Hé die mis ik ook nogquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Ja, ik denk dat ik maar eens een bruine labrador ga bestellen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Ja, ik denk dat ik maar eens een bruine labrador ga bestellen
Dan mis je nog 35pk ten opzichte van mijn 'Tank'quote:
ah okeequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
van die buiksmeersels weetjewel. hoop in in een flesje
ik vergeet nooit meer die mensen die net een knalgele Renault cabrio gekocht hadden en toen een tweeling kregen. Kregen met moeite een tweeling McLarenbuggy in die kofferbak. Die blik in die ogen van die man toen ze beseften dat de gele cabrio moest gaan worden ingeruild voor een stationwagon, dat was best zieligquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Soms vind ik het gewoon een beetje genant, staan er 2 van die grote zwarte burgerauto's voor de deur. Maar, als 'excuus', de Focus is een leasebak die alleen zakelijk wordt gereden
.
Ik ben trouwens wel énorm blij met m'n grote auto, het is zo fijn als je kinderwagen er gewoon makkelijk inpast ipv op 1 manier. En idd een goede tip, bij babywinkels kun je vaak gewoon passen in de achterbak. In onze VW Polo, die we dus eerst reden, paste maar 1 kinderwagen (in onze prijscategorie)
. Die hebben we dus
(ook een Mutsy, heel tevreden mee)!
Phaidra en Malteser, nog een late jompel voor jullie goede echo's!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okeeGeen idee, ik heb al strepen
[..]
ik vergeet nooit meer die mensen die net een knalgele Renault cabrio gekocht hadden en toen een tweeling kregen. Kregen met moeite een tweeling McLarenbuggy in die kofferbak. Die blik in die ogen van die man toen ze beseften dat de gele cabrio moest gaan worden ingeruild voor een stationwagon, dat was best zielig![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okeeGeen idee, ik heb al strepen
[..]
ik vergeet nooit meer die mensen die net een knalgele Renault cabrio gekocht hadden en toen een tweeling kregen. Kregen met moeite een tweeling McLarenbuggy in die kofferbak. Die blik in die ogen van die man toen ze beseften dat de gele cabrio moest gaan worden ingeruild voor een stationwagon, dat was best zielig![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Die zag meteen z'n hele leven in elkaar storten
maar zo'n cayenne mpv dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Of mannen die een autostoel zoeken die in hun Porsche past, ook altijd erg vermakelijk
Porsche =/= gezinsauto
Priceless, die blikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hey Sunshine! Hoe gaat het met jullie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een mutsy Igo kan je zo inklappen dat hij zelfs in een kia piccanto past![]()
En ik ga eventjes een foto opzoeken van Nora
Jep, dat mag. Zolang hij binnen de 15 uur werken/9 uur rust heeft mogen ze gewoon door plannen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey Sunshine! Hoe gaat het met jullie?
NTS, dat suckt zeg, kan dat zomaar?
Wat een mooi snoetje zegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag is ze zoet, snachts is het nog iets lastiger, maar ik heb alle vertrouwen dat dat goed komt. Bv gaat ontzettend goed gelukkig, ze hapt goed aan.
Dames, heel cliché, maar alles is echt zo de moeite waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |