Alsof mensen tegenwoordig nog bellen met hun mobiel.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar kan je nógggggg beter mee bellen!111!!!!!!1111
Ja maar ga niet de nieuwste halenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou niet nu nog de 4s nemen, iPhone 6 komt binnenkort uit.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heu. heu. < random sexual content > bijten heu. heu.
Als je iPhone gaat halen, haal dan de 5. En anders neem je maar een Samsung ofzo.quote:
Ohw bedoelde ik dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof mensen tegenwoordig nog bellen met hun mobiel.!!
Wauwquote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef Gridlok het volgende:
Tevens klacht: basic bitch vriendin van mattie die begint te zeiken omdat ik de bril van wc niet terug omlaag heb gedaan.
Plas dan ook zittendquote:Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef Gridlok het volgende:
Tevens klacht: basic bitch vriendin van mattie die begint te zeiken omdat ik de bril van wc niet terug omlaag heb gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wátquote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al anderhalf week niet gesmoked, sober life style
Misschien wel een goed idee.quote:
Haha ik geef de fakkel door, nu wel weer ineens zin an een kneiiihter.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wát. Ik smoke juist weer fulltime
. Alhoewel, ook nog maar die halve assie jonko, maar wel dagelijks
.
Vorige vrijdag (volgens mij, weet het niet eens meer) wel een wieriesessie gezet, grammetje geblazed met z'n 2
)
Towerbridgen of spektakelen?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee.
[..]
Haha ik geef de fakkel door, nu wel weer ineens zin an een kneiiihter.
Ik vind dat wij een keer een smoke sessie moeten houden, gchloroh uitnodigen en towerbridgen.[ afbeelding ]
Aha, daar houd ik denk ik niet zo van. I don't do fat chicks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is als je stimorol neemt je eerst metde penis de kwabben weg moet hijsen...
Spek takelen
ok, bedankt voor je mededeling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Aha, daar houd ik denk ik niet zo van. I don't do fat chicks.
Met 'n koebel kun je pas goed bellen, daarom die nemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar kan je nógggggg beter mee bellen!111!!!!!!1111
inb4 " heuhe heuhe zal jou eens nemen heueheheh heh "quote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Met 'n koebel kun je pas goed bellen, daarom die nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |