Deze manquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zwaarden hebben namen, Giertje.
Het is wel leuk winkelen ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook ja arnhem heeft een geweldig centrum mag er graag komen
Terecht! Ik maak niet vaak een uitzondering.quote:
quote:
Oathkeeper.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken de katwijkse gebruiken niet zo..quote:
Ga je een hele bundel voor me schrijven?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo hoogstaand is eigenlijk.
En ik heb nog geen complete bundel vol natuurlijk.
But where's the fun in that?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een huurwoning. Je mag niet zomaar iets aanraken zonder toestemming van de woningstichting. Voor je het weet mag je weer lappen.
dat ook en ook leuke zaaltjes voor evenementen en kroegjes enzoquote:
Dat ben ik in vrouwelijke vorm. Sexy, intelligent, gevat, humoristisch en sociaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
hmm discodippen is toch echt iets anders
[..]hey!!! Wie geht es?
[..]
Wat betekent dat eigenlijk.. vaak zat gehoord nooit wat aan gehad
Nou deze ging eigenlijk vrij gemakkelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken de katwijkse gebruiken niet zo..
[..]
Ga je een hele bunden voor me schrijven?![]()
![]()
Ik ook niet, maar misschien kunnen twi, myreala of fera ons daar antwoord op geven?quote:
Die van mij heet stompjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor zo'n claymore.quote:
Dawn.quote:
Do I want to know??quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien kunnen twi, myreala of fera ons daar antwoord op geven?
Nee, Katana's for the win Kaneel, je weetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor zo'n claymore.
[..]
Dawn.
ik lees het net jaquote:
Ah,quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt een grote ontsteking, he.Afgelopen week m'n beide neusvleugels ontstoken, nu m'n ooglid.
Ik ben slechts een toerist.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar misschien kunnen twi, myreala of fera ons daar antwoord op geven?
Longclaw.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand voor zo'n claymore.
[..]
Dawn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |