2015 is tot nu toe net echt in trek als bevaljaar inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Tijd voor nieuwe mensen...
Malteser wil je er al in?
Iemand trouwens iets van cygne gelezen de laatste dagen?
Wat fijn!!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Een knipper en frummel zit netjes in de baarmoeder. Rond de 11 weken terugkomen voor de termijnecho maar we lagen netjes op schema gezien mijn laatste echte menstruatie.
Wij zijn blij!
Spannendquote:Op maandag 21 juli 2014 16:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Gestript![]()
Nu weer lekker naar schoonouders, daar aanschuiven aan tafel en dan hopelijk vannacht weer terug naar het zkh
Wat lief dat je eraan denkt! De dierenarts vond het gewicht nog niet erg zorgwekkend en urine was in orde. Maar het zit me toch niet lekker, want het beest is gewoon uit z'n doen en is wel echt afgevallen. Dus er wordt nog bloedonderzoek gedaan en de uitslag komt morgen of overmorgen. Misschien overbezorgd, maar ik wil er niet nog een kwijtrakenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Vue het volgende:
Hoe is het met de poes amsel? Of heb ik daar gewoon overheen gelezen net?![]()
Ennnnn... Wat past er in je auto! Is een heel makkelijke manier om je keuzemogelijkheden in te perken. "In wat voor auto rijdt u?" "Een Panda!" "Ah, dan wordt het een Bugaboo of een Joolz, de rest pas niet."quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit tegenwoordig qua mogelijkheden bijna geen verschil meer in, dus het is vooral een kwestie van:
- wat wil je uitgeven
- Wat vind je mooi
- Waar is de verkoper het meest enthousiast over
Als je daarop selecteert blijft er geen verkoopster over denk ik. Zeker ook niet bij die andere zakenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Skittles het volgende:
Maxicosi's zijn trouwens ook een crime. Waar op te letten? Er is best veel keus![]()
De verkoopster bij Prenatal die ik net een Bjorn draagzak hoorde aanprijzen kon ik niet zo serieus nemen, dus binnenkort maar kijken bij Babypark of Babydump denk ik.
Op marktplaats zijn hele mooie Bugaboo's te vinden die wel betaalbaar zijn. En van de Bugaboo kun je alles wassen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
Oh dan moeten wij misschien ook een Joolz of bugaboo... Vind ze eigenlijk te duurzeker omdat ik ook wil gaan dragen (maar mezelf ken en dat was niet alleeeen maar wil doen).
Oh over poes: onze dikke eet ook heel slecht deze week en is ook iets afgevallen. Zou t gewoon de waarmte zijn bij die van jou ook?
Ik heb echt en hele intense haat aan marktplaats. Zowel als klant als verkoperquote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Op marktplaats zijn hele mooie Bugaboo's te vinden die wel betaalbaar zijn. En van de Bugaboo kun je alles wassen.
Dat laatste zit ik ook wel mee, we hebben geen bakbeestquote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je daarop selecteert blijft er geen verkoopster over denk ik. Zeker ook niet bij die andere zaken
Ik zou t verschil ook wel goed willen weten. Wij kunnen geen isofix kwijt in de auto, maar welke gaat dan hoe vast?
Voor één keertje ogen dicht doen en gaan met die banaan. Ik ben ook geen fan, maar ik heb onze donkey voor ruim 800 euro minder dan nieuw gekocht.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb echt en hele intense haat aan marktplaats. Zowel als klant als verkoper![]()
Maar misschien gaan we dat toch wel doen.
Zei ze dat zo?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat laatste zit ik ook wel mee, we hebben geen bakbeest![]()
Tja verkoopsters moeten natuurlijk ook wel mega enthousiast zijn, maar ze gaf aan hem zelf ook te hebben voor dur allussie
ik ben heel gierigquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Skittles het volgende:
Oh, ik hou echt niet zo van rood voor bekleding![]()
Typ ik vanaf m'n rode bank..
Ja hoezen, ik heb op allebei mijn cosi's een hoes. Lekker luchtig. Die fleece achtige bekleding van de cosi is zo zweterig als de pest.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
De zwarte was 20 euro duurderof je koopt er een losse badstof hoes bij
En de citi die je gratis krijgt bij wagens? Hoe is die?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Autostoel is juist het makkelijkst. Ga voor maxi cosi. Heb je isofix neem je een pebble. Anders neem je een cabrio. Klaar.
Ik heb alleen vijf minuten over de kleur getwijfeld en toen de goedkoopste genomen
Tsja ik mocht het bed uitzoeken en vriend de bankquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
De zwarte was 20 euro duurderof je koopt er een losse badstof hoes bij
Ja ik vind MP stiekem ook helemaal niets hoor. Voor verkopen zeker niet, al die mensen die voor een duppie op de eerste rang willen zitten.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En de citi die je gratis krijgt bij wagens? Hoe is die?
@Nikki ik word gewoon altijd kregel van die advertenties zoeken tussen de bedrijfjes alleen al, en dan inschatten of t naar je zin is, en dan die ellende bij een particulier ophalen enzo![]()
Ben al eens opgelicht en als verkoper enorm vaak met zaken blijven zitten die ineens niet opgehaald worden...
En de bugaboo vind ik ook nog eens zo lelijk dat ik er eigenlijk niet eens een tweedehands prijs voor wil betalen
Onze achterbank kan naar voren een stuk, ik hoop dat een mutsy dan gewoon past
Mijn mini redde het nog tot bijna 16 maandenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn verkoopster had dr dochter van 15 maanden nog in een cosi met gordelbevestiging, dat vond ik ook knap
ja, dat maakt geen verschil. Op een krappe achterbank is eigenlijk alles kutquote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef Skittles het volgende:
[..]
Tsja ik mocht het bed uitzoeken en vriend de bank![]()
Maar je hebt een cabrio? Past dat ook een beetje op een krappe achterbank?
kijk, daar kan ik wat mee!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
De mutsy kan ook heel klein kwak, alleen de eerste maanden met die kinderwagenbak kan lastig zijn.
Je kan de winkelwaarde van de gratis citi (99 euro) ook altijd als korting op een andere stoel krijgen. Ik vind het nadeel van de citi de goedkope afwerking en hij heeft geen geïntegreerd zonnedak. Voordeel is dat ie lichter is.
ja, dat doen ze slim he?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef Amsel het volgende:
Hier inderdaad een Pebble (want goedgekeurd voor in het vliegtuig) met 2wayfix. Waardoor ook al vaststaat dat het volgende stoeltje een Pearl wordt. Fijn die koppelverkoop
De cabrio past ook op een isofixbase en een easybase.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Autostoel is juist het makkelijkst. Ga voor maxi cosi. Heb je isofix neem je een pebble. Anders neem je een cabrio. Klaar.
Ik heb alleen vijf minuten over de kleur getwijfeld en toen de goedkoopste genomen
SPOILER: ego gezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILER: ego gezeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou het ook niet fijn vinden. Wanneer komt hij weer thuis?
ja, maar aan een pebble heb je echt alleen wat met zo'n basis, en dan kun je beter de pebble nemen. Met gordels niet, omdat de pebble zwaarder isquote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De cabrio past ook op een isofixbase en een easybase.
De onze mogen er bijna uit.
met twee babies lijkt het me ook een verschrikking jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vind de Pebble wel mooi, maar twee Cabrio's tegelijk sjouwen met daarin kinderen die inmiddels al zo'n 7.5 kilo per stuk wegen is wel voldoende dan hoef ik niet ook nog een zware cosi. Wat een ondingen die maxi cosi's.
Zaterdag eind van de middag... Morgen nog 4 dagen!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]ik zou het ook niet fijn vinden. Wanneer komt hij weer thuis?
Ga zo wel op tijd ja. Knuffelen met mijn nieuwe voedingskussenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, nog heel eventjesga lekker vroeg slapen, dan is morgen alles weer wat mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kenonne
Nu verder met de behind-the-scenes en daarna door naar alle Call the Midwife series nog een keer, ondanks dat k die al 2 keer gezien heb
:)
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:59 schreef mignonne het volgende:
Oh kwakdat is ook gewoon niet leuk.
Kun je jezelf afleiden? Ik heb net in 1 ruk alle 3 de series Sherlock gekekencall the midwifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kenonne
Nu verder met de behind-the-scenes en daarna door naar alle Call the Midwife series nog een keer, ondanks dat k die al 2 keer gezien hebik wacht op het nieuwe seizoen! komt wel toch?
Ja, op die bbc fanpage op facebook stond dat ze binnenkort gaan beginnen of al begonnen zijn met volgend seizoen schieten.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef Crumpette het volgende:
[..]
call the midwifeik wacht op het nieuwe seizoen! komt wel toch?
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef Malteser het volgende:
Zo, dat is veel info over kinderwagens en maxicosi's. Dank!
Kwak: ik snap je wel hoor. Maar ik ben dan ook een slechte om alleen te zijn. Overdag lukt me dat wel, 's nachts is een drama. Sterkte! Morgen nog 4 dagen, zet 'm op!
Wij zijn terug van mijn ouders. We lieten onze vakantiefoto's zien en hadden als allerlaatste foto de echo-foto van vanmiddag. Mijn moeder: "huh, wat is dat nu?"
Om vervolgens in tranen uit te barsten (van blijdschap!). Ze huilde echt met diepe uithalen. Daar was ik nogal van onder de indruk. Ze knuffelde me plat. Ik geloof dat we iemand blij nieuws hebben gebracht.
En toen we net vertrokken, straalde vaders van trots. Prachtig!
Nee nu is ie helemaal leeg bij mij? Haha, zoiets zou ook typischiets voor mij zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja sorrymn tab deed gek
Er staat nu wel iets!
Aaahquote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef Malteser het volgende:
Zo, dat is veel info over kinderwagens en maxicosi's. Dank!
Kwak: ik snap je wel hoor. Maar ik ben dan ook een slechte om alleen te zijn. Overdag lukt me dat wel, 's nachts is een drama. Sterkte! Morgen nog 4 dagen, zet 'm op!
Wij zijn terug van mijn ouders. We lieten onze vakantiefoto's zien en hadden als allerlaatste foto de echo-foto van vanmiddag. Mijn moeder: "huh, wat is dat nu?"
Om vervolgens in tranen uit te barsten (van blijdschap!). Ze huilde echt met diepe uithalen. Daar was ik nogal van onder de indruk. Ze knuffelde me plat. Ik geloof dat we iemand blij nieuws hebben gebracht.
En toen we net vertrokken, straalde vaders van trots. Prachtig!
Wtfquote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nee nu is ie helemaal leeg bij mij? Haha, zoiets zou ook typischiets voor mij zijn
Onze cabriofix kon ook op de isofixquote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
begin met sherlock! Hotdamn xDquote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou hier houden ze dus een zwangerschapsduur van 40+3 aan, ongeacht 1e of 2e kind, 283 dagen dus. Dusmijn UD valt niet op 40.0 weken :S Ach, ze komt toch wanneer ze komt, maar vond het wat verwarrend![]()
Netflix heb ik! Yay! Kom ik de dag weer ´n beetje door. Kan vast wel ergens een Amerikaanse netflix scoren
Uhm, ik wil er best inquote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
T kan wel dat er iets in je rug wat verschoven is (door opzwellende darmen of toch al door wat verweking) waardoor er een zenuw wat klem zit (ischias dus).quote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Cygne het volgende:
Ik vind t echt raar. Nog nooit rugpijn gehad. Wel bij nierbekkenontsteking. Maar toen kon ik gewoon lopen. En gaan zitten en liggen en zo. Voel me net een oma.
Zwangerschapsdinges lijkt me niet logisch zo vroeg al.
Nope helaasquote:
Wij zijn heul geen jongens!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef JufMariska het volgende:
Maxicosi op kinderwagen-onderstel: niet te lang mee lopen he jongens, baby's kunnen niet goed tegen te lang in die houding. Las ik laatst een stukkie over, voor de zekerheid maar vast in m'n oren geknoopt.
We hebben onze rammelbak omgeruild voor een Renault Scenic, deze heeft 3 losse stoelen achter. B. zit nu op een zitverhoger (lange kerel) en E. zit in nr 2 (volgens mij) nog met eigen gordeltjes. In het midden past precies de Easybase met Maxi Cosi. Er is dan nog net genoeg ruimte om B.'s gordel dicht te doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef mignonne het volgende:
Hoe gaat dat bij jullie in de auto sugarsnap? Met drie kinders? Past dat een beetje op de achterbank, drie zitjss naast elkaar?
ah ok, ja ik dacht al jemig 3, bij ons passen prima 2 stoeltjes maar er kan echt geen stoeltje tussen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
We hebben onze rammelbak omgeruild voor een Renault Scenic, deze heeft 3 losse stoelen achter. B. zit nu op een zitverhoger (lange kerel) en E. zit in nr 2 (volgens mij) nog met eigen gordeltjes. In het midden past precies de Easybase met Maxi Cosi. Er is dan nog net genoeg ruimte om B.'s gordel dicht te doen.
Bij onze Carisma paste dat ook echt niet. We hebben dan ook echt gezocht naar een auto waar dat wel kon, zonder dat het meteen een 7-zitter zou worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah ok, ja ik dacht al jemig 3, bij ons passen prima 2 stoeltjes maar er kan echt geen stoeltje tussen.
Done!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Uhm, ik wil er best inmaar heb nog geen definitieve UD. Is dat erg? Uitgaande van 9 weken exact zou de UD 23 februari zijn. Mag die er zolang in?
Fiat Multipla!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Bij onze Carisma paste dat ook echt niet. We hebben dan ook echt gezocht naar een auto waar dat wel kon, zonder dat het meteen een 7-zitter zou worden.
Ze zijn inderdaad vreselijk lelijk, maar daarom juist zo tofquote:Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Was een optie, maar damn, die zijn zo spuuglelijk! Ford Focus kan ook nog.
Het eerste en laatste model waren wel okee. Alleen die ene met die bochel was ergquote:Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Was een optie, maar damn, die zijn zo spuuglelijk! Ford Focus kan ook nog.
Nee johquote:
ik geef echt geen hol om auto's verder als ie me maar veilig van a naar b brengt, maar toch, als k een keuze heb...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Volgens mij zou de temperatuur morgen zakken en daarna weer stijgen Kwak. Pin me er niet op vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zijliggingonze bank
warme takkie tegen rug
helpt best wel.
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef Cygne het volgende:
Wij hebben een ford feest. Klein ding. Maar ach.Je mag paracetamol innemen he als je echt teveel pijn hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zijliggingonze bank
warme takkie tegen rug
helpt best wel.
S. 2014
J. 2016
Weet ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je mag paracetamol innemen he als je echt teveel pijn hebt
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:28 schreef Malteser het volgende:
Twink: hoe is het? Is er nog wat begonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben trouwens pas echt een burgerbak, een Volvo V40Hier is het ook heul burgerlijk, ik rij in een Skoda Fabia station en mijn man in een Ford Focus stationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
OMGquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier is het ook heul burgerlijk, ik rij in een Skoda Fabia station en mijn man in een Ford Focus station.
Ja, ik denk dat ik maar eens een bruine labrador ga bestellenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef NotTheSame het volgende:
Moooohhh SQ! Een moederfiets, een burgerbak... Pas op, straks word je echt nog een burgertutje![]()
![]()
!
Hé die mis ik ook nogquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Ja, ik denk dat ik maar eens een bruine labrador ga bestellen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Ja, ik denk dat ik maar eens een bruine labrador ga bestellen
Dan mis je nog 35pk ten opzichte van mijn 'Tank'quote:
ah okeequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
van die buiksmeersels weetjewel. hoop in in een flesje
ik vergeet nooit meer die mensen die net een knalgele Renault cabrio gekocht hadden en toen een tweeling kregen. Kregen met moeite een tweeling McLarenbuggy in die kofferbak. Die blik in die ogen van die man toen ze beseften dat de gele cabrio moest gaan worden ingeruild voor een stationwagon, dat was best zieligquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Soms vind ik het gewoon een beetje genant, staan er 2 van die grote zwarte burgerauto's voor de deur. Maar, als 'excuus', de Focus is een leasebak die alleen zakelijk wordt gereden
.
Ik ben trouwens wel énorm blij met m'n grote auto, het is zo fijn als je kinderwagen er gewoon makkelijk inpast ipv op 1 manier. En idd een goede tip, bij babywinkels kun je vaak gewoon passen in de achterbak. In onze VW Polo, die we dus eerst reden, paste maar 1 kinderwagen (in onze prijscategorie)
. Die hebben we dus
(ook een Mutsy, heel tevreden mee)!
Phaidra en Malteser, nog een late jompel voor jullie goede echo's!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okeeGeen idee, ik heb al strepen
[..]
ik vergeet nooit meer die mensen die net een knalgele Renault cabrio gekocht hadden en toen een tweeling kregen. Kregen met moeite een tweeling McLarenbuggy in die kofferbak. Die blik in die ogen van die man toen ze beseften dat de gele cabrio moest gaan worden ingeruild voor een stationwagon, dat was best zielig![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okeeGeen idee, ik heb al strepen
[..]
ik vergeet nooit meer die mensen die net een knalgele Renault cabrio gekocht hadden en toen een tweeling kregen. Kregen met moeite een tweeling McLarenbuggy in die kofferbak. Die blik in die ogen van die man toen ze beseften dat de gele cabrio moest gaan worden ingeruild voor een stationwagon, dat was best zielig![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Die zag meteen z'n hele leven in elkaar storten
maar zo'n cayenne mpv dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Of mannen die een autostoel zoeken die in hun Porsche past, ook altijd erg vermakelijk
Porsche =/= gezinsauto
Priceless, die blikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hey Sunshine! Hoe gaat het met jullie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een mutsy Igo kan je zo inklappen dat hij zelfs in een kia piccanto past![]()
En ik ga eventjes een foto opzoeken van Nora
Jep, dat mag. Zolang hij binnen de 15 uur werken/9 uur rust heeft mogen ze gewoon door plannen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey Sunshine! Hoe gaat het met jullie?
NTS, dat suckt zeg, kan dat zomaar?
Wat een mooi snoetje zegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag is ze zoet, snachts is het nog iets lastiger, maar ik heb alle vertrouwen dat dat goed komt. Bv gaat ontzettend goed gelukkig, ze hapt goed aan.
Dames, heel cliché, maar alles is echt zo de moeite waard!
Jahoor, dezelfde dag alweer. Mocht wel langer in zkh blijven maar ik wilde graag naar huisquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een mooi snoetje zeg
Zijn jullie wel alweer thuis?
tuurlijk, jij hebt wel wat beters te doen nu met dat mooie kindje in je armenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jahoor, dezelfde dag alweer. Mocht wel langer in zkh blijven maar ik wilde graag naar huis![]()
Maar alles gaat goed. Alleen de hechtingen zijn nog wat pijnlijk, maar het wordt goed in de gaten gehouden door onze fijne kraam.
Ik ben nu voornamelijk in lurkstand, ik lees een boel nog van jullie.
Zet 'm op dames als het zover is!
Ja, buiten en bij mij binnen ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
hoe ist vandaag kwak? Buiten zonnig, bij jou ook?
Leuk!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat misschien nog een overweging is (maar echt geen must) bij het selecteren van een maxi cosi is een lichte kleur. Wij hadden bij S een zwarte en die werd super heet in de lente/zomer. Nu hebben we m ingeruild voor een witte. Badstof hoezen zijn idd ook wel fijn om te hebben.
SQ veel succes bij de echo zo! Ben benieuwd waar ze op de lijn wordt geschat. Het is toch de groeiecho he?
Wij hebben vanavond 3/4D echo en heb er zo'n zin in
Bemoeizuchtige katten!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Crumpette het volgende:
hier een rondje huishouden voor ik vanmiddag zangles heb - gelukkig heb ik een heel behulpzame kater, hij heeft me gisteren geholpen met de badkamer en net heeft hij me geholpen met het bed verschonenhij is van de afdeling inspectie denk ik. Nou gaat hij me, op gepaste afstand, dat wel, helpen met stofzuigen.
Ze zijn bij mij in t ziekenhuis altijd erg meedenkend, en hebben eigenlijk altijd op elkaar sluitende afspraken, maar joh, t is lekker weer, schaduw, windje, bakkie dr bij... We vermaken ons wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mooi meiske, Sunshine!
GM, succes straks op zich is het niet heel gek om even een uurtje te moeten wachten toch![]()
Spees, leuk, veel plezier! Ben benieuwd naar Silvana!
Fijn Vue! Ik krijg -zoals het er nu naar uitziet- ook geen groeiecho maar wel een liggingsecho. Ze kan adhv mijn buik niet voelen hoe zusje ligt! Als volgende week nog niets duidelijks te voelen is dan krijg is nog een echo
Ik voel de mijnes eigenlijk alleen maar aan de zijkant van mijn buik, vrij ver naar achter, ze ze ligt al de hele zwangerschap (=40 wkn vandaagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Hilmo het volgende:
Ik begin ook wat zenuwachtig te worden voor de ligging. Voel voornamelijk aan de zijkant schoppen en hoop maar dat hij nu met 30 weken al wat goed ligt.. Vrijdag ga ik het horen.
Als jij er behoeft aan hebt om te smeren dan moet je dat lekker doen (je weet dat t geen striae tegengaat he...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef Gevalletje het volgende:
Oh en m'n uitgerekende datum staat voor nu op 23 maart. Voel me nog wel onzeker en twijfel of ik nu wel of niet in OP wil alben pas 5+1 vandaag.
Vanaf wanneer moet je eigenlijk gaan smeren? M'n buik is hooguit iets opgezet en m'n borsten vooral pijnlijk, maar nog niet echt groter geloof ik. Moet dat pas als je gaat groeien of van tevoren al?
Fijn dat het goed was!! En extra spieken is inderdaad wel leuk maar gelukkig gaat alles goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef Vue het volgende:
Sun wat een mooi meisje heb je! Geniet lekker!![]()
Sq, spees en gm succes/veel plezier met babyspieken!
Hier goedgekeurd door de vk, beebie is aan het indalen!![]()
Helaas geen groeiecho voo mij hier, natuurlijk goed nieuws want dan lijkt het allemaal goed maar toch had ik even spieken en een schatting van het geboortegewicht wel leuk gevonden..
vorige keer ben ik begonnen met smeren toen mijn huid echt strak begon te staan. Zo rond 25 weken denk ik? Niet eens om strepen te voorkomen (daar geloof ik niet zo in), maar de vette olie hielp tegen het jeukenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef Gevalletje het volgende:
Oh en m'n uitgerekende datum staat voor nu op 23 maart. Voel me nog wel onzeker en twijfel of ik nu wel of niet in OP wil alben pas 5+1 vandaag.
Vanaf wanneer moet je eigenlijk gaan smeren? M'n buik is hooguit iets opgezet en m'n borsten vooral pijnlijk, maar nog niet echt groter geloof ik. Moet dat pas als je gaat groeien of van tevoren al?
fijn GM!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn kind wordt model... Ik weet t zeker! Lange benen zeg...
Geschat gewicht 3010
Die schopjes kunnen ook boksjes zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:33 schreef Hilmo het volgende:
Hmm goede vraag, volgens mij lag mijn placenta aan de achterkant, maar dat vergeet ik steeds![]()
Ideaal dat die van jou steeds goed blijft liggen haha. Die van mij lag de meeste controles in een stuit zeiden ze. Als ik schopjes bovenin en schuin voel, dan zal ze wel niet in een stuit liggen hoop ik
Ik zie hem ook de hele dag zo'n beetje, nou ja, heel vaak, verschuiven in mijn buik aan de voorkant. Hele bobbels en heuvels komen er dan![]()
Ah, jij hebt ook een reusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn kind wordt model... Ik weet t zeker! Lange benen zeg...
Geschat gewicht 3010
Irritant zeg!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik krijg tot nu toe helaas jeuk van alles wat ik op mijn buik gesmeerd heb. zelfs de zalf die ze voor eczeem voorschrijven (niet de hormoonzalf, vetcreme) geeft me jeuk. Daarom is mijn eczeem ook echt niet te harden soms, want het eeuwige advies is vethouden, maar ik krijg jeuk van alle mogelijke vette cremes.
ik heb dus een buik vol met zowel oude striae, nieuwe striae en krabwondjes en eczeemplekjes. aantrekkelijk joh!
dit zweetweer is echt de hel voor eczeem trouwens. het mag van mij de hele zomer 20 graden met buien zijn
maar je suiker was ok? fijn dat ze goed ligt! mijn broertje had ook korte beentjes op de groeiecho, iedereen in paniek, groot hoofd, korte pootjes... hij lijkt gewoon op allebei mijn oudersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook een reus
Welnu, de groeiecho. Vruchtwater: erg veel, nog nèt binnen de grenzen van het toelaatbare. Kind: nu geschat op 1468 gramLigt 1,5-2 weken voor. Behalve de beentjes. Die zijn gewoon op schema. (oh my, ik krijg een gnoom
)
De verloskundige zal me zo wel bellen voor een verder plan van aanpak, het zal in elk geval niet mijn laatste groeiecho zijn.Maar, ze doet het prima, alle functies doen het goed, ze beweegt goed (trapt in de placenta uiteraard, dus ik voel niks) en ligt head down. Dus dat is wel plezant
ik heb een collectie van 15 verschillende bodylotions. ik kan meestal overal 1-2 keer smeren wel tegen. daarna reactie op parfum, of het uberhaupt iets op mijn huid hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Irritant zeg!
Ik heb hele fijne bodylotion van garnier, niet voor de zwangerschap ofzo... heel fijn spul, maar als je overal op reageert is dat ws ook niks...
weet je gelijk waarom ik zoveel echo's krijgquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook een reus
Welnu, de groeiecho. Vruchtwater: erg veel, nog nèt binnen de grenzen van het toelaatbare. Kind: nu geschat op 1468 gramLigt 1,5-2 weken voor. Behalve de beentjes. Die zijn gewoon op schema. (oh my, ik krijg een gnoom
)
De verloskundige zal me zo wel bellen voor een verder plan van aanpak, het zal in elk geval niet mijn laatste groeiecho zijn.Maar, ze doet het prima, alle functies doen het goed, ze beweegt goed (trapt in de placenta uiteraard, dus ik voel niks) en ligt head down. Dus dat is wel plezant
ja, die suiker had ze daar niet bij de hand, dus dat hoor ik zo dadelijk. Denk het overigens wel hoor, dat het OK was. En ik heb zelf ook een buitenproportionele schedel en korte benen dus ik maak me niet veel zorgen. Wordt gewoon een slim kindquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar je suiker was ok? fijn dat ze goed ligt! mijn broertje had ook korte beentjes op de groeiecho, iedereen in paniek, groot hoofd, korte pootjes... hij lijkt gewoon op allebei mijn ouders
oh, dat klinkt ook wel intrigerend!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
weet je gelijk waarom ik zoveel echo's krijg
en die beentjes zullen nog wel bijtrekken gok ik...
die van mij hft lange benen (41 wkn) dikke buik (38.5) en een klein hoofd (36.0) wat maken we daarvan?!
Bolle ligt al wel met dr hoofd ingedaald dus helemaal lekker meten gaat ook niet..
nee, maar mijn baarmoeder was wat groot (een paar weken groter dan zou moeten) en daarom doen ze uit voorzorg een groeiecho + gtt. Maar achteraf gezien dus niet geheel onterechtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Is dat standaard, zo'n groeiecho? Ik heb er niks over gehoord van de VK.
gaat vaak als ze vermoeden dat dr groei net ff anders loopt... is volgens mij niet standaard iig..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Is dat standaard, zo'n groeiecho? Ik heb er niks over gehoord van de VK.
de verloskundige of de echoscopist? Want indien laatste dan gaat ze way buiten dr boekjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat klinkt ook wel intrigerend!
Ja, ze liet het woord "gyneacoloog" al vallen maar ik mag lijen dat het zo'n vaart niet zal nemen zeg, ik ging voor de ongecompliceerde thuisbevalling![]()
ze noemde het in combinatie met de suikeruitslag, als die hoog zou zijn zou de kans wellicht bestaan dat ik aan de gyn overgedragen zou worden. Dat had geen kwaad bloed hoor, ik denk dat ze me gewoon de mogelijkheden even wilde uitleggen. Ik ga er vanuit dat ik sowieso nog een tweede groeiecho krijg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
de verloskundige of de echoscopist? Want indien laatste dan gaat ze way buiten dr boekje
Op welke p-waarde zat de groei? 1.5 tot 2 weken voor zegt me niks.
Een relatief groot kind is geen reden is voor overdracht aan de gyn. Afwijkende suikers wel, maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Vruchtwater is een momentopname en een groei op p90 of p95 is niet iets waar k wakker van zou liggen
Ben benieuwd naar je suikeruitslag!
Aha.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze noemde het in combinatie met de suikeruitslag, als die hoog zou zijn zou de kans wellicht bestaan dat ik aan de gyn overgedragen zou worden. Dat had geen kwaad bloed hoor, ik denk dat ze me gewoon de mogelijkheden even wilde uitleggen. Ik ga er vanuit dat ik sowieso nog een tweede groeiecho krijg.
Vruchtwaterdinges zat op 7,5 cm en groei tussen P90 en P97 zei ze. Ze zei ook gewoon dat het nog binnen de grenzen zat, maar dat ik er wel rekening mee moest houden dat de verloskundige me wat strakker in de gaten zou houden de komende tijd
Hatsekideeeeequote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ah nou, ik heb net de VK gesproken en die was er ook stukken minder van onder de indruk dan de echoscopist (niet dat ik me zorgen maakte hoor). Bloedsuiker was 4.9/7.7 en Hb was ook 7.nogwat, allemaal keurig.
Dus gewoon over twee weken weer op spreekuur
merkte ik ook niets van de vorige keer.. Maar zal toch wel groot geweest zijn op die termijn ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
verder voelt het helemaal niet alsof ik al bijna anderhalve kilo kint in m'n pens heb
au, zei ze dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:28 schreef kwakz0r het volgende:
die echoscopiste die mij bij 20 weken echo meedeelde dat de kans natuurlijk wel heel erg groot was, met een buikje boven de bovenste curve en met mijn gewicht, dat ik suiker had ging dus behoorlijk buiten haar boekje? ik dacht dat ze alleen onbeschoft was...
Dat laatste sowiesoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:28 schreef kwakz0r het volgende:
die echoscopiste die mij bij 20 weken echo meedeelde dat de kans natuurlijk wel heel erg groot was, met een buikje boven de bovenste curve en met mijn gewicht, dat ik suiker had ging dus behoorlijk buiten haar boekje? ik dacht dat ze alleen onbeschoft was...
niks mis mee, kun je rollen tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
niks mis mee, kun je rollen tellen![]()
(ik heb echt een zwak voor bolle baby's![]()
ze houden zo lekker compact vast!)
oh, niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan, ik
spekbabies
disclaimer
Daar zit ik nu ook een beetje mee... Groeiecho ter controle ok. Maar ben eigenlijk blij dat ik bij mijn dochter niet wist dat ze groot zou zijn en eigenlijk wil ik dat bij nr 2 ook niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:00 schreef mignonne het volgende:
Mijn jongste was 4270 gram bij 39+3, best flink aan de maat, ik heb er nooit wat over gehoord van mijn vk's. Ik denk niet dat het voor hen een verrassing was thoughmaar dat ze er gewoon niet zo van onder de indruk waren.
En maar goed ook, want eerlijk gezegd had ik het niet willen weten, ik had niet bij 38 weken al willen horen dat ze dachten aan 4,5 kg bij 40 weken ofzo.
Och, als je vk zelf al aangeeft dat je het kan weigeren en je voelt je er niet goed bij, waarom zou je het dan laten doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:04 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook een beetje mee... Groeiecho ter controle ok. Maar ben eigenlijk blij dat ik bij mijn dochter niet wist dat ze groot zou zijn en eigenlijk wil ik dat bij nr 2 ook niet weten.
VK zei wel dat ik de groeiecho ook kon weigeren, maar dat leek me te ver gaan. Maar ja, dan weet ik deze keer wel dat de baby groot is (als dat de uitkomst is dan he)
Kan misschien ook vragen of ze de uitslag alleen wil vertellen als dat noodzakelijk is (maar ben dan natuurlijk toch nieuwsgierig) sja.. dillemma..
Maar je hebt al een kind begrijp ik?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:15 schreef watmoetikkiezen het volgende:
moet er inderdaad nog even goed over nadenken, want neig naar niet willen weten. Vorige keer ging ook prima..
Maar ja, twijfel. zou toch jammer zijn als er iets op de echo te zien was waardoor ze al wisten dat thuisbevalling echt niet kan en je dan alsnog halverwege naar t ziekenhuis zou moetn. Lijkt me ook a-relaxed.
ga er eens goed over nadenken..
Niet??quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als jij er behoeft aan hebt om te smeren dan moet je dat lekker doen (je weet dat t geen striae tegengaat he...)
als t breekt dan breekt tquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Niet??![]()
Hoor m'n moeder het een tijd terug nog zeggen "gewoon smeren, smeren, smeren" . Weer een illusie armer!
het houdt de huid soepel en gehydrateerd maar scheuren gebeurt op n plek waar je niet smeren kan (aan de binnenkant)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Niet??![]()
Hoor m'n moeder het een tijd terug nog zeggen "gewoon smeren, smeren, smeren" . Weer een illusie armer!
Ja, dat wist je toch? Ik ben helemaal om!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:50 schreef BlueEyes het volgende:
Spekjes![]()
Enneuh, ik had ook een lekkertje volgens de vk toen op de p95
En dat was alles wat ze er op zei![]()
Maar Sq toch voor thuis?
Ah mooiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:52 schreef AwayTL het volgende:
Spekkies!!
Vreemde echo vrouwen hebben jullie zeg!
Ik ben straks weer een hele mooie zwangere, haren gekleurd ennnn de schoenen van SQ zijn binnen. Denk alleen dat ik er op lopen nog even uit moet stellen tot va het bevallen
nee nee geen meconium in je vruchtwater want dan mag je alsnog niet thuis blijven...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat wist je toch? Ik ben helemaal om!Kom maar op met die vruchtwatermeconiumstrontdip voor mijn matras
Ik dacht dat het nog twijfel wasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat wist je toch? Ik ben helemaal om!Kom maar op met die vruchtwatermeconiumstrontdip voor mijn matras
nee, maar dat kan er wel tijdens het geboren worden mee uit floepenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee nee geen meconium in je vruchtwater want dan mag je alsnog niet thuis blijven...
dat kan ook nog. We zien wel. Als je maar niet gaat wachtmarenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Kersjes het volgende:
Misschien bof je wel en gaat er geknipt worden
dat denk ik sowieso!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien zeg ik iets geks maar ligt het er ook niet aan waar die 8 pond vandaan komt? Is het vanwege een groot skelet met groot hoofd enzo, dan lijkt mij dat pittiger voor je bekkenbodem dan dat je een kindje hebt wat qua skeletbouw hetzelfde is als your average zevenponder maar gewoon een halve kilo aan extra vet verspreid over het lichaam heeft?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
tnx, en jullie mogen me uiteraard allemaal uitlachen als ik uiteindelijk straks kom met: "jullie hadden allemaal gelijk"
welnee, gewoon zo positief en onbekommerd blijven als je nu bent, dat is echt een zegen bij een bevalling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
tnx, en jullie mogen me uiteraard allemaal uitlachen als ik uiteindelijk straks kom met: "jullie hadden allemaal gelijk"
oh, dat lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:46 schreef Kersjes het volgende:
Ik had laatst ook weer n gesprek met iemand die 8,5 maand zwanger was, maar nog niet eens aan de bevalling kon denken zonder half te hyperventileren van angst. Altijd kop-in-t-zand gehad.
Ze wilde er haast niks over horen of lezen.
Dat wordt nog wat
Echo is ook spannend Cygne. Ik snap wel dat je 'm knijpt. Had ik gisteren ook, ineens was ik bloednerveus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:47 schreef Cygne het volgende:
Fijn dat alles weer goed was gm!
Verder is mijn hoofd een vergiet, geloof ik.![]()
Rugpijn begint aardig weg te trekken. Doet nog wel zeer maar ik kan iig aardig vooruit weer.
En ik knijp m ontzettend voor de echo vrijdag.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben er eigenlijk alleen maar onwijs klaar voor...
ja t gaat pijn doen, en misschien wel hulpmiddelen als een pomp oid, maar dat zal dan wel nodig zijn!
ik wil mn meisje onderhand zien, bewonderen, vasthouden...
Bang dat t hartje nu gestopt is. Of dat ie niet meer gegroeid is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:50 schreef Malteser het volgende:
[..]
Echo is ook spannend Cygne. Ik snap wel dat je 'm knijpt. Had ik gisteren ook, ineens was ik bloednerveus.
Precies dat was ook mijn gevoel gisteren. Zo herkenbaar! De opluchting was dan ook HEEL GROOT toen ik de knipper op het scherm zag. Ik hoop heel erg dat jij vrijdag ook een mooie knipper zietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Bang dat t hartje nu gestopt is. Of dat ie niet meer gegroeid is.
We hebben nu natuurlijk al een mooie knipper gezien. Maar die was wel te traag. Daar raak ik meteen van in de stress. Want dat kan nooit goed blijven gaan. In mn hoofd wordt die hartslag ook steeds trager.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef Malteser het volgende:
[..]
Precies dat was ook mijn gevoel gisteren. Zo herkenbaar! De opluchting was dan ook HEEL GROOT toen ik de knipper op het scherm zag. Ik hoop heel erg dat jij vrijdag ook een mooie knipper ziet.
ok en als ik het anders vraag; wanneer zou je dan weer op competitieniveau gaan sporten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Normaal gesproken 10-12 weken na de bevalling, crumpette
meeste vrouwen met werk gaan na 10-12 weken weer aan het werk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef Crumpette het volgende:
hmmm! ik krijg net een project aangeboden in volgens passieseizoen.. dan is de baby 3 maanden oud, en ik drie maanden na de bevalling... ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik heb totaal geen idee of ik dan alweer in vorm kan zijnWanneer gaan jullie allemaal weer aan het werk?
het gaat overigens over 5 a 6 dagen werk hoor dit, geen maanden oid.
nooit meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ok en als ik het anders vraag; wanneer zou je dan weer op competitieniveau gaan sporten?
ja.. tis gewoon moeilijk te overzien vanaf hier hoe dingen dan zijn, of ik een beetje slaap krijg en of ik hersteld ben van de bevalling en uberhaupt weer kan beginnen. Wil ze ook niet op het laatste moment laten zitten, dat ze iemand anders moeten vinden op korte termijn. Maar ik denk dat ik maar aangeef dat ik heel graag wil, maar onder voorbehoud ivm bevalling. Maar dan kan ik vast in februari iets zeggen over of het mogelijk is of niet.. daar kunnen ze dan mee akkoord gaan, of niet..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
meeste vrouwen met werk gaan na 10-12 weken weer aan het werk.
Ik weet niet hoe dat werkt bij in vorm komen, ik kan me voorstellen dat het hele zwanger zijn en ontzwangeren invloed heeft op je stem. Maar in die 3 maanden na de bevalling zul jij vast wel wat momenten kunnen vinden om weer te oefenen en te kijken of je in vorm bent?
Het is gewoon heel lastig te zeggen allemaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja.. tis gewoon moeilijk te overzien vanaf hier hoe dingen dan zijn, of ik een beetje slaap krijg en of ik hersteld ben van de bevalling en uberhaupt weer kan beginnen. Wil ze ook niet op het laatste moment laten zitten, dat ze iemand anders moeten vinden op korte termijn. Maar ik denk dat ik maar aangeef dat ik heel graag wil, maar onder voorbehoud ivm bevalling. Maar dan kan ik vast in februari iets zeggen over of het mogelijk is of niet.. daar kunnen ze dan mee akkoord gaan, of niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:16 schreef NotTheSame het volgende:
Jeuj Cygne... Lekkere tante.... Fijn dat je moeder het zo luchtig oppikt!
En ik ben benieuwd naar de before en after van de wieg straks!
Even spoiler want totaal offtopic:ik zou bellen... dan is de makelaar op de hoogte dat jullie nog steeds interesse hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een belletje is zo gedaan en in t ergste geval kloppen de geruchten niet maar dan weet je dat ook weer...S. 2014
J. 2016
nee, maar dat is ook ronduit onbeschoft, om met een ander te gaan onderhandelen als je al met iemand in onderhandeling bentquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:22 schreef NotTheSame het volgende:
Klein dorp, ons kent ons. Dit verhaal ging 2 weken geleden al rond, maar toen kwam het nog van één kant. Inmiddels komt het van meerdere kanten binnen, met steeds meer informatie.
Zowel huidige bewoners als de makelaar weten dat we interesse hebben. Ik heb zelfs toen de verkoop nog niet rond was met de huidige bewoners gebeld maar ze wilden niet happen toen
Mwah, discutabel. Vanuit NVM mag je niet met iemand anders in onderhandeling als je een tegenbod hebt uitstaan. Verder staat alles open. Als iemand aankomt met een waardeloos bod, heb je alle recht om met iemand anders verder te gaan. Daarentegen, als je tegen iemand zegt "ik accepteer niet bedrag x, maar voor bedrag y istie van jou", dan mag het vanuit de NVM niet (wettelijk is er overigens geen beperking hierin).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook ronduit onbeschoft, om met een ander te gaan onderhandelen als je al met iemand in onderhandeling bentIk snap dat het frustrerend is voor jou, maar zij hebben wel juist gehandeld
Van onderhandeling was toen nog geen sprake. Ik was aan het vissen hoe serieus de andere potentiele kopers waren (ook dorpsgenoten) , en toen wij de eerste bezichtiging wilden plannen kregen we pas te horen dat ze in onderhandeling waren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook ronduit onbeschoft, om met een ander te gaan onderhandelen als je al met iemand in onderhandeling bentIk snap dat het frustrerend is voor jou, maar zij hebben wel juist gehandeld
Ah okee. Wel raar dan, is er een persoonlijke vete ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:41 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Van onderhandeling was toen nog geen sprake. Ik was aan het vissen hoe serieus de andere potentiele kopers waren (ook dorpsgenoten) , en toen wij de eerste bezichtiging wilden plannen kregen we pas te horen dat ze in onderhandeling waren.
Ach, ik zie het wel. Misschien rij ik er morgen gewoon brutaal langs en vraag ik het recht op de man af.
Jahoor, kan prima. Misschien even met wat hulp om erin te klimmen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef AwayTL het volgende:
Ik hoop snel voor je Twinkel!
Haha nee sq, die hoogte had ik wel verwacht! Is ook voor op het werk straks, als ze mij serieus moeten gaan nemen.
Vraagje.. Wat denken jullie. Wij hebben nu een douche in bad (instappen is hoog). Zou ik daar na de bevalling nog in kunnen douchen of moet ik voor een korte periode wat anders verzinnen?
met hulp idd, ik kon het niet met mn knip. Had de ondersteuning van mn lief en de kraam nodig om erin te komen en eruit ook. En dan nog uitglijden en een soort halve spagaat op de badrand maken... ; ( men wat deed dat zeerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor, kan prima. Misschien even met wat hulp om erin te klimmen.
* Kuukske gaat weer terug in lurkstand.
Ging hier prima 2x na de ks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef AwayTL het volgende:
Haha nee sq, die hoogte had ik wel verwacht! Is ook voor op het werk straks, als ze mij serieus moeten gaan nemen.
Vraagje.. Wat denken jullie. Wij hebben nu een douche in bad (instappen is hoog). Zou ik daar na de bevalling nog in kunnen douchen of moet ik voor een korte periode wat anders verzinnen?
dude, leg er dan ook een rubberen matje inquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
met hulp idd, ik kon het niet met mn knip. Had de ondersteuning van mn lief en de kraam nodig om erin te komen en eruit ook. En dan nog uitglijden en een soort halve spagaat op de badrand maken... ; ( men wat deed dat zeer
lag er inquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dude, leg er dan ook een rubberen matje in
Ik kon het na mijn vaginale bevalling met knip wél. Leuk was anders maar douchen was hemelsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:11 schreef AwayTL het volgende:
dat reflex had ik ook bij t visualiseren....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
lag er inik weet nog steeds niet wat er nou precies gebeurde, wel dat t zeer deed en dat de kraam zo'n zelfde reflex reactie had als wat mannen hebben wanneer ze een skater met zn kruis op een leuning zien stuiteren
Dit was na 2,5 uur of zo. We gaan overmorgen voor de herkansing!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
En DaD, rustig aan he! Zeker met die hitte niet teveel van jezelf eisen! Ik ben toen ook maar een uurtje of vijf in Florence gebleven en toen was het wel mooi, en ik heb niet eens BI. Volgend jaar staat die stad er ook nog![]()
Niet te veel van jezelf vragen, een uurtje Florence en dan een uur terras is ooook twee uur Florence...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit was na 2,5 uur of zo. We gaan overmorgen voor de herkansing!
Goesso! En idd, veel terrasjes en veel kerken (omdat koel)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit was na 2,5 uur of zo. We gaan overmorgen voor de herkansing!
Ja, dat snap ik, maar vooral mijn vriend wil onze tijd daar dan ook wel echt benutten natuurlijk. Donderdag gaan we iig alleen naar het Uffizi, de kaartjes hebben we net online besteld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet te veel van jezelf vragen, een uurtje Florence en dan een uur terras is ooook twee uur Florence...
wacht maar... }:(quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:53 schreef Skittles het volgende:
De sadist in mij moest toch wel een beetje lachen bij de visualisatie van een knip splagaat.
In mijn fantasie lig je dan ook direct van voor naar achter helemaal open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |