ik geef echt geen hol om auto's verder als ie me maar veilig van a naar b brengt, maar toch, als k een keuze heb...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Volgens mij zou de temperatuur morgen zakken en daarna weer stijgen Kwak. Pin me er niet op vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zijliggingonze bank
warme takkie tegen rug
helpt best wel.
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef Cygne het volgende:
Wij hebben een ford feest. Klein ding. Maar ach.Je mag paracetamol innemen he als je echt teveel pijn hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zijliggingonze bank
warme takkie tegen rug
helpt best wel.
S. 2014
J. 2016
Weet ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je mag paracetamol innemen he als je echt teveel pijn hebt
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:28 schreef Malteser het volgende:
Twink: hoe is het? Is er nog wat begonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben trouwens pas echt een burgerbak, een Volvo V40Hier is het ook heul burgerlijk, ik rij in een Skoda Fabia station en mijn man in een Ford Focus stationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
OMGquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier is het ook heul burgerlijk, ik rij in een Skoda Fabia station en mijn man in een Ford Focus station.
Ja, ik denk dat ik maar eens een bruine labrador ga bestellenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef NotTheSame het volgende:
Moooohhh SQ! Een moederfiets, een burgerbak... Pas op, straks word je echt nog een burgertutje![]()
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |