abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:05:49 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_142599442
dat vertrouwen moet ook nog groeien cygne :* dat is heel moeilijk. Ik hoop echt van harte dat je een mooie gummibeer te zien krijgt vrijdag!
disclaimer
pi_142599646
Hoop ook dat vrijdag alles goed is Cygne! Ik kreeg net nog te horen dat er geen reden is om te denken dat het niet goed zou zitten, maar ja vertel m'n gevoel dat maar! Heb momenten dat ik me zeker erover voel, om dan een paar uur later weer onzeker te zijn.. Zo te zien hoort dat er dus bij!
Ik overweeg nu ook serieus een eerdere echo te laten doen, zodat ik maar 2 weken zou hoeven te wachten nog ipv 5. Alleen om wat zekerder te worden erover.
pi_142599857
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:03 schreef Cygne het volgende:

[..]

Bang dat t hartje nu gestopt is. Of dat ie niet meer gegroeid is.
Precies dat was ook mijn gevoel gisteren. Zo herkenbaar! De opluchting was dan ook HEEL GROOT toen ik de knipper op het scherm zag. Ik hoop heel erg dat jij vrijdag ook een mooie knipper ziet :*.
pi_142600021
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef Malteser het volgende:

[..]

Precies dat was ook mijn gevoel gisteren. Zo herkenbaar! De opluchting was dan ook HEEL GROOT toen ik de knipper op het scherm zag. Ik hoop heel erg dat jij vrijdag ook een mooie knipper ziet :*.
We hebben nu natuurlijk al een mooie knipper gezien. Maar die was wel te traag. Daar raak ik meteen van in de stress. Want dat kan nooit goed blijven gaan. In mn hoofd wordt die hartslag ook steeds trager. :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:24:44 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_142600074
heeft de echoscopist ook gezegd wat de hartslag was, cygne?
disclaimer
pi_142600315
Ah die onzekerheid van de prille zwangeren is echt shit, sterkte meiden!

Net bij schoonmoeder op visite geweest en verteld over de intake van de kraamzorg. 'Oh de ligakoeken met thee doen ze niet meer zeker', zei ze :X }:| Daar begint ze elke keer weer over. En: Ja op de klok werken, dat is waar je het mee redt... Ik heb lief gelachen en niet verteld dat voeden op verzoek en 'rooming-in' wordt aangeraden en we dat ook gaan doen.

Twee/drie weken na de uitgerekende datum heeft ze haar verjaardagsfeest en die gaat ze voor de verandering niet thuis vieren met de naaste familie (nogal veel zussen plus aanhang heeft mijn man) maar ergens anders in de buurt en dan met alle familieleden tegelijkertijd. Ik heb voorzichtig aangegeven dat we dan maar moeten kijken van of ik én de baby komen. Dat zal toch wel dan ondertussen, was haar reactie... Ik weet niet of ik de baby in de eerste weken van zijn leven al wil blootstellen aan een mensenmassa die ook allemaal willen kijken. :') En daar ga ik me, zo fijn, nu al druk om maken ;( Draagdoek, als de baby daar tegenkan, lijkt me de enige oplossing om hem af te sluiten en nee, dan gaan we hem niet showen... :6
Heb wel gezegd dat ik erg op mijn grenzen wil gaan letten na de bevalling en niet te hard van stapel wil gaan lopen. Ze zijn nogal van het 'niet zeuren maar doorzetten', en dat ik daar in misschien wat 'kleinzerig' ben, snappen ze niet goed
pi_142600327
hmmm! ik krijg net een project aangeboden in volgens passieseizoen.. dan is de baby 3 maanden oud, en ik drie maanden na de bevalling... ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik heb totaal geen idee of ik dan alweer in vorm kan zijn :{ Wanneer gaan jullie allemaal weer aan het werk?

het gaat overigens over 5 a 6 dagen werk hoor dit, geen maanden oid.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:32:22 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_142600384
Normaal gesproken 10-12 weken na de bevalling, crumpette :)
disclaimer
pi_142600395
Nee heeft de gyn niet gezegd. Ze zei iets te traag maar te krachtig om nu fout te kunnen zijn. Maar dat zou ze ook gezegd kunnen hebben om me gerust te stellen. Of doen gyns daar niet aan?

Lees ook verhalen over vrouwen. Ook iets teruggezet, ook iets te trage hartslag waarbij de gyn dan zegt dat t 80 % een mk gaat worden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:33:34 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_142600440
Je moet niet zoveel van die verhalen zoeken lieverd :* dat zegt niks over hoe het bij jou zal gaan.
disclaimer
pi_142600447
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Normaal gesproken 10-12 weken na de bevalling, crumpette :)
ok en als ik het anders vraag; wanneer zou je dan weer op competitieniveau gaan sporten? :P
pi_142600497
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef Crumpette het volgende:
hmmm! ik krijg net een project aangeboden in volgens passieseizoen.. dan is de baby 3 maanden oud, en ik drie maanden na de bevalling... ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik heb totaal geen idee of ik dan alweer in vorm kan zijn :{ Wanneer gaan jullie allemaal weer aan het werk?

het gaat overigens over 5 a 6 dagen werk hoor dit, geen maanden oid.
meeste vrouwen met werk gaan na 10-12 weken weer aan het werk.

Ik weet niet hoe dat werkt bij in vorm komen, ik kan me voorstellen dat het hele zwanger zijn en ontzwangeren invloed heeft op je stem. Maar in die 3 maanden na de bevalling zul jij vast wel wat momenten kunnen vinden om weer te oefenen en te kijken of je in vorm bent?
:)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:35:20 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_142600531
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:33 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ok en als ik het anders vraag; wanneer zou je dan weer op competitieniveau gaan sporten? :P
nooit meer ;(
disclaimer
pi_142600664
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

meeste vrouwen met werk gaan na 10-12 weken weer aan het werk.

Ik weet niet hoe dat werkt bij in vorm komen, ik kan me voorstellen dat het hele zwanger zijn en ontzwangeren invloed heeft op je stem. Maar in die 3 maanden na de bevalling zul jij vast wel wat momenten kunnen vinden om weer te oefenen en te kijken of je in vorm bent?
ja.. tis gewoon moeilijk te overzien vanaf hier hoe dingen dan zijn, of ik een beetje slaap krijg en of ik hersteld ben van de bevalling en uberhaupt weer kan beginnen. Wil ze ook niet op het laatste moment laten zitten, dat ze iemand anders moeten vinden op korte termijn. Maar ik denk dat ik maar aangeef dat ik heel graag wil, maar onder voorbehoud ivm bevalling. Maar dan kan ik vast in februari iets zeggen over of het mogelijk is of niet.. daar kunnen ze dan mee akkoord gaan, of niet..
pi_142600716
Niet googelen, maar onzekerheid is naar. Hoop op goeie echo's voor iedereen.

Hilmo ik denk dat je pas na de bevalling kan bekijken of je wel of niet wil en je schoonmoeder moet daar maar mee leren leven. :)
pi_142600917
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja.. tis gewoon moeilijk te overzien vanaf hier hoe dingen dan zijn, of ik een beetje slaap krijg en of ik hersteld ben van de bevalling en uberhaupt weer kan beginnen. Wil ze ook niet op het laatste moment laten zitten, dat ze iemand anders moeten vinden op korte termijn. Maar ik denk dat ik maar aangeef dat ik heel graag wil, maar onder voorbehoud ivm bevalling. Maar dan kan ik vast in februari iets zeggen over of het mogelijk is of niet.. daar kunnen ze dan mee akkoord gaan, of niet..
Het is gewoon heel lastig te zeggen allemaal.
Ik zou denk ik afwegen wat de optredens ( ? ) je kosten fysiek gezien, moet je lang staan enzo? En de tijd die het je kost om te repeteren en dergelijke. De muziek ken je vast al grotendeels maar moet je je stem ook echt nog gaan trainen? en ga je borstvoeding geven, lukt dat tijdens een optreden dan om tussendoor te kolven of iets in die geest?

dat soort dingen. Het lijkt me echt niet onmogelijk hoor, en ook geen rare vragen verder ;) maar je hebt wel een heel bijzonder vak dus mja, hard to say :D
:)
pi_142601132
Overigens. Iets positiefs. Onze familiewieg :') is mooi, maar nu lelijk bruin mag geverfd worden. En ik moest mijn schoonmoeder vragen of zij dan een nieuwe bekleding wilde maken want deze kon echt niet meer. Aldus mijn moeder. _O-

En die rare tante heeft blijkbaar trots tegen mijn moeder lopen vertellen wat ze allemaal tegen mij heeft gezegd. Over slechte dochter en over mijn broer en bladibla. Heeft mn moeder gezegd dat ze dat niet had moeten doen en dat het ook zeker niet haar probleem is, dat ze die mening niet deelt en dat ik ongetwijfeld mijn eigen redenen heb om niet op alle familieverjaardagen te verschijnen. _O- _O_
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:16:31 #268
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142602492
Jeuj Cygne... Lekkere tante... :X . Fijn dat je moeder het zo luchtig oppikt!
En ik ben benieuwd naar de before en after van de wieg straks!

Even spoiler want totaal offtopic:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:17:52 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_142602555
ik zou er achteraan bellen. Wat is je bron eigenlijk?
disclaimer
pi_142602625
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:16 schreef NotTheSame het volgende:
Jeuj Cygne... Lekkere tante... :X . Fijn dat je moeder het zo luchtig oppikt!
En ik ben benieuwd naar de before en after van de wieg straks!

Even spoiler want totaal offtopic:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou bellen... dan is de makelaar op de hoogte dat jullie nog steeds interesse hebben...
een belletje is zo gedaan en in t ergste geval kloppen de geruchten niet maar dan weet je dat ook weer...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:22:59 #271
348178 NotTheSame
pi_142602747
Klein dorp, ons kent ons ;) . Dit verhaal ging 2 weken geleden al rond, maar toen kwam het nog van één kant. Inmiddels komt het van meerdere kanten binnen, met steeds meer informatie.

Zowel huidige bewoners als de makelaar weten dat we interesse hebben. Ik heb zelfs toen de verkoop nog niet rond was met de huidige bewoners gebeld maar ze wilden niet happen toen }:|
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:29:08 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_142602959
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:22 schreef NotTheSame het volgende:
Klein dorp, ons kent ons ;) . Dit verhaal ging 2 weken geleden al rond, maar toen kwam het nog van één kant. Inmiddels komt het van meerdere kanten binnen, met steeds meer informatie.

Zowel huidige bewoners als de makelaar weten dat we interesse hebben. Ik heb zelfs toen de verkoop nog niet rond was met de huidige bewoners gebeld maar ze wilden niet happen toen }:|
nee, maar dat is ook ronduit onbeschoft, om met een ander te gaan onderhandelen als je al met iemand in onderhandeling bent :P Ik snap dat het frustrerend is voor jou, maar zij hebben wel juist gehandeld ;)
disclaimer
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:37:28 #273
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_142603274
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, maar dat is ook ronduit onbeschoft, om met een ander te gaan onderhandelen als je al met iemand in onderhandeling bent :P Ik snap dat het frustrerend is voor jou, maar zij hebben wel juist gehandeld ;)
Mwah, discutabel. Vanuit NVM mag je niet met iemand anders in onderhandeling als je een tegenbod hebt uitstaan. Verder staat alles open. Als iemand aankomt met een waardeloos bod, heb je alle recht om met iemand anders verder te gaan. Daarentegen, als je tegen iemand zegt "ik accepteer niet bedrag x, maar voor bedrag y istie van jou", dan mag het vanuit de NVM niet (wettelijk is er overigens geen beperking hierin).

Ik zou iig. niet bellen met makelaar, maar weder geruchten de wereld in helpen dat je nog wel geinteresseerd bent en ze wat jouw betreft mogen bellen. Diegene die als eerste toenadering zoekt levert een paar 1000 euro in op de onderhandeling :P .

Overigens, bovenstaande pokerbluf alleen uitvoeren als je het wel overleeft als je er weer naast grijpt. Anders gewoon contact zoeken en die paar 1000 euro voor lief nemen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:40:56 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_142603378
op zulke zaken heb je soms gewoon een mannenantwoord nodig _O-
disclaimer
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:41:00 #275
348178 NotTheSame
pi_142603381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Van onderhandeling was toen nog geen sprake. Ik was aan het vissen hoe serieus de andere potentiele kopers waren (ook dorpsgenoten) , en toen wij de eerste bezichtiging wilden plannen kregen we pas te horen dat ze in onderhandeling waren.
Ach, ik zie het wel. Misschien rij ik er morgen gewoon brutaal langs en vraag ik het recht op de man af ;) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')