Jij, naaktfoto's? :S :S :Squote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer? Mijn vorige computermannetje nam gewoon m'n laptop over, nadat ik de externe schijf vol naaktfoto's had losgekoppeld, hé.
Maak ik voor 1 keer een uitzonderingquote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flauw.
[..]
Je liegt. Je kan het wel. Je wilt het niet.
[..]
Ja hallo. Ik mag niet in jouw ruimte.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Touché.
[..]
TMNT, X-Men, Spider-Man, Batman.
Nee, natuurlijk niet. Frigide als wat. Maar ik moet toch een lokkertje hebben, hé.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag komen helpen schilderenzijn flink wat meters
Gheghe, prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet alleen weten wanneer
Nice. Hoop voor je dat het lukt, vast welquote:![]()
Oh.. * Doet hackingtools maar weer weg*quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Frigide als wat. Maar ik moet toch een lokkertje hebben, hé.
Waarom dat dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef rival het volgende:
Die airwin, kan niet vaak genoeg posten wat mij betreft
Ik heb z'n cynische zweepslagen gemistquote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef rival het volgende:
Die airwin, kan niet vaak genoeg posten wat mij betreft
Cynisch? Enkel een beetje reflecteren, niks meer, niks minder.quote:
Oei, sterktequote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dus. Slapen. Morgen wel weer fris zijn, die nieuwe collega van me is niet het helderste licht, helaas
.
Slaap lekker samzzquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
Dus. Slapen. Morgen wel weer fris zijn, die nieuwe collega van me is niet het helderste licht, helaas
.
Hoop ik ook, begin september zou dat dan zijn. Vloer hoeft iig niet, dus alleen muren schilderen, lampen ophangen en dan verhuizen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, prima hoorMoet alleen weten wanneer
[..]
Nice. Hoop voor je dat het lukt, vast wel
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
.
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
.
Dank!quote:
Ooh, dan zit je in R&P goed op je plekquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cynisch? Enkel een beetje reflecteren, niks meer, niks minder.
Dit dusquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cynisch? Enkel een beetje reflecteren, niks meer, niks minder.
Jij doet zeker een middagdutje, zoals alle oude mannen?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
Kwart voor 5 gaat hier de wekker ook weer.
Maar vroeg slapen is echt niks voor mij
Slapen is best wel mijn hobbyquote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
Kwart voor 5 gaat hier de wekker ook weer.
Maar vroeg slapen is echt niks voor mij
Ah, nice.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoop ik ook, begin september zou dat dan zijn. Vloer hoeft iig niet, dus alleen muren schilderen, lampen ophangen en dan verhuizen.
Misschien de keuken een beetje opknappen, maar dat wil ik oprekken.
Nee tuurlijk niet, gewoon aan een uur of 4 slaap genoeg hebben zoals een echte baas.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij doet zeker een middagdutje, zoals alle oude mannen?
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij doet zeker een middagdutje, zoals alle oude mannen?
Redelijk, het gros van de mensen post hier niet om een stukje reflectie te krijgen, enkel om een stuk medelijden te krijgen. Daar komt het dus toch niet aan, ze reageren er in elk geval niet op helaas.quote:
LOL, je weet aan wie je dat vraagt he?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, nice.
Kun je een beetje fatsoenlijk parkeren daar? Ik neem aan van wel want dat was een eis geloof ik
Ja daaromquote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, je weet aan wie je dat vraagt he?maak je daarover maar geen zorgen
Niet zo mooi als waar ik nu woon, maar is prima.
Tsja, maar ik denk dat dat ook een beetje menseigen isquote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijk, het gros van de mensen post hier niet om een stukje reflectie te krijgen, enkel om een stuk medelijden te krijgen. Daar komt het dus toch niet aan, ze reageren er in elk geval niet op helaas.
Ik laat het je wel weten. Zorg dan wel voor verf, kwasten en bierquote:
Ik regel het bier wel. Meer krijg ik niet mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik laat het je wel weten. Zorg dan wel voor verf, kwasten en bier
Ik weet het nog niet, ik ben zelf ook wel een beetje slaperig. Maar ik weet dat als ik ga proberen te slapen dat ik weer ga liggen draaien. Dilemma's.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor hoelang dan? Oh, hmm *doet een gek dansje*
Jij krijgt het bier niet eens meequote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik regel het bier wel. Meer krijg ik niet mee.
Dus dan probeer je het een beetje te rekken zodat je in coma stort?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik ben zelf ook wel een beetje slaperig. Maar ik weet dat als ik ga proberen te slapen dat ik weer ga liggen draaien. Dilemma's.
Pfff, je vroeg het niet eensquote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe niks trouwens
Ik help altijd iedereen maar als ik zelf hulp nodig hebHOMAAR
Dat was wel mijn plan.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus dan probeer je het een beetje te rekken zodat je in coma stort?
Oh nou ga je gang....quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pfff, je vroeg het niet eensen ik was aan t hosselen
Dat weekend was ik niet met Vinniieequote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nou ga je gang....
Ik wist wel dat jij en Vinnie iets hadden
Het moet natuurlijk wel 2 kanten opgaan he?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een beetje zo'n "Fuck dit, ik doe niets meer en geef niets meer totdat ik eens merk dat mensen het waarderen of ook eens iets terug doen/geven."
Het is bijna vanzelfsprekend soms.Dan is het niet meer tof.
Nah, een kratje of 3 moet toch wel passen. 7 ook nog wel denk ik, maar dat wil ik mijn achterbank niet aan doenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij krijgt het bier niet eens meeneem maar wat kwasten mee
Ach, als mensen het waarderen is het eigenlijk al genoeg. Maar zelfs dat schiet er nog wel eens bij in.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel 2 kanten opgaan he?
Beetje herkenbaar ditquote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus dan probeer je het een beetje te rekken zodat je in coma stort?
Haha, oke okequote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, een kratje of 3 moet toch wel passen. 7 ook nog wel denk ik, maar dat wil ik mijn achterbank niet aan doen
Tsja, tis ook best wel ingewikkeld hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, als mensen het waarderen is het eigenlijk al genoeg. Maar zelfs dat schiet er nog wel eens bij in.
Dat is wel een beetje herkenbaar jaquote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een beetje zo'n "Fuck dit, ik doe niets meer en geef niets meer totdat ik eens merk dat mensen het waarderen of ook eens iets terug doen/geven."
Het is bijna vanzelfsprekend soms.Dan is het niet meer tof.
Neuh, maar dat hoeft ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel ruimte heb je niet over met die LPG tank he?![]()
Ja dat blijft vervelend, maarja staat een beetje op de achtergrond aan (alsof ik de film nog niet kenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet tegen al die reclames
Trustequote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga toch ook maar mijn bedje op zoeken...
Beetje erg bombastisch dezequote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef kree het volgende:
Nu ik toch bezig ben met die themes, deze is ook een topper
Beetje fan van![]()
Die eerste is een beetje te elektronisch voor mijquote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje erg bombastisch deze
Zelf zat ik dit te luisteren weer
en vanmiddag dit:
Die is ook vetquote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
@kree
Jouw soundtrack nu helemaal geluisterd en het deed me hieraan denken
Serieus?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
Die eerste is een beetje te elektronisch voor mij
Tweede jah ach uren gehoord (simcity verslaving, inmiddels trouwens niet meer)
Ik vindt t wel grappig om die movie themes na te spelen, zit ook echt zo'n dikke orkest patch met de pauken en hele zooi erbij op mijn synthesizer, vooral leuk om die te gebuiken als het allemaal groot is uitversterkt.
Soldaat van Oranje theme doet het trouwens altijd goed
Ow die ga ik luisteren zodra clubbed to death afgelopen is!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Die is ook vet
Of zo'n beetje alles van Hans Zimmer
Ja vroeger heel veel gespeeld, begonnen al op de supernintendo, toen simcity 3? weet niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb sinds een paar dagen sc4 weer opgepakt en ben het aan het modden (verander onder andere wanneer je welke reward buildings krijgt (fusion plant, zoo etc) en heb de ranges van politiebureau's enzo verdubbeld want ik bleef maar politiebureau's en ziekenhuizen enzo bouwen!
O god ik begon ook met sc op de supernintendoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja vroeger heel veel gespeeld, begonnen al op de supernintendo, toen simcity 3? weet niet meer
Toen 2000 3000 daarna is het een beetje afgenomen.
Herkenbaar trouwens van die politiebureaus etc.
Haha ja idd, ik speelde het toen bij een vriendje want wij hadden een NES (duckhunt yeah) en hun een supernintendoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god ik begon ook met sc op de supernintendo
Dit deuntje is me altijd bijgebleven en heb ik zelfs nog even op repeat gehad
Die heb ik ook nog gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:04 schreef kree het volgende:
Oh of Red Alert, die eerste.
Op een 486-er 10 min laden ofzo voor een level.
Kan me de ruzies met m'n broertje nog levendig herinneren (we kregen toen nog computertijd van onze ouders)
Lol
Deze kan ik me nog goed herinneren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gedaan
*agnoladsht*
Ik heb vooral de originele c&c veel gedaan en de soundtrack van dat spel op 2 cd's gebrand (1tje doet het helaas niet meer![]()
)
Ik heb ze allebij gehad, de nes en de snesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja idd, ik speelde het toen bij een vriendje want wij hadden een NES (duckhunt yeah) en hun een supernintendo
Bij ons is het bij de NES gebleven, daarna bij vriendjes vooral, wij kregen toen meer de PC'squote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ze allebij gehad, de nes en de snes
De N64 heb ik overgeslagen want het werd me te duur
Gelukkig hadden mn 2 buurjongens samen wel genoeg geld om door te gaan met consoles (ik had een zusje en die was meer geinteresseerd in barbies enzo![]()
)
Trouwens, wie ook hele goeie (game)muziek gemaakt heeft is Jeremy Soule
Heb jij het origineel eigenlijk nooit gespeeld?quote:
Nee die voorlopers voor de eerste Red Alert heb ik eigenlijk nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij het origineel eigenlijk nooit gespeeld?
Als dan zal je dit deuntje wel herkennen
Ik was die intro van C&C RA helemaal vergeten btwmaar wel vet gemaakt voor die tijd
![]()
Hint?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
Hello schatjes, ik heb even hulp nodig, ik ben op zoek naar een woord maar ik kan er niet opkomen
Dat is bij veel mensen denk ik zo, op een gegeven moment zakt het weg ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Bij ons is het bij de NES gebleven, daarna bij vriendjes vooral, wij kregen toen meer de PC's
Wel raar trouwens, ik dacht laatst nog ga weer eens een spelletje installeren, maar het kan me op 1 of andere manier gewoon niet meer zo boeien.
De eerste Call of Duty game heb ik nog helemaal gespeeld en Crysis 1, daarna was het een beetje over voor mij.
Ik ben meer over gegaan op programmeren, maar daar heb ik nu een rPi voor om mee te klooien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is bij veel mensen denk ik zo, op een gegeven moment zakt het weg ofzo.
Bij mij is het altijd gebleven, maar het is zeg maar wel verder ge-evolueerd. Tegenwoordig game ik eigenlijk vooral nog als ik aan het modden ben of op LAN-parties![]()
In ben in een topic aan het reageren ik zit vast in het midden van mijn zinquote:
Heee!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
Hello schatjes, ik heb even hulp nodig, ik ben op zoek naar een woord maar ik kan er niet opkomen
Halloo ik kom gewoon even wat vragen hoor.quote:
zelfbeloning?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
In ben in een topic aan het reageren ik zit vast in het midden van mijn zin![]()
Wat is het woord voor :als je iets doet voor jezelf en nadien jezelf een cadeau geeft.....zoiets
iets met zelfxxxx
Dat noemen we lief zijn voor jezelf...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
In ben in een topic aan het reageren ik zit vast in het midden van mijn zin![]()
Wat is het woord voor :als je iets doet voor jezelf en nadien jezelf een cadeau geeft.....zoiets
iets met zelfxxxx
Gamen vind ik nog steeds leuk, maar in mn 1tje houd ik het wel snel voor gezien...maar multiplayer/coop ownt nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben meer over gegaan op programmeren, maar daar heb ik nu een rPi voor om mee te klooien.
Zelfverheerlijking.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:18 schreef complicate het volgende:
[..]
iets met zelfxxxx
Ik snap hetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Halloo ik kom gewoon even wat vragen hoor.nadien ben ik weg.
Hallo lieverdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat noemen we lief zijn voor jezelf...
Nee, er schiet mij niks tebinnenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
Allee, iemand het woord gevonden? dus zit ik hier mideen in dat zinnetje
Mmmmm dat zal het zijnquote:
Dan weet ik t ook ff niet..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Hallo lieverdHet moest 1 woordje zijn
Oh ja dat was ook goed .quote:
Tis zelfbeloning en zelfverheerlijking.quote:
Met call of duty, op de cracked servers uiteraardquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gamen vind ik nog steeds leuk, maar in mn 1tje houd ik het wel snel voor gezien...maar multiplayer/coop ownt nog steeds
Tis goed hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehe
Zelfverheerlijking =/= Zelfbeloning in ieder geval
Secondje ik ben aan het reageren....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, er schiet mij niks tebinnen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Tis zelfbeloning en zelfverheerlijking.![]()
Leuk , nu kan ik verder met mijn zinnetjeHet gaat over contacten leggen en ik probeer de TS te adviseren om te doen aan zelfmotivering.
Ok ik ga mijn reactie afmaken.
adviseren![]()
Ik heb mijn reactie gesplaatst en "zelfbeloning" en "verheerlijking" gebruiktquote:
Leuk! * complicate drukt op savequote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:27 schreef kree het volgende:
Met dit soort filmpjes kan ik me ook uren vermaken
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zit nu oude soundtracks te luisteren
Deze vond/vind ik super
Beetje mysterieus ofzo
Oh die heb ik ook nog gedaan en daarvoor wolfensteinquote:
Met dat rode en blauwe cd-tjequote:
Ik net weer m'n midi-keyboardje aansluiten, gelijk kriebel in m'n vingers, tja muzikant hequote:
Playerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik net weer m'n midi-keyboardje aansluiten, gelijk kriebel in m'n vingers, tja muzikant he
Naar wat luister je graag?quote:
oh naar van alles eigenlijk... Naar mn man achter de piano, naar de top 40, queen, enya..quote:
Mjah als ik ooit de keuze zou moeten maken tussen een vriendin of piano, dan is het toch jammer voor die meidquote:
De nieuwe Wolfenstein is vetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook nog gedaan en daarvoor wolfenstein
En waarom denk je dat je ooit die keuze zou moeten maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah als ik ooit de keuze zou moeten maken tussen een vriendin of piano, dan is het toch jammer voor die meid
Gelukkig gaat dat altijd juist goed samen.
Geen idee, ik speel eigenlijk geen moderne spellen meerquote:
Oooh das ook mooi.quote:
Leuk leuk jouw man speelt pianoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
oh naar van alles eigenlijk... Naar mn man achter de piano, naar de top 40, queen, enya..
Van alles dus
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
Met dat rode en blauwe cd-tje
Toen nog in het illegale circuit, heb daar nog geld mee verdiend doen
M'n pa had vrij vroeg een cd-brander toen voor z'n werk, ding draaide overuren met kopieren backups maken.
Nou niet, maar bij wijze van spreken zeg maarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
En waarom denk je dat je ooit die keuze zou moeten maken?
Ja precies en die cd's waren toen nog duurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik mn 1e brander kreeg
Dat ding was state-of-the-art 4-speed brander zonder burnproof dus zeg maar teveel met de muis bewegen en je cd-tje was mislukt
Je weetquote:
Doe je jezelf toch tekort, want Wolfenstein: The New Order is een plezante en plezierige throwback naar de shooters van weleer. Dat betekent dus vrij open levels ipv lineaire gangen, meer wapens dragen dan je tanden in je smoel hebt, en health packs ipv regenerating health. Bonus voor mij is dat het SP only is en het een verdomd goed verhaal heeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel eigenlijk geen moderne spellen meer
Ik speel vooral oude meuk omdat dat beter draait op mn pc's, het goedkoper is en er betere mod en botsupport is
Hij speelt te weinig als je t mij vraagt, piano moet ook gestemd worden, hij maakt ook veel electronische muziek op de pc...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk leuk jouw man speelt pianomijn vriend speelt gitaar de eerste keer dat ik hem zag spelen was ik
.
Maar euuh ik luister dus alleen vaak naar partymuzieken salsa 4ever
Oh wat zong je dan? soprano of tenor?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hij speelt te weinig als je t mij vraagt, piano moet ook gestemd worden, hij maakt ook veel electronische muziek op de pc...
Ik ben zelf zo muzikaal als een betonnen blokhut...
Al kon ik vroeger wel goed zingen, tot ik ging roken, daarna was t niks meer...
nu rook ik overigens al 10 mnd niet meer hoor geen zorgen voor de baby
Haske altquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh wat zong je dan? soprano of tenor?![]()
Leuk dat je gespot bent voor jouw baby![]()
Haske alt? ik ken dat niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haske alt![]()
in t jongerenkoor van de kerk
Ik waan me gelijk in tropische sferen palmboompje witte strandenquote:
Dat was dan ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik waan me gelijk in tropische sferen palmboompje witte stranden
Sopraan / alt / tenor / bassquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Haske alt? ik ken dat niet.ik ken alleen maar soprano en tenor.
Alt dus gewoon....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Haske alt? ik ken dat niet.ik ken alleen maar soprano en tenor.
Het ding is, mijn pc is de jongste niet meer en als een spel niet op z'n minst modsupport heeft, haak ik gelijk al af. En het moet ook op mn tragere systemen kunnen draaien en coop mode bevatten omdat ik het anders zonde van mn geld vindquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe je jezelf toch tekort, want Wolfenstein: The New Order is een plezante en plezierige throwback naar de shooters van weleer. Dat betekent dus vrij open levels ipv lineaire gangen, meer wapens dragen dan je tanden in je smoel hebt, en health packs ipv regenerating health. Bonus voor mij is dat het SP only is en het een verdomd goed verhaal heeft.
Alten zijn altijd het meest luidruchtig / vervelend (mijn ervaringquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Alt dus gewoon....
Zit onder de sopraan
Hihi onderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Alt dus gewoon....
Zit onder de sopraan
Ik dacht dat het soprano was. Oh Godquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
Alten zijn altijd het meest luidruchtig / vervelend (mijn ervaring)
Alten altijd kletsen onder de repetities, grootste lol met elkaar, maar ze hebben een lastigere partij als de sopranenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht dat het soprano was. Oh God
Nice nicequote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Sopraan / alt / tenor / bass
en mezzo's ertussen in
Speel ook bij een koor
Mensen die lief zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
Alten altijd kletsen onder de repetities, grootste lol met elkaar, maar ze hebben een lastigere partij als de sopranen
Maar verder zijn ze wel lief hoor
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
Alten zijn altijd het meest luidruchtig / vervelend (mijn ervaring)
Ah dus toch karaokequote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nu zing ik overigens alleen nog mee met de radio en kinderliedjes
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nu zing ik overigens alleen nog mee met de radio en kinderliedjes
Nee...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah dus toch karaokeEn zing je onder de douche?
Ahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee...
En geen kvk kree.... Echte kinderliedjes, In de maneschijn, schaapje schaapje... Enz
Ik dacht aan K3quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee...
En geen kvk kree.... Echte kinderliedjes, In de maneschijn, schaapje schaapje... Enz
Maaarre later als je kindje wat groter is op piano les?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee...
We zijn nog steeds.goed bevriend met de pianoleraar van mijn man,.dus als ze er zelf zin in heeft dan kan ze daar direct terecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Maaarre later als je kindje wat groter is op piano les?
Tis ff een jaar of vijf afzien, maar later vast dankbaar ervoor
Sorry ik zal het niet meer zeggenquote:
Ik ga ook slapen nationale feestdag van België is gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga mn bed in muzikale liefjes... Morgen weer controle bij de gynaecoloog!
Sweet dreams
quote:
quote:
Slaap lekker complicate en anderenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen nationale feestdag van België is gedaan. Weer een jaar wachten voor een leuke feestje in Brussel.
![]()
Wens iedereen een goede goede goede goede nachtrust![]()
![]()
Mwah je moet het motiveren, moet zeggen ik had er vroeger ook wel eens onwijs geen zin in, met name het begin is kut.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We zijn nog steeds.goed bevriend met de pianoleraar van mijn man,.dus als ze er zelf zin in heeft dan kan ze daar direct terecht.
Ik ga dr niet dwingen, al hoop ik wel dat ze t muzikale van dr vader heeft...
Hoe kwam het? Ik juist wel lekker, alleen heb ik in één droom drie vliegtuig crashes meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen... wat heb ik ruk geslapen zeg
Oh dat is ook minderquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe kwam het? Ik juist wel lekker, alleen heb ik in één droom drie vliegtuig crashes meegemaakt.
Hangt af van het soort snurkenquote:
Ah, zoiets als de befaamde kettingzaag dusquote:
Nou dat was het geeneens.. irritant wel...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, zoiets als de befaamde kettingzaag dus
Dat is echt niet charmant.quote:
Ach soooquote:
Het is oorlogsgebied daar dus jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Ik hoorde op de radio dat er nu een oorlog gaande zou zijn daar bij die vliegtuigcrash? Is dat waar?
Ow, ik hen gisteren en vandaag niks meegekregen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge
Ik hoorde op de radio dat er nu een oorlog gaande zou zijn daar bij die vliegtuigcrash? Is dat waar?
Ik ving iets op maar hoorde het niet goed. Ook even opzoeken ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, ik hen gisteren en vandaag niks meegekregen.
Even bijlezen dan.
Hoe is het met jou dan?quote:
Het gaat best goed hier hoor...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
Hoi ik kom even kijken wat er hier allemaal gebeurd want als ik feedback zo lees is het hier feest
Valt best mee hoor. Of ik mis het ook allemaal terwijl ik hier post. Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
Hoi ik kom even kijken wat er hier allemaal gebeurd want als ik feedback zo lees is het hier feest
Hallo Elvi.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:10 schreef Elvi het volgende:
quote:
Jullie zijn zeker ook de mensen die langzaam rijden op de snelweg om het ongeluk op de andere rijbaan te aanschouwen?quote:
Geen idee, zit nooit op de wegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie zijn zeker ook de mensen die langzaam rijden op de snelweg om het ongeluk op de andere rijbaan te aanschouwen?
Zo rollen wij. Langzaam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zeker ook de mensen die langzaam rijden op de snelweg om het ongeluk op de andere rijbaan te aanschouwen?
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, uiteraard. Even gluren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, zit nooit op de weg
Als ik in de trein zit kijk ik wel even naar buiten
Had niet anders van je verwacht. Ik neem aan dat jullie geen files kennen, eigenlijk.quote:
Dat is te warm.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
Hoe heet mag een laptop ongeveer worden?Mijn ventilator doet het niet meer. Het is 86 graden.
Hij heeft het heel lang gewoon gedaan, maar laatst maakte die een raar geluid, twi blies er een keertje in en toen stopte die er weer mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is te warm.
Ik dacht dat twi je laptap had gerepareerd.
Ik heb wel eens gehoord dat je progje kunt downloaden dat kan kijken of het te warm is of niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft het heel lang gewoon gedaan, maar laatst maakte die een raar geluid, twi blies er een keertje in en toen stopte die er weer mee.
Ik ga maar achter m'n iMac zitten dan.
Dat ligt aan de chip. GPU's mogen over het algemeen warmer worden dan CPU's maar 86 graden is eigenlijk sowieso al erg hoog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je progje kunt downloaden dat kan kijken of het te warm is of niet.
Maar boven de 50 graden is teveel, geloof ik.
Ja, ik heb zo'n programma. Maar die zegt al heel snel dat het te warm is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je progje kunt downloaden dat kan kijken of het te warm is of niet.
Maar boven de 50 graden is teveel, geloof ik.
Speedfan toevallig?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n programma. Maar die zegt al heel snel dat het te warm is.
Nouja, MK weet meer van computers dan ik, dus k zou hem vertrouwen in dit geval. :quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n programma. Maar die zegt al heel snel dat het te warm is.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de chip. GPU's mogen over het algemeen warmer worden dan CPU's maar 86 graden is eigenlijk sowieso al erg hoog.
Mijn pc werd maximaal 53 graden heb ik eergisteren gemeten (dat was trouwens de GPU en die kan dat wel hebben) om maar even vergelijkingsmateriaal te geven
Je wilt niet weten wat voor hel het verkeer hier kan zijn somsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Even gluren.
[..]
Had niet anders van je verwacht. Ik neem aan dat jullie geen files kennen, eigenlijk.
Zullen wel niet veel fietspaden zijn daaroquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor hel het verkeer hier kan zijn soms![]()
Ik heb zelf speedfan ook en je kunt daar zelf instellen wanneer die dat (ik word te heet!) vlammetje-symbool aangeeftquote:
Even snel de bevolkingsdichtheid opgezocht. Hoog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor hel het verkeer hier kan zijn soms![]()
Ik heb er standaard 2 boeken onder liggen (sort of).. werkt wel beter.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vergeten wat het was.Maar hij was ook wel erg heet, iets met op bed liggen en een laptop op de dekens zetten.
Welgeteld eentje. Langs een snelweg en hij houdt op halverwege en dan moet je op de gewone weg fietsenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zullen wel niet veel fietspaden zijn daaro
En driekwart woont in het kleine gebied rondom Valetta en Sliemaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even snel de bevolkingsdichtheid opgezocht. Hoog.
Ik dacht dat het land veel groter was
De levensduur van een laptop is bij mij sowieso vaak niet zo lang.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er standaard 2 boeken onder liggen (sort of).. werkt wel beter.
Al is ie sowieso te heet standaard. Heeft z'n laatste jaar wel gehad denk ik zo
Als recovery niet meer helpt, dan tijd voor een anderequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Fascination het volgende:
Mijn laptop zit elke dag wel vast, werkt niet meer op batterijen en heb een nieuw toetsenbord moeten aanschaffen dat nu ook alweer half kapot is. Maar zo leer ik met ellende omgaan.
quote:
Haha, dat gedoe trok inderdaad even de aandachtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?Lang niet meer gesproken
![]()
(toch nog ergens goed voor dat gedoe met de SC's)
Nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:28 schreef STING het volgende:
Haha, dat gedoe trok inderdaad even de aandacht
Goed hoor, over een paar dagen eindelijk vakantie, waar ik wel aan toe ben.
En hoe is het met jou daar in het verre oosten?
Kan ik me voorstellen. Maar hoe zit het dan in het noorden met de voorzieningen? Is dat wel aardig, of is dat een derde wereld land?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welgeteld eentje. Langs een snelweg en hij houdt op halverwege en dan moet je op de gewone weg fietsenNeedless to say; ik fiets hier niet
[..]
En driekwart woont in het kleine gebied rondom Valetta en SliemaAls je naar het noorden gaat heb je wel heerlijke rust hoor.
Jij hebt het tuigleven niet gekozen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Fascination het volgende:
Mijn laptop zit elke dag wel vast, werkt niet meer op batterijen en heb een nieuw toetsenbord moeten aanschaffen dat nu ook alweer half kapot is. Maar zo leer ik met ellende omgaan.
Mwoah, overdag wel ok qua openbaar vervoer, maar in de avond is het een ramp. Een auto is dan ook gewoon noodzakelijk. Er is niet zoveel te doen natuurlijk, maar het is zeker geen derdewereldland. Je hebt soms wel het gevoel alsof je de jaren '30 instapt als je een klein plaatsje bezoekt met een plein met rondom kerk, kroeg, bakker en groenteboerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar hoe zit het dan in het noorden met de voorzieningen? Is dat wel aardig, of is dat een derde wereld land?
Opzich krijg ik nu weer zin om het ff te spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ik toekomstig burgermeester
Tenminste, als m'n mod ooit af komt![]()
Games gaan voor mij ook zo snel vervelen, daarom leuk ik die spellen altijd een beetje opquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich krijg ik nu weer zin om het ff te spelen.
Maar ik weet alweer hoe dat gaat, downloaden installeren, en het na een half uur weer zat zijn
Heb Tropico laatst er nog opgezet in een enthousiaste bui, niks meer mee gedaan.
quote:
Gat in de kop.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP Samzz.
Knol op je voet gestaan?
Klinkt niet best. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Trap gehad van een paard. Het paard heet Klojo. Ironie, dit dat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt niet best. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Had je niet zo'n petje op?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trap gehad van een paard. Het paard heet Klojo. Ironie, dit dat.
Ik lachte. Sorry.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, sorry.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik hier niet om lachenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn god, dat moet flink ruk zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
*ouch*quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ga je nog wat doen / weg ofzo?
Niet meer in het verre oosten
Dat er nog steeds lol is in het feedback topic over de diverse SCquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef STING het volgende:
Nog steeds, which means?
Niet? Ging je verhuizen naar Utrecht dan, of ben ik in de war met iemand anders?
Ik ga een paar weken naar Costa Rica, lekker de jungle in
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Atlijd vermakelijk om te zien hoe het altijd zo erg over niets kan gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat er nog steeds lol is in het feedback topic over de diverse SC![]()
Klopt, al is het Amersfoort geworden
Nice! Hoe gaat ie verder dan, liefdes enzo?
2,3 kinderen is dat toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Atlijd vermakelijk om te zien hoe het altijd zo erg over niets kan gaan.
Ah, nice, een stapje richting het WestenAmsterdam, goed bezig
Vanwaar verhuisd?
De liefdes, m'n favoriete epic fail onderwerp.
Op dit moment op een laag pitje, hou me er niet zo mee bezig.
En jij inmiddels gelukkig getrouwd, met 3 kinders, een Station wagon en een Golden Retriever?
Ah dat is dat geluid wat ik de hele dag al hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja die Cue_ had kennelijk last van klapperende eierstokken
Be afraid Royco, be very afraid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah dat is dat geluid wat ik de hele dag al hoor
Gewoon lachen, moest ik ook. Paard kon er ook niks aan doen. Ik was met z'n benen bezig eb meneer verjaagde een vlieg, bats, ijzer tegen m'n kop. Zit nu bij de spoedeisende hulp.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte. Sorry.
Verder geen hersenschudding of iets aan over gehouden?
Ik las "vingerend". Komt denk ik door jouw promiscue gedrag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
Komt het woord "vigerend" een beetje normaal over of klinkt het te overdreven?
Succes. "Spoed eisend" mijn reet. Heb er eens 4 uur zitten wachtenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon lachen, moest ik ook. Paard kon er ook niks aan doen. Ik was met z'n benen bezig eb meneer verjaagde een vlieg, bats, ijzer tegen m'n kop. Zit nu bij de spoedeisende hulp.
Sterkte! Hopelijk heb je niets ernstigs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:04 schreef Samzz het volgende:
En iedereen bedankt voor de sterktewensen. Ik ben mobiel, iedereeb quoten is dan best kut.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las "vingerend". Komt denk ik door jouw promiscue gedrag.
Het klinkt we luxe, hangt er vanaf waar je het voor wilt gebruiken. Is gangbaar te gewoontjes?
Ik werk zelfs in Amsterdam nuquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:50 schreef STING het volgende:
Atlijd vermakelijk om te zien hoe het altijd zo erg over niets kan gaan.
Ah, nice, een stapje richting het WestenAmsterdam, goed bezig
Vanwaar verhuisd?
De liefdes, m'n favoriete epic fail onderwerp.
Op dit moment op een laag pitje, hou me er niet zo mee bezig.
En jij inmiddels gelukkig getrouwd, met 3 kinders, een Station wagon en een Golden Retriever?
Ik mag hopen dat ik die nooit krijgquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:54 schreef STING het volgende:
Ja die Cue_ had kennelijk last van klapperende eierstokken
Joah, daar ga ik ook wel een beetje vanuitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las "vingerend". Komt denk ik door jouw promiscue gedrag.
Het klinkt we luxe, hangt er vanaf waar je het voor wilt gebruiken. Is gangbaar te gewoontjes?
[..]
Succes. "Spoed eisend" mijn reet. Heb er eens 4 uur zitten wachten
Zo zo, in Amsterdam zelfs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werk zelfs in Amsterdam nu![]()
Nouja werk dus, en wou sowieso wel eens verhuizen. Dus maar eens gedaanKlote zeg
Ja same
Neu. Ik wilde niet eens naar spoed, m'n werkgevers hebben me in de auto geplant en daar zit ik dan. De wachtkamer te vergassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Sterkte! Hopelijk heb je niets ernstigs.
Zo he wat een geheugenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:11 schreef STING het volgende:
Zo zo, in Amsterdam zelfs.
Niet meer bij Defensie dus, en ook niet bij de werkgever waar je daarna zat geloof ik?
Waar werk je in Amsterdam?
Hmm, geldig, gangbaar, bestaand.... Het zijn subtiele verschillen binnen hetzelfde woord.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]. "Vigerende mogelijkheden", had eerst "bestaande mogelijkheden", maar geldig is ook een betekenis van vigerend en dat past beter binnen de context.
Nouja, je bloed waarschijnlijk, dus dan helpen ze je wel sneller dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah, daar ga ik ook wel een beetje vanuit.
Zou het zelf niet zo snel gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
Komt het woord "vigerend" een beetje normaal over of klinkt het te overdreven?
A'dam Zuid of A'dam Zuidoost?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo he wat een geheugen
En idd, beide gekapt.
Adam Zuid. Sowieso tot einde van het jaar nog.
Die drie druppels vereisen geen snelle actie, ben ik bang. Dat verandert denk ik pas wanneer ik hoofdpijn krijg en misselijk word.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, geldig, gangbaar, bestaand.... Het zijn subtiele verschillen binnen hetzelfde woord.
Zou degene die het leest deze begrijpen? Dan zou ik gewoon voor vigerend gaan.
[..]
Nouja, je bloed waarschijnlijk, dus dan helpen ze je wel sneller dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |