quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef Tarado het volgende:
twitter:joesaward twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:46:25Waiting for Fernando… http://t.co/hUktEuyLfG reageer retweet
Ik haak er even halverwege op in hoor (blijkbaar). Maar weet iemand het precieze regelement? Mag je niet van merk veranderen? Mag je niet van eigenschappen veranderen? Of mag je doen wat je wil zolang je maar binnen de randvoorwaarden van de FIA blijft?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou Horner weten wat specs zijn Weltschmerz? Dat is namelijk EXACT wat ik ook bedoelde. En ik denk dat we dergelijke wissels misschien wel eens vaker gaan zien. Ook met andere onderdelen.
Dat was mij, en Horner (en Ferrari onder andere) niet geheel duidelijk. Gelukkig weet Weltschmerz het wel allemaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik haak er even halverwege op in hoor (blijkbaar). Maar weet iemand het precieze regelement? Mag je niet van merk veranderen? Mag je niet van eigenschappen veranderen? Of mag je doen wat je wil zolang je maar binnen de randvoorwaarden van de FIA blijft?
Jij zei dat het niet volgens de regels was omdat ze van een ander merk waren, en in de regels staat dat het om dezelfde specs moet gaan. Specs is wat anders dan het merk, ik kan mij heel goede voorstellen dat een andere fabrikant remschijven maakt naar dezelfde specs, maar dat die het bijvoorbeeld beter doet in de zin dat ze niet in een wolk stof falen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was mij, en Horner (en Ferrari onder andere) niet geheel duidelijk. Gelukkig weet Weltschmerz het wel allemaal.
Andere karakteristieken duidt niet op dezelfde specs. Ander merk staat daar op zich los van.quote:"Als je ze vervangt door hetzelfde type remschijven, dan kan het nog", stelt Horner. "Maar deze waren van een andere fabrikant, met hun eigen karakteristieken, zoals de rijder zelf ook heeft gezegd. Dat lijkt me iets anders. Dit is een interessant precedent."
Alleen claimt Mercedes dat omdat ze de wijzigingen hebben doorgevoerd in het kader van veiligheid omdat er eerder al problemen waren met deze remschijven (bij meerdere teams) dat het buiten de 'Parc Fermé' regels viel. Iets waarmee de FIA akkoord is gegaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij zei dat het niet volgens de regels was omdat ze van een ander merk waren, en in de regels staat dat het om dezelfde specs moet gaan. Specs is wat anders dan het merk, ik kan mij heel goede voorstellen dat een andere fabrikant remschijven maakt naar dezelfde specs, maar dat die het bijvoorbeeld beter doet in de zin dat ze niet in een wolk stof falen.
Dat is ook wat Horner zegt:
[..]
Andere karakteristieken duidt niet op dezelfde specs. Ander merk staat daar op zich los van.
Zo'n felrode Ferrari-truck valt ook opquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef Fer het volgende:
Wat ik me eerder afvraag, Hamilton ha altijd problemen met de feel van carbon industries. Zijn die dan nu over?
Btw op weg naar vakantiebestemming nog een paar trucks ri Hongarije zien rijden. Zo'n paarse RBR truck us een opvallende verschijning.
is toch wel erg als je lot in handen van mensen ligt die je liever als levende dode om zich heen hebben dan gewoon afscheid nemenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:35 schreef Geralt het volgende:
Gelukkig verlost van die TT.
Schu returned helemaal niks meer. Alles meer dan een kasplantje die af en toe met zn ogen knippert is meegenomen.
kan ook worst zijnquote:
Ik ben er zondag... speciaal hotelletje genomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
Morgen Red Bull demo in Assen, ik ga wel even een kijkje nemen denk ik.
De vrouw weet dat dat hotelletje in Assen staat?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ben er zondag... speciaal hotelletje genomen.
De vrouw denkt "lekker een weekendje weg"
Voor vrouwen is Assen niks anders dan een plaats als Ommen, met winkelsquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
De vrouw weet dat dat hotelletje in Assen staat?
Geniaalquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ben er zondag... speciaal hotelletje genomen.
De vrouw denkt "lekker een weekendje weg"
Groningenquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
De vrouw weet dat dat hotelletje in Assen staat?
quote:'Logisch als Disney meebiedt naar Formule 1-rechten'
Over de commerciële rechten voor de Formule 1 is veel te doen. De verhalen gaan dat CVC Capital haar aandeel van 35 procent te koop heeft gezet. Volgens de Daily Telegraph wil de investeringsmaatschappij voor eind juli volgend jaar de aandelen verkocht hebben.
Mediamagnaat John Malone geldt als een kandidaat om de rechten over te nemen en Bernie Ecclestone is ook genoemd, maar de Brit heeft dat reeds ontkend. Christian Sylt laat namens Forbes een ander proefballonnetje op. Walt Disney zou mee kunnen bieden naar de rechten.
Sylt beschrijft dat de band tussen Formule 1 en Disney helemaal niet zo abnormaal is als het in eerste instantie lijkt. Beide partijen hebben sinds 1996 al diverse keren met elkaar samengewerkt. Denk aan de film Cars, waar Fernando Alonso en Michael Schumacher hun stem voor leenden.
Ook over een Grand Prix in Disneyland Parijs is meermalen gesproken. Sylt zou er niet raar van opkijken als Disney zich nu mengt in de strijd om de commerciële rechten voor de Formule 1. En voor de koningsklasse van de autosport zou het ook niet zo gek zijn.
De Formule 1 beschikt dan opeens over een berg expertise op gebied van marketing en krijgt toegang tot een nieuw, jonger publiek. Disney zou op zijn beurt de sport als inspiratie voor pretparken, strips en (teken)films kunnen gebruiken.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:48 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe krijg je dat dan voor elkaar
Stomme inschattingsfout dusquote:Spa Francorchamps is such a classic circuit that everyone always wants to get a better view. This lorry went to a lot of effort but sadly for him, the race had finished.
As the teams were packing up following this years running of the Spa 24 hours, one lorry driver misjudged how much room there was in the paddock, knocking a car off the edge of the verge in the process and leaving the tractor unit of the lorry teetering over the edge. The Marc VDS BMW narrowly lost out on the win in a tense finish to the race, but team boss Bas Leinders still found time to tweet this photo. Thankfully no-one was hurt in the incident – except perhaps the lorry drivers’ pride!
Zo rolt deze wereld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:24 schreef Geralt het volgende:
Bernie koopt zn zaak af voor 100 miljoen dollar.
Dat is toch niet normaal hoe het werkt in de wereld als je bulkt van het geld.
Gewoon een omkopingszaak afkopen![]()
![]()
![]()
!!!
Ik lach ermee maar eigenlijk is het te triest voor woorden. Die andere kerel is veroordeeld tot een aantal jaren gevangenis en de grote man erachter die koopt gewoon af. Een omkopingszaak. Afkopen. Niet normaal
op wat voor rubber?quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:44 schreef nils7 het volgende:
Missie gelukt... De vrouw 2 paar schoenen rijker en zo richting 't circuit :-)
Er liepen gister trouwens mensen van Pirelli rond in het hotel.
Haha, ja zo hou je ze wel tevreden!quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:44 schreef nils7 het volgende:
Missie gelukt... De vrouw 2 paar schoenen rijker en zo richting 't circuit :-)
Er liepen gister trouwens mensen van Pirelli rond in het hotel.
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_drempel_F1__.htmlquote:door Frank Woestenburg
Max Verstappen kan mogelijk al volgend seizoen, op 17-jarige leeftijd, zijn debuut in de Formule 1 maken. Helmut Marko, de Oostenrijkse baas van het Red Bull Junior-programma, heeft een voorstel van die strekking klaarliggen en hoopt binnenkort met het Limburgse talent en zijn vader Jos Verstappen tot een akkoord te komen.
In het plan van Marko zou één van de twee stoeltjes van Scuderia Toro Rosso, het satellietteam van Red Bull, voor Max Verstappen worden gereserveerd.
EK Formule 3
Vader en zoon Verstappen waren op de Red Bull Ring in Spielberg voor het EK Formule 3. Op zaterdag vond er wederom een gesprek plaats met Marko, die er geen geheim meer van maakt dat hem er veel aan gelegen is om de revelatie van het F3-seizoen aan zich te binden.
"Hij is een fan van Max en dat is voor ons alleen maar prettig”, stelt Verstappen senior. De laatste wil (of kan) niet het achterste van zijn tong laten zien over de besprekingen met Marko, maar erkent wel dat een versneld debuut in de koningsklasse van de autosport ‘zomaar één van de opties zou kunnen zijn’.
Verstappen: "Als je zo’n kans krijgt, moet je die pakken. Ik geloof niet dat zeventien jaar te jong is. Zeker niet voor Max, die al heel volwassen is. Het is een goede situatie waar we in zitten, maar ook een lastige. Want wat is de juiste beslissing? En hoe vaak komt zo’n trein voorbij?”
Red Bull
In de autosportwereld gonst het van de geruchten over Max Verstappen en zijn op handen zijnde overgang naar Red Bull en Toro Rosso. "Ik hoor dat natuurlijk ook en het kan heel goed zijn dat Helmut Marko dit voor ogen heeft met Max, maar aan zo’n avontuur zitten altijd haken en ogen. We weten in ieder geval dat Red Bull graag wil, maar we hebben echt nog geen beslissing genomen.”
Marko zei onlangs nog tegenover TELESPORT erg onder de indruk te zijn van Max Verstappen en het gemak waarmee hij de overstap van het karting naar de autosport heeft gemaakt. Verstappen won dit seizoen al acht Formule 3-races en staat in het Europees kampioen tweede achter het Franse talent Esteban Ocon, die deel uitmaakt van het opleidingsteam van Lotus.
Een directe promotie naar de Formule 1, met slechts één jaar ervaring in de autosport op zak, zou ongekend zijn. Het alternatief voor Verstappen is om nog een seizoen ervaring op te doen in één van de overige talentklassen (GP2 of World Series by Renault).
Schitterend nieuws natuurlijk als het waar is, maar vond iedereen achteraf Jos niet al te jong voor F1, wat moet dit dan worden? WK op zijn 19e?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:30 schreef IkWilbert het volgende:
Dit al gelezen?
Verstappen op drempel Formule 1
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)op_drempel_F1__.html
17 jaar en nog geen jaar F3 ervaring.. is ook wel érg jong natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Schitterend nieuws natuurlijk als het waar is, maar vond iedereen achteraf Jos niet al te jong voor F1, wat moet dit dan worden? WK op zijn 19e?
Denk dat Sainz nog eerder komt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
17 jaar en nog geen jaar F3 ervaring.. is ook wel érg jong natuurlijk.
Maar de bron is de Telegraaf, dus dit nieuwsbericht met een korrel zout lezen lijkt me wel op z'n plaats.
Wellicht een prominente plaats in het Red Bull Drivers Program, met een vooruitzicht op een stoeltje in 2016?
Ja want gelukkig kan Jos héél goed met emoties en frustraties omgaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:34 schreef twiFight het volgende:
Dit soort berichten zijn dan ook vooral om de PR en sponsormolen op snelheid te brengen en niet zo zeer als aankondiging van toekomstige rijders.
Daarnaast vind ik het erg slecht hoe gehypete jonge jongens in de topsport gepushed worden. De gevolgen heb je met Hamilton ook kunnen zien. Alles gaat prima en goed en met glitters er op zo lang de prestaties goed zijn, maar als die wegvallen weet een jongetje niet hoe die daar mee om moet gaan. Nu zal hij hopelijk wat leren van zijn vader, maar dan nog. Onvolwassenen in zo'n high profile sport als de F1 is vragen om problemen.
Het lijkt mij mooi als VDG volgend jaar racecoureur word bij Sauber en dat Max zijn rol van tstcoureur overneemt. Sauber is daar wel een goed team in en is niet onbekend bij het begeleiden van talenten de Formule1 in.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want gelukkig kan Jos héél goed met emoties en frustraties omgaan
Ik zie Max op zich nog wel in een testrijders rol bij een team komen. Gewoon alvast het wereldje beter leren kennen en over 2 jaar instromen.
En met het falen van de huidige coureurs (ligt niet 100% aan de auto dat ze er zo'n zootje van maken) is dat niet zo onwaarschijnlijk ookquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het lijkt mij mooi als VDG volgend jaar racecoureur word bij Sauber en dat Max zijn rol van tstcoureur overneemt. Sauber is daar wel een goed team in en is niet onbekend bij het begeleiden van talenten de Formule1 in.
Het zijn allebei koekenbakkers. Het scherpe randje van Sutil is allang een oude rimpel geworden van een uitgerangeerde f1 coureur. Gitaarles zal nooit maar dan ook nooit een respectabele F1 coureur worden. Kan soms wel snel zijn, maar nooit 1 hele race lang. Maar ze hebben hem nodig en hij heeft Sauber en VDG nodig om beter te worden dan hij is. Wat ik tot nu toe heb gezien van die 2 zijn voornamelijk domme concentratie en inschattingsfouten. Ze hadden Sutil allang uit die Sauber kunnen halen en ergens denk ik dat ze dat nog wel gaan doen dit jaar. De kans dat VDG er een paar punten bij pakt vóór het einde van het jaar is groter dan dat Sutil zijn veters kan strikken voor die tijd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En met het falen van de huidige coureurs (ligt niet 100% aan de auto dat ze er zo'n zootje van maken) is dat niet zo onwaarschijnlijk ook
Sutil heeft nooit een scherp randje gehad hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:00 schreef Meike26 het volgende:
Het scherpe randje van Sutil is allang een oude rimpel geworden van een uitgerangeerde f1 coureur.
Hij heeft wel mooie races gereden hoor. Echt dat ik achterover viel op de bank als hij net vóór de finish uitgevallen was. 2010 was zijn beste jaar ooit. Mooie rqace gereden op Spa waar een podium ook nog haalbaar was. Maar na zijn ongeplande sabbatical in 2012 niet meer dat vurige snelle van hem gezien. Beetje HHF in zijn begin dagen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sutil heeft nooit een scherp randje gehad hoor.
Wow...quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef kepler het volgende:
Eindelijk de GP van Hongarije gezien, erg toffe race weer. Leuk seizoen nNu nog maar drie weken wachten
Ik denk niet dat Verstappen in de Stewart had gewonnen, dat was een enorme fluke die heel specifiek aan het handelen van een coureur toe te schrijven is (dus vermoedelijk had Trulli dan gewonnen in de Prost)quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
Dat heb ik met Johnny Herbert. Nam tot twee maal toe Jos zijn plek in en won vervolgens een race, die eigenlijk voor onze Jos had moeten zijn.
Exact, en dat zie ik dus ook terug bij Sutil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Verstappen in de Stewart had gewonnen, dat was een enorme fluke die heel specifiek aan het handelen van een coureur toe te schrijven is (dus vermoedelijk had Trulli dan gewonnen in de Prost)
In de Benetton lijkt het me wel waarschijnlijk. Op de wat technischer circuits was die auto heel sterk. Jos had daar Coulthard wel verslagen.
Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat hij in de kansen die hij kreeg in 1996 en 1997 wel mooie dingen liet zien maar wisselvallig was en veel fouten maakte. Wordt allebei niet gewaardeerd. Nu was Frentzen ook gewoon een coureur waar het talent nooit uit is gekomen op een aardig jaartje Jordan na, en hij was een redelijke nummer 2 in zijn tweede halfjaar bij Williams.
Sutil heb ik nog nooit iets zien doen waarvan ik dacht: wow.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 06:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Exact, en dat zie ik dus ook terug bij Sutil.
Inderdaad veel meer dan 1 of 2 snelle rondjes heeft hij niet laten zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sutil heb ik nog nooit iets zien doen waarvan ik dacht: wow.
In zijn eerste 2,5 jaar gewoon altijd achteraan gestart. Daarna nooit echt iets bijzonders gedaan. Hij was maar een beetje sneller dan liuzzi die er niet veel van kan.
Doe je slim, want voor jou is de zomerstop maar 3 wekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:45 schreef kepler het volgende:
[..]
Was weekje op vakantie, en heb de uitslag kunnen vermijden
Een jaartje PR man spelen is zonde voor een talent, daarnaast is Sauber gewoon een wespennest met ernstige financiele problemen. Max moet gewoon net als Magnussen gelijk bij een fatsoenlijk team instappen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het lijkt mij mooi als VDG volgend jaar racecoureur word bij Sauber en dat Max zijn rol van tstcoureur overneemt. Sauber is daar wel een goed team in en is niet onbekend bij het begeleiden van talenten de Formule1 in.
'gewoon'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Een jaartje PR man spelen is zonde voor een talent, daarnaast is Sauber gewoon een wespennest met ernstige financiele problemen. Max moet gewoon net als Magnussen gelijk bij een fatsoenlijk team instappen.
Ja, maar voor de echt grote talenten komt die kans vanzelf wel en Max is daar een van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
'gewoon'
Dat willen ze allemaal wel denk ik zo.
Dat dachten een hoop mensen ook van Frijnsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja, maar voor de echt grote talenten komt die kans vanzelf wel en Max is daar een van.
Ik niet, die jongen heeft ook de uitstraling van een zak aardappelen, daar willen teams en sponsoren niet mee geassocieerd worden. Max is op en naast de baan een veel groter talent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dachten een hoop mensen ook van Frijns
Er zit niemand te wachten op een coureur uit Nederland bij een topteam.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat dachten een hoop mensen ook van Frijns
Op weet ik niet (dat moeten we nog zien), naast misschien wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik niet, die jongen heeft ook de uitstraling van een zak aardappelen, daar willen teams en sponsoren niet mee geassocieerd worden. Max is op en naast de baan een veel groter talent.
O ja, want deze hele discussie is niet begonnen omdat de Nederlandse Max de interesse heeft van diverse topteamsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zit niemand te wachten op een coureur uit Nederland bij een topteam.
En Sainz dan? En Costa dan? Er zijn er zoveel die Red Bull in hun programma wil of al heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
O ja, want deze hele discussie is niet begonnen omdat de Nederlandse Max de interesse heeft van diverse topteams
Mja als de kans krijgt om bij TR in te stappen.... Ben bang dat je wel meteen kei hard wordt afgerekend... zijn er niet heel veel via TR naar Redbull gegaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
En Sainz dan? En Costa dan? Er zijn er zoveel die Red Bull in hun programma wil of al heeft.
Elk team heeft er uiteraard meerdere in hun programma, anders kun je niet vergelijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
En Sainz dan? En Costa dan? Er zijn er zoveel die Red Bull in hun programma wil of al heeft.
Felix Da Costa is op een zijspoor gezet omdat hij vorig jaar tegenviel in de FR 3.5. Toen kozen ze voor Kvyat. Zo hebben ze meer coureurs weggepromoveerd (o.a. Neel Jani naar de ChampCars) als ze (nog) niet voldoen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:33 schreef Nober het volgende:
[..]
En Sainz dan? En Costa dan? Er zijn er zoveel die Red Bull in hun programma wil of al heeft.
Omdat hij nog tijd genoeg heeft? Straks eindigt hij zoals Alguersuari, een dj.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Felix Da Costa is op een zijspoor gezet omdat hij vorig jaar tegenviel in de FR 3.5. Toen kozen ze voor Kvyat. Zo hebben ze meer coureurs weggepromoveerd (o.a. Neel Jani naar de ChampCars) als ze (nog) niet voldoen.
NU hebben ze er nog maar 3 in hun programma, waarvan Sainz de beste papieren heeft. Maar als RB ervan overtuigd is dat Max beter is, waarom niet?
Of zoals Vettel....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat hij nog tijd genoeg heeft? Straks eindigt hij zoals Alguersuari, een dj.
Maar hij is 16, als hij echt goed is en sponsors heeft dan komt de F1 heus nog wel. Waar blijft Nyck de Vries (19) eigenlijk, die zit al een aantal jaar in het McLaren programma...quote:
Je weet nooit of je tijd genoeg hebt, misschien als hij Brits of Duits zou zijn maar voor een Nederlander ligt het toch een beetje andersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat hij nog tijd genoeg heeft? Straks eindigt hij zoals Alguersuari, een dj.
Die is nu aan het winnen in de FR 2.0 Eurocup en Alps serie en staat in beide klassen eerste. Heeft het in het begin moelijk gehad maar is nu al een jaar goed aan het presteren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hij is 16, als hij echt goed is en sponsors heeft dan komt de F1 heus nog wel. Waar blijft Nyck de Vries (19) eigenlijk, die zit al een aantal jaar in het McLaren programma...
Dat was idd Ocean Racing, van Tiago Monteiro.Maar was het idd een faal-team of hadden ze de verkeerde rijders. Want het jaar erop werd dat team Hilmer Motorsport, en laat nu net Frijns in het 3de GP2-weekend van dat team er een overwinning mee boeken, een team waar niet tot nauwelijks aan gewijzigd werd behalve de naam en kleurstelling.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:55 schreef Fir3fly het volgende:
Het gaat allemaal om het juiste team kiezen. Nigel Melker's carrière was ook voorbij toen hij tekende bij dat faal-team in de GP2 (Ocean Racing ofzo was het?)
Yup, vooral blij dat ik niet heb gehoord wat er allemaal gebeurt wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:05 schreef twiFight het volgende:
[..]
Doe je slim, want voor jou is de zomerstop maar 3 weken
Voor mij is het aftellen tot mijn eerste race van F1quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Yup, vooral blij dat ik niet heb gehoord wat er allemaal gebeurt wasDie drie weken zijn zo weer voorbij
Alonso weet ook dat het met RAI niet veel meer wordt. Als die vertrekt kan Ferrari dat nog opvangen met Bianchi, maar wie zou Alonso moeten vervangen als hij óók zou vertrekken? Ferrari tast denk ik liever even wat dieper in de buidel voor Alonso dan dat ze straks naast Bianchi nog een andere coureur moeten gaan aantrekken die het aan kan om bij Ferrari te rijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:24 schreef Geralt het volgende:
Alonso heeft een nogal riante opslag gevraagd voor 3 jaar langer bij Ferrari te blijven.
105 miljoen voor 3 jaar bijtekenen. Nu zou ie ergens tussen de 18 en de 20 per jaar zitten.
Stel hij vangt nu 18 per jaar dan is 105 per 3 jaar een verdubbeling
Benieuwd of Ferrari akkoord gaat. Vast wel, want ze weten het anders ook niet meer.
Kan zijn dat Alonso een zeer goede aanbieding van McLaren heeft en de partijen tegen elkaar uit gaat spelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:24 schreef Geralt het volgende:
Alonso heeft een nogal riante opslag gevraagd voor 3 jaar langer bij Ferrari te blijven.
105 miljoen voor 3 jaar bijtekenen. Nu zou ie ergens tussen de 18 en de 20 per jaar zitten.
Stel hij vangt nu 18 per jaar dan is 105 per 3 jaar een verdubbeling
Benieuwd of Ferrari akkoord gaat. Vast wel, want ze weten het anders ook niet meer.
Frijns natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef Geralt het volgende:
Ricardo lijkt me wel een geschikte kandidaat want die is overduidelijk beter dan Vettel
Jij zou 105 miljoen op een presenteerblaadje laten liggen of toch nog 3 jaar langer doorwerken tot je pensioen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:16 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het zo langzamerhand wel eens tijd voor Alonso om de F1 uit te gaan, maar kan mij goed voorstellen dat hij zijn carriere niet wil eindigen met de absolute rukprestaties van Ferrari de afgelopen jaren.
Ik kan moeilijk zeggen wat ik in die situatie zou doen zonder er in gezeten te hebben. Maar hoe hoog het bedrag ook is, voor het geld hoeft hij al jaren niet meer te werken. Sowieso kan hij met een sponsorevenementje of 3 per jaar al riant leven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jij zou 105 miljoen op een presenteerblaadje laten liggen of toch nog 3 jaar langer doorwerken tot je pensioen?
Mensen met geld willen *altijd* meer geld, kijk naar Eikelsteenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen wat ik in die situatie zou doen zonder er in gezeten te hebben. Maar hoe hoog het bedrag ook is, voor het geld hoeft hij al jaren niet meer te werken. Sowieso kan hij met een sponsorevenementje of 3 per jaar al riant leven.
Maar het zou mij weinig verbazen dat coureurs in zo'n high profile sport als F1 ook een groot ego opbouwen en dan wordt het ook belangrijk om als een topcoureur de sport te verlaten en niet als een 'has been' die al jaren geen race meer gewonnen heeft. In dat oogpunt vind ik het logischer om naar een andere raceklasse te verhuizen en daar nog wat overwinningen te boeken alvorens het stuur aan de wilgen te hangen.
Waarom zou hij? Dit jaar is hij misschien wel de best presterende coureur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:16 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het zo langzamerhand wel eens tijd voor Alonso om de F1 uit te gaan, maar kan mij goed voorstellen dat hij zijn carriere niet wil eindigen met de absolute rukprestaties van Ferrari de afgelopen jaren.
Toch had die in 2012 een prima jaar en begon ie sterk in 2013, raar dat hij in de races net zo underperformt als massa.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mensen met geld willen *altijd* meer geld, kijk naar EikelsteenEn 105 miljoen zal ook voor Alonso geen schijntje zijn natuurlijk. Daarnaast heeft hij ongetwijfeld nog wel enige hoop op goede prestaties in de komende jaren en wordt hij nu (nog steeds) door velen gezien als de beste coureur op de baan door in een prutauto toch punten en podium te pakken. Een Raikonnen daarentegen zal inderdaad wel de eer aan zichzelf houden, net zoals Schumacher dat deed.
Volgens Grosjean komt dat door de banden van dit jaar die niet aansluiten bij de rijstijl van Raikkonen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch had die in 2012 een prima jaar en begon ie sterk in 2013, raar dat hij in de races net zo underperformt als massa.
quote:Raikkonen has struggled so far this year after two stellar seasons alongside Grosjean at Lotus in 2012 and 2013. Grosjean believes this year's tyres - which feature harder compounds than in recent seasons - do not offer Raikkonen the front-end grip he desires.
"I know what he doesn't like and I think this year's tyres don't suit him very well," he said. "He needs a good front end and there tyres don't give him that feeling. It's hard to explain but it just changes a little bit your confidence."
Op/langs het circuit bij evenementenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:37 schreef JohnB52 het volgende:
Waar kopen jullie je F1 petjes/kleding?
Die van mij zijn allemaal "weg"
(Lagen nog bij mijn ouderlijk huis, moeder had gevraagd: wat moet er met je oude kleding? Dus ik had gezegd: geef maar aan n goed doel, dus mijn petjes zijn nu ook weg...)
Tuurlijk, of jezelf ophangen of een publieke schandpaalquote:Verdachte diefstal medisch dossier Schumacher dood
De persoon die vast zat voor het stelen van het medische dossier van meervoudig wereldkampioen Formule 1 Michael Schumacher is woensdag dood aangetroffen in zijn cel.
Dat meldt de BBC.
De verdachte heeft zichzelf vermoedelijk opgehangen. Hij is dinsdag aangehouden en was de enige verdachte in de zaak.
Eind juni werd ontdekt dat het medisch dossier was ontvreemd. Mediavertegenwoordigers kregen gestolen documenten en data te koop aangeboden.
De verdachte werkte voor een helikopterbedrijf dat Schumacher in juni van Frankrijk naar Zwitserland vervoerde.
Schumacher (45) liep op 29 december tijdens een skiongeluk in de Franse Alpen zwaar hersenletsel op toen hij met zijn hoofd een steen raakte.
Nadat hij was overgebracht naar een ziekenhuis in het Franse Grenoble werd hij in coma gehouden. Halverwege juni ontwaakte de Duitser uit zijn comateuze toestand. Sindsdien gaat het volgens zijn vrouw "steeds een stukje beter."
Was pas 2de F1-memorabilia en het was goedkoop omdat het van het seizoen ervoor wasquote:
Wel geld voor een kaartje maar niet voor een souvenir?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was pas 2de F1-memorabilia en het was goedkoop omdat het van het seizoen ervoor was
Als je eens had gelezen hoe ik die heb bekomenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel geld voor een kaartje maar niet voor een souvenir?
Nieuwe pagina enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als je eens had gelezen hoe ik die heb bekomen
Ik heb het geluk vlakbij GPworld te wonen (20 km er vandaan).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:37 schreef JohnB52 het volgende:
Waar kopen jullie je F1 petjes/kleding?
Die van mij zijn allemaal "weg"
(Lagen nog bij mijn ouderlijk huis, moeder had gevraagd: wat moet er met je oude kleding? Dus ik had gezegd: geef maar aan n goed doel, dus mijn petjes zijn nu ook weg...)
Dat is dan echt gaafquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb het geluk vlakbij GPworld te wonen (20 km er vandaan).
Maar veelal het circuit.
Ik heb veel 1:18 (foto ervan uit 2011 en is inmiddels gegroeid met die eronder):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de RB van 2009 en 2011 en Mercedes uit 2011.
Heb geen plek meer om ze weg te zetten
Op vakantie tijdens de "rebajas" nog 40% korting kunnen krijgen op een polo en een hoodie van Mercedes en Red Bull
Velen zijn uit de goedkopere periode toen ze nog max 65 euro waren, ik geloof inmiddels dat de prijzen op 99 euro of meer liggen wat ik veel geld vind.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dan echt gaaf
Heeft je zeker een fortuin gekost
Dat viel me ook al op, het zijn veelal oudere modellen van tussen 2000 en 2010. Die lijnen van Renault/Benetton en Ferrari is wel mooi om te zien ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Velen zijn uit de goedkopere periode toen ze nog max 65 euro waren, ik geloof inmiddels dat de prijzen op 99 euro of meer liggen wat ik veel geld vind.
Ik zou graag nog een Kimi van 2012 of 2013 willen op 1:18
Heb uiteraard ook nog "niet F1 modellen" maar dat zijn er niet veel
Vanwege de prijs en weinig ruimte moet ik nu erg selectief zijn welke er bij komenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, het zijn veelal oudere modellen van tussen 2000 en 2010. Die lijnen van Renault/Benetton en Ferrari is wel mooi om te zien ook.
Dat krijg je met oude Red Bulls, die werken niet meer zo goedquote:
en daarachter staat dan een marshall met een rode vlag omhoogquote:
Vorige week nog bij Fiorano geweest. Kon je er voor een jaar of 10 terug nog wel een beetje bijkomen, tegenwoordig is het echt onmogelijk...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:43 schreef Beach het volgende:
http://richlandf1.com/?p=3929
http://f1-history.deviant(...)-Test-1997-414115212
Dit wist ik niet tot vandaag.
Uiteraard... lekker doorknallen dus na het missen van de Parabolica.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef LuckyLuQ het volgende:
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/170703.html
De grindbak bij Parabolica heeft plaatsgemaakt voor asfalt.
Zonde... Zo worden coureurs straks helemaal niet meer afgestraft voor het maken van fouten, nouja voor bullshit redenen door de marshalls.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef LuckyLuQ het volgende:
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/170703.html
De grindbak bij Parabolica heeft plaatsgemaakt voor asfalt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef LuckyLuQ het volgende:
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/170703.html
De grindbak bij Parabolica heeft plaatsgemaakt voor asfalt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
Prima idee. Zouden ze eigenlijk bij elke bocht moeten doen. Het enige jammere is dat het lelijk is, al dat zwarte asfalt. Ze zouden het moeten verven net als de esses op COTA.
mwah, voor je al die asfaltplakken kreeg had je een hele reeks van wagens die zowat over de grindbak keihard de bandenstapels in stuiterden. Bij bepaalde bochten kan een asfalt uitloop, of in ieder geval een deel wel zorgen voor afremmen omdat de remmen nog grip hebben op asfalt. Maar zoals het nu maar overal wordt neergekwaktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maakt het racen er alleen maar slechter op. Meer grindbakken juist, want dan wordt je tenminste afgeremd als je naast de baan terecht komt.
Dit is een hardnekkig misverstand. Als je niet meteen klaar bent als je naast baan komt ben je meer geneigd om een inhaalactie te maken. Dit is de voornaamste reden dat het aantal inhaalacties omhoog gegaan is in de laatste pakweg 5 jaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maakt het racen er alleen maar slechter op.
Dat er de laatste 5 jaar meer ingehaald wordt komt m.i. door het verbod op bijtanken. Voor dat er bijgetankt mocht worden lag het aantal inhaalacties ook veel hoger dan dat er in de periode 1994 - 2009 werd ingehaald. En dat is dus sinds 2010 weer omhoog gegaan. Voor 1994 was er voornamelijk gravel en geen asfalt naast de baan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is een hardnekkig misverstand. Als je niet meteen klaar bent als je naast baan komt ben je meer geneigd om een inhaalactie te maken. Dit is de voornaamste reden dat het aantal inhaalacties omhoog gegaan is in de laatste pakweg 5 jaar.
en DRS en KERS ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat er de laatste 5 jaar meer ingehaald wordt komt m.i. door het verbod op bijtanken. Voor dat er bijgetankt mocht worden lag het aantal inhaalacties ook veel hoger dan dat er in de periode 1994 - 2009 werd ingehaald. En dat is dus sinds 2010 weer omhoog gegaan. Voor 1994 was er voornamelijk gravel en geen asfalt naast de baan.
Als je alleen al kijkt naar het verschil in 2009 en 2010, toen er nog geen DRS en Pirelli banden waren, zie je een significante stijging wat imho alleen maar te relateren is aan het verbod op bijtanken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
Te lang geleden om vergelijkbaar te zijn. Je blijft daar maar mee komen maar het is gewoon onzin. Heeft meer te maken met het feit dat door de regels alle auto's veel meer op elkaar zijn gaan lijken en veel dichter bij elkaar gekomen zijn. DRS helpt natuurlijk ook heel erg.
Die dingen zijn allemaal meetbaar. Bijtanken is correlatie maar geen causatie.
Ik heb het over 2009 en 2010. Toen was er niet zoveel verschil in de regels.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Wacht even. Zoveel verschil was er niet in regels tussen 2008 en 2009? De stijging daar is juist makkelijk te verklaren juist door het enorme verschil tussen de interpretatie van de nieuwe regels (dubbele diffuser etc.) Wat dat betreft was 2009 net zo'n weggegooid jaar als 2014.
En daarom zaten alle auto's qua snelheid heel dicht bij elkaar (behalve Red Bull dan in het begin). Verschil met 2009 is natuurlijk de F-duct. Dat was zeg maar gewoon een DRS. Daarna kwam DRS en Pirelli en is de situatie al helemaal niet meer vergelijkbaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb het over 2009 en 2010. Toen was er niet zoveel verschil in de regels.
Ik vergelijk niet met 20 jaar geleden. Ik constateer alleen dat tussen 93 en 94 het aantal inhaalacties drastisch is afgenomen en tot 2010 laag blijft. Daarna stijgt het weer. En laat dat nou net de periode zijn dat bijtanken was toegestaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En daarom zaten alle auto's qua snelheid heel dicht bij elkaar (behalve Red Bull dan in het begin). Verschil met 2009 is natuurlijk de F-duct. Dat was zeg maar gewoon een DRS. Daarna kwam DRS en Pirelli en is de situatie al helemaal niet meer vergelijkbaar.
Met andere woorden, het bannen van bijtanken zal wel enig effect gehad hebben maar veel minder dan andere dingen. Het vergelijken met een situatie 20 jaar eerder is al helemaal zinloos.
Misschien dat coureurs meer risico's gaan nemen waardoor er vaker iemand uit de bocht schiet. En dus wellicht meer inhaalacties daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonde... Zo worden coureurs straks helemaal niet meer afgestraft voor het maken van fouten, nouja voor bullshit redenen door de marshalls.
Hahahahaha.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:45 schreef LuckyLuQ het volgende:
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/170703.html
De grindbak bij Parabolica heeft plaatsgemaakt voor asfalt.
Nooit last van gehad bij de F1 en ik kijk al sinds 1978 oid. Wel met andere (lagere) klassen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:07 schreef Vriezzer het volgende:
Ik neig er met het seizoen meer naar om zo'n typische Nederlandse succeskijker te worden. Je weet wel, van die mensen die nooit naar een bepaalde sport kijken, totdat er toevallig eens een Nederlander meedoet die meedoet om de prijzen..
Eigenlijk heb ik helemaal niks met dat soort glory hunters.. ik voel me nu betrapt door mezelf..
Waar hij zelf medeschuldig aan is. Althans volgens Aldo Costa.quote:
quote:Yet it was Aldo Costa’s damning revelation recently that revealed where the problem with Ferrari lies. “In 2008, we in the racing team thought it essential to have a new wind tunnel to remain competitive. We were told there was no need. In Ferrari, all the strategic decisions were always made by (Luca di) Montezemolo. He took them when Ferrari triumphed and when Ferrari ceased to triumph.”
RTL Boulevardquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:18 schreef Geralt het volgende:
Vanavond zitten Jos en Max bij een of ander TV programma. Ben ff vergeten welke. Ik dacht om 18:45.
Dit even ter info
Vooral gewoon bekend maken tussen het Gordon en Roy Donders nieuwsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef Geralt het volgende:
Owja dat was het. En voor de mensen die denken dit is toch geen F1 nieuws:
Nog niet nee, maar dat kan nooit niet lang meer duren!!!!![]()
Samenvatting: Max is goed, Froukje de Both vindt het racen maar gevaarlijk en Leontien van Moorsel denkt dat Maz betere prestaties in de F1 neer gaat zetten dan Josquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:00 schreef flipsen het volgende:
En? Geen Nederlandse zenders hier, doe eens een update
Nauwelijks. Geen contractnieuws of zoietsquote:
Z'n kop dus gewoon laten zien aan NL om (nog meer) bekendheid te krijgen ivm geldschieters....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Samenvatting: Max is goed, Froukje de Both vindt het racen maar gevaarlijk en Leontien van Moorsel denkt dat Maz betere prestaties in de F1 neer gaat zetten dan Jos
Ik had dan ook zeer zeker geen aankondiging verwacht. Gewoon gratis reclamequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Z'n kop dus gewoon laten zien aan NL om (nog meer) bekendheid te krijgen ivm geldschieters....
Doen ze slim
Tony Stewart was toch wel altijd een redelijke coureur in Amerikaquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:55 schreef nils7 het volgende:
Geen F1 maar toch WTF http://www.telegraaf.nl/b(...)oen_overleden__.html
Kende Ward overigens niet en op wiki vind ik weinig van 'm dus welke Nascar klasse die dan Kampioen was (of sensatie krant telegraaf is weer op dreef)
Maar op de video zie je idd wel dat ie 'm raakt of het express was... eh tja geen idee lijkt me niet maar als dat zo is zakt Tony Stewart wel diep in de stront en in waarde!
Toch ook wel een debiele actie van die gozer dat hij half op de baan gaat staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:55 schreef nils7 het volgende:
Geen F1 maar toch WTF http://www.telegraaf.nl/b(...)oen_overleden__.html
Kende Ward overigens niet en op wiki vind ik weinig van 'm dus welke Nascar klasse die dan Kampioen was (of sensatie krant telegraaf is weer op dreef)
Maar op de video zie je idd wel dat ie 'm raakt of het express was... eh tja geen idee lijkt me niet maar als dat zo is zakt Tony Stewart wel diep in de stront en in waarde!
De Telegraaf zal wel bedoelen dat NASCAR kampioen Tony Stewart iemand heeft aangereden. Wat niet wegneemt dat dit een treurige zaak is. Niet slim ook om zo midden op de baan te gaan staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:55 schreef nils7 het volgende:
Geen F1 maar toch WTF http://www.telegraaf.nl/b(...)oen_overleden__.html
Kende Ward overigens niet en op wiki vind ik weinig van 'm dus welke Nascar klasse die dan Kampioen was (of sensatie krant telegraaf is weer op dreef)
Maar op de video zie je idd wel dat ie 'm raakt of het express was... eh tja geen idee lijkt me niet maar als dat zo is zakt Tony Stewart wel diep in de stront en in waarde!
Welke andere? Ward is dood, die zal niet veel meer vertellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:20 schreef Geralt het volgende:
Hebben ze die andere knakker opgepakt voor verhoor?
die tegen hem aan ree natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Welke andere? Ward is dood, die zal niet veel meer vertellen.
Stewart? Ja die is aangehouden maar voorlopig schijnt het als een ongeluk beschouwd te worden.quote:
Ik las juist dat hij niet is aangehouden en inmiddels in Watkins Glen zit?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Stewart? Ja die is aangehouden maar voorlopig schijnt het als een ongeluk beschouwd te worden.
http://www.sportingnews.c(...)kins-glen-kevin-wardquote:"Mr. Stewart has cooperated with the investigation, which is ongoing," the release stated.
Stewart was not arrested and the sheriff told reporters that the driver had returned to Watkins Glen. The case will be handled by the district attorney.
Hoezo gewaagd? De Telegraaf (en de meeste andere kranten en nieuwszenders inmiddels) bestaan uitsluitend om geld binnen te trekken. Of het nieuws klopt is verder niet zo relevant. Zo lang mensen maar op die link klikken, wat jij blijkbaar deedquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef Vriezzer het volgende:
Wel heel gewaagd van de Televaag om klakkeloos te durven beweren dat het express was en dat de video dat bevestigd.
Dat naar rechts trekken schijnt door het gas geven te komen. Maar het was waarschijnlijk niet opzettelijk om hem aan te rijden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef Vriezzer het volgende:
Wel heel gewaagd van de Televaag om klakkeloos te durven beweren dat het express was en dat de video dat bevestigd.
Ik zie een aanrijding waarbij de positie van Stewart t.o.v. de baan niet heel goed te zien is. Vervolgens zie je de auto naar rechts trekken. Blijkbaar ziet de Televaag dat alsof Stewart de auto die kant op heeft gestuurd. Mij lijkt het eerder dat door de aanrijding de auto aan de rechterkant vertraagd en zodoende gewoon naar rechts trekt. De auto trekt immers pas naar rechts op het moment dat de coureur op de baan wordt aangereden. Net zo als wanneer je een remprobleem aan de linkerzijde van je auto hebt..
quote:“I know Tony could see him. I know how you can see out of these cars. When Tony got close to him, he hit the throttle. When you hit a throttle on a sprint car, the car sets sideways. It set sideways, the right rear tire hit Kevin, Kevin was sucked underneath and was stuck under it for a second or two and then it threw him about 50 yards.”
Graves said he didn’t believe it was intentional.
“You never mean to do something like that,” Graves told Sporting News. “Kevin was pissed and he let Tony know. And Tony was trying to give the message back that he wasn’t happy either. He went over the line with it.”
Die bewering was helemaal niet aan de kop/link af te lezen hoor. Die bleek in het bericht zelf pas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hoezo gewaagd? De Telegraaf (en de meeste andere kranten en nieuwszenders inmiddels) bestaan uitsluitend om geld binnen te trekken. Of het nieuws klopt is verder niet zo relevant. Zo lang mensen maar op die link klikken, wat jij blijkbaar deed
quote:Sebastian Vettel is know for changing his helmet design more than James Hunt changed his girlfriend.
En dan mogen we jouw weer quoten zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop over een paar maanden te lezen in deze reeks dat Max komend jaar instapt in de Torro Rosso en dattie vervolgens op Spa het hele veld op een ronde zet
Jullie mogen me altijd quoten. Die functie is er niet voor niks natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dan mogen we jouw weer quoten zeker?
twitter:Mattzel89 twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:45:00Dozen of drivers running wide discussions coming up, I guarentee it #Monza #Parabolica http://t.co/0VXbIxa3sZ reageer retweet
Ik las ergens dat het was voor de World Superbike races terug naar Monza te halen. En dus niet specifiek voor de Formule 1.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Parabolica...
[ afbeelding ]twitter:Mattzel89 twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:45:00Dozen of drivers running wide discussions coming up, I guarentee it #Monza #Parabolica http://t.co/0VXbIxa3sZ reageer retweet
Niks mee te maken! Leave the grindbakke nalone!!!!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het was voor de World Superbike races terug naar Monza te halen. En dus niet specifiek voor de Formule 1.
Dat las ik ook, en het klonk ook wel logisch voor het ingaan van de bocht. Als je te laat/niet remt ga je als motorrijder tuimelen in een grindbak. Maar dat verklaart niet waarom je ook asfalt zou leggen bij het uitkomen van de bocht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het was voor de World Superbike races terug naar Monza te halen. En dus niet specifiek voor de Formule 1.
Mooi. Ik ben tevreden. Denk dattie beter bij RB zit dan bij Mercedesquote:Red Bull sign Verstappen to junior team
Up-and-coming Dutch racer Max Verstappen has joined the Red Bull Junior Team, it was announced on Tuesday.
The 16-year-old, who is the son of former F1 podium finisher Jos Verstappen, is regarded as one of the most promising young drivers in Europe having taken seven wins in the FIA Formula 3 European Championship this year, his first season in car racing.
By linking up with Red Bull, Verstappen follows in the footsteps of the likes of Sebastian Vettel, Daniel Riccairdo, Jean-Eric Vergne and Daniil Kvyat, all of whom graduated to Formula One racing via the world champion team's development squad.
“It goes without saying that I’m very happy and I feel honoured to be part of the Red Bull Junior Team, which has successfully brought and guided many drivers into Formula One,” said Verstappen.
“I will take this opportunity with both hands in order to develop and maximise my career with Red Bull. I want to thank Dr. Helmut Marko for his involvement in making this partnership possible and I want to thank Red Bull for putting their trust in me.”
Red Bull have confirmed that Verstappen will continue his FIA Formula 3 European Championship campaign before competing in the prestigious Macau Grand Prix in November.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef Geralt het volgende:
Er was sprake van, geruchten althans, dat Helmut hem volgend jaar al in de TR wilde hebben.
Daar lees ik niets van terug, dus ik neem aan dat dat gerucht naar het rijk der fabelen verwezen kan worden?
zou wel mooi zijn hahahquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef Fiorano het volgende:
Komt er dan ook gelijk Red Bull sponsoring op de van Amersfoort Racing auto?
quote:Verstappen zal dit weekend op de Nürburgring in de Formule 3 al onder de vlag van Red Bull rijden bij zijn huidige team Van Amersfoort Racing. Voor die renstal won de jonge Limburger dit jaar al zeven races, waaronder hattricks op Spa-Francorchamps en de Norisring. Ook won de Nederlander de Masters op Zandvoort. Later dit jaar reist hij af naar Macau voor de belangrijke F3-race aldaar.
En flink aan de conditie werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef rubbereend het volgende:
Nog een jaartje rijden in een klasse onder de F1 lijkt me beter. Gewoon nog een jaartje leren en fouten mogen maken.
In 2015 Sainz i.p.v. Vergne en in 2016 een van de twee naar RB i.p.v. Vettel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Precies, want er is misschien maar 1 plekje in 2016 bij str. Een tweede team zoals hrt is er niet meer...
Nu hopen dat Jev daar nog een jaartje mag blijven, en ze niet een ander talent daarvoor in de plaats zetten, want die blijft dan ook meestal langer dan een jaar.
Dan ben je een held. Hij gaat ver komen, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Geralt het volgende:
Jep, een rondje of 30 kunnen planken ondanks de regen.
Uiteindelijk eerder dan gepland de testdag afgebroken ivm die regen, maar geen enkel uitstapje buiten de baan, helemaal niks.
Petje af
heb je niets meer aan tegenwoordig met de in-season testban. Die 1 of 2 dagen bij een young drivers test&dag ben je niets meer mee....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Petert87 het volgende:
Mss een jaartje testen voor rbr of str is niets mis mee. Niets te overhaast.
Max.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef twiFight het volgende:
Jos is de beste, beter dan elke andere F1 coureur. Hij gaat zijn eerste seizoen gelijk kampioen worden en is beter dan Vettel, Schumacher en Senna bij elkaar! ..als we dan toch al veel te hard van stapel lopen..![]()
Voordeel van Max is dat ie pas 16 is en dus nog flink gevormd kan worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
Bij het Red Bull junior team mag je niet teveel fouten maken anders wordt je eruit gegooid (Lewis Williamson, Beitske Visser) of op een zijspoor gezet (Antonio Felix Da Costa). Dus moet hij maar gewoon ook volgend jaar goed gaan presteren en het jaar erop de F1 in.
Ze lijken heel stellig te zijn idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 05:35 schreef Fiorano het volgende:
Televaag beweerd zelfs een bron te hebben die zegt dat Max volgende jaar in de Torro Rosso zit. Zou tijdens de Grand Prix van België bekend gemaakt worden...
Natuurlijk is F1 fysiek zwaarder dan de F3, alleen het verschil is niet zo groot als pak em beet 5 jaar geleden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:45 schreef Fiorano het volgende:
Ik moet het eerst nog maar eens zien, en ook of het wel een goede keuze is... Red Bull heb ik wel vertrouwen in. Ik denk niet dat ze Max eruit gooien zoals bijvoorbeeld een Beitske Visser. Maar 17 en dan al F1, vraag me af of je dan genoeg ervaring hebt en het fysiek aankan. Maar goed, positief is iniedergeval dat 'we' weer een potentiële punten pakker hebben
Precies. En Vergne doet het nu ook niet echt slecht....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het niks voor Toro Rosso om in augustus al bekend te maken wie er het jaar erop voor hen rijdt. Ik hou het voorlopig op speculatie
Of het zit zo:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:21 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Precies. En Vergne doet het nu ook niet echt slecht....
Waarom Vettel naar Ferrari? Alonso en Raikkonen beide nog contract. Ik lees dat ze bezig zijn met verlening voor Alonso. Red Bull beter dan Ferrari op dit moment. Vettel wordt alleen om zijn oren gereden door zijn getalenteerde teamgenoot. Dat zou eventueel reden zijn voor Vettel om naar Ferrari te gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:29 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Of het zit zo:
Vettel --> Ferrari
Vergne --> Red Bull
Max --> Torro Rosso
Telegraaf zit erg vaak goed wat betreft sportnieuws.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:10 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch weet ik het niet, de Televaag meldt het nieuws. Als het de Volkskrant was geweest had je meer kans dat het waar is. We shall see.
Maar is niet beter dan Kvyat terwijl hij er al drie jaar rijdt. Die rijdt volgend jaar niet meer voor STR of RB. Dus dan wordt het Sainz of Verstappen, waarbij de eerste de meest waarschijnlijke is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:21 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Precies. En Vergne doet het nu ook niet echt slecht....
Ik ook. Hij is een supertalent, maar maakt nog behoorlijk veel foutjes die bij een talent horen. Dat is totaal niet erg, want daarvoor bestaan al die opstapklasses.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog een jaartje te vroeg, maar oke
sterker nog, het zou me logisch lijken dat hij die rol combineert met rijden in de WSR 3.5quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:47 schreef franklop het volgende:
Voor hetzelfde geld wordt hij gewoon testcoureur ipv racecoureur en hebben ze het bij de Televaag weer helemaal verkeerd begrepen
Lijkt me ook jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sterker nog, het zou me logisch lijken dat hij die rol combineert met rijden in de WSR 3.5
My badquote:
Dat deed Raikkonen toch ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:39 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is een supertalent, maar maakt nog behoorlijk veel foutjes die bij een talent horen. Dat is totaal niet erg, want daarvoor bestaan al die opstapklasses.
Kvyat doet het als 19e jarige, en daarmee jongste coureur ooit, best goed in de STR. Hij heeft van 2010 t/m 2013 in verschillende autosportklassen gereden. Dat zijn nogal wat meer races dan Max tot nu toe in de autosport heeft gereden. Ik vind het, ondanks Max' supertalent, te riskant om hem na slechts één seizoen in de autosport al bloot te stellen aan het deelnemersveld van de F1.
Laat hem eerst testcoureur worden zodat hij alvast de organisatie van STR leert kennen en zorg dat hij een volledig seizoen GP2 of FR kan rijden.
Dat zei ik daarnet ook al ;-)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sterker nog, het zou me logisch lijken dat hij die rol combineert met rijden in de WSR 3.5
Daar heb je dan wel gelijk in inderdaad. Toch zie ik geen reden tot haast. Op dit moment maakt Max nog de nodige foutjes. Niet zelden is hij betrokken bij aanvaringen. Ongeacht of de concurrent daar al dan niet debet aan is, wordt bij STR gekeken of je naast het pakken van punten in staat bent om probleemloos raceweekenden af te leggen. Dat betekent ook dat je je hagje moet kunnen redden als een ander de fout in gaat. Daar moet Max nog progressie in boeken. En waar kan je dat nou beter doen dan in een opstapklasse?quote:
Volgens mij was het Brazilië 2000 of 2001... wat aan deceptie was dat...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:22 schreef flipsen het volgende:
Fysiek was altijd één van Jos´ speerpunten toen hij F1 reed [...]
Ow ja? Ik kan anders herinneren dat ie altijd als een kletsnatte puffende kerel uit die auto kwamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:22 schreef flipsen het volgende:
Fysiek was altijd één van Jos´ speerpunten toen hij F1 reed en ook toen hij in de wachtkamer zat.
Daar liggen ze echt niet van wakker, want:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:22 schreef alwaysonhold het volgende:
Telegraaf gaat wel gigantisch op zijn bek mocht dat nieuws over Verstappen niet kloppen.
quote:( krant eens gekocht).
Vanaf 4:30 min, iets over conditiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow ja? Ik kan anders herinneren dat ie altijd als een kletsnatte puffende kerel uit die auto kwam![]()
Kan ook zijn dat mijn geheugen me in de steek laat
Pre HD tijdperkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Die beeldkwaliteit![]()
Maar ik zal eens zien als de kleine vent stil is met krijsen
Bij Ferrari betalen ze een stuk beter, in 2016 gaat Vettel naar Ferrari. Als Max volgend jaar Kvyat weet te verslaan kan hij in 2016 al voor RBR rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:42 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Waarom Vettel naar Ferrari? Alonso en Raikkonen beide nog contract. Ik lees dat ze bezig zijn met verlening voor Alonso. Red Bull beter dan Ferrari op dit moment. Vettel wordt alleen om zijn oren gereden door zijn getalenteerde teamgenoot. Dat zou eventueel reden zijn voor Vettel om naar Ferrari te gaan.
Ik denk dat Vettel het niet meer hoeft te doen voor het geld. Ferrari zal wel beter verdienen maar ze zullen de 4-voudig wereld kampioen bij RBR ook geen honger loontje geven neem ik aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bij Ferrari betalen ze een stuk beter, in 2016 gaat Vettel naar Ferrari. Als Max volgend jaar Kvyat weet te verslaan kan hij in 2016 al voor RBR rijden.
Je ziet het vanzelf in 2016.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:19 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vettel het niet meer hoeft te doen voor het geld. Ferrari zal wel beter verdienen maar ze zullen de 4-voudig wereld kampioen bij RBR ook geen honger loontje geven neem ik aan.
Suzie Wolffquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef twiFight het volgende:
Frijns kan niet rijden, zet Suzie Wolf in een auto!iets met positieve discriminatie, of zo
Ik denk eerder dat Simona de Silvestro in een F1 wagen komt. Zie ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef twiFight het volgende:
Frijns kan niet rijden, zet Suzie Wolf in een auto!iets met positieve discriminatie, of zo
twitter:willbuxton twitterde op maandag 11-08-2014 om 19:33:42The final words ring as true now as they did back then. Really hoping @simdesilvestro gets her shot in 2015. http://t.co/IR6hq4ZA2a reageer retweet
Die is ook niet goed genoeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Simona de Silvestro in een F1 wagen komt. Zie ook[ afbeelding ]twitter:willbuxton twitterde op maandag 11-08-2014 om 19:33:42The final words ring as true now as they did back then. Really hoping @simdesilvestro gets her shot in 2015. http://t.co/IR6hq4ZA2a reageer retweet
vorig jaar verdiende Vettel aan loon ¤12mlj. In 2014 ¤16mlj. In de top 4 van grootverdieners.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:19 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vettel het niet meer hoeft te doen voor het geld. Ferrari zal wel beter verdienen maar ze zullen de 4-voudig wereld kampioen bij RBR ook geen honger loontje geven neem ik aan.
Mijn vermoeden dus bevestigd. Geen hongerloontje. Ik vind dat Kimi wel fors minder verdiend dan Fernando.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
vorig jaar verdiende Vettel aan loon ¤12mlj. In 2014 ¤16mlj. In de top 4 van grootverdieners.
En om RBR intern te vergelijken: Webber 2013 ¤10mlj. Ricciardo 2014: ¤2.5mljn.
Ferrari: Kimi krijgt dit jaar ¤11mlj, en Fernando ¤20mlj.
Vroeger zat Schumi op 60miljoen + merchandise en prive sponsoring.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
vorig jaar verdiende Vettel aan loon ¤12mlj. In 2014 ¤16mlj. In de top 4 van grootverdieners.
En om RBR intern te vergelijken: Webber 2013 ¤10mlj. Ricciardo 2014: ¤2.5mljn.
Ferrari: Kimi krijgt dit jaar ¤11mlj, en Fernando ¤20mlj.
Die heeft in de Indycars toch ook niet echt bijzonder goed gepresteerd?quote:
Daar kon ze aardig in meekomen. Zeker op de roadcourses en stratencircuits.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heeft in de Indycars toch ook niet echt bijzonder goed gepresteerd?
Als Fernando zijn zin krijgt, verdient hij straks ook 50 mil per jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vroeger zat Schumi op 60miljoen + merchandise en prive sponsoring.
Ja maar, is "aardig meekomen" tegenwoordig al genoeg om in de F1 terecht te komen? Mag toch hopen dat echte talenten een kans krijgen boven een wel redelijke rijder/rijdster.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar kon ze aardig in meekomen. Zeker op de roadcourses en stratencircuits.
Veel pech gehad en een matig team. Heeft wel vrij veel bijzondere dingen laten zien in de tijden dat ze het geluk wel een beetje mee had. Ik denk dat ze zeker niet onder doet voor een groot deel van het F1-veld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heeft in de Indycars toch ook niet echt bijzonder goed gepresteerd?
Ik schat haar hoger in dan enig andere vrouw die op dit moment ergens rond rijdt. Daarbij kon ze in de IndyCars met een matig team vechten om podiumposities. Dus ik bestempel haar wel degelijk als talent, die niet onder doet voor een aantal coureurs die nu in de F1 rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar, is "aardig meekomen" tegenwoordig al genoeg om in de F1 terecht te komen? Mag toch hopen dat echte talenten een kans krijgen boven een wel redelijke rijder/rijdster.
Dat wil ik eerst nog wel eens zien. De manier waarop met IndyCars op road-courses en stratencircuits gereden wordt is niet iets waar ik van onder de indruk ben. Om daar een paar goede resultaten te boeken zegt bij dan nog niet zo heel veel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Veel pech gehad en een matig team. Heeft wel vrij veel bijzondere dingen laten zien in de tijden dat ze het geluk wel een beetje mee had. Ik denk dat ze zeker niet onder doet voor een groot deel van het F1-veld.
Tjongequote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:41 schreef rubbereend het volgende:
In vrijwel geen enkele sport kunnen vrouwen met mannen wedijveren
Ja en je had die Duitse in Dakar. En dat was het dan wel bijna zo'n beetjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:46 schreef sasquatsch het volgende:
Als het op fysieke kracht aankomt niet, maar verder. Kijk naar paardrijden, daar nemen mannen en vrouwen deel aan de wedstrijden en vrouwen winnen ook regelmatig. Ik zie wat dat betreft geen verschil met een racewagen.
Om een voorbeeld te geven, Michele Mouton won begin jaren '80 meerdere rally's en werd 2de in het wereldkampioenschap.
?quote:
Bron: L1quote:'Debuut Max Verstappen in Formule-1 voorbarig'
Dat autocoureur Max Verstappen komend seizoen zijn debuut maakt in de Formule-1 is zeer voorbarig. Dat zegt zijn vader Jos in een gesprek met L1.
Dinsdagmiddag werd Max Verstappen gepresenteerd als de nieuwste aanwinst van Junior Team van Red Bull. Volgens De Telegraaf wordt het 16-jarige talent daar de komende maanden intensief klaargestoomd om zondag 15 maart aan de start te verschijnen van de Grand Prix van Australië in Melbourne.
Voorbarig
"Op dit moment is niks zeker," zegt zijn vader. "Het zijn voorbarige conclusies. We zijn nog aan het overleggen over wat we volgend jaar gaan doen. Het blijft afwachten."
Mocht Max Verstappen komend seizoen zijn debuut maken, dan is hij daarmee de jongste Formule 1-debutant in de geschiedenis. Hij is op dat moment 17 jaar en 164 dagen oud. "We bepalen uiteindelijk samen met zijn team wat er gaat gebeuren," zegt Jos Verstappen.
De trotse vader zegt dat zijn zoon rustig blijft onder alle berichten. "Hij is in ieder geval rustiger dan ik toen ik 16 was."
Ze kunnen het nog steeds bij het rechte eind hebben, maar omdat het de televaag is gelooft niemand het van ze.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Dus Televaag weer met zijn vage bronnen. I knew it! Hier audio http://www.l1.nl/audio/interview-met-jos-verstappen-13-aug-2014
We gaan het volgende week meemaken. Het lijkt me nog steeds onwaarschijnlijk. Waarom Vergne dumpen die het goed doet?!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze kunnen het nog steeds bij het rechte eind hebben, maar omdat het de televaag is gelooft niemand het van ze.
Onzin. Vergne heeft meer WK punten dan de kleine Kyvat...graag de facts he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:51 schreef Fer het volgende:
Verge wordt om zijn oren gereden door de kleine Kvyat.
Punten zeggen niet alles. Vergne doet het niet veel beter dan Kvyat. In de kwalificatie is het 6-6 en in races die ze beiden finishten staat het 2-1 voor Vergne. Met andere woorden, hij valt met zijn twee jaar ervaring tegen in vergelijking met een rookie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:53 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Onzin. Vergne heeft meer WK punten dan de kleine Kyvat...graag de facts he.
Mwah, het gaat nog altijd om de keiharde punten. Vergne heeft bijna het dubbele...daar word je op afgerekend als rijder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Punten zeggen niet alles. Vergne doet het niet veel beter dan Kvyat. In de kwalificatie is het 6-6 en in races die ze beiden finishten staat het 2-1 voor Vergne. Met andere woorden, hij valt met zijn twee jaar ervaring tegen in vergelijking met een rookie.
Had diezelfde Vergne niet vorig jaar meer punten dan onze Ricardo?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mwah, het gaat nog altijd om de keiharde punten. Vergne heeft bijna het dubbele...daar word je op afgerekend als rijder.
Nee, en vroeger ook al niet. Het is gewoon een lagere raceklasse, alleen de allerbesten kunnen net meekomen in de F1, of net niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar, is "aardig meekomen" tegenwoordig al genoeg om in de F1 terecht te komen? Mag toch hopen dat echte talenten een kans krijgen boven een wel redelijke rijder/rijdster.
Ik doe het maar ff zo, want ban op de Fok frontpage sites.quote:Op 14-08-2014 @ 13:59 schreef SiGNe het volgende:
Magnussen doet het voor een rookie erg goed, zelfs op de podia geëindigd en ook regelmatig voor Button.
Je hebt gelijk als ik de punten er zo bij haal, dacht dat ie het beter deed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 05:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik doe het maar ff zo, want ban op de Fok frontpage sites.
Maar kun je dit eens toelichten? In de races is Magnusses tot nu toe nog maar 2 keer voor Button geeindigd. 2 uit de 11 is 18%. Nu vind ik dat hij het prima doet voor een rookie hoor, maar het is niet bepaald dat Button van hem te vrezen heeft.
2016 Bruno Senna erin en weer een McLaren-Honda WCquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:50 schreef Meike26 het volgende:
Als groot Button fan vind ik hem dit jaar ook behoorlijk tegenvallen. Maar zou hem heeel graag volgend jaar nog wel willen zien vlammen (niet letterlijk) als de Honda motoren er in liggen. Ze hebben in iedergeval mooi meekijk jaar nu. Het lijkt mij vrij aannemelijk dat ze, Honda, de turbo-motor configuratie van MGP hebben gekopieerd en ten volle kunnen experimenteren met een nog betere setup?
En dan is 2015 voor honda straks nog maar een leerjaar en moet 2016 HET jaar worden. Ik geloof er wel in*Ik droom er al van, kan je er ook van maken*
Gewoon neequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:34 schreef Beach het volgende:
[..]
2016 Bruno Senna erin en weer een McLaren-Honda WC
9 races voor op teamgenoot vs. 2 races voor op teamgenoot.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:12 schreef Fer het volgende:
Magnussen Button dan, rookie vs de meest ervaren man. Ook hier liggen de prestaties vrijwel gelijk, dus kun je echt afvragen wat Button hier nog doet en of het niet tijd is om plaats te maken, zoals Webber heeft gedaan.
Dat zou een ding zijn inderdaad maar ik denk toch echt dat het wishful thinking is...quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:
Er gaan op het Verstappen forum geruchten dat Max Verstappen al een vrije training gaat rijden in Spa voor Torro Rosso. Dat zou nog eens gaaf zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |