Alsof mensen tegenwoordig nog bellen met hun mobiel.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar kan je nógggggg beter mee bellen!111!!!!!!1111
Ja maar ga niet de nieuwste halenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou niet nu nog de 4s nemen, iPhone 6 komt binnenkort uit.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heu. heu. < random sexual content > bijten heu. heu.
Als je iPhone gaat halen, haal dan de 5. En anders neem je maar een Samsung ofzo.quote:
Ohw bedoelde ik dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof mensen tegenwoordig nog bellen met hun mobiel.!!
Wauwquote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef Gridlok het volgende:
Tevens klacht: basic bitch vriendin van mattie die begint te zeiken omdat ik de bril van wc niet terug omlaag heb gedaan.
Plas dan ook zittendquote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef Gridlok het volgende:
Tevens klacht: basic bitch vriendin van mattie die begint te zeiken omdat ik de bril van wc niet terug omlaag heb gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wátquote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al anderhalf week niet gesmoked, sober life style
Misschien wel een goed idee.quote:
Haha ik geef de fakkel door, nu wel weer ineens zin an een kneiiihter.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wát. Ik smoke juist weer fulltime
. Alhoewel, ook nog maar die halve assie jonko, maar wel dagelijks
.
Vorige vrijdag (volgens mij, weet het niet eens meer) wel een wieriesessie gezet, grammetje geblazed met z'n 2
)
Towerbridgen of spektakelen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee.
[..]
Haha ik geef de fakkel door, nu wel weer ineens zin an een kneiiihter.
Ik vind dat wij een keer een smoke sessie moeten houden, gchloroh uitnodigen en towerbridgen.[ afbeelding ]
Aha, daar houd ik denk ik niet zo van. I don't do fat chicks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is als je stimorol neemt je eerst metde penis de kwabben weg moet hijsen...
Spek takelen
ok, bedankt voor je mededeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Aha, daar houd ik denk ik niet zo van. I don't do fat chicks.
Met 'n koebel kun je pas goed bellen, daarom die nemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar kan je nógggggg beter mee bellen!111!!!!!!1111
inb4 " heuhe heuhe zal jou eens nemen heueheheh heh "quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Met 'n koebel kun je pas goed bellen, daarom die nemen.
De hele avond zijn jullie al zo gemeen bezig tegen mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 " heuhe heuhe zal jou eens nemen heueheheh heh "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
De hele avond zijn jullie al zo gemeen bezig tegen mij.Wie is jullie en wat is gemeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vogeltjesdans en die is eigenlijk vooral irritant, ow wacht dit gaat nergens meer over.quote:
Lucht je hart.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
vogeltjesdans en die is eigenlijk vooral irritant, ow wacht dit gaat nergens meer over.
Ze zit je gewoon te dissen.quote:
Oei, een Samsungquote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je iPhone gaat halen, haal dan de 5. En anders neem je maar een Samsung ofzo.
Wat zit je te cougar hunten.quote:
Wa? ;squote:
Wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:41 schreef remi1986 het volgende:
tja met een iphone kan je tegenwoordig letterlijk vaak niet eens bellen. De 5, 5s en de 5c hebben dit probleem
Prima merk voor televisies e.d. maar een telefoon... Mwa weeniequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je te cougar hunten.
[..]
Wa? ;s
Lolquequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:41 schreef remi1986 het volgende:
tja met een iphone kan je tegenwoordig letterlijk vaak niet eens bellen. De 5, 5s en de 5c hebben dit probleem
Oh, ja, het is ook niet mijn eerste keuze hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima merk voor televisies e.d. maar een telefoon... Mwa weenie
Wat heb je aan? /hijghijgquote:
Beetje tweederangs spul aanradenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ja, het is ook niet mijn eerste keuze hoor.
Lijkt me niet praktisch voor een telefoonquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, Toevallig vanmorgen in DIG nog topic over gezien.
Nooit problemen mee gehad anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, Toevallig vanmorgen in DIG nog topic over gezien.
Haha.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje tweederangs spul aanraden![]()
Ik ook niet.quote:
Dat kan. Ik zeg ook niet dat iedere iphone daar last van heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |