Nauwelijks. Geen contractnieuws of zoietsquote:
Z'n kop dus gewoon laten zien aan NL om (nog meer) bekendheid te krijgen ivm geldschieters....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Samenvatting: Max is goed, Froukje de Both vindt het racen maar gevaarlijk en Leontien van Moorsel denkt dat Maz betere prestaties in de F1 neer gaat zetten dan Jos
Ik had dan ook zeer zeker geen aankondiging verwacht. Gewoon gratis reclamequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Z'n kop dus gewoon laten zien aan NL om (nog meer) bekendheid te krijgen ivm geldschieters....
Doen ze slim
Tony Stewart was toch wel altijd een redelijke coureur in Amerikaquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:55 schreef nils7 het volgende:
Geen F1 maar toch WTF http://www.telegraaf.nl/b(...)oen_overleden__.html
Kende Ward overigens niet en op wiki vind ik weinig van 'm dus welke Nascar klasse die dan Kampioen was (of sensatie krant telegraaf is weer op dreef)
Maar op de video zie je idd wel dat ie 'm raakt of het express was... eh tja geen idee lijkt me niet maar als dat zo is zakt Tony Stewart wel diep in de stront en in waarde!
Toch ook wel een debiele actie van die gozer dat hij half op de baan gaat staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:55 schreef nils7 het volgende:
Kende Ward overigens niet en op wiki vind ik weinig van 'm dus welke Nascar klasse die dan Kampioen was (of sensatie krant telegraaf is weer op dreef)
Maar op de video zie je idd wel dat ie 'm raakt of het express was... eh tja geen idee lijkt me niet maar als dat zo is zakt Tony Stewart wel diep in de stront en in waarde!
De Telegraaf zal wel bedoelen dat NASCAR kampioen Tony Stewart iemand heeft aangereden. Wat niet wegneemt dat dit een treurige zaak is. Niet slim ook om zo midden op de baan te gaan staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:55 schreef nils7 het volgende:
Welke andere? Ward is dood, die zal niet veel meer vertellen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:20 schreef Geralt het volgende:
Hebben ze die andere knakker opgepakt voor verhoor?
die tegen hem aan ree natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Welke andere? Ward is dood, die zal niet veel meer vertellen.
Stewart? Ja die is aangehouden maar voorlopig schijnt het als een ongeluk beschouwd te worden.quote:
Ik las juist dat hij niet is aangehouden en inmiddels in Watkins Glen zit?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Stewart? Ja die is aangehouden maar voorlopig schijnt het als een ongeluk beschouwd te worden.
http://www.sportingnews.c(...)kins-glen-kevin-wardquote:"Mr. Stewart has cooperated with the investigation, which is ongoing," the release stated.
Stewart was not arrested and the sheriff told reporters that the driver had returned to Watkins Glen. The case will be handled by the district attorney.
Hoezo gewaagd? De Telegraaf (en de meeste andere kranten en nieuwszenders inmiddels) bestaan uitsluitend om geld binnen te trekken. Of het nieuws klopt is verder niet zo relevant. Zo lang mensen maar op die link klikken, wat jij blijkbaar deedquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef Vriezzer het volgende:
Wel heel gewaagd van de Televaag om klakkeloos te durven beweren dat het express was en dat de video dat bevestigd.
Dat naar rechts trekken schijnt door het gas geven te komen. Maar het was waarschijnlijk niet opzettelijk om hem aan te rijden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef Vriezzer het volgende:
Wel heel gewaagd van de Televaag om klakkeloos te durven beweren dat het express was en dat de video dat bevestigd.
Ik zie een aanrijding waarbij de positie van Stewart t.o.v. de baan niet heel goed te zien is. Vervolgens zie je de auto naar rechts trekken. Blijkbaar ziet de Televaag dat alsof Stewart de auto die kant op heeft gestuurd. Mij lijkt het eerder dat door de aanrijding de auto aan de rechterkant vertraagd en zodoende gewoon naar rechts trekt. De auto trekt immers pas naar rechts op het moment dat de coureur op de baan wordt aangereden. Net zo als wanneer je een remprobleem aan de linkerzijde van je auto hebt..
quote:“I know Tony could see him. I know how you can see out of these cars. When Tony got close to him, he hit the throttle. When you hit a throttle on a sprint car, the car sets sideways. It set sideways, the right rear tire hit Kevin, Kevin was sucked underneath and was stuck under it for a second or two and then it threw him about 50 yards.”
Graves said he didn’t believe it was intentional.
“You never mean to do something like that,” Graves told Sporting News. “Kevin was pissed and he let Tony know. And Tony was trying to give the message back that he wasn’t happy either. He went over the line with it.”
Die bewering was helemaal niet aan de kop/link af te lezen hoor. Die bleek in het bericht zelf pas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hoezo gewaagd? De Telegraaf (en de meeste andere kranten en nieuwszenders inmiddels) bestaan uitsluitend om geld binnen te trekken. Of het nieuws klopt is verder niet zo relevant. Zo lang mensen maar op die link klikken, wat jij blijkbaar deed
quote:Sebastian Vettel is know for changing his helmet design more than James Hunt changed his girlfriend.
En dan mogen we jouw weer quoten zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:28 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop over een paar maanden te lezen in deze reeks dat Max komend jaar instapt in de Torro Rosso en dattie vervolgens op Spa het hele veld op een ronde zet
Jullie mogen me altijd quoten. Die functie is er niet voor niks natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dan mogen we jouw weer quoten zeker?
twitter:Mattzel89 twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:45:00Dozen of drivers running wide discussions coming up, I guarentee it #Monza #Parabolica http://t.co/0VXbIxa3sZ reageer retweet
Ik las ergens dat het was voor de World Superbike races terug naar Monza te halen. En dus niet specifiek voor de Formule 1.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Parabolica...
[ afbeelding ]twitter:Mattzel89 twitterde op zondag 10-08-2014 om 13:45:00Dozen of drivers running wide discussions coming up, I guarentee it #Monza #Parabolica http://t.co/0VXbIxa3sZ reageer retweet
Niks mee te maken! Leave the grindbakke nalone!!!!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het was voor de World Superbike races terug naar Monza te halen. En dus niet specifiek voor de Formule 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |