abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142452292
Ik heb sinds gisteren een iPhone 5C

En als ik naar iemand bel, dan kan diegene mij niet horen. Soms heel kort en dan vervaagd het geluid steeds meer

Als ik hem op de luidspreker zet, kan ik uitstekend gehoord worden.

Morgen ga ik wel terug, maar ik denk misschien is het makkelijk op te lossen.
pi_142452926
Gewoon teruggaan, mic defect

Of vinger van de mic halen :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 19 juli 2014 @ 08:39:42 #3
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_142470718
Ja mic defect waarschijnlijk, zal gewoon een DOA zijn dus je zal direct een nieuwe krijgen
Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
pi_142517861
Gooi de iphone uit het raam en koop een android toestel :)
Wie het laatst lacht is het traagst van begrip
  zondag 20 juli 2014 @ 17:16:17 #5
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_142518347
quote:
Tjah, mijn samsung Young heeft meer mee gemaakt dan de meeste mensen op dit forum. En als we naar iphones gaan kijken kom je ook genoeg tegen hoor! Persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit verhouding van apple gewoon zwaar ruk. en overigens je hoeft geen samsung als je een android toestel hebt he!
Wie het laatst lacht is het traagst van begrip
  zondag 20 juli 2014 @ 17:24:05 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_142518536
quote:
99s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:18 schreef Cedricvdaalen het volgende:

[..]

Tjah, mijn samsung Young heeft meer mee gemaakt dan de meeste mensen op dit forum. En als we naar iphones gaan kijken kom je ook genoeg tegen hoor! Persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit verhouding van apple gewoon zwaar ruk. en overigens je hoeft geen samsung als je een android toestel hebt he!
M'n punt is dat massaal geproduceerde gebruiksvoorwerpen altijd een fout kunnen bevatten, ongeacht merk. Dus die 'oplossing' van jou is net zo veel waard als mijn reactie: helemaal niets.
pi_142585972
Nou andere iPhone ingeleverd en weer een splinternieuwe mee gekregen.

Helaas ondervind ik nog steeds het probleem
pi_142586007
Ik heb verder nog nooit problemen met iPhone gehad. Die van mij(4) heeft genoeg beleefd, o.a onder water gelegen, tig keer gevallen. Werkte top!

Dus of ik daar wat over kan zeggen ivm android toestellen? Ik ben tevreden met Apple, heb alles Apple en heb geen klachten.
pi_142586199
Algemeen probleem onder de 5 serie.

quote:
As crazy as it sounds, the voice quality improves if I cover the microphone on the back of the phone with my finger. I would say that everyone I've talked to to that has a 5C or 5S has confirmed that the voice quality is not as good as with their old Iphone 4's
quote:
Turns out, there is a mic on the back of the phone...and apparently, with it facing the glass of my door, it does something with noice reduction. If you go into GENERAL settings under accessibility and hearing aides and turn on hearing aid mode, I think it does something to that rear mic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')