aah oke das wel vetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhem bby
[..]
Fraai hoor. Wil je echt alles in mijn leven kapot maken?
Weet ik, en je bent ook de enige die me zo mag noemenquote:
Ja, dezelfde flat. Dus ik kies gewoon de beste van de twee. Tenzij het helemaal niks is, maar dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je al een woning had.Allebei Arnhem-Zuid?
Potjandorie, ik heb net een stuk schitterende proza uit mijn toetsenbord laten rollen en dan nog weet jij de betekenis van droomvrouw niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
hmm discodippen is toch echt iets anders
[..]hey!!! Wie geht es?
[..]
Wat betekent dat eigenlijk.. vaak zat gehoord nooit wat aan gehad
welk spel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Elvi het volgende:
Mensen ik ga jullie even verlaten want ik ga gamen!
Sorry, maar je hebt gister al te lang gegamed, jongedame!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Elvi het volgende:
Met een sloophamer?quote:
Bedankt. Zonder deze mededeling zou ik me echt zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Elvi het volgende:
Dat is aan jou wel toevertrouwd.quote:
Ik noem de mijne Mjolnir.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie noemt zijn pener nu sloophamer?
Guild Warsquote:
Ik heb gister niet gegamedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt gister al te lang gegamed, jongedame!
In het Roemeens noemen ze het "femei"quote:
O ik zou zeggen publiceer hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Potjandorie, ik heb net een stuk schitterende proza uit mijn toetsenbord laten rollen en dan nog weet jij de betekenis van droomvrouw niet?
Ja, precies.quote:
Ik voel me gevleid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, en je bent ook de enige die me zo mag noemen
ik de mijne drilboorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is aan jou wel toevertrouwd.
[..]
Ik noem de mijne Mjolnir.
Als je het eerste jaar niet haalt dan gaat je SNES een half jaar de kast inquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt gister al te lang gegamed, jongedame!
Ja daarom meld ik me even netjes afquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
Bedankt. Zonder deze mededeling zou ik me echt zorgen gaan maken.
aah oke veel plezier danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Guild Wars
[..]
Ik heb gister niet gegamed
Misschien in Katwijk niet?quote:
Om daarna toch weer op te bouwenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Met een sloophamer?
[..]
Bedankt. Zonder deze mededeling zou ik me echt zorgen gaan maken.
Dan hoef ik in ieder geval de politie niet te bellen.quote:
dat ook ja arnhem heeft een geweldig centrum mag er graag komenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies.Sowieso lekker in de stad.
[..]
Ik voel me gevleid.
Goede zwaarden hebben namen, Giertje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik de mijne drilboor![]()
dus niet ik ga dat echt geen naam geven
Ik denk niet dat het zo hoogstaand is eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik zou zeggen publiceer hetI'll buy it!
thnx!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zwaarden hebben namen, Giertje.
Jep...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |