abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2014 @ 15:39:58 #226
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142555962
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef Crumpette het volgende:

[..]

oh thanks voor de tip! ik ben niet zo van de vrije school zelf, maar ik hou het zeker in mn achterhoofd :)
Ik ook niet ;)
Kwak
pi_142556034
Malteser had vandaag ook de eerste echo toch? Hopelijk voor haar ook zo goed nieuws!

Moeders! Ik kan me heel goed voorstellen dat het afschuwelijk is dat je je zs niet met je moeder kan delen, ik zou de mijne ook echt niet willen missen, Phaidra :* .

Echterrrr: is de relatie met mijn moeder ook nogal lastig, nouja, niet echt lastig. Voor mij is ze heel erg lief en aardig, maar voor anderen (zelfs broertje) is ze behoorlijk "achterbaks" en denkt dat ze beter is dan iedereen en als ik langs kom (220 km verder dus weeknd) moet ik altijd eerst aanhoren hoe geweldig of belachelijk andere mensen zijn en wat ze nu weer gedaan hebben en waarom, dus ze is ook wel een beetje egocentrisch. Dus heb een beetje het gevoel dat ik er tussen in zit want tegen mij doet ze dus wel heel leuk en lief.. :{

Sq ja hij is helemaal niet slijmiewoozieschattig maar gewoon een stoere leuke mamafiets!

Hoe is het met de poes amsel? Of heb ik daar gewoon overheen gelezen net? :@ :@

Vriendlief is de babykamer eindelijk aan het verven! De verf staat al sinds dat ik 10 weken ben maar ach. Wit met één groenige kleur, geen grasgroen, tint lichter dan mintgroen! *O* *O*
(En dan moet de vloer er uit en een ondervloer gelegd worden en weer opnieuw mn laminaat er in en dan moet de rails opgehangen worden voor de gordijnen (die pastel blauw worden) en en dannnnnnn mag ik pas inrichten..... Geduld geduld.... Die babykamer is wel af met 36 weken of zo.. :7
pi_142556439
Mijn echo is pas donderdag. Dan ben ik 8 weken en een dag ongeveer.

Mijn fiets komt pas in week 35. Het model was uitverkocht en dan zou ik dus een showmodel krijgen OF wachten tot de nieuwe 2015 versie en dan meteen in matzwart ipv heel donkerblauw ofzo. Dat vond ik eigenlijk wel heel tof, matzwart. Dus vandaar dat het wat langer duurt. Is trouwens wel gewoon zelfde prijs, dus daarvoor hoefde ik het niet te laten.
Haast heeft het ook nog niet, ik kan nog op mijn scooter overal heen.

Tja moeders. Ik ben ergens wel blij dat de mijne wat verder weg woont. Ze is heel stellig in bepaalde opvoedkundige dingen, en ik ga dan lekker tegenstrijdig lopen doen. Ik kan me nu nog inhouden, want ze heeft er toch weinig mee te maken uiteindelijk (mijn kind, mijn opvoeding) maar dingen als kind laten huilen moet best kunnen enzo. Ja dat vind ik dus van niet. Ieder z'n ding hoor, maar ik laat mijn kind niet huilen.
Schoonmoeder laat het allemaal aan mij over zegt ze, ze veert dan wel mee. En dat is wel prettig om te horen. Ze stelt wel vragen van waarom dan zo en alles, maar uiteindelijk ligt de keuze bij mij.

Oppas heb ik niet nodig, ben werkeloos sinds september vorig jaar en sindsdien heb ik ook een stuk minder stress in mijn hoofd en dat bevalt echt super. Ik voel me 100 keer beter (ja nu dan wat minder door hormonen, maar ach)
  maandag 21 juli 2014 @ 15:54:25 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_142556613
och Vue, met 36 weken is ook nog op tijd ;) Al kan ik me voorstellen dat de hormonen dat minder vinden. Ik heb trouwens de babykamer gewoon zelf geverfd. Als ik dat mijn man laat doen wordt het een beetje een kliederboel. Hij is beter in schuren bouwen :')

Risu, lastig dat je band met je moeder wat stroef is. Maar fijn dat het met je sm wat makkelijker gaat. En ben je van plan om werkloos te blijven? Of ga je wel weer op zoek?
disclaimer
pi_142557085
Ik weet het nog niet. Ik ben opgeleid als vertaler, maar dat moet je dan wel bijhouden. Wie weet ga ik wel wat doen 'als de kinderen groot zijn', maar voorlopig vind ik het wel best zo. Nou kan ik straks veel helpen op school enzo, dat lijkt me ook wel leuk.
pi_142557314
Phaidra, wat heerlijk, een knipper! Gefeliciteerd!

Wie was dat ook alweer, met de harde plekken? Ik kan ook kop en kont vastpakken soms!

Ik had gisteren mijn eerste moment van zware ongerustheid sinds de termijnecho. :'). Ik voel de baby al zeker zes weken lang elke avond voor ik ga slapen (ik doe dan bekkenoefeningen waar hij blijkbaar graag aan mee doet). Behalve gisteren. Ik heb op m'n kop gestaan, maar geen schop te voelen. Oftewel, slapeloze nacht en visioenen van Italiaanse ziekenhuizen. :+. Een half uur voor de wekker ging, voelde ik de baby weer. Toen heb ik nog twintig minuten geslapen. :D.

Verder voel ik me echt een bezienswaardigheid inmiddels. M'n buik wordt ongegeneerd aangestaard.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_142557404
Oh, in de omgang was het met mijn moeder ook niet alleen rozengeur en maneschijn hoor! Ze had COPD en samen met mijn zussen deden we veel voor haar (mantelzorg). Dat geeft best een rare verhouding/relatie. En op bezoek gaan werd steeds meer een 'moetje', want ja, zomaar een weekje overslaan was er niet bij. Maar juist als het over onze kinderen/haar kleinkinderen ging, was ze gewoon nog echt mijn moeder. Beetje moeilijk uit te leggen, denk ik.

Vue, wij zouden tijdens mijn vorige zwangerschap een dakkapel krijgen in de slaapkamer-to-be van mini. Maar toen ging de leverancier failliet vlak voor de plaatsing :'). Het was al een redelijk krap schema, dus dit betekende direct dat de kamer noooooit voor de bevalling af zou zijn. Gelukkig kwam er een doorstart en toen mini zo ongeveer 10 weken oud was, had hij toch nog een eigen kamertje ;). Het komt heus goed!

Risu, een matzwarte moederfiets lijkt me wel heel mooi!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142557972
Ja mijn moeder is wel gewoon mijn moeder. Toen met die miskraam kwam ze meteen langs en heb ik heel veel steun aan haar gehad. Gewoon omdat ze er was.
Toen ik vroeger ziek was ook, zat ze bij me aan het bed tot ik in slaap viel, zelfs al was ik al in de 20. Wat dat aangaat is het wel een topmens hoor.
Alleen verschillen we weleens van mening. En ze zegt dingen in hints, waardoor je altijd maar moet raden wat ze nou wil. En dat is erg lastig soms. Vroeger kon ik daar zo slecht tegen. Zei ze dingen als, ik heb trek in een lekker bakje koffie. En dan dacht ik bij mezelf, dan moet je die zetten. Nee was het de bedoeling dat ik dat voor haar deed. Ja zeg dat dan gewoon. 8)7
pi_142558160
Gestript *O*

Nu weer lekker naar schoonouders, daar aanschuiven aan tafel en dan hopelijk vannacht weer terug naar het zkh *O*
pi_142558400
*O*
pi_142558424
Spannend twinkle! Ben benieuwd *O*

hier nog even lopen snuffelen door de prenatal, en ik wilde een badje meenemen, maar vriend vond het te duur, dus nu zijn m'n hormonen niet happy -O-
pi_142558574
Succes alvast vannacht twinkle ;)

Mijn moeder past ook een dag op, en sm wil altijd oppassen als er iets is. Wonen ook allebei in de buurt echt heel luxe voor ons. En M. gaat ook 3 dagen naar opvang. Baby al wel opgegeven voor de opvang, maar over kosten steek ik nog even mijn kop in het zand... :D Zal wel loslopen.
  maandag 21 juli 2014 @ 16:35:22 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_142558602
Hopelijk doet het iets, twinkle!
disclaimer
pi_142558624
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Gestript *O*

Nu weer lekker naar schoonouders, daar aanschuiven aan tafel en dan hopelijk vannacht weer terug naar het zkh *O*
Ik duim dat het wat gaat doen!!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142558666
Spannend twinkle!

Hier is mijn ma weer even langs gehobbeld, even een bakkie gedaan, zo fijn nu met die bedrust... Ze klimt dan echt op mn bed (ze is 1.65m) en dan kletsen we weer ff bij. O+

Had nog een leuk cadeautje van FBTO in de bus, het kraambezoek boek! Heb nu 3 boeken uit de reeks van hun gekregen. Wel tof!
S. 2014
J. 2016
pi_142558893
O dat zijn de betere cadeautjes gm! Leuk voor later :Y
pi_142559175
Twink wat spannend! Hopelijk snel terug naar het zkh! *O*

Jaaa 36 weken is ook wel op tijd maar ik wil het zoooooo graag afhebben he, ons huis is nu een grote bende en als de babymeubels en kleertjes en badje en wagen en alles op die kamer nou gewoon kan, dan is het misschien weer een beetje "mijn fijne opgeruimde huis O+ ", voor even dan... >:)

Hier ook iemand die werkloos is geworden, dan tijdens zwangerschap. Ik heb tijdens mijn studie heel veel onderzoek moeten doen naar kinderopvang en hechting en ik heb altijd gezegd dat ik sowieso de eerste twee jaar thuis wil blijven. Ik veroordeel trouwens niemand hoor en ik weet dat de meningen sterk zijn verdeeld hier over. Zelf weet ik het nu ook nog niet, misschien heb ik na 6 maanden wel het gevoel dat ik wel wil werken en dan wil sm heel graag oppassen. Vl werkt 4x36 dus is een dag thuis. Misschien wil ik zelfs vanaf januari dan wel 2 dagen werken, ik zie wel hoe het loopt. :)

Risu een mat zwarte fiets is ook super stoer! Foto? :D
  maandag 21 juli 2014 @ 16:46:56 #243
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142559216
Goooooo Twink! Hopelijk heeft het strippen het gewenste effect!

GM wat leuk zeg!

Phaidra :* !

Ouders en schoonouders: Mijn ouders (wat zeg ik, mijn hele familie) hebben een dubbelrol op zich genomen nadat we 3 jaar geleden gebroken hebben met (8> 's kant van de familie. Ze doen er alles aan om het 'gemis' op te vangen.
Structureel oppassen kon hier eerst niet omdat mijn ouders eerst 55km verderop woonden, maar nu we ons huis verkocht hebben zijn we ons aan het oriënteren op de huizenmarkt bij hun in de buurt.
Daarnaast ben ik ft huismoeder geworden na mijn ontslag 2 jaar geleden en dat blijf ik voorlopig ook nog wel even.
Maar als wij voor de races meerdere dagen weg zijn, is Draakje bij hun. Of als we een feest hebben waar we beide heen moeten.
pi_142560380
Foto van de fiets heb ik niet, want ik ben vergeten hoe hij heet, en hij komt pas eind augustus. Maar als ie er is, dan maak ik wel even een fototje. Of misschien dat schoonmoeder het nog weet, zij heeft hem betaald O+
pi_142560395
GM
Lief van je moeder

Twinkle
Spannend! *O*

NTS
Fijn dat je familie zo betrokken is.

Mamafiets, heb een gewone fiets met Yepp fietsstoeltje. Kan prima.
Met 3 kindjes ga ik ( eerst nog niet ) fietsen.. We zien later wel hoe we dat gaan regelen. We wonen 5min van de stad dus wandelen gaat ook prima.
Eerst maar 2 nieuwe auto's regelen.
pi_142560529
Een knipper en frummel zit netjes in de baarmoeder O+ . Rond de 11 weken terugkomen voor de termijnecho maar we lagen netjes op schema gezien mijn laatste echte menstruatie.

Wij zijn blij *O*!
pi_142560601
Jaaaa gefeliciteerd malteser ! *O*

En van jou naam krijg ik ongezonde cravings }:| :Y)
pi_142560649
Ik heb ook een fiets van mezelf, maar die hangt met roest aan elkaar en is ongeschikt voor stoeltjes. Misschien wel achterop, maar dat wil ik toch niet. Dus dan maar meteen een mamafiets. Ik moet tenslotte straks alles op de fiets doen. We hebben maar 1 auto en die heeft manlief nodig voor t werk.
De scooter doet nu nog trouw dienst voor de langere stukken, maar daar pak ik straks de bus wel voor, of ik charter de sm. :P die vind dat ook leuk. Lekker met kleinkind op pad.
pi_142560658
Maltezer *O*

En wat Zoe zegt.. nu wil ik ook Maltezers :')
pi_142560675
Yay knippert! *O*
Maltesers.. Nah, sinds zwangerschap geen chocola meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')