Maar je hebt al een kind begrijp ik?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:15 schreef watmoetikkiezen het volgende:
moet er inderdaad nog even goed over nadenken, want neig naar niet willen weten. Vorige keer ging ook prima..
Maar ja, twijfel. zou toch jammer zijn als er iets op de echo te zien was waardoor ze al wisten dat thuisbevalling echt niet kan en je dan alsnog halverwege naar t ziekenhuis zou moetn. Lijkt me ook a-relaxed.
ga er eens goed over nadenken..
Niet??quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als jij er behoeft aan hebt om te smeren dan moet je dat lekker doen (je weet dat t geen striae tegengaat he...)
als t breekt dan breekt tquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Niet??![]()
Hoor m'n moeder het een tijd terug nog zeggen "gewoon smeren, smeren, smeren" . Weer een illusie armer!
het houdt de huid soepel en gehydrateerd maar scheuren gebeurt op n plek waar je niet smeren kan (aan de binnenkant)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:19 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Niet??![]()
Hoor m'n moeder het een tijd terug nog zeggen "gewoon smeren, smeren, smeren" . Weer een illusie armer!
Ja, dat wist je toch? Ik ben helemaal om!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:50 schreef BlueEyes het volgende:
Spekjes![]()
Enneuh, ik had ook een lekkertje volgens de vk toen op de p95
En dat was alles wat ze er op zei![]()
Maar Sq toch voor thuis?
Ah mooiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:52 schreef AwayTL het volgende:
Spekkies!!
Vreemde echo vrouwen hebben jullie zeg!
Ik ben straks weer een hele mooie zwangere, haren gekleurd ennnn de schoenen van SQ zijn binnen. Denk alleen dat ik er op lopen nog even uit moet stellen tot va het bevallen
nee nee geen meconium in je vruchtwater want dan mag je alsnog niet thuis blijven...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat wist je toch? Ik ben helemaal om!Kom maar op met die vruchtwatermeconiumstrontdip voor mijn matras
Ik dacht dat het nog twijfel wasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat wist je toch? Ik ben helemaal om!Kom maar op met die vruchtwatermeconiumstrontdip voor mijn matras
nee, maar dat kan er wel tijdens het geboren worden mee uit floepenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee nee geen meconium in je vruchtwater want dan mag je alsnog niet thuis blijven...
dat kan ook nog. We zien wel. Als je maar niet gaat wachtmarenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:37 schreef Kersjes het volgende:
Misschien bof je wel en gaat er geknipt worden
dat denk ik sowieso!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Misschien zeg ik iets geks maar ligt het er ook niet aan waar die 8 pond vandaan komt? Is het vanwege een groot skelet met groot hoofd enzo, dan lijkt mij dat pittiger voor je bekkenbodem dan dat je een kindje hebt wat qua skeletbouw hetzelfde is als your average zevenponder maar gewoon een halve kilo aan extra vet verspreid over het lichaam heeft?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
tnx, en jullie mogen me uiteraard allemaal uitlachen als ik uiteindelijk straks kom met: "jullie hadden allemaal gelijk"
welnee, gewoon zo positief en onbekommerd blijven als je nu bent, dat is echt een zegen bij een bevalling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
tnx, en jullie mogen me uiteraard allemaal uitlachen als ik uiteindelijk straks kom met: "jullie hadden allemaal gelijk"
oh, dat lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:46 schreef Kersjes het volgende:
Ik had laatst ook weer n gesprek met iemand die 8,5 maand zwanger was, maar nog niet eens aan de bevalling kon denken zonder half te hyperventileren van angst. Altijd kop-in-t-zand gehad.
Ze wilde er haast niks over horen of lezen.
Dat wordt nog wat
Echo is ook spannend Cygne. Ik snap wel dat je 'm knijpt. Had ik gisteren ook, ineens was ik bloednerveus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:47 schreef Cygne het volgende:
Fijn dat alles weer goed was gm!
Verder is mijn hoofd een vergiet, geloof ik.![]()
Rugpijn begint aardig weg te trekken. Doet nog wel zeer maar ik kan iig aardig vooruit weer.
En ik knijp m ontzettend voor de echo vrijdag.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben er eigenlijk alleen maar onwijs klaar voor...
ja t gaat pijn doen, en misschien wel hulpmiddelen als een pomp oid, maar dat zal dan wel nodig zijn!
ik wil mn meisje onderhand zien, bewonderen, vasthouden...
Bang dat t hartje nu gestopt is. Of dat ie niet meer gegroeid is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:50 schreef Malteser het volgende:
[..]
Echo is ook spannend Cygne. Ik snap wel dat je 'm knijpt. Had ik gisteren ook, ineens was ik bloednerveus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |