Nee, nee, wel op afstand!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als in samen in 1 ruimte?
Dat begint dan wel akelig dichtbij te komen.
Voor je het weet komt er seks van, en dat mag dan weer niet.
Ik wilde het nog net niet zelf noemen. Maar die is best welquote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar speelt tenminste nog die blonde-hoe-heet-ze-ook-alweer chick in.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat jullie niet in KLB zitten, terwijl jullie weinig anders doen dan klagen.
Wat nou weer?quote:
Als die niet aangesloten is kan ik hem ineens niet meer overnemen ben ik bangquote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer? Mijn vorige computermannetje nam gewoon m'n laptop over, nadat ik de externe schijf vol naaktfoto's had losgekoppeld, hé.
Jep, gaat onderhands, dus geen competitiequote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt iets gevonden? Nice
Haha nee klopt
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zit ik ook hoor...
De slet die ik ben
Moet je eerst een stijfje voor krijgen Kaneelquote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik ga vervolgens maar FOK!ken met een condoom om.
Dat krijg je met al die goede tekenfilms van toen. Transformersquote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat onze generatie teveel tv keek.
De kans is natuurlijk aanwezig dat de malware op de externe schijf staatquote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef rival het volgende:
[..]
Als die niet aangesloten is kan ik hem ineens niet meer overnemen ben ik bang
Lekker hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel dicht er tegenaan, op fiets afstand. Ruim 2x zo groot als ik nu woon.
Toch maar ff gegoogled, Natasha Henstridge.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef kree het volgende:
Ik wilde het nog net niet zelf noemen. Maar die is best wel
Samurai Pizza Catsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die goede tekenfilms van toen. Transformers. Samurai Pizza Cats
.
Pff, 't was altijd heel leerzaam.. Dat "teveel tv kijken is slecht voor je" geneuzel sloeg heulmaal nergens opquote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat onze generatie teveel tv keek.
We hebben het over klussen en wel the cat... Das geen kpd materiaalquote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie trouwens niet in de kpd-sc? Dat ligt toch veel dichter bij jullie deur?
Oh dat is wel chillquote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jep, gaat onderhands, dus geen competitie
[..]![]()
Maar ik niet hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Sommigen van ons moeten nu eenmaal vroeg op morgen.. toch?
Je mag komen helpen schilderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Flauw.quote:
Je liegt. Je kan het wel. Je wilt het niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef rival het volgende:
[..]
Als die niet aangesloten is kan ik hem ineens niet meer overnemen ben ik bang
Ja hallo. Ik mag niet in jouw ruimte.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik moet nog steeds zelf bier halen
Touché.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je eerst een stijfje voor krijgen Kaneel
TMNT, X-Men, Spider-Man, Batman.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die goede tekenfilms van toen. Transformers. Samurai Pizza Cats
.
De Handyman en natte poesjes, meer KPD dan dat krijg je het niet hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef rival het volgende:
We hebben het over klussen en wel the cat... Das geen kpd materiaal
Deze week als het goed is.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel chillWeet je al wanneer je iets hoort?
6 uur;(quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Sommigen van ons moeten nu eenmaal vroeg op morgen.. toch?
Had van jou toch wel een wat betere reactie verwachtquote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat jullie niet in KLB zitten, terwijl jullie weinig anders doen dan klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |