quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming nog even.![]()
[ afbeelding ]
Dit was mijn allereerste mobiel, 13 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
minimaal dezelfde... werken met dagwaarde van telefoon.
Oh dat is wel beter. Je hoort wel eens dat men dan een oud kut ding te leen krijgtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Krijg dan de 5 ook als leentoestel.
Ik heb een hekel aan fiatquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Misschien nog wel meer voor S4 bijvoorbeeld. Maar zo gaat dat, mensen hebben een hekel aan een merk (hoe in godsnaam kan je een hekel aan een merk hebben) en dan gaan ze troep rondbazuinen.
Wel apart.
ben geen fan van Up!jesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fiat
Fiat500
Multipla
Panda
Jij wel weer hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fiat
Fiat500
Multipla
Panda
Begrijpelijk..quote:
Ja hallo, mijn opmerking is gewoon terechtquote:
Bron?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn opmerking is gewoon terecht
Zal ik mijn naam veranderen in Gridlok'sDick, heb je dan zin in mijn dick?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie de username kittkatchunky en nu heb ik zin in chocolade
Gvd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik mijn naam veranderen in Gridlok'sDick, heb je dan zin in mijn dick?
Het eerste hoofdstuk van Openbaringen en Genesisquote:
Spontaan moeten niezenquote:
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik mijn naam veranderen in Gridlok'sDick, heb je dan zin in mijn dick?
Gelukkig mi mang, waar ben je?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef anti-loper het volgende:
Hoi ik wou Ff mededelen dat ik veilig ben geland
Respect!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef anti-loper het volgende:
Hoi ik wou Ff mededelen dat ik veilig ben geland
Neem aan dat er een rede was om die auto weg te slepen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:16 schreef remi1986 het volgende:
gvd iemand zet net filmpje op Facebook dat politie zijn auto komt wegslepen. 9 minuten lang maakt hij ze uit voor nazi's, fascisten en weet ik wat. Politie staat er gewoon bij en doet niks...
Het interesseert de politie helemaal niks... Ze hebben weer een buit binnen![]()
![]()
Ja, daar is de politie alleen maar mee bezig. Geld binnenhalen...En ook echt met 8-9 agenten ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Neem aan dat er een rede was om die auto weg te slepen?
Ik snap je frustratie niet helemaal. Wat mij betreft had die 'iemand' op z'n minst een boete erbij gekregen voor dat soort uitingenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ja, daar is de politie alleen maar mee bezig. Geld binnenhalen...En ook echt met 8-9 agenten ofzo
het maakt de politie niet meer uit of je ze belachelijk maakt, discrimineert of uitscheldt. Politie is er straks alleen nog maar op geld binnen te brengen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie niet helemaal.
Daar staan ze gewoon bovenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het maakt de politie niet meer uit of je ze belachelijk maakt, discrimineert of uitscheldt.
Ik denk dat dat inderdaad het doel is van het hebben van politie.quote:Politie is er straks alleen nog maar op geld binnen te brengen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |