wat een kk " muziek "quote:Op maandag 21 juli 2014 13:23 schreef remi1986 het volgende:
Hou je verhaal lekker voor jezelf en ga
zolang je niet mijn huur betaalt
HOU JE BEK!! HOU JE BEK!! HOU JE BEK!!
Weet ik niet, heb je dat gelezen?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Las ik nou ergens dat serieus dat gebied waar dat vliegtuig is neergestort, het kankergebied heet?
Google maps geeft geen resultaat op kankergebiedquote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Las ik nou ergens dat serieus dat gebied waar dat vliegtuig is neergestort, het kankergebied heet?
Nee dat is een gebied in India blijkbaarquote:Op maandag 21 juli 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd haal ik dat door elkaarquote:Op maandag 21 juli 2014 13:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat is een gebied in India blijkbaar
Bewijs voor buitenaards leven gevonden in grot
Beter dan die Bier en Tetten banner jaquote:
Oké.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Beter dan die Bier en Tetten banner ja
Oké.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
Opzich hield ik me niet zo bezig met die vliegtuigramp, maar heb dit toch met een brok in mijn keel zitten lezen.
https://www.facebook.com/(...)osts/424647731007763
The good die young
Haha ja toch. Zo gek dus nog nietquote:Op maandag 21 juli 2014 13:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Begrijp de verwarring. in India stort ook weleens een vliegtuig neer.
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
Opzich hield ik me niet zo bezig met die vliegtuigramp, maar heb dit toch met een brok in mijn keel zitten lezen.
The good die young
Moet toch iets doen om aandacht te krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die vent schrijft dat stuk over een ex van 3 jaar geleden? Ok
Dit ook echtquote:Op maandag 21 juli 2014 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die vent schrijft dat stuk over een ex van 3 jaar geleden? Ok
quote:Sinds ik je leerde kende, maar ook al lang daarvoor, had je de ambitie om de wereld beter te maken
Ik hoop altijd dat het goed bedoeld is, maar zijn zoveel van die kneuzen die het misbruiken.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Echtnet als al die figuren die wel een achterneef van hun oom de zus kende die er in zat. Who cares, waarom wil je daarmee in de spotlight?
Snap inderdaad niet waarom dat allemaal op internet neergezet moet worden. Misschien ben ik gewoon cynisch, maar ik kan er geen oprechtheid in vinden. Al helemaal mensen die op fora en andere websites een hele klaagzang neerzetten over een vage bekende die is overleden bij de vliegtuigramp. Hou toch op. Pff.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet toch iets doen om aandacht te krijgen.
Kijk, dit zou vast goed bedoeld zijn. Maar idd, al die aandachtgeile mensen die alles aanpakken om zelf in de spotlight te staan zijn echt kotsopwekkend.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat het goed bedoeld is, maar zijn zoveel van die kneuzen die het misbruiken.
Dit. Beetje zoals die lui die op youtube bijv. Een filmpje plaatsen dat ze een zwerver veel geld geven.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap inderdaad niet waarom dat allemaal op internet neergezet moet worden. Misschien ben ik gewoon cynisch, maar ik kan er geen oprechtheid in vinden. Al helemaal mensen die op fora en andere websites een hele klaagzang neerzetten over een vage bekende die is overleden bij de vliegtuigramp. Hou toch op. Pff.
Ik zou een column schrijven als er een FOK!ker uit de KLB om zou komen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap inderdaad niet waarom dat allemaal op internet neergezet moet worden. Misschien ben ik gewoon cynisch, maar ik kan er geen oprechtheid in vinden. Al helemaal mensen die op fora en andere websites een hele klaagzang neerzetten over een vage bekende die is overleden bij de vliegtuigramp. Hou toch op. Pff.
Nog nooit zoveel hoop gehad om niet te stervenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou een column schrijven als er een FOK!ker uit de KLB om zou komen.
Inderdaad. Als je oprecht iets te verwerken hebt, sterkte. Als je iets wilt betekenen voor de nabestaanden, de vrienden en familie, doe dat dan. Als je een goede daad wilt verrichten, doe dat. Maar als het je erom gaat aandacht of medelijden naar jezelf toe te trekken, hou dan je bekquote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Beetje zoals die lui die op youtube bijv. Een filmpje plaatsen dat ze een zwerver veel geld geven.
Meer voor zich zelf, duimpje omhoog of likes ipv de essentie om gewoon een zwerver het makkelijker te maken.
Mooi gebaar maar zo onnodig dat iedereen het moet weten.
Voel mij in het hart getroffen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel hoop gehad om niet te sterven
Gaat het?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef remi1986 het volgende:
goed, dat was dus de eerste en tevens laatste keer dat ik een zachte kant van mezelf liet zien op FOK!
Gaat het?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
Al die figuren die iemand kennen die iemand uit het vliegtuig kent en dat op internetfora moeten ventileren dat dat geventileerd wordt. Echt hé
.
Amen to that sistaquote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je oprecht iets te verwerken hebt, sterkte. Als je iets wilt betekenen voor de nabestaanden, de vrienden en familie, doe dat dan. Als je een goede daad wilt verrichten, doe dat. Maar als het je erom gaat aandacht of medelijden naar jezelf toe te trekken, hou dan je bek
i be whatever u wan bbyquote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent de ladekast in deze toch?
Week geworden.quote:
rip aquaman.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:18 schreef 2NutZ het volgende:
Als je deze ziekte heb kan het dan ook zijn dat
bij die witte stippen de staart of vin kan afbreken
want mijn goudvis hangt wel telkens in een donkere
hoe van mijn aquarium. En heeft stippen op zijn staart
maar toen ik hem eruit wou halen brak dat af !!
Wat moet ik doen?
Volg het allemaal sinds het eerste uur, interessant man.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
The good die young
kom je het even brengen?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dit eten vanavond
http://phskitchen.wordpre(...)d-bo-luc-lac-recept/
Noicequote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga dit eten vanavond
http://phskitchen.wordpre(...)d-bo-luc-lac-recept/
Binnenlandse trip met de NS.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
damn, waar gaat de reis naar toe dan?
Misschien staat de trein wel stil en zit hij er voor de lol in.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
De Raad van Commissarissen (RvC) van Koninklijke KPN N.V. heeft het voornemen de heer Jan Kees de Jager te benoemen tot de nieuwe Chief Financial Officer (CFO) en lid van de Raad van Bestuur (RvB) van KPN.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Misschien staat de trein wel stil en zit hij er voor de lol in.
Praag! Zit naast een soort deadprez. Een of andere stoner die praat over wiet kopen in Praagquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lol, en daar ga je dan 14 uur voor in de trein zitten...Nederlands gras weer niet goed genoeg?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Praag! Zit naast een soort deadprez. Een of andere stoner die praat over wiet kopen in Praag
Had het gelezen, ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De Raad van Commissarissen (RvC) van Koninklijke KPN N.V. heeft het voornemen de heer Jan Kees de Jager te benoemen tot de nieuwe Chief Financial Officer (CFO) en lid van de Raad van Bestuur (RvB) van KPN.
http://corporate.kpn.com/(...)r-tot-nieuwe-cfo.htm
Wat vind jij van politici die zich na hun politieke carrière (weer) gaan mengen in het bedrijfsleven?
Bespeur enige jaloeziequote:Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Flikkertjes allemaal, handige baantjes aangeboden krijgen via vriendjes politiek.
Flikkertjes allemaal, handige baantjes aangeboden krijgen via vriendjes politiek.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat vind jij van politici die zich na hun politieke carrière (weer) gaan mengen in het bedrijfsleven?
Wow, dat dit kan.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Flikkertjes allemaal, handige baantjes aangeboden krijgen via vriendjes politiek.
Bos, Zalm, de Vries enz. etc.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had het gelezen, ja.
Is wel een beetje cliché, vaak verdienen ze in hun nieuwe functie ook bijna het dubbele van wat ze eerst verdienden(Balkenende hoogleraar bij Erasmus en die consultancy functie of zo bij Ernst & Young, Eurlings die het bij KLM ook wel lekker doet volgens mij, etc.).
Maar ik heb wel altijd het idee dat die bedrijven in feite al die kennis en ervaring 'opkopen' die in die politieke carrière zijn opgedaan. Die Eurlings bijvoorbeeld, eerst minister van Verkeer en Waterstaat en direct daarna president-directeur bij KLMquote:In principe zou dit niet de integriteit van de persoon in kwestie te hoeven ondermijnen, omdat hij/zij dus niet meer in de politiek zit heeft hij/zij geen portefeuille meer die tot belangenverstrengeling zou kunnen leiden.![]()
Goed punt wel, dat laatste. Maar toch, als politicus heb je diepgaande kennis van allerlei dossiers, deelaspecten die eraan kleven, een maatschappelijke verantwoordelijkheid etc. en volgens mij mag je 2 jaar na je politieke functie weer doen en laten wat je wil. Het is toch bijna naïef om te denken dat met die kennis/netwerk/whatever daarna niks meer wordt gedaan in het bedrijfslevenquote:Heb eerder het idee dat zoiets gebeurt als mensen uit het bedrijfsleven de politiek in rollen (beetje biased zijn door hun corporate-cv en daardoor de functie die ze bekleden niet helemaal objectief uitvoeren). Beetje tegenstrijdig want aan de ene kant heb ik dat liever dan zo'n carrièrepoliticus die nog nooit een fatsoenlijke baan heeft gehad en dus niet echt weet hoe 'het echte leven' is.
Jij?
Bij Eurlings ging dat inderdaad erg snel. Lijkt me niet helemaal zuiver te zijn gegaan. Maar als het na hun politieke carriere vind ik het geen probleem. En beter bij een multinational dan al die falende oud-politici die binnen de semi-overheid hun zakken gaan vullenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bos, Zalm, de Vries enz. etc..
[..]
Maar ik heb wel altijd het idee dat die bedrijven in feite al die kennis en ervaring 'opkopen' die in die politieke carrière zijn opgedaan. Die Eurlings bijvoorbeeld, eerst minister van Verkeer en Waterstaat en direct daarna president-directeur bij KLM. Zal voor BV Nederland wel allemaal goed uitpakken enzo, maar toch, ik vind het toch enigszins merkwaardig
.
[..]
Goed punt wel, dat laatste. Maar toch, als politicus heb je diepgaande kennis van allerlei dossiers, deelaspecten die eraan kleven, een maatschappelijke verantwoordelijkheid etc. en volgens mij mag je 2 jaar na je politieke functie weer doen en laten wat je wil. Het is toch bijna naïef om te denken dat met die kennis/netwerk/whatever daarna niks meer wordt gedaan in het bedrijfsleven. Zit je in april 2012 nog in een debat of stemming van de Tweede Kamer, zit je in november 2014 een koers voor te stellen bij de AVA van je multinational
.
1800% zeker dat ie 4 jaar geleden met zo'n petje los op zijn hoofd liep zoals al die sugadudesklanten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hierbij wil ik deze graag intrekken.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:27 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag blij zijn dat je uberhaupt een reactie krijgt. Ga eens naar Sherlock en voer links ''Modus'' in en rechts ''Veer?''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
De Fu Yong Hai X39 met 3,41 megasambal.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Nestalgie het volgende:
HALLO.
Welke telefoon zal ik nemen?
De iphone 4s 8gb.
De Samsung galaxy s4 mini.
Of de Huawei ascend p7?
Help mijn vrinden
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:31 schreef Modus het volgende:
[..]
De Fu Yong Hai X39 met 3,41 megasambal.
Zou niet nu nog de 4s nemen, iPhone 6 komt binnenkort uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:29 schreef Nestalgie het volgende:
HALLO.
Welke telefoon zal ik nemen?
De iphone 4s 8gb.
De Samsung galaxy s4 mini.
Of de Huawei ascend p7?
Help mijn vrinden
Is toch hetzelfde? xdddddquote:Op maandag 21 juli 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou niet nu nog de 4s nemen, iPhone 6 komt binnenkort uit.
Zal bij jou Modus eens links invoeren.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu weer goed schatje?
[..]
Je mag blij zijn dat je uberhaupt een reactie krijgt. Ga eens naar Sherlock en voer links ''Modus'' in en rechts ''Veer?''![]()
bite mequote:
Daar kan je nógggggg beter mee bellen!111!!!!!!1111quote:Op maandag 21 juli 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof mensen tegenwoordig nog bellen met hun mobiel.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar kan je nógggggg beter mee bellen!111!!!!!!1111
Ja maar ga niet de nieuwste halenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heu. heu. < random sexual content > bijten heu. heu.
Als je iPhone gaat halen, haal dan de 5. En anders neem je maar een Samsung ofzo.quote:
Ohw bedoelde ik dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof mensen tegenwoordig nog bellen met hun mobiel.!!
Wauwquote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef Gridlok het volgende:
Tevens klacht: basic bitch vriendin van mattie die begint te zeiken omdat ik de bril van wc niet terug omlaag heb gedaan.
Plas dan ook zittendquote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef Gridlok het volgende:
Tevens klacht: basic bitch vriendin van mattie die begint te zeiken omdat ik de bril van wc niet terug omlaag heb gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wátquote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al anderhalf week niet gesmoked, sober life style
Misschien wel een goed idee.quote:
Haha ik geef de fakkel door, nu wel weer ineens zin an een kneiiihter.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wát. Ik smoke juist weer fulltime
. Alhoewel, ook nog maar die halve assie jonko, maar wel dagelijks
.
Vorige vrijdag (volgens mij, weet het niet eens meer) wel een wieriesessie gezet, grammetje geblazed met z'n 2
)
Towerbridgen of spektakelen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee.
[..]
Haha ik geef de fakkel door, nu wel weer ineens zin an een kneiiihter.
Ik vind dat wij een keer een smoke sessie moeten houden, gchloroh uitnodigen en towerbridgen.[ afbeelding ]
Aha, daar houd ik denk ik niet zo van. I don't do fat chicks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is als je stimorol neemt je eerst metde penis de kwabben weg moet hijsen...
Spek takelen
ok, bedankt voor je mededeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Aha, daar houd ik denk ik niet zo van. I don't do fat chicks.
Met 'n koebel kun je pas goed bellen, daarom die nemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar kan je nógggggg beter mee bellen!111!!!!!!1111
inb4 " heuhe heuhe zal jou eens nemen heueheheh heh "quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Met 'n koebel kun je pas goed bellen, daarom die nemen.
De hele avond zijn jullie al zo gemeen bezig tegen mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 " heuhe heuhe zal jou eens nemen heueheheh heh "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
De hele avond zijn jullie al zo gemeen bezig tegen mij.Wie is jullie en wat is gemeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vogeltjesdans en die is eigenlijk vooral irritant, ow wacht dit gaat nergens meer over.quote:
Lucht je hart.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
vogeltjesdans en die is eigenlijk vooral irritant, ow wacht dit gaat nergens meer over.
Ze zit je gewoon te dissen.quote:
Oei, een Samsungquote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je iPhone gaat halen, haal dan de 5. En anders neem je maar een Samsung ofzo.
Wat zit je te cougar hunten.quote:
Wa? ;squote:
Wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:41 schreef remi1986 het volgende:
tja met een iphone kan je tegenwoordig letterlijk vaak niet eens bellen. De 5, 5s en de 5c hebben dit probleem
Prima merk voor televisies e.d. maar een telefoon... Mwa weeniequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je te cougar hunten.
[..]
Wa? ;s
Lolquequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:41 schreef remi1986 het volgende:
tja met een iphone kan je tegenwoordig letterlijk vaak niet eens bellen. De 5, 5s en de 5c hebben dit probleem
Oh, ja, het is ook niet mijn eerste keuze hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima merk voor televisies e.d. maar een telefoon... Mwa weenie
Wat heb je aan? /hijghijgquote:
Beetje tweederangs spul aanradenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ja, het is ook niet mijn eerste keuze hoor.
Lijkt me niet praktisch voor een telefoonquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, Toevallig vanmorgen in DIG nog topic over gezien.
Nooit problemen mee gehad anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, Toevallig vanmorgen in DIG nog topic over gezien.
Haha.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje tweederangs spul aanraden![]()
Ik ook niet.quote:
Dat kan. Ik zeg ook niet dat iedere iphone daar last van heeft.quote:
Dat impliceerde je wel. En dit soort topics kan je voor elk willekeurig model/type wel vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik zeg ook niet dat iedere iphone daar last van heeft.
5
http://forums.imore.com/i(...)t-every-3-calls.html
5s
https://discussions.apple.com/message/23424788
5c
DIG / iPhone 5C geen gehoor bij bellen
Dit. Misschien nog wel meer voor S4 bijvoorbeeld. Maar zo gaat dat, mensen hebben een hekel aan een merk (hoe in godsnaam kan je een hekel aan een merk hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat impliceerde je wel. En dit soort topics kan je voor elk willekeurig model/type wel vinden.
Ja maar Apple brengt maar 1 telefoon uit per jaar ofzo? Dan mag je er in ieder geval wel voor zorgen dat je ermee kan bellenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Misschien nog wel meer voor S4 bijvoorbeeld. Maar zo gaat dat, mensen hebben een hekel aan een merk (hoe in godsnaam kan je een hekel aan een merk hebben) en dan gaan ze troep rondbazuinen.
Wel apart.
Ja, en dat kan ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja maar Apple brengt maar 1 telefoon uit per jaar ofzo? Dan mag je er in ieder geval wel voor zorgen dat je ermee kan bellen
Nogmaals, dat kan ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja maar Apple brengt maar 1 telefoon uit per jaar ofzo? Dan mag je er in ieder geval wel voor zorgen dat je ermee kan bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat mij erom dat in 3 opvolgende modellen dezelfde bug zit. Dat is gewoon slordigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals, dat kan ook
Heb alle modellen gehad en kon altijd bellen, behalve nadat mijn 4 paar keer was gevallen niet meer. Maar dat is niet heel gek.
Ik wilde zeggen dat ik blij ben dat jij ook lomp bent en toen bedacht ik opeens dat jij je oor een tijd geleden had gesloopt. Hoe is het met je oor nu?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals, dat kan ook
Heb alle modellen gehad en kon altijd bellen, behalve nadat mijn 4 paar keer was gevallen niet meer. Maar dat is niet heel gek.
Je bent blij dat ik lomp ben?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik blij ben dat jij ook lomp bent en toen bedacht ik opeens dat jij je oor een tijd geleden had gesloopt. Hoe is het met je oor nu?
Welke bug?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gaat mij erom dat in 3 opvolgende modellen dezelfde bug zit. Dat is gewoon slordig
GVD LEES EENS .. HET KOMT VEEL VOOR..HET HOEFT NIET PER SE, MAAR DE KANS IS GROOTquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent blij dat ik lomp ben?wat een nare opmerking...
Maar klopt wel, mijn vriendin lacht mij ook altijd uit
Mijn oor is weer volledig hersteld en geen last meer van![]()
[..]
Welke bug?waarom blijf je nu aanhouden dat je met iPhones niet kan bellen wat onwaar is? waarom antwoord ik hier nog op?
Blij dat jij óók lomp bent, ben ik ook namelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent blij dat ik lomp ben?wat een nare opmerking...
Maar klopt wel, mijn vriendin lacht mij ook altijd uit
Mijn oor is weer volledig hersteld en geen last meer van![]()
De kans is helemaal niet groot anders had ik dat wel gehad met 1 van mijn 4 iPhonesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
GVD LEES EENS .. HET KOMT VEEL VOOR..HET HOEFT NIET PER SE, MAAR DE KANS IS GROOT
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blij dat jij óók lomp bent, ben ik ook namelijk.:$ Al twee keer scherm van m'n iPhone moeten laten fixen.
Dat is wel een nadeel aan iPhones, die schermen zijn niet gemaakt voor lompe mensen.
![]()
Haha nice. Gelukkig maar.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]I know. Ach soms wel heerlijk dat iedereen weet dat je dat bent dan heb je ook niets te verliezen
2x scherm kapot ookzo lomp ben ik dan weer niet, dus jij bent lomper Chlo
Realistischquote:
35 + iphone3 heb ik van 4ebe begrepenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Realistisch
Schermpje heb je bij de turk ook al voor 50 eu ofzo toch?
Geen idee, ik ben er gewoon voor verzekerd, inclusief leentoestel alles, dus dat is wel prima.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Realistisch
Schermpje heb je bij de turk ook al voor 50 eu ofzo toch?
ja joh? nog nooit een telefoon verzekerd. Krijg je dan wel een normaal leen toestel? of een pocketline swing?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er gewoon voor verzekerd, inclusief leentoestel alles, dus dat is wel prima.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
35 + iphone3 heb ik van 4ebe begrepenOh kan ook ja... dat is ook 1 heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja joh? nog nooit een telefoon verzekerd. Krijg je dan wel een normaal leen toestel? of een pocketline swing?
minimaal dezelfde... werken met dagwaarde van telefoon.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja joh? nog nooit een telefoon verzekerd. Krijg je dan wel een normaal leen toestel? of een pocketline swing?
[..]
Oh kan ook ja... dat is ook 1 he
Had mijn vader in het blauwquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming nog even.![]()
[ afbeelding ]
Dit was mijn allereerste mobiel, 13 jaar geleden.
Oh, dat weet ik niet meer, maar wat een ding man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had mijn vader in het blauwvolgens mij kon er ook een soort toetsenbord aan vast.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming nog even.![]()
[ afbeelding ]
Dit was mijn allereerste mobiel, 13 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
minimaal dezelfde... werken met dagwaarde van telefoon.
Oh dat is wel beter. Je hoort wel eens dat men dan een oud kut ding te leen krijgtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Krijg dan de 5 ook als leentoestel.
Ik heb een hekel aan fiatquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Misschien nog wel meer voor S4 bijvoorbeeld. Maar zo gaat dat, mensen hebben een hekel aan een merk (hoe in godsnaam kan je een hekel aan een merk hebben) en dan gaan ze troep rondbazuinen.
Wel apart.
ben geen fan van Up!jesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fiat
Fiat500
Multipla
Panda
Jij wel weer hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fiat500
Multipla
Panda
Begrijpelijk..quote:
Ja hallo, mijn opmerking is gewoon terechtquote:
Bron?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn opmerking is gewoon terecht
Zal ik mijn naam veranderen in Gridlok'sDick, heb je dan zin in mijn dick?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie de username kittkatchunky en nu heb ik zin in chocolade
Gvd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik mijn naam veranderen in Gridlok'sDick, heb je dan zin in mijn dick?
Het eerste hoofdstuk van Openbaringen en Genesisquote:
Spontaan moeten niezenquote:
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik mijn naam veranderen in Gridlok'sDick, heb je dan zin in mijn dick?
Gelukkig mi mang, waar ben je?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef anti-loper het volgende:
Hoi ik wou Ff mededelen dat ik veilig ben geland
Respect!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef anti-loper het volgende:
Hoi ik wou Ff mededelen dat ik veilig ben geland
Neem aan dat er een rede was om die auto weg te slepen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:16 schreef remi1986 het volgende:
gvd iemand zet net filmpje op Facebook dat politie zijn auto komt wegslepen. 9 minuten lang maakt hij ze uit voor nazi's, fascisten en weet ik wat. Politie staat er gewoon bij en doet niks...
Het interesseert de politie helemaal niks... Ze hebben weer een buit binnen![]()
![]()
Ja, daar is de politie alleen maar mee bezig. Geld binnenhalen...En ook echt met 8-9 agenten ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Neem aan dat er een rede was om die auto weg te slepen?
Ik snap je frustratie niet helemaal. Wat mij betreft had die 'iemand' op z'n minst een boete erbij gekregen voor dat soort uitingenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, daar is de politie alleen maar mee bezig. Geld binnenhalen...En ook echt met 8-9 agenten ofzo
het maakt de politie niet meer uit of je ze belachelijk maakt, discrimineert of uitscheldt. Politie is er straks alleen nog maar op geld binnen te brengen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie niet helemaal.
Daar staan ze gewoon bovenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het maakt de politie niet meer uit of je ze belachelijk maakt, discrimineert of uitscheldt.
Ik denk dat dat inderdaad het doel is van het hebben van politie.quote:Politie is er straks alleen nog maar op geld binnen te brengen...
Lol dit moet je in Engeland proberen...dan was het filmpje nog geen 1.5 minuut geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Daar staan ze gewoon bovenzal wel niet de eerste keer zijn dat een tokkie zo reageert.
[..]
Ik denk dat dat inderdaad het doel is van het hebben van politie.
en hij is niet vies van handboeien gebruikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Chloroform het volgende:
Een van onze vaste gasten is politieagent en vind hem wel een lekker hapje.![]()
Hij zou me wel in de boeien mogen slaan ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en hij is niet vies van handboeien gebruik
En anaal vernederen met zijn knuppel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij zou me wel in de boeien mogen slaan ja.
quote:
Ja op alles.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En anaal vernederen met zijn knuppel?en mag die in je gezicht spuiten met zijn spray?
Niet verrassend.quote:
Is het uit met je Spaanse boyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Chloroform het volgende:
Een van onze vaste gasten is politieagent en vind hem wel een lekker hapje.![]()
Nee, maar mag toch wel kijken. ;squote:
Niet meer dan jij.quote:
Oh ja, eerst elke keer in DM al die domme Iraanse muziek sturen, maar nu opeens zo.quote:
Haha mad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, eerst elke keer in DM al die domme Iraanse muziek sturen, maar nu opeens zo.Well excuse the fuck outta me, wilde 'm laten zien aan je, maar zal je cranky ass wel met rust laten hoor.
Tikkel pls.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha mad.Die Iraanse muziek was kkhard gek, wat jij nu post is allesbehalve goede reclame voor je land.
Rustig aan hè, voordat ik die cinnamon buns van je onder handen neem.quote:
You ain't got shit on me.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Rustig aan hè, voordat ik die cinnamon buns van je onder handen neem.
valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef remi1986 het volgende:
Overzicht van handel met Rusland
Echt nog ff en we hebben derde wereldoorlog hier
Wa bende toch allemaal aan 't blaten vandaag jonge.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef remi1986 het volgende:
Overzicht van handel met Rusland
Echt nog ff en we hebben derde wereldoorlog hier
beetje sensatie schoppen toch.. het is anders zo dood hier...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wa bende toch allemaal aan 't blaten vandaag jonge.
Dat gerommel was te verwachten, het is daar gewoon een grote chaos waar wetten al niet meer gelden. aantal van die rebellenleiders zijn ex-kgb ook en dus goeie vriendjes met ome Putin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:33 schreef remi1986 het volgende:
Maar goed.. Amerika heeft al claims geuit tegen Rusland
Er is gerommeld met wrakstukken OVSE: gerommel met wrakstukken MH17
Er is een Rus vermoord, en dat wil Engeland gaan onderzoeken Nieuw onderzoek naar dood Litvinenko
Poetin heeft schijt aan de rest van West Europa Poetin: dreigen is zinloos
En de EU gaat dus kijken of ze de handel met Rusland gaan stoppen
Gaat goed daarzo
We hebben de leiding al van het onderzoekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat gerommel was te verwachten, het is daar gewoon een grote chaos waar wetten al niet meer gelden. aantal van die rebellenleiders zijn ex-kgb ook en dus goeie vriendjes met ome Putin.
Als Nederland slim is dan zorgen ze dat ze zich er zo min mogelijk mee bemoeien.
Geweldigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
We hebben de leiding al van het onderzoek
Nederland heeft leiding onderzoek ramp
Vaak op machtbeluste mannen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, eerst elke keer in DM al die domme Iraanse muziek sturen, maar nu opeens zo.Well excuse the fuck outta me, wilde 'm laten zien aan je, maar zal je cranky ass wel met rust laten hoor.
quote:
wat een fiatscoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fiat500
Multipla
Panda
bij tikkels gooide ik altijd die zwarte wegquote:
Moest wel lachen om mezelf. Zie je het al gebeuren dat ik opeens m'n ninjamoves show en jouw buff body op de grond werp?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Chloro back at it like a crack addict![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die agentenquote:
wejooquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef wise het volgende:
[..]
bij tikkels gooide ik altijd die zwarte weg
Nu op RTL7 .. Britse politie ... Daar hebben ze tenminste respect voor agentenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die agenten![]()
Die gast mag blij wezen dat ie niet nog een rits andere boetes gekregen heeft.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef Modus het volgende:
Testikkels aahaaha haaa haaahaha ahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap je, hahah hahah ahah ahh ah
ha
ha
ha...
..Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Britse agenten hebben geen eens vuurwapensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nu op RTL7 .. Britse politie ... Daar hebben ze tenminste respect voor agenten
Kan me herinneren dat jij ook zo'n 'kkwouten'-type was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij ook zo'n 'kkwouten'-type was.
N..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest wel lachen om mezelf. Zie je het al gebeuren dat ik opeens m'n ninjamoves show en jouw buff body op de grond werp?
Oh, never mind.quote:inb4 nee, stfu
weejoo indeedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef wise het volgende:
[..]
weejoo indeedSelenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ha!quote:
Nee, je bent gay als je op mannen valtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben ik gay als ik die Bavaria Radlers kk lekker vind?
[..]
weejoo indeedSinds wanneer heeft die zulke jetsers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee, je bent gay omdat je je anaal laat nemen door krio.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet alleen daarom hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je drinkt ook Canei dus qua drinkgedrag ben je toch al officieel gay verklaard.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
niks mis met Caneiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je drinkt ook Canei dus qua drinkgedrag ben je toch al officieel gay verklaard.
HAHA WAT.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
weejoo indeedDie zien er best wel nep uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En rosé.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan nep planten.quote:
is een hele setquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft die zulke jetsers?
En als ik zo'n blikje drink als ik over straat loop, vervolgens wordt getackeld door een gozer en ik letterlijk op 'm val, ben ik technisch gezien dan ook gay?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, je bent gay als je op mannen valt
Een beetje gay is okéquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, je bent gay omdat je je anaal laat nemen door krio.
Modus pls.quote:
Hihiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Shmoney dancequote:
ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En als ik zo'n blikje drink als ik over straat loop, vervolgens wordt getackeld door een gozer en ik letterlijk op 'm val, ben ik technisch gezien dan ook gay?
[..]
Een beetje gay is oké.
[..]
Modus pls.
[..]
Hihi.
[..]
Shmoney dance.
Wist je dat nietquote:
hjb met je melkmuilquote:
Zag vandaag een chimeid met harde nipplesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
is een hele set
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
speel maar met brightness in PS. zie je meer
Ze is wel vandaag 22 geworden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
is een hele set
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik speel nu ff ergens anders mee snapjumquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
is een hele set
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind die track best hard tbh, alleen die dance van 'm is KKgay.quote:
Net nog een beker op.quote:
Slecht dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Caneidrinker hier, en trots ook
.
quote:[..]
melkmuil
Jawel, graag zelfs, maar geen Canei. Kom op man. Dat is alsof je Bacardi Breezer drinkt.quote:
Canei = wijnquote:
Prosecco?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, graag zelfs, maar geen Canei. Kom op man. Dat is alsof je Bacardi Breezer drinkt.
Die beat is ook nog 's 1 op 1 genakt van Lloyd Banksquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind die track best hard tbh, alleen die dance van 'm is KKgay.
Caneiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, graag zelfs, maar geen Canei. Kom op man. Dat is alsof je Bacardi Breezer drinkt.
Is toch gewoon van een mixtape, waar all the time gewoon beats van andere tracks gebruikt worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die beat is ook nog 's 1 op 1 genakt van Lloyd Banks.
Ja, maar met clip erbij gebeurt dan weer niet zoveelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Is toch gewoon van een mixtape, waar all the time gewoon beats van andere tracks gebruikt worden.
Goed punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar met clip erbij gebeurt dan weer niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |