Nee niet gezien, maar ik dacht dat er lichamen nog in tact waren en dat deze 40 als eerste waren omdat ze in tact waren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef agter het volgende:
[..]
Als je die nare filmpjes bekijkt, dan begrijp je dat ze nooit 1 mens in 1 kist kunnen krijgen.
Zoveel losse stukken.
Bron NOStwitter:PolitieLE twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:51:00Hartelijk dank voor uw medewerking, begrip en respect tijdens de rouwstoet naar #Hilversum. reageer retweet
Het zou ook kunnen dat ze eerst de lichamen hebben gestuurd die het verst in staat van ontbinding waren. Omdat de tijd meer dringt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar ik dacht dat er lichamen nog in tact waren en dat deze 40 als eerste waren omdat ze in tact waren.
Natuurlijk mogen we kritisch zijn maar het is vaak totaal niet gefundeerd. Ik krijg vaak de indruk dat mensen die kritiek leveren, nog nooit in een ander land zijn geweest. Kritiek is goed, zolang het (ook relatief) terecht is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit sluit niet uit dat we ook kritisch mogen zijn. Doe niet zo dramatisch. In de VS zeiken de twee grote partijen harder dan ooit op elkaar. Maar na orkaan Kathrina stond Chris Christie, die zich op een vreselijke manier kan profileren, gewoon naast Obama.
Zijn toch vaak bepaalde types die zeuren. Sommige Allochtonen en henk en ingrid's.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Omdat vele Nederlanders zeurders zijn?
Er was er toch al één bij Giel van de week?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ben trouwens benieuwd welke BN'er het eerste gaat kapitaliseren op deze ramp middels één of ander matig droevig nummer.
Sowieso slaat het nergens op om ìn Nederland patriottistisch te doen. Daarbuiten mag je het meer laten gaan uiteraard. Zelfde met voetbal. Op de eigen tribune zeiken, en daarbuiten nooit iets toegeven aan supporters van andere clubs. Allemaal niet meer dan normaal en niets hypocriet aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon erg kritisch op zichzelf en klagen is zo'n beetje volkssport#1. Maar ik denk dat de meeste diep van binnen en zeker in vergelijking met andere landen, behoorlijk trots zijn op Nederland.
Alleen uitten we dat niet door patriottistische liederen of vlaggenzwaaien. We zijn ook een erg bescheiden volk.
Daar kan je wel eens gelijk in hebben en ik hoop dat het zo isquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon erg kritisch op zichzelf en klagen is zo'n beetje volkssport#1. Maar ik denk dat de meeste diep van binnen en zeker in vergelijking met andere landen, behoorlijk trots zijn op Nederland.
Alleen uitten we dat niet door patriottistische liederen of vlaggenzwaaien. We zijn ook een erg bescheiden volk.
Idd ja...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Greys het volgende:
Die beelden bij Boulevard met dit muziekje hakken er ook weer in
Dat was een jongen die een rapsong had gemaakt voor een overleden vriend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Er was er toch al één bij Giel van de week?
Welk top40 nummer is eronder gezet eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Xan21 het volgende:
Ik haat dit soort compilaties met die shit muziek eronder
Nee, het was sws een meisje over deze ramp.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dat was een jongen die een rapsong had gemaakt voor een overleden vriend.
Neem aan dat dit niet opnieuw wordt gefilmd?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen nog minimaal 74 lichamen naar NL. Zelfde schema: 16.00 Eindhoven en daarna in stoet naar Hilversum.
http://nos.nl/artikel/678(...)ichamen-naar-nl.html
Ik hoef het ook echt niet nog 85 keer te zien idd...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Xan21 het volgende:
Ik haat dit soort compilaties met die shit muziek eronder
Iets met 'i'll be with you'quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef PG18 het volgende:
[..]
Welk top40 nummer is eronder gezet eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |