Dat las ik ook, en het klonk ook wel logisch voor het ingaan van de bocht. Als je te laat/niet remt ga je als motorrijder tuimelen in een grindbak. Maar dat verklaart niet waarom je ook asfalt zou leggen bij het uitkomen van de bocht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het was voor de World Superbike races terug naar Monza te halen. En dus niet specifiek voor de Formule 1.
Mooi. Ik ben tevreden. Denk dattie beter bij RB zit dan bij Mercedesquote:Red Bull sign Verstappen to junior team
Up-and-coming Dutch racer Max Verstappen has joined the Red Bull Junior Team, it was announced on Tuesday.
The 16-year-old, who is the son of former F1 podium finisher Jos Verstappen, is regarded as one of the most promising young drivers in Europe having taken seven wins in the FIA Formula 3 European Championship this year, his first season in car racing.
By linking up with Red Bull, Verstappen follows in the footsteps of the likes of Sebastian Vettel, Daniel Riccairdo, Jean-Eric Vergne and Daniil Kvyat, all of whom graduated to Formula One racing via the world champion team's development squad.
“It goes without saying that I’m very happy and I feel honoured to be part of the Red Bull Junior Team, which has successfully brought and guided many drivers into Formula One,” said Verstappen.
“I will take this opportunity with both hands in order to develop and maximise my career with Red Bull. I want to thank Dr. Helmut Marko for his involvement in making this partnership possible and I want to thank Red Bull for putting their trust in me.”
Red Bull have confirmed that Verstappen will continue his FIA Formula 3 European Championship campaign before competing in the prestigious Macau Grand Prix in November.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef Geralt het volgende:
Er was sprake van, geruchten althans, dat Helmut hem volgend jaar al in de TR wilde hebben.
Daar lees ik niets van terug, dus ik neem aan dat dat gerucht naar het rijk der fabelen verwezen kan worden?
zou wel mooi zijn hahahquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:37 schreef Fiorano het volgende:
Komt er dan ook gelijk Red Bull sponsoring op de van Amersfoort Racing auto?
quote:Verstappen zal dit weekend op de Nürburgring in de Formule 3 al onder de vlag van Red Bull rijden bij zijn huidige team Van Amersfoort Racing. Voor die renstal won de jonge Limburger dit jaar al zeven races, waaronder hattricks op Spa-Francorchamps en de Norisring. Ook won de Nederlander de Masters op Zandvoort. Later dit jaar reist hij af naar Macau voor de belangrijke F3-race aldaar.
En flink aan de conditie werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:22 schreef rubbereend het volgende:
Nog een jaartje rijden in een klasse onder de F1 lijkt me beter. Gewoon nog een jaartje leren en fouten mogen maken.
In 2015 Sainz i.p.v. Vergne en in 2016 een van de twee naar RB i.p.v. Vettel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
Precies, want er is misschien maar 1 plekje in 2016 bij str. Een tweede team zoals hrt is er niet meer...
Nu hopen dat Jev daar nog een jaartje mag blijven, en ze niet een ander talent daarvoor in de plaats zetten, want die blijft dan ook meestal langer dan een jaar.
Dan ben je een held. Hij gaat ver komen, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Geralt het volgende:
Jep, een rondje of 30 kunnen planken ondanks de regen.
Uiteindelijk eerder dan gepland de testdag afgebroken ivm die regen, maar geen enkel uitstapje buiten de baan, helemaal niks.
Petje af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |