(Die meerdere per minuut klopte niet, dat waren verschillende.) Ik heb er net een paar gewist en nu komt er even niets.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:49 schreef P4tje het volgende:
Heb je het bericht al geopend? Je kan een herinnering instellen voor ongelezen berichten, misschien staat deze bij jou ingesteld op een minuut?
Probeer anders eens Handcent SMS of GO SMS.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
(Die meerdere per minuut klopte niet, dat waren verschillende.) Ik heb er net een paar gewist en nu komt er even niets.
Op de Galaxy Gio kan ik de sms niet uitzetten, klopt dat? Volgens mij kan ik ook geen herinnering instellen.
De provider net gebeld, die zien geen problemen, ze hebben net iets gereset, misschien dat het helpt.
Je kan deze instelling zien door naar je SMS instellingen te gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
(Die meerdere per minuut klopte niet, dat waren verschillende.) Ik heb er net een paar gewist en nu komt er even niets.
Op de Galaxy Gio kan ik de sms niet uitzetten, klopt dat? Volgens mij kan ik ook geen herinnering instellen.
De provider net gebeld, die zien geen problemen, ze hebben net iets gereset, dat lijkt te helpen.
Aha, dat menu had ik nog niet gevonden. Maar er staat geen 'herhaling berichttoon' tussen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:06 schreef P4tje het volgende:
[..]
Je kan deze instelling zien door naar je SMS instellingen te gaan
* Open je SMS inbox
* Druk op je linker touch toets (met die streepjes)
* Open "Instellingen"
Dan staat ergens onderaan "Herhaling berichttoon". Als deze op 10 of 2 minuten staat, krijg je om die tijd een herinnering.
Ook als staat dit op "Eenmalig" wilt Android nog wel eens een herinnering geven als het bericht ongeopend is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |