ze noemde het in combinatie met de suikeruitslag, als die hoog zou zijn zou de kans wellicht bestaan dat ik aan de gyn overgedragen zou worden. Dat had geen kwaad bloed hoor, ik denk dat ze me gewoon de mogelijkheden even wilde uitleggen. Ik ga er vanuit dat ik sowieso nog een tweede groeiecho krijg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
de verloskundige of de echoscopist? Want indien laatste dan gaat ze way buiten dr boekje
Op welke p-waarde zat de groei? 1.5 tot 2 weken voor zegt me niks.
Een relatief groot kind is geen reden is voor overdracht aan de gyn. Afwijkende suikers wel, maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk. Vruchtwater is een momentopname en een groei op p90 of p95 is niet iets waar k wakker van zou liggen
Ben benieuwd naar je suikeruitslag!
Aha.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze noemde het in combinatie met de suikeruitslag, als die hoog zou zijn zou de kans wellicht bestaan dat ik aan de gyn overgedragen zou worden. Dat had geen kwaad bloed hoor, ik denk dat ze me gewoon de mogelijkheden even wilde uitleggen. Ik ga er vanuit dat ik sowieso nog een tweede groeiecho krijg.
Vruchtwaterdinges zat op 7,5 cm en groei tussen P90 en P97 zei ze. Ze zei ook gewoon dat het nog binnen de grenzen zat, maar dat ik er wel rekening mee moest houden dat de verloskundige me wat strakker in de gaten zou houden de komende tijd
Hatsekideeeeequote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ah nou, ik heb net de VK gesproken en die was er ook stukken minder van onder de indruk dan de echoscopist (niet dat ik me zorgen maakte hoor). Bloedsuiker was 4.9/7.7 en Hb was ook 7.nogwat, allemaal keurig.
Dus gewoon over twee weken weer op spreekuur
merkte ik ook niets van de vorige keer.. Maar zal toch wel groot geweest zijn op die termijn ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
verder voelt het helemaal niet alsof ik al bijna anderhalve kilo kint in m'n pens heb
au, zei ze dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:28 schreef kwakz0r het volgende:
die echoscopiste die mij bij 20 weken echo meedeelde dat de kans natuurlijk wel heel erg groot was, met een buikje boven de bovenste curve en met mijn gewicht, dat ik suiker had ging dus behoorlijk buiten haar boekje? ik dacht dat ze alleen onbeschoft was...
Dat laatste sowiesoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:28 schreef kwakz0r het volgende:
die echoscopiste die mij bij 20 weken echo meedeelde dat de kans natuurlijk wel heel erg groot was, met een buikje boven de bovenste curve en met mijn gewicht, dat ik suiker had ging dus behoorlijk buiten haar boekje? ik dacht dat ze alleen onbeschoft was...
niks mis mee, kun je rollen tellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
niks mis mee, kun je rollen tellen![]()
(ik heb echt een zwak voor bolle baby's![]()
ze houden zo lekker compact vast!)
oh, niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan, ik
spekbabies
disclaimer
Daar zit ik nu ook een beetje mee... Groeiecho ter controle ok. Maar ben eigenlijk blij dat ik bij mijn dochter niet wist dat ze groot zou zijn en eigenlijk wil ik dat bij nr 2 ook niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:00 schreef mignonne het volgende:
Mijn jongste was 4270 gram bij 39+3, best flink aan de maat, ik heb er nooit wat over gehoord van mijn vk's. Ik denk niet dat het voor hen een verrassing was thoughmaar dat ze er gewoon niet zo van onder de indruk waren.
En maar goed ook, want eerlijk gezegd had ik het niet willen weten, ik had niet bij 38 weken al willen horen dat ze dachten aan 4,5 kg bij 40 weken ofzo.
Och, als je vk zelf al aangeeft dat je het kan weigeren en je voelt je er niet goed bij, waarom zou je het dan laten doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:04 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook een beetje mee... Groeiecho ter controle ok. Maar ben eigenlijk blij dat ik bij mijn dochter niet wist dat ze groot zou zijn en eigenlijk wil ik dat bij nr 2 ook niet weten.
VK zei wel dat ik de groeiecho ook kon weigeren, maar dat leek me te ver gaan. Maar ja, dan weet ik deze keer wel dat de baby groot is (als dat de uitkomst is dan he)
Kan misschien ook vragen of ze de uitslag alleen wil vertellen als dat noodzakelijk is (maar ben dan natuurlijk toch nieuwsgierig) sja.. dillemma..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |