Jahoor, dezelfde dag alweer. Mocht wel langer in zkh blijven maar ik wilde graag naar huisquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een mooi snoetje zeg
Zijn jullie wel alweer thuis?
tuurlijk, jij hebt wel wat beters te doen nu met dat mooie kindje in je armenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jahoor, dezelfde dag alweer. Mocht wel langer in zkh blijven maar ik wilde graag naar huis![]()
Maar alles gaat goed. Alleen de hechtingen zijn nog wat pijnlijk, maar het wordt goed in de gaten gehouden door onze fijne kraam.
Ik ben nu voornamelijk in lurkstand, ik lees een boel nog van jullie.
Zet 'm op dames als het zover is!
Ja, buiten en bij mij binnen ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
hoe ist vandaag kwak? Buiten zonnig, bij jou ook?
Leuk!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat misschien nog een overweging is (maar echt geen must) bij het selecteren van een maxi cosi is een lichte kleur. Wij hadden bij S een zwarte en die werd super heet in de lente/zomer. Nu hebben we m ingeruild voor een witte. Badstof hoezen zijn idd ook wel fijn om te hebben.
SQ veel succes bij de echo zo! Ben benieuwd waar ze op de lijn wordt geschat. Het is toch de groeiecho he?
Wij hebben vanavond 3/4D echo en heb er zo'n zin in
Bemoeizuchtige katten!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Crumpette het volgende:
hier een rondje huishouden voor ik vanmiddag zangles heb - gelukkig heb ik een heel behulpzame kater, hij heeft me gisteren geholpen met de badkamer en net heeft hij me geholpen met het bed verschonenhij is van de afdeling inspectie denk ik. Nou gaat hij me, op gepaste afstand, dat wel, helpen met stofzuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |