Wat is je advies voor deze problemen? Android uit het raam gooien en een iPhone kopen?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:05 schreef Cedricvdaalen het volgende:
Gooi de iphone uit het raam en koop een android toestel
Tjah, mijn samsung Young heeft meer mee gemaakt dan de meeste mensen op dit forum. En als we naar iphones gaan kijken kom je ook genoeg tegen hoor! Persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit verhouding van apple gewoon zwaar ruk. en overigens je hoeft geen samsung als je een android toestel hebt he!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat is je advies voor deze problemen? Android uit het raam gooien en een iPhone kopen?
DIG / Samsung Galaxy S4 scherm gebarsten, touchscreen werkt nog, hulp aub :D
DIG / Galaxy note 3
DIG / Wifi thuis - wel verbinding met smartphone, maar kan er niks mee
DIG / Steeds dezelfde sms'jes
DIG / Krijg geen 3g op telefoon?
DIG / Android telefoon - scherm draait niet meer
DIG / Locatie + bevestiging op Samsung Galaxy S4
And so on...
M'n punt is dat massaal geproduceerde gebruiksvoorwerpen altijd een fout kunnen bevatten, ongeacht merk. Dus die 'oplossing' van jou is net zo veel waard als mijn reactie: helemaal niets.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef Cedricvdaalen het volgende:
[..]
Tjah, mijn samsung Young heeft meer mee gemaakt dan de meeste mensen op dit forum. En als we naar iphones gaan kijken kom je ook genoeg tegen hoor! Persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit verhouding van apple gewoon zwaar ruk. en overigens je hoeft geen samsung als je een android toestel hebt he!
quote:As crazy as it sounds, the voice quality improves if I cover the microphone on the back of the phone with my finger. I would say that everyone I've talked to to that has a 5C or 5S has confirmed that the voice quality is not as good as with their old Iphone 4's
quote:Turns out, there is a mic on the back of the phone...and apparently, with it facing the glass of my door, it does something with noice reduction. If you go into GENERAL settings under accessibility and hearing aides and turn on hearing aid mode, I think it does something to that rear mic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |