ik geef echt geen hol om auto's verder als ie me maar veilig van a naar b brengt, maar toch, als k een keuze heb...quote:Op maandag 21 juli 2014 23:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Volgens mij zou de temperatuur morgen zakken en daarna weer stijgen Kwak. Pin me er niet op vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zijliggingonze bank
warme takkie tegen rug
helpt best wel.
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef Cygne het volgende:
Wij hebben een ford feest. Klein ding. Maar ach.Je mag paracetamol innemen he als je echt teveel pijn hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zijliggingonze bank
warme takkie tegen rug
helpt best wel.
S. 2014
J. 2016
Weet ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je mag paracetamol innemen he als je echt teveel pijn hebt
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:28 schreef Malteser het volgende:
Twink: hoe is het? Is er nog wat begonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben trouwens pas echt een burgerbak, een Volvo V40Hier is het ook heul burgerlijk, ik rij in een Skoda Fabia station en mijn man in een Ford Focus stationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
OMGquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier is het ook heul burgerlijk, ik rij in een Skoda Fabia station en mijn man in een Ford Focus station.
Ja, ik denk dat ik maar eens een bruine labrador ga bestellenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:12 schreef NotTheSame het volgende:
Moooohhh SQ! Een moederfiets, een burgerbak... Pas op, straks word je echt nog een burgertutje![]()
![]()
!
Hé die mis ik ook nogquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Ja, ik denk dat ik maar eens een bruine labrador ga bestellen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG![]()
[..]
Ja, ik denk dat ik maar eens een bruine labrador ga bestellen
Dan mis je nog 35pk ten opzichte van mijn 'Tank'quote:
ah okeequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
van die buiksmeersels weetjewel. hoop in in een flesje
ik vergeet nooit meer die mensen die net een knalgele Renault cabrio gekocht hadden en toen een tweeling kregen. Kregen met moeite een tweeling McLarenbuggy in die kofferbak. Die blik in die ogen van die man toen ze beseften dat de gele cabrio moest gaan worden ingeruild voor een stationwagon, dat was best zieligquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Soms vind ik het gewoon een beetje genant, staan er 2 van die grote zwarte burgerauto's voor de deur. Maar, als 'excuus', de Focus is een leasebak die alleen zakelijk wordt gereden
.
Ik ben trouwens wel énorm blij met m'n grote auto, het is zo fijn als je kinderwagen er gewoon makkelijk inpast ipv op 1 manier. En idd een goede tip, bij babywinkels kun je vaak gewoon passen in de achterbak. In onze VW Polo, die we dus eerst reden, paste maar 1 kinderwagen (in onze prijscategorie)
. Die hebben we dus
(ook een Mutsy, heel tevreden mee)!
Phaidra en Malteser, nog een late jompel voor jullie goede echo's!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okeeGeen idee, ik heb al strepen
[..]
ik vergeet nooit meer die mensen die net een knalgele Renault cabrio gekocht hadden en toen een tweeling kregen. Kregen met moeite een tweeling McLarenbuggy in die kofferbak. Die blik in die ogen van die man toen ze beseften dat de gele cabrio moest gaan worden ingeruild voor een stationwagon, dat was best zielig![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okeeGeen idee, ik heb al strepen
[..]
ik vergeet nooit meer die mensen die net een knalgele Renault cabrio gekocht hadden en toen een tweeling kregen. Kregen met moeite een tweeling McLarenbuggy in die kofferbak. Die blik in die ogen van die man toen ze beseften dat de gele cabrio moest gaan worden ingeruild voor een stationwagon, dat was best zielig![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Die zag meteen z'n hele leven in elkaar storten
maar zo'n cayenne mpv dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Of mannen die een autostoel zoeken die in hun Porsche past, ook altijd erg vermakelijk
Porsche =/= gezinsauto
Priceless, die blikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hey Sunshine! Hoe gaat het met jullie?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een mutsy Igo kan je zo inklappen dat hij zelfs in een kia piccanto past![]()
En ik ga eventjes een foto opzoeken van Nora
Jep, dat mag. Zolang hij binnen de 15 uur werken/9 uur rust heeft mogen ze gewoon door plannen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey Sunshine! Hoe gaat het met jullie?
NTS, dat suckt zeg, kan dat zomaar?
Wat een mooi snoetje zegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag is ze zoet, snachts is het nog iets lastiger, maar ik heb alle vertrouwen dat dat goed komt. Bv gaat ontzettend goed gelukkig, ze hapt goed aan.
Dames, heel cliché, maar alles is echt zo de moeite waard!
Jahoor, dezelfde dag alweer. Mocht wel langer in zkh blijven maar ik wilde graag naar huisquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een mooi snoetje zeg
Zijn jullie wel alweer thuis?
tuurlijk, jij hebt wel wat beters te doen nu met dat mooie kindje in je armenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jahoor, dezelfde dag alweer. Mocht wel langer in zkh blijven maar ik wilde graag naar huis![]()
Maar alles gaat goed. Alleen de hechtingen zijn nog wat pijnlijk, maar het wordt goed in de gaten gehouden door onze fijne kraam.
Ik ben nu voornamelijk in lurkstand, ik lees een boel nog van jullie.
Zet 'm op dames als het zover is!
Ja, buiten en bij mij binnen ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
hoe ist vandaag kwak? Buiten zonnig, bij jou ook?
Leuk!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat misschien nog een overweging is (maar echt geen must) bij het selecteren van een maxi cosi is een lichte kleur. Wij hadden bij S een zwarte en die werd super heet in de lente/zomer. Nu hebben we m ingeruild voor een witte. Badstof hoezen zijn idd ook wel fijn om te hebben.
SQ veel succes bij de echo zo! Ben benieuwd waar ze op de lijn wordt geschat. Het is toch de groeiecho he?
Wij hebben vanavond 3/4D echo en heb er zo'n zin in
Bemoeizuchtige katten!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:01 schreef Crumpette het volgende:
hier een rondje huishouden voor ik vanmiddag zangles heb - gelukkig heb ik een heel behulpzame kater, hij heeft me gisteren geholpen met de badkamer en net heeft hij me geholpen met het bed verschonenhij is van de afdeling inspectie denk ik. Nou gaat hij me, op gepaste afstand, dat wel, helpen met stofzuigen.
Ze zijn bij mij in t ziekenhuis altijd erg meedenkend, en hebben eigenlijk altijd op elkaar sluitende afspraken, maar joh, t is lekker weer, schaduw, windje, bakkie dr bij... We vermaken ons wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mooi meiske, Sunshine!
GM, succes straks op zich is het niet heel gek om even een uurtje te moeten wachten toch![]()
Spees, leuk, veel plezier! Ben benieuwd naar Silvana!
Fijn Vue! Ik krijg -zoals het er nu naar uitziet- ook geen groeiecho maar wel een liggingsecho. Ze kan adhv mijn buik niet voelen hoe zusje ligt! Als volgende week nog niets duidelijks te voelen is dan krijg is nog een echo
Ik voel de mijnes eigenlijk alleen maar aan de zijkant van mijn buik, vrij ver naar achter, ze ze ligt al de hele zwangerschap (=40 wkn vandaagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:19 schreef Hilmo het volgende:
Ik begin ook wat zenuwachtig te worden voor de ligging. Voel voornamelijk aan de zijkant schoppen en hoop maar dat hij nu met 30 weken al wat goed ligt.. Vrijdag ga ik het horen.
Als jij er behoeft aan hebt om te smeren dan moet je dat lekker doen (je weet dat t geen striae tegengaat he...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef Gevalletje het volgende:
Oh en m'n uitgerekende datum staat voor nu op 23 maart. Voel me nog wel onzeker en twijfel of ik nu wel of niet in OP wil alben pas 5+1 vandaag.
Vanaf wanneer moet je eigenlijk gaan smeren? M'n buik is hooguit iets opgezet en m'n borsten vooral pijnlijk, maar nog niet echt groter geloof ik. Moet dat pas als je gaat groeien of van tevoren al?
Fijn dat het goed was!! En extra spieken is inderdaad wel leuk maar gelukkig gaat alles goedquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef Vue het volgende:
Sun wat een mooi meisje heb je! Geniet lekker!![]()
Sq, spees en gm succes/veel plezier met babyspieken!
Hier goedgekeurd door de vk, beebie is aan het indalen!![]()
Helaas geen groeiecho voo mij hier, natuurlijk goed nieuws want dan lijkt het allemaal goed maar toch had ik even spieken en een schatting van het geboortegewicht wel leuk gevonden..
vorige keer ben ik begonnen met smeren toen mijn huid echt strak begon te staan. Zo rond 25 weken denk ik? Niet eens om strepen te voorkomen (daar geloof ik niet zo in), maar de vette olie hielp tegen het jeukenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:20 schreef Gevalletje het volgende:
Oh en m'n uitgerekende datum staat voor nu op 23 maart. Voel me nog wel onzeker en twijfel of ik nu wel of niet in OP wil alben pas 5+1 vandaag.
Vanaf wanneer moet je eigenlijk gaan smeren? M'n buik is hooguit iets opgezet en m'n borsten vooral pijnlijk, maar nog niet echt groter geloof ik. Moet dat pas als je gaat groeien of van tevoren al?
fijn GM!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn kind wordt model... Ik weet t zeker! Lange benen zeg...
Geschat gewicht 3010
Die schopjes kunnen ook boksjes zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:33 schreef Hilmo het volgende:
Hmm goede vraag, volgens mij lag mijn placenta aan de achterkant, maar dat vergeet ik steeds![]()
Ideaal dat die van jou steeds goed blijft liggen haha. Die van mij lag de meeste controles in een stuit zeiden ze. Als ik schopjes bovenin en schuin voel, dan zal ze wel niet in een stuit liggen hoop ik
Ik zie hem ook de hele dag zo'n beetje, nou ja, heel vaak, verschuiven in mijn buik aan de voorkant. Hele bobbels en heuvels komen er dan![]()
Ah, jij hebt ook een reusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn kind wordt model... Ik weet t zeker! Lange benen zeg...
Geschat gewicht 3010
Irritant zeg!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:57 schreef kwakz0r het volgende:
ik krijg tot nu toe helaas jeuk van alles wat ik op mijn buik gesmeerd heb. zelfs de zalf die ze voor eczeem voorschrijven (niet de hormoonzalf, vetcreme) geeft me jeuk. Daarom is mijn eczeem ook echt niet te harden soms, want het eeuwige advies is vethouden, maar ik krijg jeuk van alle mogelijke vette cremes.
ik heb dus een buik vol met zowel oude striae, nieuwe striae en krabwondjes en eczeemplekjes. aantrekkelijk joh!
dit zweetweer is echt de hel voor eczeem trouwens. het mag van mij de hele zomer 20 graden met buien zijn
maar je suiker was ok? fijn dat ze goed ligt! mijn broertje had ook korte beentjes op de groeiecho, iedereen in paniek, groot hoofd, korte pootjes... hij lijkt gewoon op allebei mijn oudersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook een reus
Welnu, de groeiecho. Vruchtwater: erg veel, nog nèt binnen de grenzen van het toelaatbare. Kind: nu geschat op 1468 gramLigt 1,5-2 weken voor. Behalve de beentjes. Die zijn gewoon op schema. (oh my, ik krijg een gnoom
)
De verloskundige zal me zo wel bellen voor een verder plan van aanpak, het zal in elk geval niet mijn laatste groeiecho zijn.Maar, ze doet het prima, alle functies doen het goed, ze beweegt goed (trapt in de placenta uiteraard, dus ik voel niks) en ligt head down. Dus dat is wel plezant
ik heb een collectie van 15 verschillende bodylotions. ik kan meestal overal 1-2 keer smeren wel tegen. daarna reactie op parfum, of het uberhaupt iets op mijn huid hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Irritant zeg!
Ik heb hele fijne bodylotion van garnier, niet voor de zwangerschap ofzo... heel fijn spul, maar als je overal op reageert is dat ws ook niks...
weet je gelijk waarom ik zoveel echo's krijgquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook een reus
Welnu, de groeiecho. Vruchtwater: erg veel, nog nèt binnen de grenzen van het toelaatbare. Kind: nu geschat op 1468 gramLigt 1,5-2 weken voor. Behalve de beentjes. Die zijn gewoon op schema. (oh my, ik krijg een gnoom
)
De verloskundige zal me zo wel bellen voor een verder plan van aanpak, het zal in elk geval niet mijn laatste groeiecho zijn.Maar, ze doet het prima, alle functies doen het goed, ze beweegt goed (trapt in de placenta uiteraard, dus ik voel niks) en ligt head down. Dus dat is wel plezant
ja, die suiker had ze daar niet bij de hand, dus dat hoor ik zo dadelijk. Denk het overigens wel hoor, dat het OK was. En ik heb zelf ook een buitenproportionele schedel en korte benen dus ik maak me niet veel zorgen. Wordt gewoon een slim kindquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar je suiker was ok? fijn dat ze goed ligt! mijn broertje had ook korte beentjes op de groeiecho, iedereen in paniek, groot hoofd, korte pootjes... hij lijkt gewoon op allebei mijn ouders
oh, dat klinkt ook wel intrigerend!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
weet je gelijk waarom ik zoveel echo's krijg
en die beentjes zullen nog wel bijtrekken gok ik...
die van mij hft lange benen (41 wkn) dikke buik (38.5) en een klein hoofd (36.0) wat maken we daarvan?!
Bolle ligt al wel met dr hoofd ingedaald dus helemaal lekker meten gaat ook niet..
nee, maar mijn baarmoeder was wat groot (een paar weken groter dan zou moeten) en daarom doen ze uit voorzorg een groeiecho + gtt. Maar achteraf gezien dus niet geheel onterechtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Is dat standaard, zo'n groeiecho? Ik heb er niks over gehoord van de VK.
gaat vaak als ze vermoeden dat dr groei net ff anders loopt... is volgens mij niet standaard iig..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Is dat standaard, zo'n groeiecho? Ik heb er niks over gehoord van de VK.
de verloskundige of de echoscopist? Want indien laatste dan gaat ze way buiten dr boekjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat klinkt ook wel intrigerend!
Ja, ze liet het woord "gyneacoloog" al vallen maar ik mag lijen dat het zo'n vaart niet zal nemen zeg, ik ging voor de ongecompliceerde thuisbevalling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |