Jij krijgt het bier niet eens meequote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik regel het bier wel. Meer krijg ik niet mee.
Dus dan probeer je het een beetje te rekken zodat je in coma stort?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik ben zelf ook wel een beetje slaperig. Maar ik weet dat als ik ga proberen te slapen dat ik weer ga liggen draaien. Dilemma's.
Pfff, je vroeg het niet eensquote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe niks trouwens
Ik help altijd iedereen maar als ik zelf hulp nodig hebHOMAAR
Dat was wel mijn plan.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus dan probeer je het een beetje te rekken zodat je in coma stort?
Oh nou ga je gang....quote:Op maandag 21 juli 2014 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pfff, je vroeg het niet eensen ik was aan t hosselen
Dat weekend was ik niet met Vinniieequote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh nou ga je gang....
Ik wist wel dat jij en Vinnie iets hadden
Het moet natuurlijk wel 2 kanten opgaan he?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een beetje zo'n "Fuck dit, ik doe niets meer en geef niets meer totdat ik eens merk dat mensen het waarderen of ook eens iets terug doen/geven."
Het is bijna vanzelfsprekend soms.Dan is het niet meer tof.
Nah, een kratje of 3 moet toch wel passen. 7 ook nog wel denk ik, maar dat wil ik mijn achterbank niet aan doenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij krijgt het bier niet eens meeneem maar wat kwasten mee
Ach, als mensen het waarderen is het eigenlijk al genoeg. Maar zelfs dat schiet er nog wel eens bij in.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel 2 kanten opgaan he?
Beetje herkenbaar ditquote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus dan probeer je het een beetje te rekken zodat je in coma stort?
Haha, oke okequote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, een kratje of 3 moet toch wel passen. 7 ook nog wel denk ik, maar dat wil ik mijn achterbank niet aan doen
Tsja, tis ook best wel ingewikkeld hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, als mensen het waarderen is het eigenlijk al genoeg. Maar zelfs dat schiet er nog wel eens bij in.
Dat is wel een beetje herkenbaar jaquote:Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een beetje zo'n "Fuck dit, ik doe niets meer en geef niets meer totdat ik eens merk dat mensen het waarderen of ook eens iets terug doen/geven."
Het is bijna vanzelfsprekend soms.Dan is het niet meer tof.
Neuh, maar dat hoeft ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel ruimte heb je niet over met die LPG tank he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |