Precies dat was ook mijn gevoel gisteren. Zo herkenbaar! De opluchting was dan ook HEEL GROOT toen ik de knipper op het scherm zag. Ik hoop heel erg dat jij vrijdag ook een mooie knipper zietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Bang dat t hartje nu gestopt is. Of dat ie niet meer gegroeid is.
We hebben nu natuurlijk al een mooie knipper gezien. Maar die was wel te traag. Daar raak ik meteen van in de stress. Want dat kan nooit goed blijven gaan. In mn hoofd wordt die hartslag ook steeds trager.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:18 schreef Malteser het volgende:
[..]
Precies dat was ook mijn gevoel gisteren. Zo herkenbaar! De opluchting was dan ook HEEL GROOT toen ik de knipper op het scherm zag. Ik hoop heel erg dat jij vrijdag ook een mooie knipper ziet.
ok en als ik het anders vraag; wanneer zou je dan weer op competitieniveau gaan sporten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Normaal gesproken 10-12 weken na de bevalling, crumpette
meeste vrouwen met werk gaan na 10-12 weken weer aan het werk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:31 schreef Crumpette het volgende:
hmmm! ik krijg net een project aangeboden in volgens passieseizoen.. dan is de baby 3 maanden oud, en ik drie maanden na de bevalling... ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik heb totaal geen idee of ik dan alweer in vorm kan zijnWanneer gaan jullie allemaal weer aan het werk?
het gaat overigens over 5 a 6 dagen werk hoor dit, geen maanden oid.
nooit meerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ok en als ik het anders vraag; wanneer zou je dan weer op competitieniveau gaan sporten?
ja.. tis gewoon moeilijk te overzien vanaf hier hoe dingen dan zijn, of ik een beetje slaap krijg en of ik hersteld ben van de bevalling en uberhaupt weer kan beginnen. Wil ze ook niet op het laatste moment laten zitten, dat ze iemand anders moeten vinden op korte termijn. Maar ik denk dat ik maar aangeef dat ik heel graag wil, maar onder voorbehoud ivm bevalling. Maar dan kan ik vast in februari iets zeggen over of het mogelijk is of niet.. daar kunnen ze dan mee akkoord gaan, of niet..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
meeste vrouwen met werk gaan na 10-12 weken weer aan het werk.
Ik weet niet hoe dat werkt bij in vorm komen, ik kan me voorstellen dat het hele zwanger zijn en ontzwangeren invloed heeft op je stem. Maar in die 3 maanden na de bevalling zul jij vast wel wat momenten kunnen vinden om weer te oefenen en te kijken of je in vorm bent?
Het is gewoon heel lastig te zeggen allemaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja.. tis gewoon moeilijk te overzien vanaf hier hoe dingen dan zijn, of ik een beetje slaap krijg en of ik hersteld ben van de bevalling en uberhaupt weer kan beginnen. Wil ze ook niet op het laatste moment laten zitten, dat ze iemand anders moeten vinden op korte termijn. Maar ik denk dat ik maar aangeef dat ik heel graag wil, maar onder voorbehoud ivm bevalling. Maar dan kan ik vast in februari iets zeggen over of het mogelijk is of niet.. daar kunnen ze dan mee akkoord gaan, of niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:16 schreef NotTheSame het volgende:
Jeuj Cygne... Lekkere tante.... Fijn dat je moeder het zo luchtig oppikt!
En ik ben benieuwd naar de before en after van de wieg straks!
Even spoiler want totaal offtopic:ik zou bellen... dan is de makelaar op de hoogte dat jullie nog steeds interesse hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een belletje is zo gedaan en in t ergste geval kloppen de geruchten niet maar dan weet je dat ook weer...S. 2014
J. 2016
nee, maar dat is ook ronduit onbeschoft, om met een ander te gaan onderhandelen als je al met iemand in onderhandeling bentquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:22 schreef NotTheSame het volgende:
Klein dorp, ons kent ons. Dit verhaal ging 2 weken geleden al rond, maar toen kwam het nog van één kant. Inmiddels komt het van meerdere kanten binnen, met steeds meer informatie.
Zowel huidige bewoners als de makelaar weten dat we interesse hebben. Ik heb zelfs toen de verkoop nog niet rond was met de huidige bewoners gebeld maar ze wilden niet happen toen
Mwah, discutabel. Vanuit NVM mag je niet met iemand anders in onderhandeling als je een tegenbod hebt uitstaan. Verder staat alles open. Als iemand aankomt met een waardeloos bod, heb je alle recht om met iemand anders verder te gaan. Daarentegen, als je tegen iemand zegt "ik accepteer niet bedrag x, maar voor bedrag y istie van jou", dan mag het vanuit de NVM niet (wettelijk is er overigens geen beperking hierin).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook ronduit onbeschoft, om met een ander te gaan onderhandelen als je al met iemand in onderhandeling bentIk snap dat het frustrerend is voor jou, maar zij hebben wel juist gehandeld
Van onderhandeling was toen nog geen sprake. Ik was aan het vissen hoe serieus de andere potentiele kopers waren (ook dorpsgenoten) , en toen wij de eerste bezichtiging wilden plannen kregen we pas te horen dat ze in onderhandeling waren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar dat is ook ronduit onbeschoft, om met een ander te gaan onderhandelen als je al met iemand in onderhandeling bentIk snap dat het frustrerend is voor jou, maar zij hebben wel juist gehandeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |