SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kenonne
Nu verder met de behind-the-scenes en daarna door naar alle Call the Midwife series nog een keer, ondanks dat k die al 2 keer gezien heb
:)
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:59 schreef mignonne het volgende:
Oh kwakdat is ook gewoon niet leuk.
Kun je jezelf afleiden? Ik heb net in 1 ruk alle 3 de series Sherlock gekekencall the midwifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kenonne
Nu verder met de behind-the-scenes en daarna door naar alle Call the Midwife series nog een keer, ondanks dat k die al 2 keer gezien hebik wacht op het nieuwe seizoen! komt wel toch?
Ja, op die bbc fanpage op facebook stond dat ze binnenkort gaan beginnen of al begonnen zijn met volgend seizoen schieten.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef Crumpette het volgende:
[..]
call the midwifeik wacht op het nieuwe seizoen! komt wel toch?
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef Malteser het volgende:
Zo, dat is veel info over kinderwagens en maxicosi's. Dank!
Kwak: ik snap je wel hoor. Maar ik ben dan ook een slechte om alleen te zijn. Overdag lukt me dat wel, 's nachts is een drama. Sterkte! Morgen nog 4 dagen, zet 'm op!
Wij zijn terug van mijn ouders. We lieten onze vakantiefoto's zien en hadden als allerlaatste foto de echo-foto van vanmiddag. Mijn moeder: "huh, wat is dat nu?"
Om vervolgens in tranen uit te barsten (van blijdschap!). Ze huilde echt met diepe uithalen. Daar was ik nogal van onder de indruk. Ze knuffelde me plat. Ik geloof dat we iemand blij nieuws hebben gebracht.
En toen we net vertrokken, straalde vaders van trots. Prachtig!
Nee nu is ie helemaal leeg bij mij? Haha, zoiets zou ook typischiets voor mij zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja sorrymn tab deed gek
Er staat nu wel iets!
Aaahquote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef Malteser het volgende:
Zo, dat is veel info over kinderwagens en maxicosi's. Dank!
Kwak: ik snap je wel hoor. Maar ik ben dan ook een slechte om alleen te zijn. Overdag lukt me dat wel, 's nachts is een drama. Sterkte! Morgen nog 4 dagen, zet 'm op!
Wij zijn terug van mijn ouders. We lieten onze vakantiefoto's zien en hadden als allerlaatste foto de echo-foto van vanmiddag. Mijn moeder: "huh, wat is dat nu?"
Om vervolgens in tranen uit te barsten (van blijdschap!). Ze huilde echt met diepe uithalen. Daar was ik nogal van onder de indruk. Ze knuffelde me plat. Ik geloof dat we iemand blij nieuws hebben gebracht.
En toen we net vertrokken, straalde vaders van trots. Prachtig!
Wtfquote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nee nu is ie helemaal leeg bij mij? Haha, zoiets zou ook typischiets voor mij zijn
Onze cabriofix kon ook op de isofixquote:Op maandag 21 juli 2014 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Autostoel is juist het makkelijkst. Ga voor maxi cosi. Heb je isofix neem je een pebble. Anders neem je een cabrio. Klaar.
Ik heb alleen vijf minuten over de kleur getwijfeld en toen de goedkoopste genomen
Hoi.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Tijd voor nieuwe mensen...
Malteser wil je er al in?
Iemand trouwens iets van cygne gelezen de laatste dagen?
begin met sherlock! Hotdamn xDquote:Op maandag 21 juli 2014 22:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou hier houden ze dus een zwangerschapsduur van 40+3 aan, ongeacht 1e of 2e kind, 283 dagen dus. Dusmijn UD valt niet op 40.0 weken :S Ach, ze komt toch wanneer ze komt, maar vond het wat verwarrend![]()
Netflix heb ik! Yay! Kom ik de dag weer ´n beetje door. Kan vast wel ergens een Amerikaanse netflix scoren
Uhm, ik wil er best inquote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Tijd voor nieuwe mensen...
Malteser wil je er al in?
Iemand trouwens iets van cygne gelezen de laatste dagen?
T kan wel dat er iets in je rug wat verschoven is (door opzwellende darmen of toch al door wat verweking) waardoor er een zenuw wat klem zit (ischias dus).quote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Cygne het volgende:
Ik vind t echt raar. Nog nooit rugpijn gehad. Wel bij nierbekkenontsteking. Maar toen kon ik gewoon lopen. En gaan zitten en liggen en zo. Voel me net een oma.
Zwangerschapsdinges lijkt me niet logisch zo vroeg al.
Nope helaasquote:
Wij zijn heul geen jongens!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef JufMariska het volgende:
Maxicosi op kinderwagen-onderstel: niet te lang mee lopen he jongens, baby's kunnen niet goed tegen te lang in die houding. Las ik laatst een stukkie over, voor de zekerheid maar vast in m'n oren geknoopt.
We hebben onze rammelbak omgeruild voor een Renault Scenic, deze heeft 3 losse stoelen achter. B. zit nu op een zitverhoger (lange kerel) en E. zit in nr 2 (volgens mij) nog met eigen gordeltjes. In het midden past precies de Easybase met Maxi Cosi. Er is dan nog net genoeg ruimte om B.'s gordel dicht te doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef mignonne het volgende:
Hoe gaat dat bij jullie in de auto sugarsnap? Met drie kinders? Past dat een beetje op de achterbank, drie zitjss naast elkaar?
ah ok, ja ik dacht al jemig 3, bij ons passen prima 2 stoeltjes maar er kan echt geen stoeltje tussen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:10 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
We hebben onze rammelbak omgeruild voor een Renault Scenic, deze heeft 3 losse stoelen achter. B. zit nu op een zitverhoger (lange kerel) en E. zit in nr 2 (volgens mij) nog met eigen gordeltjes. In het midden past precies de Easybase met Maxi Cosi. Er is dan nog net genoeg ruimte om B.'s gordel dicht te doen.
Bij onze Carisma paste dat ook echt niet. We hebben dan ook echt gezocht naar een auto waar dat wel kon, zonder dat het meteen een 7-zitter zou worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
ah ok, ja ik dacht al jemig 3, bij ons passen prima 2 stoeltjes maar er kan echt geen stoeltje tussen.
Done!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Uhm, ik wil er best inmaar heb nog geen definitieve UD. Is dat erg? Uitgaande van 9 weken exact zou de UD 23 februari zijn. Mag die er zolang in?
Fiat Multipla!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Bij onze Carisma paste dat ook echt niet. We hebben dan ook echt gezocht naar een auto waar dat wel kon, zonder dat het meteen een 7-zitter zou worden.
Ze zijn inderdaad vreselijk lelijk, maar daarom juist zo tofquote:Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Was een optie, maar damn, die zijn zo spuuglelijk! Ford Focus kan ook nog.
Het eerste en laatste model waren wel okee. Alleen die ene met die bochel was ergquote:Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Was een optie, maar damn, die zijn zo spuuglelijk! Ford Focus kan ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |