Voor de dazen is het kennelijk een erg goed jaar. De paarden lijken wel magneten zodra ze het bos in komenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Schijnt voor muggen zelfs een slecht jaar te zijn. Voor wespen ook matig, hoorde ik.
En paardenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
On a positive note; ik zie wel veel vlinders! En bijen.
Oh dat gezegd hebbende. 3 augustus was die andere rit hé?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vallen mijn motor al aan.
Splut splut splut
Wow. Too soon.quote:
Dat is niet fijn werken, nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een deel wel, ja. Ik moet het onder m'n hoede nemen en ben eindverantwoordelijk. Dikke doei.
Het is dezelfde die besloot dat je twee hengsten wel naast elkaar in de molen kunt zetten en die niet met één van de hengsten durft te lopen. Ik ben nu al moe als ik aan morgen denk.
Wat? Internet liegt? Neeeee!!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar kennelijk heeft een strenge of matige winter daar niks mee te maken.
Dazen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de dazen is het kennelijk een erg goed jaar. De paarden lijken wel magneten zodra ze het bos in komen.
Onmogelijk, als het op internet staat is het waar.quote:
Tot je een gat in je kop hebt. Nee, gekheid. De paardjes zijn liefquote:
Ik pak ook altijd instinctief de portemonnee als ik een vrouw met rode kleding zie jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
NWS / Vrouwen: vrouw in rode kleding is een hoer
Jeetje.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pak ook altijd instinctief de portemonnee als ik een vrouw met rode kleding zie ja
Eerlijk gezegd dacht ik dat je dat bedoeldequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, ik wil best betalen maar dan voor een drankje voor je ofzo![]()
Niet voor andere diensten.
Het drankje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik dat je dat bedoelde.
Ik dacht dat je het drankje bedoelde met portemonnee trekkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het drankje?
Of denk je zo slecht over me?
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het drankje bedoelde met portemonnee trekken.
Yes, helaas kan ik dan niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat gezegd hebbende. 3 augustus was die andere rit hé?
Spaghettitaco's?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ga binnenkort eens spaghettitaco's maken. Dat lijkt me echt lekker.
Wordt mijn eerste keer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen jaar gemist nog sinds ... 2009 of zo.
Sterktequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste keer waarschijnlijk
Taco's gevuld met spaghetti in bolognesesaus. En uiteraart strooikaas.quote:
Kan misschien nog best lekker zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Taco's gevuld met spaghetti in bolognesesaus. En uiteraart strooikaas.
Hm lastige keuze danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het niet lekker zou zijnquote:
2008 zelfs. Mooi staan daar. Klapstoeltjes meestal mee. Zit nog een Mac in de buurt op loopafstand als je wat wil eten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Maar ik pak de motor ook veel te weinig. Daarom ook moeilijke keuzequote:
Oh die stoelen is wel een goed idee, die ga ik ook even hosselen denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
2008 zelfs. Mooi staan daar. Klapstoeltjes meestal mee. Zit nog een Mac in de buurt op loopafstand als je wat wil eten.
Dit jaar ook weer naar Viva Italia geweest, ook bijna jaarlijks wel.
Alarm vind ik niet zoveel aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Maar ik pak de motor ook veel te weinig. Daarom ook moeilijke keuze
[..]
Oh die stoelen is wel een goed idee, die ga ik ook even hosselen denk ik.
Was dit jaar ook op Viva Italia, dat was mijn allereerste 'grote' auto-evenement.
Autoooooooosssssssssssquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Was dit jaar ook op Viva Italia, dat was mijn allereerste 'grote' auto-evenement.
Ja ik ken jouw kookkunsten niet hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het niet lekker zou zijn.
quote:
Einde van het jaar heb je ook nog de 'Oliebollenmeeting' in Eemnes, bij de Witte Bergen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Daar ga ik dan wel weer heen, maar die is dan ook om de hoek bij mijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Einde van het jaar heb je ook nog de 'Oliebollenmeeting' in Eemnes, bij de Witte Bergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |