yatseflats natuurlijk.quote:
Ik heb je sowieso al lang niet meer gezien. Hoe is 't leven?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke ik ben nu sinds van de week hier beland
Ik heb wel een suggestie:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
Warm bad niet geholpen, nog steeds last van mijn rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja wisselend moeilijke periode gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
yatseflats natuurlijk.
[..]
Ik heb je sowieso al lang niet meer gezien. Hoe is 't leven?
Doet mij aan een koeienflats denkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
yatseflats natuurlijk.
[..]
Ik heb je sowieso al lang niet meer gezien. Hoe is 't leven?
Je bedoelt dat jouw internetaansluiting kut is, procentueel gezien is er namelijk zeer weinig veranderd aan het internet ten opzichte van gisteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
Godverdomme wat is het internet kut vandaag.
Precies, waar klagen we eigenlijk over?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
True, wij 2 hebben het goed voor elkaar...
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie:We have to go back to the future MartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig dat het nu beter gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wisselend moeilijke periode gehad
klim er nu een beetje uit
tijdje ook geen zin gehad in fok ook
maaaar morgen nog werken en dan vakantie
en hoe is het met jou leven dan?
Om dat aan te duiden heb je maar 1 woord nodig...quote:
oow dat is wel effe goed nieuwsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig dat het nu beter gaat.
Mijn leven gaat goed. Overmorgen bezichtiging van twee mogelijk toekomstige woningen. Ik heb er zin in. Als het goed is kan ik over een paar weken mijn eigen sleutels ophalen.
Ik stof mijn sloophamer vast afquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn leven gaat goed. Overmorgen bezichtiging van twee mogelijk toekomstige woningen. Ik heb er zin in. Als het goed is kan ik over een paar weken mijn eigen sleutels ophalen.
Dank je twi. Je bent een parel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jouw internetaansluiting kut is, procentueel gezien is er namelijk zeer weinig veranderd aan het internet ten opzichte van gisteren.
Ik noemde je al zo vanaf het begin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, waar klagen we eigenlijk over?
[..]Hij klinkt wel een beetje dubieus
Oh, dacht dat je al een woning had.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhem bbyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat is wel effe goed nieuws
waar ga je wonen eigenlijk?
Fraai hoor. Wil je echt alles in mijn leven kapot maken?quote:
Je moet de muscles flexen Kaneelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat daar natuurlijk je beach body showen.
Wie noemt zijn pener nu sloophamer?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat daar natuurlijk je beach body showen.
hmm discodippen is toch echt iets andersquote:
quote:
Wat betekent dat eigenlijk.. vaak zat gehoord nooit wat aan gehadquote:
I know what you meanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Om dat aan te duiden heb je maar 1 woord nodig...
Maar ik kom toch juist om te helpenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhem bby
[..]
Fraai hoor. Wil je echt alles in mijn leven kapot maken?
aah oke das wel vetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhem bby
[..]
Fraai hoor. Wil je echt alles in mijn leven kapot maken?
Weet ik, en je bent ook de enige die me zo mag noemenquote:
Ja, dezelfde flat. Dus ik kies gewoon de beste van de twee. Tenzij het helemaal niks is, maar dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je al een woning had.Allebei Arnhem-Zuid?
Potjandorie, ik heb net een stuk schitterende proza uit mijn toetsenbord laten rollen en dan nog weet jij de betekenis van droomvrouw niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
hmm discodippen is toch echt iets anders
[..]hey!!! Wie geht es?
[..]
Wat betekent dat eigenlijk.. vaak zat gehoord nooit wat aan gehad
welk spel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Elvi het volgende:
Mensen ik ga jullie even verlaten want ik ga gamen!
Sorry, maar je hebt gister al te lang gegamed, jongedame!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Elvi het volgende:
Met een sloophamer?quote:
Bedankt. Zonder deze mededeling zou ik me echt zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Elvi het volgende:
Dat is aan jou wel toevertrouwd.quote:
Ik noem de mijne Mjolnir.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie noemt zijn pener nu sloophamer?
Guild Warsquote:
Ik heb gister niet gegamedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt gister al te lang gegamed, jongedame!
In het Roemeens noemen ze het "femei"quote:
O ik zou zeggen publiceer hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Potjandorie, ik heb net een stuk schitterende proza uit mijn toetsenbord laten rollen en dan nog weet jij de betekenis van droomvrouw niet?
Ja, precies.quote:
Ik voel me gevleid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, en je bent ook de enige die me zo mag noemen
ik de mijne drilboorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is aan jou wel toevertrouwd.
[..]
Ik noem de mijne Mjolnir.
Als je het eerste jaar niet haalt dan gaat je SNES een half jaar de kast inquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt gister al te lang gegamed, jongedame!
Ja daarom meld ik me even netjes afquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
Bedankt. Zonder deze mededeling zou ik me echt zorgen gaan maken.
aah oke veel plezier danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Guild Wars
[..]
Ik heb gister niet gegamed
Misschien in Katwijk niet?quote:
Om daarna toch weer op te bouwenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Met een sloophamer?
[..]
Bedankt. Zonder deze mededeling zou ik me echt zorgen gaan maken.
Dan hoef ik in ieder geval de politie niet te bellen.quote:
dat ook ja arnhem heeft een geweldig centrum mag er graag komenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies.Sowieso lekker in de stad.
[..]
Ik voel me gevleid.
Goede zwaarden hebben namen, Giertje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik de mijne drilboor![]()
dus niet ik ga dat echt geen naam geven
Ik denk niet dat het zo hoogstaand is eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik zou zeggen publiceer hetI'll buy it!
thnx!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zwaarden hebben namen, Giertje.
Jep...quote:
Het is een huurwoning. Je mag niet zomaar iets aanraken zonder toestemming van de woningstichting. Voor je het weet mag je weer lappen.quote:
Deze manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel leuk winkelen ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook ja arnhem heeft een geweldig centrum mag er graag komen
Terecht! Ik maak niet vaak een uitzondering.quote:
quote:
Oathkeeper.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken de katwijkse gebruiken niet zo..quote:
Ga je een hele bundel voor me schrijven?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo hoogstaand is eigenlijk.
En ik heb nog geen complete bundel vol natuurlijk.
But where's the fun in that?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een huurwoning. Je mag niet zomaar iets aanraken zonder toestemming van de woningstichting. Voor je het weet mag je weer lappen.
dat ook en ook leuke zaaltjes voor evenementen en kroegjes enzoquote:
Dat ben ik in vrouwelijke vorm. Sexy, intelligent, gevat, humoristisch en sociaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
hmm discodippen is toch echt iets anders
[..]hey!!! Wie geht es?
[..]
Wat betekent dat eigenlijk.. vaak zat gehoord nooit wat aan gehad
Nou deze ging eigenlijk vrij gemakkelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken de katwijkse gebruiken niet zo..
[..]
Ga je een hele bunden voor me schrijven?![]()
![]()
Ik ook niet, maar misschien kunnen twi, myreala of fera ons daar antwoord op geven?quote:
Die van mij heet stompjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor zo'n claymore.quote:
Dawn.quote:
Do I want to know??quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien kunnen twi, myreala of fera ons daar antwoord op geven?
Nee, Katana's for the win Kaneel, je weetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor zo'n claymore.
[..]
Dawn.
ik lees het net jaquote:
Ah,quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt een grote ontsteking, he.Afgelopen week m'n beide neusvleugels ontstoken, nu m'n ooglid.
Ik ben slechts een toerist.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien kunnen twi, myreala of fera ons daar antwoord op geven?
Longclaw.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor zo'n claymore.
[..]
Dawn.
Ik betwijfel het. Alhoewel skinnydippen natuurlijk leuk is om te doen. Wat dat betreft is het jammer dat de zee zo ver weg is vanaf hier.quote:
Stuur maar fototje, dan oordeel ik wel.quote:
Katana's zijn overgewaardeerd Roy.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, Katana's for the win Kaneel, je weet
Ik vind het wat overdreven. Maar goed, men moet doen wat men goeddunkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, vind zulke initiatieven opzich wel prima, maar heb er zelf maar weinig mee.
Skinnydippen kan toch ook in ander water.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Alhoewel skinnydippen natuurlijk leuk is om te doen. Wat dat betreft is het jammer dat de zee zo ver weg is vanaf hier.
Dat is diegene die Jon Snu van Mormont heeft gekregen toch?quote:
Je bent zelf overgewaardeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur maar fototje, dan oordeel ik wel.
[..]
Katana's zijn overgewaardeerd Roy.
Waarom? Zijn ook zwaarden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur maar fototje, dan oordeel ik wel.
[..]
Katana's zijn overgewaardeerd Roy.
Mwah, het zegt iets over hoe het de mensen bezig houd en dat het toch wel een groot iets is.quote:
Ja vind ik ook. Maar misschien kunnen daarna alle constante berichten overal erover dan ook eens stoppen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wat overdreven. Maar goed, men moet doen wat men goeddunkt.
Je hoeft er niet naar te kijk en/of te volgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar misschien kunnen daarna alle constante berichten overal erover dan ook eens stoppen.
Sorry, maar een scheet in de ruimte houdt mensen nog bezig. Als voor alles dat mensen bezig houdt en groot nieuws is nationale rouw afgekondigd moet worden stonden de vlaggen iedere dag half stok.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwah, het zegt iets over hoe het de mensen bezig houd en dat het toch wel een groot iets is.
Ik zou eerder zeggen dat ik ondergewaardeerd ben.quote:
Natuurlijk. Maar men doet vaak alsof het wonderdingen zijn. Allemaal claims dat ze zo superieur zouden zijn aan westerse zwaarden en alles.quote:
Ik denk niet dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar misschien kunnen daarna alle constante berichten overal erover dan ook eens stoppen.
Yes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is diegene die Jon Snu van Mormont heeft gekregen toch?
Come at me then met je lompe slagzwaard en zie hoe ik elegant en vol stijl je hoofd van je romp bevrijdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat ik ondergewaardeerd ben.
[..]
Natuurlijk. Maar men doet vaak alsof het wonderdingen zijn. Allemaal claims dat ze zo superieur zouden zijn aan westerse zwaarden en alles.
Is niks van waar.
Mag je wel messen hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
Stomme comic con met zijn stomme regel dat je geen echte zwaarden bij mag hebben
Wonderdingen misschien niet, maar ze zijn wel handzamer en daarmee meestal toch dodelijker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat ik ondergewaardeerd ben.
[..]
Natuurlijk. Maar men doet vaak alsof het wonderdingen zijn. Allemaal claims dat ze zo superieur zouden zijn aan westerse zwaarden en alles.
Is niks van waar.
Een feestdag zou meer op zijn plek zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
Kunnen we donderdag geen dag van nationale rouw hebben voor het sluiten van de SEX SC?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
Kunnen we donderdag geen dag van nationale rouw hebben voor het sluiten van de SEX SC?
Deze vrouw weetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wonderdingen misschien niet, maar ze zijn wel handzamer en daarmee meestal toch dodelijker.
Het staat overal vol met berichten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te kijk en/of te volgen.
You where my brother Fredo!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Een feestdag zou meer op zijn plek zijn.
Er zijn genoeg dingen die de mensen bezig houden. Maar niet vaak dat er bij zoiets ook zoveel mensen overlijden. Ik vind het niet heel overdreven het is niet dat je er zelf aan mee hoeft te doen. Het is gericht aan mensen die daar behoefte aan hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar een scheet in de ruimte houdt mensen nog bezig. Als voor alles dat mensen bezig houdt en groot nieuws is nationale rouw afgekondigd moet worden stonden de vlaggen iedere dag half stok.
Niet dat mij dat uitmaakt, overigens. En wat er gebeurd is, is natuurlijk vreselijk. Maar nationale rouw... Ik vind dat altijd zo fake.
Overheen lezen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het staat overal vol met berichten.Facebook, twitter, instagram, blogs, websites. Je kunt er niet omheen.
Zie hier, het gaat om handzaamheid, niet om formaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wonderdingen misschien niet, maar ze zijn wel handzamer en daarmee meestal toch dodelijker.
Ik ga er ook niks mee doen. Ik moet gewoon werken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die de mensen bezig houden. Maar niet vaak dat er bij zoiets ook zoveel mensen overlijden. Ik vind het niet heel overdreven het is niet dat je er zelf aan mee hoeft te doen. Het is gericht aan mensen die daar behoefte aan hebben.
[..]
Overheen lezen?
Vader van Ser Friendzonequote:
Als ik een wapen zou kiezen, zou het geen zwaard zijn. Zou zelf een bijl kiezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Come at me then met je lompe slagzwaard en zie hoe ik elegant en vol stijl je hoofd van je romp bevrijd
Hangt volledig van de situatie af. Als je in een kamer bent, dan is het inderdaad handiger dan een claymore. Maar er zijn er nog wel 10 die dat ook zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is allemaal net wat erger nu er Nederlanders bij betrokken zijn, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook gewoon niet zo nationalistisch. Het maakt mij niet uit hoeveel Nederlanders er dood zijn gegaan, het is niet minder erg als het buitenlanders zijn. En toch ligt er niemand wakker van wat er in de rest van de wereld allemaal gebeurt.
een bijlquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vader van Ser Friendzone
[..]
Als ik een wapen zou kiezen, zou het geen zwaard zijn. Zou zelf een bijl kiezen.
[..]
Hangt volledig van de situatie af. Als je in een kamer bent, dan is het inderdaad handiger dan een claymore. Maar er zijn er nog wel 10 die dat ook zijn.
Ik ben nou eenmaal klein en breed met fikse baardgroei.quote:
Mij interesseert het eigenlijk geen fuck wat handiger is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vader van Ser Friendzone
[..]
Als ik een wapen zou kiezen, zou het geen zwaard zijn. Zou zelf een bijl kiezen.
[..]
Hangt volledig van de situatie af. Als je in een kamer bent, dan is het inderdaad handiger dan een claymore. Maar er zijn er nog wel 10 die dat ook zijn.
quote:
Het is ook allemaal net wat erger nu er wetenschappers bij betrokken zijn, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is allemaal net wat erger nu er Nederlanders bij betrokken zijn, natuurlijk.
Oh potverdrie, die vergat ik helemaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Het is ook allemaal net wat erger nu er wetenschappers bij betrokken zijn, natuurlijk.
En een Eerste Kamerlid.
Smart choice, dat zou ook mijn keus zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij interesseert het eigenlijk geen fuck wat handiger is, eigenlijk.
Ik zou pijl en boog kiezen.
Ik een tazer. Want ik ben vredelievend.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer genoeg waren het geen Amerikanen. Dan was de hel nu los gebarstenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is allemaal net wat erger nu er Nederlanders bij betrokken zijn, natuurlijk.
Waren 23 Amerikanen bij toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer genoeg waren het geen Amerikanen. Dan was de hel nu los gebarsten
Ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je quote twi. Ik lijk totaal niet op twi.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opletten Kaneel, ik zweer bij de Katana, met een incidentele uitstap naar Sai's of de Bo.
Katana's zijn wel gaaf ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
Check dit dan Kaneel.
Schitterend wapen toch gewoon
Oh ja, my bad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je quote twi. Ik lijk totaal niet op twi.
Affreus dit.
En doe nou niet alsof je een Turtle bent.
Oh geen idee eigenlijk. Nou ja als het een Amerikaans toestel was geweest dan. Of zo. Je snapt wat ik bedoel.quote:
Kruisboog is ook wel handig, ja. Daar heb ik ooit eens een kerkraam mee aan gort geschotenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Of een kruisboog. En een klein mes aan mijn been die ik verberg onder mijn lange rok.
Ik heb er ook ooit mee geschoten. Ik scheen er wel goed in te zijn. Jammer genoeg mocht ik niet zo vaak als ik wilde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kruisboog is ook wel handig, ja. Daar heb ik ooit eens een kerkraam mee aan gort geschoten.
Ik blijf toch bij pijl en boog. Daar schijn ik vrij aardig in te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit mee geschoten. Ik scheen er wel goed in te zijn. Jammer genoeg mocht ik niet zo vaak als ik wilde.
Eigenlijk moet ik zoiets een keer gaan proberen. Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen. Wapens zijn cool.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf toch bij pijl en boog. Daar schijn ik vrij aardig in te zijn.
Ik kan eens aan mijn beste vriend vragen of ik zijn pijl en boog mag lenen. Dan maken we er een klein wedstrijdje van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik zoiets een keer gaan proberen. Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen. Wapens zijn cool.
Ik heb er zelf geen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan eens aan mijn beste vriend vragen of ik zijn pijl en boog mag lenen. Dan maken we er een klein wedstrijdje van.
Dat is ook episch.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef xFriendx het volgende:
Zo'n verborgen messysteem in je mouw zoals bij Assassins Creed
Nee, maar ik welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen.Dat zou ik moeten huren of zo. En ik heb geen ervaring verder hoor. Dus ik moet het eerst nog leren.
Kijk maar uit, straks zit je met het kutding van je broer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Fascination het volgende:
Hihihi, krijg misschien een nieuwe laptop van m'n vader. :$ #beterverwenddanverwaarloosd
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Fascination het volgende:
Hihihi, krijg misschien een nieuwe laptop van m'n vader. :$ #beterverwenddanverwaarloosd
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks zit je met het kutding van je broer.
Ohnee, dat was iemand anders.
quote:
Meh,quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
Check dit dan Kaneel.
Schitterend wapen toch gewoon
Dan heb ik verkeerd gelezen. Dat topic hier op FOK is verwarrend as shit.quote:
Ja, je oude was vrij vernaggelt toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Fascination het volgende:
Misschien moet ik het inderdaad aan m'n vader vragen. Door m'n moeder word ik alleen genaaid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook een nieuwe laptop aan mijn vader vragen.
Nee, deze voorzet is te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik het inderdaad aan m'n vader vragen. Door m'n moeder word ik alleen genaaid.
Ja, maar kwam ook omdat ik een soort overeenkomst met hem ben aangegaan over iets anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je oude was vrij vernaggelt toch?
Dit klinkt heerlijk dubieus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar kwam ook omdat ik een soort overeenkomst met hem ben aangegaan over iets anders.
quote:
Ik moest wel aan Cartman denken.quote:
Ik kop deze voor open doel even naar een verdedigerquote:
Je mag 't komende jaar alleen vriendjes mee naar huis nemen en geen vriendinnetjes?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar kwam ook omdat ik een soort overeenkomst met hem ben aangegaan over iets anders.
Ik kan best voor jongen doorgaan. Komt goed, Fasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag 't komende jaar alleen vriendjes mee naar huis nemen en geen vriendinnetjes?
Wat zegt ze als jij over jouw pijntjes gaat treuren?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik keek net in de spiegel, er groeit een ei op mijn voorhoofd. Daarnaast heb ik een collega die tot in den treuren over haar eigen pijntjes en hechtingkjes praat. Heel irritant.
Dan gaat ze nog harder over haar pijntjes. Ik zeg net, het klopt een beetje. En daar kwam me toch een stortvloed over haar lip uit. Nondeju.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zegt ze als jij over jouw pijntjes gaat treuren?
Die vond ik nog wel aardig.. Jammer dat er nooit een deel 2 van gekomen is..quote:
wij hebben er ook zo 1 in de vriendengroep.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog harder over haar pijntjes. Ik zeg net, het klopt een beetje. En daar kwam me toch een stortvloed over haar lip uit. Nondeju.
Ik krijg jeuk van Seann William Scott.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vond ik nog wel aardig.. Jammer dat er nooit een deel 2 van gekomen is..
Omg, zo irritantquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij hebben er ook zo 1 in de vriendengroep.
als iemand iets heeft dan heeft zij het een paar dagen later ook.
Door ter plekke een hartstilstand te krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van Seann William Scott.
[..]
Omg, zo irritant. Nu heeft zij het niet een paar dagen later ook, maar alles wat ik heb (of m'n werkgever) heeft zij ook gehad. Maar dan uiteraard net een stapje erger.
Ik ga morgen zeggen dat ik ooit bijna dood ben gegaan. Kijken hoe ze dat topt.
"Mijn hart stond wel 10 minuten stil"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Omg, zo irritant. Nu heeft zij het niet een paar dagen later ook, maar alles wat ik heb (of m'n werkgever) heeft zij ook gehad. Maar dan uiteraard net een stapje erger.
Die knakker die Kar? speelt is dat toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
"Dan snappen we nu waarom je minder goed functioneert.."quote:
Ik mag het niet zeggen, maar het zou veel ergernis schelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Door ter plekke een hartstilstand te krijgen natuurlijk
"Was erin geblevenquote:
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die knakker die Kar? speelt is dat toch?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog harder over haar pijntjes. Ik zeg net, het klopt een beetje. En daar kwam me toch een stortvloed over haar lip uit. Nondeju.
Dat zou wel e.e.a. verklaren, ja. Ik heb vanmiddag duidelijk uitgelegd hoe en waarom een bepaalde volgorde. Beginnen we me wisselen, vraagt ze wie er in de molen moeten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Dan snappen we nu waarom je minder goed functioneert.."
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar het zou veel ergernis schelen.
[..]
"Was erin gebleven". Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen.
[..]
Geen flauw idee.
bakje witte azijn en drupje afwasmiddel op een schotelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
Er vliegen hier allemaal van die kleine kut vliegjesHeb er net wel 10 dood gemept of zo
Topwijf datquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel e.e.a. verklaren, ja. Ik heb vanmiddag duidelijk uitgelegd hoe en waarom een bepaalde volgorde. Beginnen we me wisselen, vraagt ze wie er in de molen moeten.
Dat heb ik tien minuten geleden nog uitgelegd!!!
Hey daar heb ik dit jaar ook ineens last van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
Er vliegen hier allemaal van die kleine kut vliegjesHeb er net wel 10 dood gemept of zo
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bakje witte azijn en drupje afwasmiddel op een schotel
of een fruitschil in een plastic beker met plastic folie en gaatjes
of je haalt gewoon ene fruitvliegjes ding bij de DA drogist
Smerige kut beestenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey daar heb ik dit jaar ook ineens last van.
Zo apart hoe iemand met een meeloopdag leuk meewerkt en wanneer diegene dan is aangenomen allereerst niet doorheeft dat een gebrek aan reactie meestal een teken is dat je je bek moet houden. Helemaal wanneer daarna duidelijk gevraagd wordt of de bek gehouden kan worden. Als tweede alles iedere dag weer opnieuw uitgelegd moet krijgen (na vijf dagen snap je de routine toch wel ongeveerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
"Dus eigenlijk ben je een zombie? Dit verklaart een hoop".
Ik zou het geen dag uit kunnen houden met zo iemand zonder mijn geduld te verliezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo apart hoe iemand met een meeloopdag leuk meewerkt en wanneer diegene dan is aangenomen allereerst niet doorheeft dat een gebrek aan reactie meestal een teken is dat je je bek moet houden. Helemaal wanneer daarna duidelijk gevraagd wordt of de bek gehouden kan worden. Als tweede alles iedere dag weer opnieuw uitgelegd moet krijgen (na vijf dagen snap je de routine toch wel ongeveer) en ten derde wat ik al eerder zei, de pijntjes.
Ik krijg er hoofdpijn van. En uiteraard heeft zij dan migraine of zo.
Zo een collega heb ik ook, alles wat ik heb heeft hij tien keer erger alles.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo apart hoe iemand met een meeloopdag leuk meewerkt en wanneer diegene dan is aangenomen allereerst niet doorheeft dat een gebrek aan reactie meestal een teken is dat je je bek moet houden. Helemaal wanneer daarna duidelijk gevraagd wordt of de bek gehouden kan worden. Als tweede alles iedere dag weer opnieuw uitgelegd moet krijgen (na vijf dagen snap je de routine toch wel ongeveer) en ten derde wat ik al eerder zei, de pijntjes.
Nee dank je.quote:
Halpquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig laat ik haar vooral veel dingen doen waarbij ik niet in haar buurt ben. En ze heeft een maand proeftijd, dus over een paar weken is het wat mij betreft TOEDELOE!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het geen dag uit kunnen houden met zo iemand zonder mijn geduld te verliezen.
Warme wintet geweest, veel insecten hebben het overleeft daardoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey daar heb ik dit jaar ook ineens last van.
Jaar daarvoor had ik er helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Warme wintet geweest, veel insecten hebben het overleeft daardoor.
Ik snap dat nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een collega heb ik ook, alles wat ik heb heeft hij tien keer erger alles.
Wel kut zo iemand in je omgeving
Mag jij daarover beslissen? Dat is op zich wel chill.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig laat ik haar vooral veel dingen doen waarbij ik niet in haar buurt ben. En ze heeft een maand proeftijd, dus over een paar weken is het wat mij betreft TOEDELOE!
Geloof het of niet, maar kennelijk heeft een strenge of matige winter daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Warme wintet geweest, veel insecten hebben het overleeft daardoor.
Zie je, zelfs die hoerebeesten weten niet wat ze doen, ongeleide tiefusprojectieltjesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb op het moment niet eens fruit liggen.
Nee want ik wil ook aandacht en heb daar meer recht opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Kan je niet gewoon zeggen 'ja, het is kut' en dan gewoon je bakkes houden en je brood eten? Ik heb in de afgelopen vier dagen meer over haar gehoord dan me lief is. Ik kan een roman schrijven over haar pijntjes, haar pony en haar ouders.
Klopt. Schijnt voor muggen zelfs een slecht jaar te zijn. Voor wespen ook matig, hoorde ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar kennelijk heeft een strenge of matige winter daar niks mee te maken.
Ja. Ga vliegtuigen aanvallen ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je, zelfs die hoerebeesten weten niet wat ze doen, ongeleide tiefusprojectieltjes
Voor een deel wel, ja. Ik moet het onder m'n hoede nemen en ben eindverantwoordelijk. Dikke doei.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag jij daarover beslissen? Dat is op zich wel chill.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je, zelfs die hoerebeesten weten niet wat ze doen, ongeleide tiefusprojectieltjes
Voor de dazen is het kennelijk een erg goed jaar. De paarden lijken wel magneten zodra ze het bos in komenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Schijnt voor muggen zelfs een slecht jaar te zijn. Voor wespen ook matig, hoorde ik.
En paardenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
On a positive note; ik zie wel veel vlinders! En bijen.
Oh dat gezegd hebbende. 3 augustus was die andere rit hé?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vallen mijn motor al aan.
Splut splut splut
Wow. Too soon.quote:
Dat is niet fijn werken, nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een deel wel, ja. Ik moet het onder m'n hoede nemen en ben eindverantwoordelijk. Dikke doei.
Het is dezelfde die besloot dat je twee hengsten wel naast elkaar in de molen kunt zetten en die niet met één van de hengsten durft te lopen. Ik ben nu al moe als ik aan morgen denk.
Wat? Internet liegt? Neeeee!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar kennelijk heeft een strenge of matige winter daar niks mee te maken.
Dazen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de dazen is het kennelijk een erg goed jaar. De paarden lijken wel magneten zodra ze het bos in komen.
Onmogelijk, als het op internet staat is het waar.quote:
Tot je een gat in je kop hebt. Nee, gekheid. De paardjes zijn liefquote:
Ik pak ook altijd instinctief de portemonnee als ik een vrouw met rode kleding zie jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
NWS / Vrouwen: vrouw in rode kleding is een hoer
Jeetje.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pak ook altijd instinctief de portemonnee als ik een vrouw met rode kleding zie ja
Eerlijk gezegd dacht ik dat je dat bedoeldequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, ik wil best betalen maar dan voor een drankje voor je ofzo![]()
Niet voor andere diensten.
Het drankje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik dat je dat bedoelde.
Ik dacht dat je het drankje bedoelde met portemonnee trekkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het drankje?
Of denk je zo slecht over me?
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het drankje bedoelde met portemonnee trekken.
Yes, helaas kan ik dan niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat gezegd hebbende. 3 augustus was die andere rit hé?
Spaghettitaco's?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ga binnenkort eens spaghettitaco's maken. Dat lijkt me echt lekker.
Wordt mijn eerste keer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen jaar gemist nog sinds ... 2009 of zo.
Sterktequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste keer waarschijnlijk
Taco's gevuld met spaghetti in bolognesesaus. En uiteraart strooikaas.quote:
Kan misschien nog best lekker zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Taco's gevuld met spaghetti in bolognesesaus. En uiteraart strooikaas.
Hm lastige keuze danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het niet lekker zou zijnquote:
2008 zelfs. Mooi staan daar. Klapstoeltjes meestal mee. Zit nog een Mac in de buurt op loopafstand als je wat wil eten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Maar ik pak de motor ook veel te weinig. Daarom ook moeilijke keuzequote:
Oh die stoelen is wel een goed idee, die ga ik ook even hosselen denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
2008 zelfs. Mooi staan daar. Klapstoeltjes meestal mee. Zit nog een Mac in de buurt op loopafstand als je wat wil eten.
Dit jaar ook weer naar Viva Italia geweest, ook bijna jaarlijks wel.
Alarm vind ik niet zoveel aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Maar ik pak de motor ook veel te weinig. Daarom ook moeilijke keuze
[..]
Oh die stoelen is wel een goed idee, die ga ik ook even hosselen denk ik.
Was dit jaar ook op Viva Italia, dat was mijn allereerste 'grote' auto-evenement.
Autoooooooosssssssssssquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Was dit jaar ook op Viva Italia, dat was mijn allereerste 'grote' auto-evenement.
Ja ik ken jouw kookkunsten niet hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het niet lekker zou zijn.
quote:
Einde van het jaar heb je ook nog de 'Oliebollenmeeting' in Eemnes, bij de Witte Bergen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Daar ga ik dan wel weer heen, maar die is dan ook om de hoek bij mijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Einde van het jaar heb je ook nog de 'Oliebollenmeeting' in Eemnes, bij de Witte Bergen.
Oh hmm, naja. Zie nu net dat er nog helemaal geen route bekend is voor die motorrit, dus tja. Even een stukkie toeren kan geen kwaadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alarm vind ik niet zoveel aaneen grote statische parkeerplaats meeting waar verder niet zoveel te doen is.
Over stoelen gesproken, moet nog regelen dat ik die cateringwagen voor SSAR heb
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Einde van het jaar heb je ook nog de 'Oliebollenmeeting' in Eemnes, bij de Witte Bergen.
Ik ben net zo'n kletserquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef xFriendx het volgende:
Overigens is ook die statisch, dus staan en kletsen. Niet rijden
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
Ja, koppijn. Tijd om te slapen. Doei liefjes.
Haha, ik dan ook, ben hard bezig om een +1 te regelen voor dat weekendquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh hmm, naja. Zie nu net dat er nog helemaal geen route bekend is voor die motorrit, dus tja. Even een stukkie toeren kan geen kwaad![]()
Haha ja doe dat eensDenk dat ik wel het hele weekend ga
Ja, dat was die meeting waar we allebei waren maar het niet van elkaar wistenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ga ik dan wel weer heen, maar die is dan ook om de hoek bij mij
Daar zullen er vast meer van zijn geweest. Ik was namelijk ook op Viva Italia (met Vin).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, dat was die meeting waar we allebei waren maar het niet van elkaar wisten
Spaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga gewoon regelmatig naar zandvoort
Maar wil ook nog wel een keer naar Assen en naar Zolder.. en Spa
Wat is er te doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Spa![]()
![]()
Volgend jaar ga ik een heel weekend
Haha nice. Als m'n salaris binnen is maar wat tickets bestellen en een slaapplek zoekenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, ik dan ook, ben hard bezig om een +1 te regelen voor dat weekend
Wel eindelijk de 4C in het echt gezien en er even rustig naar kon kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zullen er vast meer van zijn geweest. Ik was namelijk ook op Viva Italia (met Vin).
Tickets? SSAR is gratis voor ledenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha nice. Als m'n salaris binnen is maar wat tickets bestellen en een slaapplek zoeken
Ik zou gelijk zolderkamerautist wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Overigens is dit een andere toffe zolder
[ afbeelding ]
Ik was naar Spa Classic dit voorjaar.quote:
Oh jaquote:
Race autotjes van de jaren 50 tot de jaren 70. Die racen alsof ze nieuw zijn en niks kostenquote:
Mn ouders hebben een Rally gehad, geinige bakjesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef xFriendx het volgende:
Op Viva Italia vond ik die Simca wel tof. Ma had er vroeger 1 dus mn pa herkende het ding.
Wordt wel steeds commerciëler. Vond Spettacolo ook altijd leuker, wat intiemer en oprechter.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders hebben een Rally gehad, geinige bakjesVond Viva erg tegenvallen, wist meteen weer waarom ik er al een aantal jaren niet was geweest.
Italia a Zandvoort was stukken beter.
Viva is vooral heel slecht geregeldquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wordt wel steeds commerciëler. Vond Spettacolo ook altijd leuker, wat intiemer en oprechter.
Haha lekker hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Misschien dat ik met de 156 van S ga. Hij gaat dan zelf met zijn 75
Weer was toen ook beter. Spijt dat ik niet gegaan benquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders hebben een Rally gehad, geinige bakjesVond Viva erg tegenvallen, wist meteen weer waarom ik er al een aantal jaren niet was geweest.
Italia a Zandvoort was stukken beter.
Ja tering, die zitten er dan ook al onderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha lekker hoor![]()
Zag al een paar leuke remmen voorbij komen
Weet ik ook niet, je schreef alleen "NOP" als reactiequote:[..]
Weer was toen ook beter. Spijt dat ik niet gegaan benWeet eigenlijk al niet eens waarom niet.
quote:
Phoe, zijn die van jou wel ingeent?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, heb ik (hopelijk) even geluk. Afgelopen week zijn er zwerfkatten bij dat asiel binnengebracht met kattenziekte. Ze sluiten nu de deuren om besmetting etc te voorkomen
Nice bumpersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:13 schreef Evie het volgende:
hebben ze voor autogeklets niet een andere SC?
Ja hoi.quote:
Die bestaat wel ja, wil niet zeggen dat je dat hier niet mag bespreken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:13 schreef Evie het volgende:
hebben ze voor autogeklets niet een andere SC?
Haha, dan nog zal het vast geen opa-rijden wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja tering, die zitten er dan ook al ondermaar ga er niet het circuit mee op. Rij em alleen van/naar t circuit dan.
[..]
Weet ik ook niet, je schreef alleen "NOP" als reactie
ze zijn toch net ingeent manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, heb ik (hopelijk) even geluk. Afgelopen week zijn er zwerfkatten bij dat asiel binnengebracht met kattenziekte. Ze sluiten nu de deuren om besmetting etc te voorkomen
Heb jij ff wat gemistquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi.
[..]
Die bestaat wel ja, wil niet zeggen dat je dat hier niet mag bespreken.
[..]
Haha, dan nog zal het vast geen opa-rijden worden![]()
O ja, volgens mij was het omdat ik die dag ervoor was uit geweest
Fijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, die hadden ze net gehad. Over 2 weken moeten ze weer.
Ze zijn niet uit hetzelfde nestje?quote:
Ja geloof ik graag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij ff wat gemistwas een erg leuk dagje
![]()
S rijdt eigenlijk best rustig, niet zoals jij en ik
[..]
Fijn.
Jammerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoefde deze week toch niet op te passen bij dat kleine mormel van mijn vriendin...
Nope, de een is 2 weken ouder geloof ik.quote:
Oh haha dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Nope, de een is 2 weken ouder geloof ik.
Mn potentiele nieuwe huisje is ook groot genoeg voor kattenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh haha dat wist ik niet.
Ik mag nog steeds niet, en die rooie staat er nog steeds
Oh, dat is wel jammerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh haha dat wist ik niet.
Ik mag nog steeds niet, en die rooie staat er nog steeds
Ga jij ook mormels nemen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn potentiele nieuwe huisje is ook groot genoeg voor katten
Ik wil ook een rooie... mis de mijne nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer![]()
Die rooie van mij is echt een schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |