Een relatie hoeft natuurlijk niet een liefdesrelatie te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, diep!
[..]
Hé, snot.
Is een gebrek aan relatie ook goed?
Er zijn katten die het heerlijk vinden om te zwemmenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht dat katachtigen niet van water hielden..
[ afbeelding ]
Nou, dat hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer? Mijn vorige computermannetje nam gewoon m'n laptop over, nadat ik de externe schijf vol naaktfoto's had losgekoppeld, héquote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ik ga er niet voor naar België rijden
In Utreg? Wat awesomequote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goedaan het duimen voor een appartementje.
[..]
Hehe, je hebt de laatste foto's nog niet gezien zeker?
Je hebt iets gevonden? Nicequote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goedaan het duimen voor een appartementje.
[..]
Hehe, je hebt de laatste foto's nog niet gezien zeker?
Ik ben gelukkiger wanneer ik single ben dan in een relatiequote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Van relaties wordt je soms ook niet vrolijk hoor
Yessir!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest even denken over wie dat ook al weer iedere keer zei.
Eek the Cat toch?
Sharky!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik had zijn stem al in mijn hoofd, maar kon het niet plaatsen.
Leuke show vond ik dat altijd wel.
Met zijn dikke vriendin.
Waarom zitten jullie trouwens niet in de kpd-sc? Dat ligt toch veel dichter bij jullie deur?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En Sex is nu hier, want geen eigen SC meer, zo werkt dat hier
Ik drink gewoon met je mee!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een relatie hoeft natuurlijk niet een liefdesrelatie te zijn.
Ik vind dat wij best een goede relatie hebben zo.
Jij commandeert mij niet, zeurt niet dat ik teveel drink etc etc.
Als je dat laatste nou niet doet, help ik je gratis en voor niks.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer? Mijn vorige computermannetje nam gewoon m'n laptop over, nadat ik de externe schijf vol naaktfoto's had losgekoppeld, hé.
Als dat zo is ben ik blij dat ik vrijgezel ben...Ow, wacht...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Als het in een relatie niet mag, dan moet het als single wel mogen, toch?
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie trouwens niet in de kpd-sc? Dat ligt toch veel dichter bij jullie deur?
Nee, maar wel heel dicht er tegenaan, op fiets afstand. Ruim 2x zo groot als ik nu woon.quote:
Daar zit ik ook hoor...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie trouwens niet in de kpd-sc? Dat ligt toch veel dichter bij jullie deur?
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat laatste nou niet doet, help ik je gratis en voor niks.
Met dat soort vragen komen ze gelukkig niet bij mijquote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik word tegenwoordig al sjaggie als ik m'n vader 1 keer per jaar mag helpen met 55 Personal Folders in Outlook.
Als in samen in 1 ruimte?quote:
Euhm.. Nee.. Niet iedereen kan zomaar in KPDquote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik ga vervolgens maar FOK!ken met een condoom om.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zit ik ook hoor...
En in KSC
en in ONZ
en
overal
De SC slet die ik ben
Ik heb het idee dat onze generatie teveel tv keek.quote:
Om dezelfde reden dat jullie niet in KLB zitten, terwijl jullie weinig anders doen dan klagen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |