Ik werk voor ze dus de instellingen staat waarschijnlijk op die van vodafone aangezien er gebruikt wordt gemaakt van hun netwerk. www.hollandsnieuwe.nl/toestelhulpquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:36 schreef Michielos het volgende:
Heb je een linkje voor me want hij stopte kaart er in en toen ging het automatisch op ogenschijnlijk correcte instellingen
Ik ga er voor kijken. Wat als dat niet werkt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werk voor ze dus de instellingen staat waarschijnlijk op die van vodafone aangezien er gebruikt wordt gemaakt van hun netwerk. www.hollandsnieuwe.nl/toestelhulp
Stuur me dan maar een dmquote:Op zondag 13 juli 2014 01:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ga er voor kijken. Wat als dat niet werkt?
Als je wifi uitzet wat voor melding krijg je dan wanneer je op internet gaat?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nagelopen en lijkt niet te werken helaas
Je kan dit proberenquote:Try Settings->Wireless & Networks->Mobile Networks and toggle Network Mode..try GSM Only, then reboot the phone. No joy, try GSM/WCDMA Auto, and reboot the phone.
gewoon: Je bent offlinequote:Op zondag 13 juli 2014 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je wifi uitzet wat voor melding krijg je dan wanneer je op internet gaat?
Ik kan het morgen vanaf mijn werk nakijken voor je waarom je geen verbinding hebtquote:
ALs je dat zou kunnen doen echt heel erg graagquote:Op zondag 13 juli 2014 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan het morgen vanaf mijn werk nakijken voor je waarom je geen verbinding hebt
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:33 schreef remi1986 het volgende:
Schijnt een veel voorkomend probleem te zijn in de One serie.
[..]
Je kan dit proberen
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vriend stuurde deze foto omdat hij niet weet waar ie het vind. Ik neem aan bij "mobiele netwerken"
Al;s je daar op Mobiele netwerken klikt zie je "instellingen mobiel netwerk" met:
- Gegevenstoegang aan (staat aangevinkt)
- Gegevensroaming (staat uit)
- voorkeursnetwerktype : 4g (kun je kiezen uit G 3G en 4G)
- Namen toegangspuinten
- Mobiele Providers
is Cyanogen mod als OS btw
Ga ik vragen, maar ik zie die ook niet staan op mijn telefoon. Ik heb Xiaomi MI3 met MIUI developer mod , maar geen last van dat ie niet belt en internet heeft (enkel wifi). Ik zat zelf te denken dat er dan mss een probleem met de simkaart is ofzo?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke versie van CM zit erop?
Nee, denk eerder door de ROM. Wat je nog kan proberen (van het XDA forum)quote:Op zondag 13 juli 2014 14:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ga ik vragen, maar ik zie die ook niet staan op mijn telefoon. Ik heb Xiaomi MI3 met MIUI developer mod , maar geen last van dat ie niet belt en internet heeft (enkel wifi). Ik zat zelf te denken dat er dan mss een probleem met de simkaart is ofzo?
EDIT: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2580008quote:access the phone’s test menu by dialing *#*#4636#*#* From there, tap Phone Information and you just need to change the “Preferred Network Type” and try and force the settings you want.
Android versie 4.4.2quote:Op zondag 13 juli 2014 14:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nee, denk eerder door de ROM. Wat je nog kan proberen (van het XDA forum)
[..]
EDIT: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2580008
is dat 10.1? 10.2? 11?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Android versie 4.4.2
3.4.0 Cuaogenmid-geb9c0a5
Wat ik sowieso hieruit begrijp (maar het is zondag dus kan het mishebbenquote:
signaal blijft wegvallen zegt hijquote:Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef remi1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf het forum van CM nog een mogelijke oplossing gelezen..
Bel *#*#4636#*#* .. krijg je een menu. Kies Telefoonopties (De bovenste).
Dan bij Voorkeursnetwerktype selecteren WCDMA Preferred
http://forum.cyanogenmod.(...)-time-in-cm-101-421/
Heb geen idee of dit er iets mee te maken heeft, maar als ik naar de specs kijk van de oneplus onequote:
http://oneplus.net/one#specificationsquote:GSM: 850, 900, 1800, 1900MHz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |