Malteser had vandaag ook de eerste echo toch? Hopelijk voor haar ook zo goed nieuws!
Moeders! Ik kan me heel goed voorstellen dat het afschuwelijk is dat je je zs niet met je moeder kan delen, ik zou de mijne ook echt niet willen missen, Phaidra

.
Echterrrr: is de relatie met mijn moeder ook nogal lastig, nouja, niet echt lastig. Voor mij is ze heel erg lief en aardig, maar voor anderen (zelfs broertje) is ze behoorlijk "achterbaks" en denkt dat ze beter is dan iedereen en als ik langs kom (220 km verder dus weeknd) moet ik altijd eerst aanhoren hoe geweldig of belachelijk andere mensen zijn en wat ze nu weer gedaan hebben en waarom, dus ze is ook wel een beetje egocentrisch. Dus heb een beetje het gevoel dat ik er tussen in zit want tegen mij doet ze dus wel heel leuk en lief..
Sq ja hij is helemaal niet slijmiewoozieschattig maar gewoon een stoere leuke mamafiets!
Hoe is het met de poes amsel? Of heb ik daar gewoon overheen gelezen net?

Vriendlief is de babykamer eindelijk aan het verven! De verf staat al sinds dat ik 10 weken ben maar ach. Wit met één groenige kleur, geen grasgroen, tint lichter dan mintgroen!
(En dan moet de vloer er uit en een ondervloer gelegd worden en weer opnieuw mn laminaat er in en dan moet de rails opgehangen worden voor de gordijnen (die pastel blauw worden) en en dannnnnnn mag ik pas inrichten..... Geduld geduld.... Die babykamer is wel af met 36 weken of zo..