard. Zelfde met voetbal. Op de eigen tribune zeiken, en daarbuiten nooit iets toegeven aan supporters van andere clubs. Allemaal niet meer dan normaal en niets hypocriet aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon erg kritisch op zichzelf en klagen is zo'n beetje volkssport#1. Maar ik denk dat de meeste diep van binnen en zeker in vergelijking met andere landen, behoorlijk trots zijn op Nederland.
Alleen uitten we dat niet door patriottistische liederen of vlaggenzwaaien. We zijn ook een erg bescheiden volk.
Daar kan je wel eens gelijk in hebben en ik hoop dat het zo isquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon erg kritisch op zichzelf en klagen is zo'n beetje volkssport#1. Maar ik denk dat de meeste diep van binnen en zeker in vergelijking met andere landen, behoorlijk trots zijn op Nederland.
Alleen uitten we dat niet door patriottistische liederen of vlaggenzwaaien. We zijn ook een erg bescheiden volk.
Idd ja...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Greys het volgende:
Die beelden bij Boulevard met dit muziekje hakken er ook weer in
Dat was een jongen die een rapsong had gemaakt voor een overleden vriend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er was er toch al één bij Giel van de week?
Welk top40 nummer is eronder gezet eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Xan21 het volgende:
Ik haat dit soort compilaties met die shit muziek eronder
Nee, het was sws een meisje over deze ramp.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat was een jongen die een rapsong had gemaakt voor een overleden vriend.
Neem aan dat dit niet opnieuw wordt gefilmd?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen nog minimaal 74 lichamen naar NL. Zelfde schema: 16.00 Eindhoven en daarna in stoet naar Hilversum.
http://nos.nl/artikel/678(...)ichamen-naar-nl.html
Ik hoef het ook echt niet nog 85 keer te zien idd...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Xan21 het volgende:
Ik haat dit soort compilaties met die shit muziek eronder
Iets met 'i'll be with you'quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef PG18 het volgende:
[..]
Welk top40 nummer is eronder gezet eigenlijk?
Neem aan van wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Neem aan dat dit niet opnieuw wordt gefilmd?
MAtt Simons - with youquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef PG18 het volgende:
[..]
Welk top40 nummer is eronder gezet eigenlijk?
Goh. Gras is groen.quote:
Ik denk dat ook vaak, want wat is het hier allemaal goed geregeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen we kritisch zijn maar het is vaak totaal niet gefundeerd. Ik krijg vaak de indruk dat mensen die kritiek leveren, nog nooit in een ander land zijn geweest. Kritiek is goed, zolang het (ook relatief) terecht is.
Met Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef superniger het volgende:
Jan Kooijemans en Froukje de Both gaan het een en ander duiden.
Zo is dat. Men is er aan gewend maar het is juist heel belangrijk om je dat te realiseren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ook vaak, want wat is het hier allemaal goed geregeld.
Meteen weer naar NL 1.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Met Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Niet alle slachtoffers zijn Nederlands. Als dit wel zo was geweest was dat nummer misschien gepaster.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef PG18 het volgende:
[..]
[..]
Valt me nog mee dat ze niet Home van die Dotan doen.
Maar vooral wat acteren om sympathie te wekken, heb ik de indruk. Daar ben ik niet zo van. Peter doet tenminste normaal. Maar goed, RTL Boulevard kan ik sowieso niet zo goed hebben. Zap weer weg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef superniger het volgende:
Ja, Nederlanders gaan inderdaad een stuk beschaafder om met slachtoffers....quote:
Nou, dat nummer klinkt te vrolijk en ik heb er op één of andere manier een WK-associatie meequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Niet alle slachtoffers zijn Nederlands. Als dit wel zo was geweest was dat nummer misschien gepaster.
Benieuwd wat er zo dringend is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:33 schreef Snowballed het volgende:
Hetzelfde maar uitgebreider:
Ministerraad vanavond bijeen
Toegevoegd: woensdag 23 jul 2014, 20:30
Het kabinet is vanavond bij elkaar in het Catshuis, de ambtswoning van de premier. Ze overleggen volgens de Rijksvoorlichtingsdienst over "de volgende fase in de verwezenlijking van de hoofddoelstellingen van het kabinet bij de aanpak van de nasleep van de vliegtuigramp".
Mogelijk volgt na het overleg nog een toelichting van het kabinet.
Premier Rutte en de meeste leden van het kabinet waren vanmiddag aanwezig op Vliegbasis Eindhoven waar de eerste slachtoffers uit Oekraïne aankwamen.
Vrijdag praat de Tweede Kamer over de vliegramp. Dan staat een overleg van commissie voor Buitenlandse Zaken op de agenda. Namens het kabinet zullen premier Rutte en minister Opstelten de Kamerleden informeren.
NOS
Misschien heeft Kooijemans een dramadansje voor ons in petto.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef superniger het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Net de hele lijst met namen bij de afsluiting van het RTL nieuws, toch wel indrukwekkend zo'n dramatisch lange lijst
Je kan ook van het tegenovergestelde uitgaan. Waarom zou iedereen in NL oprecht geëmotioneerd zijn maar zij niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar vooral wat acteren om sympathie te wekken, heb ik de indruk. Daar ben ik niet zo van.
Ken het nummer niet, baseerde mijn uitspraak alleen op de titel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Nou, dat nummer klinkt te vrolijk en ik heb er op één of andere manier een WK-associatie mee
Giel? Dat verbaast me niks.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er was er toch al één bij Giel van de week?
Waarschijnlijk over de politiemacht die ze gaan sturen...quote:
Ah weet je... dat programma bestaat nou eenmaal, ze moeten 'er iets van maken' nu en dan is het bijna toch nooit goed. Ik ben weggezapt door Peter R. maar die compilatie met die muziek vond ik eerlijk gezegd gewoon mooi gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar vooral wat acteren om sympathie te wekken, heb ik de indruk. Daar ben ik niet zo van. Peter doet tenminste normaal. Maar goed, RTL Boulevard kan ik sowieso niet zo goed hebben. Zap weer weg.
Die foto's zijn ook wat stemmingmakend inderdaad. Die rebellen zijn ook niet bepaald een goede vertegenwoordiging van een gebied, en de situatie daar was chaos.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders gaan inderdaad een stuk beschaafder om met slachtoffers....
Nu zo eentje maar dan rechts die verslaggeefster die uit een dagboek voorleest
Ik neem aan dat ze iets zinnigs gezegd hebben, als dat de reactie is...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef AchJa het volgende:
Die pilotenvereniging figuren op RTL... Captain Hindsights...
Is daar een ministerraad voor nodig dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit?
Nederland werkt aan VN-resolutie politiemissie Oekraïne
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:34 schreef tralalala het volgende:
Is "I Still Cry" echt van Ilse of weer een cover?
Bescheiden? Niet echt man. Grote bek altijd overal. En zodra Nederland ergens op het nieuws is springt iedereen online op dat topic om insderinfo vanuit NL te geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We zijn ook een erg bescheiden volk.
Dat laatste gebeurt dus echt in elk land ter wereld. Elk. Land.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bescheiden? Niet echt man. Grote bek altijd overal. En zodra Nederland ergens op het nieuws is springt iedereen online op dat topic om insderinfo vanuit NL te geven.
precies, dat.zijn ook geen robots, al moeten ze soms wel doen alsofquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je kan ook van het tegenovergestelde uitgaan. Waarom zou iedereen in NL oprecht geëmotioneerd zijn maar zij niet?
Nou, wijkagent Bromsnor zie ik in elk geval de rebellen niet op afstand houden..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:36 schreef Automatisch het volgende:
Wordt het nou politie of militairen?
http://www.volkskrant.nl/(...)-rampplek-MH17.dhtml
Iedereen is niet oprecht geëmotioneerd. En al helemaal niet zo ver dat het tegen het janken aan zou staan. Die RTL verslaggever vond ik wel oprecht, maar die staat er met de neus bovenop.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je kan ook van het tegenovergestelde uitgaan. Waarom zou iedereen in NL oprecht geëmotioneerd zijn maar zij niet?
Lijkt mij gewoon militairen maar dan in wat neutralere kleding..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:36 schreef Automatisch het volgende:
Ah, fijn dat jij dat voor iedereen kan bepalen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Iedereen is niet oprecht geëmotioneerd. En al helemaal niet zo ver dat het tegen het janken aan zou staan. Die RTL verslaggever vond ik wel oprecht, maar die staat er met de neus bovenop.
Jij denkt dat mensen snel wat uien hebben gesnipperd om maar te kunnen huilen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Iedereen is niet oprecht geëmotioneerd. En al helemaal niet zo ver dat het tegen het janken aan zou staan. Die RTL verslaggever vond ik wel oprecht, maar die staat er met de neus bovenop.
Mag zijn, maar ik zou Nederlanders bepaald niet bescheiden noemen. Erg direct en als er iets is om trots op te zijn zie je veel online hoe geweldig wij zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt dus echt in elk land ter wereld. Elk. Land.
Een beetje Kunduz idee, dus een handjevol politielui maar die moeten beschermd worden door militairen... Ergo, het wordt een militaire missie in de praktijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:36 schreef Automatisch het volgende:
En als afsluiter dan Jan Kooiman, Froukje en Peter.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef koekii het volgende:
RTL nieuws gaf vandaag wel een hele mooie en een emotionele uitzending. Vooral het afsluiting. Mijn ogen hielden niet droog
Lijkt me logischer dat dan door een paar onpartijdige landen geregeld gaat worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een beetje Kunduz idee, dus een handjevol politielui maar die moeten beschermd worden door militairen... Ergo, het wordt een militaire missie in de praktijk.
Ze hebben niet gehuild, dus dat was niet nodig. Maar wel overdreven jankerig doen kunnen mensen wel. Ik vind het lijkenpikkerij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen snel wat uien hebben gesnipperd om maar te kunnen huilen?
Zijn we ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mag zijn, maar ik zou Nederlanders bepaald niet bescheiden noemen. Erg direct en als er iets is om trots op te zijn zie je veel online hoe geweldig wij zijn.
Oke. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je niet in hun hoofd kunt kijken en je daarom ook van het "positieve" uit kunt gaan. Zeker vandaag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Liefst via de VN.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijkt me logischer dat dan door een paar onpartijdige landen geregeld gaat worden.
Denk maar niet dat ze wijkagenten sturen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:38 schreef DeJori het volgende:
Je kunt toch ook met enig fatsoen geen politieagenten sturen om de onderzoekers te beschermen tegen Russische soldaten? Maar anderzijds komt een resolutie om militairen te sturen waarschijnlijk niet door de UNSC heen.
Jij overdrijft juist. Mensen reageren gewoon zoals ze reageren. Echt niet iedereen kan dat nauwkeurig plannen hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ze hebben niet gehuild, dus dat was niet nodig. Maar wel overdreven jankerig doen kunnen mensen wel. Ik vind het lijkenpikkerij.
Ja dat is ook weer zo ja. Muziek is per definitie slecht, om over series of films nog maar te zwijgen. Maar speelt 1 acteur in een grote buitenlandse film dan is dat meteen weer de shit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn we ook
Maar je hebt ook wel gelijk. Maar aan de andere kant is alles wat Nederlands is vaak al direct slecht voor veel mensen. Muziek, films, TV..
Die zouden gewoon boetes uitschrijven aan die separatistenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze wijkagenten sturen.
Alleen hebben ze een ander pakkie aan om Putin en de separatisten niet te kwetsen.. zoiets zeiden ze net bij de NOSquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een beetje Kunduz idee, dus een handjevol politielui maar die moeten beschermd worden door militairen... Ergo, het wordt een militaire missie in de praktijk.
In de buurt van. En als ze dat willen mogen ze dat, het is hun land.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:40 schreef betyar het volgende:
Kom laten we twee gevechtsvliegtuigen naar het rampgebied sturen........ Pure provocatie van Kiev.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:40 schreef betyar het volgende:
Kom laten we twee gevechtsvliegtuigen naar het rampgebied sturen........ Pure provocatie van Kiev.
Dat zou naïef zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oke. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je niet in hun hoofd kunt kijken en je daarom ook van het "positieve" uit kunt gaan. Zeker vandaag.
Hier is geen planning voor nodig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij overdrijft juist. Mensen reageren gewoon zoals ze reageren. Echt niet iedereen kan dat nauwkeurig plannen hoor.
Er zijn zat goede Nederlandse films hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo ja. Muziek is per definitie slecht, om over series of films nog maar te zwijgen. Maar speelt 1 acteur in een grote buitenlandse film dan is dat meteen weer de shit.
En doe moeten dan ter plekke betaald worden want het zijn buitenlanders!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:41 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die zouden gewoon boetes uitschrijven aan die separatisten
Provoceren, lekker het gebied onveilig laten...... Goed volk daar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de buurt van. En als ze dat willen mogen ze dat, het is hun land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |