Pre HD tijdperkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Die beeldkwaliteit![]()
Maar ik zal eens zien als de kleine vent stil is met krijsen
Bij Ferrari betalen ze een stuk beter, in 2016 gaat Vettel naar Ferrari. Als Max volgend jaar Kvyat weet te verslaan kan hij in 2016 al voor RBR rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:42 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Waarom Vettel naar Ferrari? Alonso en Raikkonen beide nog contract. Ik lees dat ze bezig zijn met verlening voor Alonso. Red Bull beter dan Ferrari op dit moment. Vettel wordt alleen om zijn oren gereden door zijn getalenteerde teamgenoot. Dat zou eventueel reden zijn voor Vettel om naar Ferrari te gaan.
Ik denk dat Vettel het niet meer hoeft te doen voor het geld. Ferrari zal wel beter verdienen maar ze zullen de 4-voudig wereld kampioen bij RBR ook geen honger loontje geven neem ik aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Bij Ferrari betalen ze een stuk beter, in 2016 gaat Vettel naar Ferrari. Als Max volgend jaar Kvyat weet te verslaan kan hij in 2016 al voor RBR rijden.
Je ziet het vanzelf in 2016.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:19 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vettel het niet meer hoeft te doen voor het geld. Ferrari zal wel beter verdienen maar ze zullen de 4-voudig wereld kampioen bij RBR ook geen honger loontje geven neem ik aan.
Suzie Wolffquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef twiFight het volgende:
Frijns kan niet rijden, zet Suzie Wolf in een auto!iets met positieve discriminatie, of zo
Ik denk eerder dat Simona de Silvestro in een F1 wagen komt. Zie ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef twiFight het volgende:
Frijns kan niet rijden, zet Suzie Wolf in een auto!iets met positieve discriminatie, of zo
twitter:willbuxton twitterde op maandag 11-08-2014 om 19:33:42The final words ring as true now as they did back then. Really hoping @simdesilvestro gets her shot in 2015. http://t.co/IR6hq4ZA2a reageer retweet
Die is ook niet goed genoeg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Simona de Silvestro in een F1 wagen komt. Zie ook[ afbeelding ]twitter:willbuxton twitterde op maandag 11-08-2014 om 19:33:42The final words ring as true now as they did back then. Really hoping @simdesilvestro gets her shot in 2015. http://t.co/IR6hq4ZA2a reageer retweet
vorig jaar verdiende Vettel aan loon ¤12mlj. In 2014 ¤16mlj. In de top 4 van grootverdieners.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:19 schreef Petert87 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vettel het niet meer hoeft te doen voor het geld. Ferrari zal wel beter verdienen maar ze zullen de 4-voudig wereld kampioen bij RBR ook geen honger loontje geven neem ik aan.
Mijn vermoeden dus bevestigd. Geen hongerloontje. Ik vind dat Kimi wel fors minder verdiend dan Fernando.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
vorig jaar verdiende Vettel aan loon ¤12mlj. In 2014 ¤16mlj. In de top 4 van grootverdieners.
En om RBR intern te vergelijken: Webber 2013 ¤10mlj. Ricciardo 2014: ¤2.5mljn.
Ferrari: Kimi krijgt dit jaar ¤11mlj, en Fernando ¤20mlj.
Vroeger zat Schumi op 60miljoen + merchandise en prive sponsoring.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
vorig jaar verdiende Vettel aan loon ¤12mlj. In 2014 ¤16mlj. In de top 4 van grootverdieners.
En om RBR intern te vergelijken: Webber 2013 ¤10mlj. Ricciardo 2014: ¤2.5mljn.
Ferrari: Kimi krijgt dit jaar ¤11mlj, en Fernando ¤20mlj.
Die heeft in de Indycars toch ook niet echt bijzonder goed gepresteerd?quote:
Daar kon ze aardig in meekomen. Zeker op de roadcourses en stratencircuits.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heeft in de Indycars toch ook niet echt bijzonder goed gepresteerd?
Als Fernando zijn zin krijgt, verdient hij straks ook 50 mil per jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vroeger zat Schumi op 60miljoen + merchandise en prive sponsoring.
Ja maar, is "aardig meekomen" tegenwoordig al genoeg om in de F1 terecht te komen? Mag toch hopen dat echte talenten een kans krijgen boven een wel redelijke rijder/rijdster.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar kon ze aardig in meekomen. Zeker op de roadcourses en stratencircuits.
Veel pech gehad en een matig team. Heeft wel vrij veel bijzondere dingen laten zien in de tijden dat ze het geluk wel een beetje mee had. Ik denk dat ze zeker niet onder doet voor een groot deel van het F1-veld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heeft in de Indycars toch ook niet echt bijzonder goed gepresteerd?
Ik schat haar hoger in dan enig andere vrouw die op dit moment ergens rond rijdt. Daarbij kon ze in de IndyCars met een matig team vechten om podiumposities. Dus ik bestempel haar wel degelijk als talent, die niet onder doet voor een aantal coureurs die nu in de F1 rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar, is "aardig meekomen" tegenwoordig al genoeg om in de F1 terecht te komen? Mag toch hopen dat echte talenten een kans krijgen boven een wel redelijke rijder/rijdster.
Dat wil ik eerst nog wel eens zien. De manier waarop met IndyCars op road-courses en stratencircuits gereden wordt is niet iets waar ik van onder de indruk ben. Om daar een paar goede resultaten te boeken zegt bij dan nog niet zo heel veel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Veel pech gehad en een matig team. Heeft wel vrij veel bijzondere dingen laten zien in de tijden dat ze het geluk wel een beetje mee had. Ik denk dat ze zeker niet onder doet voor een groot deel van het F1-veld.
Tjongequote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:41 schreef rubbereend het volgende:
In vrijwel geen enkele sport kunnen vrouwen met mannen wedijveren
Ja en je had die Duitse in Dakar. En dat was het dan wel bijna zo'n beetjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:46 schreef sasquatsch het volgende:
Als het op fysieke kracht aankomt niet, maar verder. Kijk naar paardrijden, daar nemen mannen en vrouwen deel aan de wedstrijden en vrouwen winnen ook regelmatig. Ik zie wat dat betreft geen verschil met een racewagen.
Om een voorbeeld te geven, Michele Mouton won begin jaren '80 meerdere rally's en werd 2de in het wereldkampioenschap.
?quote:
Bron: L1quote:'Debuut Max Verstappen in Formule-1 voorbarig'
Dat autocoureur Max Verstappen komend seizoen zijn debuut maakt in de Formule-1 is zeer voorbarig. Dat zegt zijn vader Jos in een gesprek met L1.
Dinsdagmiddag werd Max Verstappen gepresenteerd als de nieuwste aanwinst van Junior Team van Red Bull. Volgens De Telegraaf wordt het 16-jarige talent daar de komende maanden intensief klaargestoomd om zondag 15 maart aan de start te verschijnen van de Grand Prix van Australië in Melbourne.
Voorbarig
"Op dit moment is niks zeker," zegt zijn vader. "Het zijn voorbarige conclusies. We zijn nog aan het overleggen over wat we volgend jaar gaan doen. Het blijft afwachten."
Mocht Max Verstappen komend seizoen zijn debuut maken, dan is hij daarmee de jongste Formule 1-debutant in de geschiedenis. Hij is op dat moment 17 jaar en 164 dagen oud. "We bepalen uiteindelijk samen met zijn team wat er gaat gebeuren," zegt Jos Verstappen.
De trotse vader zegt dat zijn zoon rustig blijft onder alle berichten. "Hij is in ieder geval rustiger dan ik toen ik 16 was."
Ze kunnen het nog steeds bij het rechte eind hebben, maar omdat het de televaag is gelooft niemand het van ze.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef alwaysonhold het volgende:
Dus Televaag weer met zijn vage bronnen. I knew it! Hier audio http://www.l1.nl/audio/interview-met-jos-verstappen-13-aug-2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |