Ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij interesseert het eigenlijk geen fuck wat handiger is, eigenlijk.
Ik zou pijl en boog kiezen.
Je quote twi. Ik lijk totaal niet op twi.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opletten Kaneel, ik zweer bij de Katana, met een incidentele uitstap naar Sai's of de Bo.
Katana's zijn wel gaaf ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
Check dit dan Kaneel.
Schitterend wapen toch gewoon
Oh ja, my bad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je quote twi. Ik lijk totaal niet op twi.
Affreus dit.
En doe nou niet alsof je een Turtle bent.
Oh geen idee eigenlijk. Nou ja als het een Amerikaans toestel was geweest dan. Of zo. Je snapt wat ik bedoel.quote:
Kruisboog is ook wel handig, ja. Daar heb ik ooit eens een kerkraam mee aan gort geschotenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.Of een kruisboog. En een klein mes aan mijn been die ik verberg onder mijn lange rok.
Ik heb er ook ooit mee geschoten. Ik scheen er wel goed in te zijn. Jammer genoeg mocht ik niet zo vaak als ik wilde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kruisboog is ook wel handig, ja. Daar heb ik ooit eens een kerkraam mee aan gort geschoten.
Ik blijf toch bij pijl en boog. Daar schijn ik vrij aardig in te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit mee geschoten. Ik scheen er wel goed in te zijn. Jammer genoeg mocht ik niet zo vaak als ik wilde.
Eigenlijk moet ik zoiets een keer gaan proberen. Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen. Wapens zijn cool.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf toch bij pijl en boog. Daar schijn ik vrij aardig in te zijn.
Ik kan eens aan mijn beste vriend vragen of ik zijn pijl en boog mag lenen. Dan maken we er een klein wedstrijdje van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik zoiets een keer gaan proberen. Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen. Wapens zijn cool.
Ik heb er zelf geen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan eens aan mijn beste vriend vragen of ik zijn pijl en boog mag lenen. Dan maken we er een klein wedstrijdje van.
Dat is ook episch.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef xFriendx het volgende:
Zo'n verborgen messysteem in je mouw zoals bij Assassins Creed
Nee, maar ik welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen.Dat zou ik moeten huren of zo. En ik heb geen ervaring verder hoor. Dus ik moet het eerst nog leren.
Kijk maar uit, straks zit je met het kutding van je broer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Fascination het volgende:
Hihihi, krijg misschien een nieuwe laptop van m'n vader. :$ #beterverwenddanverwaarloosd
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Fascination het volgende:
Hihihi, krijg misschien een nieuwe laptop van m'n vader. :$ #beterverwenddanverwaarloosd
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks zit je met het kutding van je broer.
Ohnee, dat was iemand anders.
quote:
Meh,quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
Check dit dan Kaneel.
Schitterend wapen toch gewoon
Dan heb ik verkeerd gelezen. Dat topic hier op FOK is verwarrend as shit.quote:
Ja, je oude was vrij vernaggelt toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |