Alsof mensen tegenwoordig nog bellen met hun mobiel.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar kan je nógggggg beter mee bellen!111!!!!!!1111
Ja maar ga niet de nieuwste halenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou niet nu nog de 4s nemen, iPhone 6 komt binnenkort uit.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heu. heu. < random sexual content > bijten heu. heu.
Als je iPhone gaat halen, haal dan de 5. En anders neem je maar een Samsung ofzo.quote:
Ohw bedoelde ik dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof mensen tegenwoordig nog bellen met hun mobiel.!!
Wauwquote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef Gridlok het volgende:
Tevens klacht: basic bitch vriendin van mattie die begint te zeiken omdat ik de bril van wc niet terug omlaag heb gedaan.
Plas dan ook zittendquote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef Gridlok het volgende:
Tevens klacht: basic bitch vriendin van mattie die begint te zeiken omdat ik de bril van wc niet terug omlaag heb gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wátquote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al anderhalf week niet gesmoked, sober life style
Misschien wel een goed idee.quote:
Haha ik geef de fakkel door, nu wel weer ineens zin an een kneiiihter.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wát. Ik smoke juist weer fulltime
. Alhoewel, ook nog maar die halve assie jonko, maar wel dagelijks
.
Vorige vrijdag (volgens mij, weet het niet eens meer) wel een wieriesessie gezet, grammetje geblazed met z'n 2
)
Towerbridgen of spektakelen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee.
[..]
Haha ik geef de fakkel door, nu wel weer ineens zin an een kneiiihter.
Ik vind dat wij een keer een smoke sessie moeten houden, gchloroh uitnodigen en towerbridgen.[ afbeelding ]
Aha, daar houd ik denk ik niet zo van. I don't do fat chicks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is als je stimorol neemt je eerst metde penis de kwabben weg moet hijsen...
Spek takelen
ok, bedankt voor je mededeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Aha, daar houd ik denk ik niet zo van. I don't do fat chicks.
Met 'n koebel kun je pas goed bellen, daarom die nemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar kan je nógggggg beter mee bellen!111!!!!!!1111
inb4 " heuhe heuhe zal jou eens nemen heueheheh heh "quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Met 'n koebel kun je pas goed bellen, daarom die nemen.
De hele avond zijn jullie al zo gemeen bezig tegen mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 " heuhe heuhe zal jou eens nemen heueheheh heh "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
De hele avond zijn jullie al zo gemeen bezig tegen mij.Wie is jullie en wat is gemeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vogeltjesdans en die is eigenlijk vooral irritant, ow wacht dit gaat nergens meer over.quote:
Lucht je hart.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
vogeltjesdans en die is eigenlijk vooral irritant, ow wacht dit gaat nergens meer over.
Ze zit je gewoon te dissen.quote:
Oei, een Samsungquote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je iPhone gaat halen, haal dan de 5. En anders neem je maar een Samsung ofzo.
Wat zit je te cougar hunten.quote:
Wa? ;squote:
Wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:41 schreef remi1986 het volgende:
tja met een iphone kan je tegenwoordig letterlijk vaak niet eens bellen. De 5, 5s en de 5c hebben dit probleem
Prima merk voor televisies e.d. maar een telefoon... Mwa weeniequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je te cougar hunten.
[..]
Wa? ;s
Lolquequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:41 schreef remi1986 het volgende:
tja met een iphone kan je tegenwoordig letterlijk vaak niet eens bellen. De 5, 5s en de 5c hebben dit probleem
Oh, ja, het is ook niet mijn eerste keuze hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima merk voor televisies e.d. maar een telefoon... Mwa weenie
Wat heb je aan? /hijghijgquote:
Beetje tweederangs spul aanradenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ja, het is ook niet mijn eerste keuze hoor.
Lijkt me niet praktisch voor een telefoonquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, Toevallig vanmorgen in DIG nog topic over gezien.
Nooit problemen mee gehad anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, Toevallig vanmorgen in DIG nog topic over gezien.
Haha.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje tweederangs spul aanraden![]()
Ik ook niet.quote:
Dat kan. Ik zeg ook niet dat iedere iphone daar last van heeft.quote:
Dat impliceerde je wel. En dit soort topics kan je voor elk willekeurig model/type wel vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik zeg ook niet dat iedere iphone daar last van heeft.
5
http://forums.imore.com/i(...)t-every-3-calls.html
5s
https://discussions.apple.com/message/23424788
5c
DIG / iPhone 5C geen gehoor bij bellen
Dit. Misschien nog wel meer voor S4 bijvoorbeeld. Maar zo gaat dat, mensen hebben een hekel aan een merk (hoe in godsnaam kan je een hekel aan een merk hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat impliceerde je wel. En dit soort topics kan je voor elk willekeurig model/type wel vinden.
Ja maar Apple brengt maar 1 telefoon uit per jaar ofzo? Dan mag je er in ieder geval wel voor zorgen dat je ermee kan bellenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Misschien nog wel meer voor S4 bijvoorbeeld. Maar zo gaat dat, mensen hebben een hekel aan een merk (hoe in godsnaam kan je een hekel aan een merk hebben) en dan gaan ze troep rondbazuinen.
Wel apart.
Ja, en dat kan ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja maar Apple brengt maar 1 telefoon uit per jaar ofzo? Dan mag je er in ieder geval wel voor zorgen dat je ermee kan bellen
Nogmaals, dat kan ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja maar Apple brengt maar 1 telefoon uit per jaar ofzo? Dan mag je er in ieder geval wel voor zorgen dat je ermee kan bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat mij erom dat in 3 opvolgende modellen dezelfde bug zit. Dat is gewoon slordigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals, dat kan ook
Heb alle modellen gehad en kon altijd bellen, behalve nadat mijn 4 paar keer was gevallen niet meer. Maar dat is niet heel gek.
Ik wilde zeggen dat ik blij ben dat jij ook lomp bent en toen bedacht ik opeens dat jij je oor een tijd geleden had gesloopt. Hoe is het met je oor nu?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals, dat kan ook
Heb alle modellen gehad en kon altijd bellen, behalve nadat mijn 4 paar keer was gevallen niet meer. Maar dat is niet heel gek.
Je bent blij dat ik lomp ben?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik blij ben dat jij ook lomp bent en toen bedacht ik opeens dat jij je oor een tijd geleden had gesloopt. Hoe is het met je oor nu?
Welke bug?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gaat mij erom dat in 3 opvolgende modellen dezelfde bug zit. Dat is gewoon slordig
GVD LEES EENS .. HET KOMT VEEL VOOR..HET HOEFT NIET PER SE, MAAR DE KANS IS GROOTquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent blij dat ik lomp ben?wat een nare opmerking...
Maar klopt wel, mijn vriendin lacht mij ook altijd uit
Mijn oor is weer volledig hersteld en geen last meer van![]()
[..]
Welke bug?waarom blijf je nu aanhouden dat je met iPhones niet kan bellen wat onwaar is? waarom antwoord ik hier nog op?
Blij dat jij óók lomp bent, ben ik ook namelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent blij dat ik lomp ben?wat een nare opmerking...
Maar klopt wel, mijn vriendin lacht mij ook altijd uit
Mijn oor is weer volledig hersteld en geen last meer van![]()
De kans is helemaal niet groot anders had ik dat wel gehad met 1 van mijn 4 iPhonesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
GVD LEES EENS .. HET KOMT VEEL VOOR..HET HOEFT NIET PER SE, MAAR DE KANS IS GROOT
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blij dat jij óók lomp bent, ben ik ook namelijk.:$ Al twee keer scherm van m'n iPhone moeten laten fixen.
Dat is wel een nadeel aan iPhones, die schermen zijn niet gemaakt voor lompe mensen.
![]()
Haha nice. Gelukkig maar.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]I know. Ach soms wel heerlijk dat iedereen weet dat je dat bent dan heb je ook niets te verliezen
2x scherm kapot ookzo lomp ben ik dan weer niet, dus jij bent lomper Chlo
Realistischquote:
35 + iphone3 heb ik van 4ebe begrepenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Realistisch
Schermpje heb je bij de turk ook al voor 50 eu ofzo toch?
Geen idee, ik ben er gewoon voor verzekerd, inclusief leentoestel alles, dus dat is wel prima.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Realistisch
Schermpje heb je bij de turk ook al voor 50 eu ofzo toch?
ja joh? nog nooit een telefoon verzekerd. Krijg je dan wel een normaal leen toestel? of een pocketline swing?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er gewoon voor verzekerd, inclusief leentoestel alles, dus dat is wel prima.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
35 + iphone3 heb ik van 4ebe begrepenOh kan ook ja... dat is ook 1 heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja joh? nog nooit een telefoon verzekerd. Krijg je dan wel een normaal leen toestel? of een pocketline swing?
minimaal dezelfde... werken met dagwaarde van telefoon.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja joh? nog nooit een telefoon verzekerd. Krijg je dan wel een normaal leen toestel? of een pocketline swing?
[..]
Oh kan ook ja... dat is ook 1 he
Had mijn vader in het blauwquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming nog even.![]()
[ afbeelding ]
Dit was mijn allereerste mobiel, 13 jaar geleden.
Oh, dat weet ik niet meer, maar wat een ding man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had mijn vader in het blauwvolgens mij kon er ook een soort toetsenbord aan vast.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming nog even.![]()
[ afbeelding ]
Dit was mijn allereerste mobiel, 13 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
minimaal dezelfde... werken met dagwaarde van telefoon.
Oh dat is wel beter. Je hoort wel eens dat men dan een oud kut ding te leen krijgtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Krijg dan de 5 ook als leentoestel.
Ik heb een hekel aan fiatquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Misschien nog wel meer voor S4 bijvoorbeeld. Maar zo gaat dat, mensen hebben een hekel aan een merk (hoe in godsnaam kan je een hekel aan een merk hebben) en dan gaan ze troep rondbazuinen.
Wel apart.
ben geen fan van Up!jesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fiat
Fiat500
Multipla
Panda
Jij wel weer hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fiat
Fiat500
Multipla
Panda
Begrijpelijk..quote:
Ja hallo, mijn opmerking is gewoon terechtquote:
Bron?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn opmerking is gewoon terecht
Zal ik mijn naam veranderen in Gridlok'sDick, heb je dan zin in mijn dick?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie de username kittkatchunky en nu heb ik zin in chocolade
Gvd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik mijn naam veranderen in Gridlok'sDick, heb je dan zin in mijn dick?
Het eerste hoofdstuk van Openbaringen en Genesisquote:
Spontaan moeten niezenquote:
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik mijn naam veranderen in Gridlok'sDick, heb je dan zin in mijn dick?
Gelukkig mi mang, waar ben je?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef anti-loper het volgende:
Hoi ik wou Ff mededelen dat ik veilig ben geland
Respect!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef anti-loper het volgende:
Hoi ik wou Ff mededelen dat ik veilig ben geland
Neem aan dat er een rede was om die auto weg te slepen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:16 schreef remi1986 het volgende:
gvd iemand zet net filmpje op Facebook dat politie zijn auto komt wegslepen. 9 minuten lang maakt hij ze uit voor nazi's, fascisten en weet ik wat. Politie staat er gewoon bij en doet niks...
Het interesseert de politie helemaal niks... Ze hebben weer een buit binnen![]()
![]()
Ja, daar is de politie alleen maar mee bezig. Geld binnenhalen...En ook echt met 8-9 agenten ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Neem aan dat er een rede was om die auto weg te slepen?
Ik snap je frustratie niet helemaal. Wat mij betreft had die 'iemand' op z'n minst een boete erbij gekregen voor dat soort uitingenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, daar is de politie alleen maar mee bezig. Geld binnenhalen...En ook echt met 8-9 agenten ofzo
het maakt de politie niet meer uit of je ze belachelijk maakt, discrimineert of uitscheldt. Politie is er straks alleen nog maar op geld binnen te brengen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie niet helemaal.
Daar staan ze gewoon bovenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het maakt de politie niet meer uit of je ze belachelijk maakt, discrimineert of uitscheldt.
Ik denk dat dat inderdaad het doel is van het hebben van politie.quote:Politie is er straks alleen nog maar op geld binnen te brengen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |