Ik betwijfel het. Alhoewel skinnydippen natuurlijk leuk is om te doen. Wat dat betreft is het jammer dat de zee zo ver weg is vanaf hier.quote:
Stuur maar fototje, dan oordeel ik wel.quote:
Katana's zijn overgewaardeerd Roy.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, Katana's for the win Kaneel, je weet
Ik vind het wat overdreven. Maar goed, men moet doen wat men goeddunkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, vind zulke initiatieven opzich wel prima, maar heb er zelf maar weinig mee.
Skinnydippen kan toch ook in ander water.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Alhoewel skinnydippen natuurlijk leuk is om te doen. Wat dat betreft is het jammer dat de zee zo ver weg is vanaf hier.
Dat is diegene die Jon Snu van Mormont heeft gekregen toch?quote:
Je bent zelf overgewaardeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur maar fototje, dan oordeel ik wel.
[..]
Katana's zijn overgewaardeerd Roy.
Waarom? Zijn ook zwaarden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur maar fototje, dan oordeel ik wel.
[..]
Katana's zijn overgewaardeerd Roy.
Mwah, het zegt iets over hoe het de mensen bezig houd en dat het toch wel een groot iets is.quote:
Ja vind ik ook. Maar misschien kunnen daarna alle constante berichten overal erover dan ook eens stoppen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wat overdreven. Maar goed, men moet doen wat men goeddunkt.
Je hoeft er niet naar te kijk en/of te volgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar misschien kunnen daarna alle constante berichten overal erover dan ook eens stoppen.
Sorry, maar een scheet in de ruimte houdt mensen nog bezig. Als voor alles dat mensen bezig houdt en groot nieuws is nationale rouw afgekondigd moet worden stonden de vlaggen iedere dag half stok.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwah, het zegt iets over hoe het de mensen bezig houd en dat het toch wel een groot iets is.
Ik zou eerder zeggen dat ik ondergewaardeerd ben.quote:
Natuurlijk. Maar men doet vaak alsof het wonderdingen zijn. Allemaal claims dat ze zo superieur zouden zijn aan westerse zwaarden en alles.quote:
Ik denk niet dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar misschien kunnen daarna alle constante berichten overal erover dan ook eens stoppen.
Yes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is diegene die Jon Snu van Mormont heeft gekregen toch?
Come at me then met je lompe slagzwaard en zie hoe ik elegant en vol stijl je hoofd van je romp bevrijdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat ik ondergewaardeerd ben.
[..]
Natuurlijk. Maar men doet vaak alsof het wonderdingen zijn. Allemaal claims dat ze zo superieur zouden zijn aan westerse zwaarden en alles.
Is niks van waar.
Mag je wel messen hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
Stomme comic con met zijn stomme regel dat je geen echte zwaarden bij mag hebben
Wonderdingen misschien niet, maar ze zijn wel handzamer en daarmee meestal toch dodelijker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat ik ondergewaardeerd ben.
[..]
Natuurlijk. Maar men doet vaak alsof het wonderdingen zijn. Allemaal claims dat ze zo superieur zouden zijn aan westerse zwaarden en alles.
Is niks van waar.
Een feestdag zou meer op zijn plek zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
Kunnen we donderdag geen dag van nationale rouw hebben voor het sluiten van de SEX SC?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef twi het volgende:
Kunnen we donderdag geen dag van nationale rouw hebben voor het sluiten van de SEX SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |