Misschien moet ik het inderdaad aan m'n vader vragen. Door m'n moeder word ik alleen genaaid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook een nieuwe laptop aan mijn vader vragen.
Nee, deze voorzet is te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik het inderdaad aan m'n vader vragen. Door m'n moeder word ik alleen genaaid.
Ja, maar kwam ook omdat ik een soort overeenkomst met hem ben aangegaan over iets anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je oude was vrij vernaggelt toch?
Dit klinkt heerlijk dubieus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar kwam ook omdat ik een soort overeenkomst met hem ben aangegaan over iets anders.
quote:
Ik moest wel aan Cartman denken.quote:
Ik kop deze voor open doel even naar een verdedigerquote:
Je mag 't komende jaar alleen vriendjes mee naar huis nemen en geen vriendinnetjes?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar kwam ook omdat ik een soort overeenkomst met hem ben aangegaan over iets anders.
Ik kan best voor jongen doorgaan. Komt goed, Fasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag 't komende jaar alleen vriendjes mee naar huis nemen en geen vriendinnetjes?
Wat zegt ze als jij over jouw pijntjes gaat treuren?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Samzz het volgende:
Ik keek net in de spiegel, er groeit een ei op mijn voorhoofd. Daarnaast heb ik een collega die tot in den treuren over haar eigen pijntjes en hechtingkjes praat. Heel irritant.
Dan gaat ze nog harder over haar pijntjes. Ik zeg net, het klopt een beetje. En daar kwam me toch een stortvloed over haar lip uit. Nondeju.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zegt ze als jij over jouw pijntjes gaat treuren?
Die vond ik nog wel aardig.. Jammer dat er nooit een deel 2 van gekomen is..quote:
wij hebben er ook zo 1 in de vriendengroep.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog harder over haar pijntjes. Ik zeg net, het klopt een beetje. En daar kwam me toch een stortvloed over haar lip uit. Nondeju.
Ik krijg jeuk van Seann William Scott.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vond ik nog wel aardig.. Jammer dat er nooit een deel 2 van gekomen is..
Omg, zo irritantquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij hebben er ook zo 1 in de vriendengroep.
als iemand iets heeft dan heeft zij het een paar dagen later ook.
Door ter plekke een hartstilstand te krijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van Seann William Scott.
[..]
Omg, zo irritant. Nu heeft zij het niet een paar dagen later ook, maar alles wat ik heb (of m'n werkgever) heeft zij ook gehad. Maar dan uiteraard net een stapje erger.
Ik ga morgen zeggen dat ik ooit bijna dood ben gegaan. Kijken hoe ze dat topt.
"Mijn hart stond wel 10 minuten stil"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Omg, zo irritant. Nu heeft zij het niet een paar dagen later ook, maar alles wat ik heb (of m'n werkgever) heeft zij ook gehad. Maar dan uiteraard net een stapje erger.
Die knakker die Kar? speelt is dat toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
"Dan snappen we nu waarom je minder goed functioneert.."quote:
Ik mag het niet zeggen, maar het zou veel ergernis schelenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Door ter plekke een hartstilstand te krijgen natuurlijk
"Was erin geblevenquote:
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die knakker die Kar? speelt is dat toch?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog harder over haar pijntjes. Ik zeg net, het klopt een beetje. En daar kwam me toch een stortvloed over haar lip uit. Nondeju.
Dat zou wel e.e.a. verklaren, ja. Ik heb vanmiddag duidelijk uitgelegd hoe en waarom een bepaalde volgorde. Beginnen we me wisselen, vraagt ze wie er in de molen moeten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Dan snappen we nu waarom je minder goed functioneert.."
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar het zou veel ergernis schelen.
[..]
"Was erin gebleven". Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen.
[..]
Geen flauw idee.
bakje witte azijn en drupje afwasmiddel op een schotelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
Er vliegen hier allemaal van die kleine kut vliegjesHeb er net wel 10 dood gemept of zo
Topwijf datquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel e.e.a. verklaren, ja. Ik heb vanmiddag duidelijk uitgelegd hoe en waarom een bepaalde volgorde. Beginnen we me wisselen, vraagt ze wie er in de molen moeten.
Dat heb ik tien minuten geleden nog uitgelegd!!!
Hey daar heb ik dit jaar ook ineens last van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
Er vliegen hier allemaal van die kleine kut vliegjesHeb er net wel 10 dood gemept of zo
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bakje witte azijn en drupje afwasmiddel op een schotel
of een fruitschil in een plastic beker met plastic folie en gaatjes
of je haalt gewoon ene fruitvliegjes ding bij de DA drogist
Smerige kut beestenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey daar heb ik dit jaar ook ineens last van.
Zo apart hoe iemand met een meeloopdag leuk meewerkt en wanneer diegene dan is aangenomen allereerst niet doorheeft dat een gebrek aan reactie meestal een teken is dat je je bek moet houden. Helemaal wanneer daarna duidelijk gevraagd wordt of de bek gehouden kan worden. Als tweede alles iedere dag weer opnieuw uitgelegd moet krijgen (na vijf dagen snap je de routine toch wel ongeveerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
"Dus eigenlijk ben je een zombie? Dit verklaart een hoop".
Ik zou het geen dag uit kunnen houden met zo iemand zonder mijn geduld te verliezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo apart hoe iemand met een meeloopdag leuk meewerkt en wanneer diegene dan is aangenomen allereerst niet doorheeft dat een gebrek aan reactie meestal een teken is dat je je bek moet houden. Helemaal wanneer daarna duidelijk gevraagd wordt of de bek gehouden kan worden. Als tweede alles iedere dag weer opnieuw uitgelegd moet krijgen (na vijf dagen snap je de routine toch wel ongeveer) en ten derde wat ik al eerder zei, de pijntjes.
Ik krijg er hoofdpijn van. En uiteraard heeft zij dan migraine of zo.
Zo een collega heb ik ook, alles wat ik heb heeft hij tien keer erger alles.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo apart hoe iemand met een meeloopdag leuk meewerkt en wanneer diegene dan is aangenomen allereerst niet doorheeft dat een gebrek aan reactie meestal een teken is dat je je bek moet houden. Helemaal wanneer daarna duidelijk gevraagd wordt of de bek gehouden kan worden. Als tweede alles iedere dag weer opnieuw uitgelegd moet krijgen (na vijf dagen snap je de routine toch wel ongeveer) en ten derde wat ik al eerder zei, de pijntjes.
Nee dank je.quote:
Halpquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig laat ik haar vooral veel dingen doen waarbij ik niet in haar buurt ben. En ze heeft een maand proeftijd, dus over een paar weken is het wat mij betreft TOEDELOE!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het geen dag uit kunnen houden met zo iemand zonder mijn geduld te verliezen.
Warme wintet geweest, veel insecten hebben het overleeft daardoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey daar heb ik dit jaar ook ineens last van.
Jaar daarvoor had ik er helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Warme wintet geweest, veel insecten hebben het overleeft daardoor.
Ik snap dat nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo een collega heb ik ook, alles wat ik heb heeft hij tien keer erger alles.
Wel kut zo iemand in je omgeving
Mag jij daarover beslissen? Dat is op zich wel chill.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig laat ik haar vooral veel dingen doen waarbij ik niet in haar buurt ben. En ze heeft een maand proeftijd, dus over een paar weken is het wat mij betreft TOEDELOE!
Geloof het of niet, maar kennelijk heeft een strenge of matige winter daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Warme wintet geweest, veel insecten hebben het overleeft daardoor.
Zie je, zelfs die hoerebeesten weten niet wat ze doen, ongeleide tiefusprojectieltjesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb op het moment niet eens fruit liggen.
Nee want ik wil ook aandacht en heb daar meer recht opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Kan je niet gewoon zeggen 'ja, het is kut' en dan gewoon je bakkes houden en je brood eten? Ik heb in de afgelopen vier dagen meer over haar gehoord dan me lief is. Ik kan een roman schrijven over haar pijntjes, haar pony en haar ouders.
Klopt. Schijnt voor muggen zelfs een slecht jaar te zijn. Voor wespen ook matig, hoorde ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar kennelijk heeft een strenge of matige winter daar niks mee te maken.
Ja. Ga vliegtuigen aanvallen ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je, zelfs die hoerebeesten weten niet wat ze doen, ongeleide tiefusprojectieltjes
Voor een deel wel, ja. Ik moet het onder m'n hoede nemen en ben eindverantwoordelijk. Dikke doei.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag jij daarover beslissen? Dat is op zich wel chill.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je, zelfs die hoerebeesten weten niet wat ze doen, ongeleide tiefusprojectieltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |