Lol dit moet je in Engeland proberen...dan was het filmpje nog geen 1.5 minuut geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Daar staan ze gewoon bovenzal wel niet de eerste keer zijn dat een tokkie zo reageert.
[..]
Ik denk dat dat inderdaad het doel is van het hebben van politie.
en hij is niet vies van handboeien gebruikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Chloroform het volgende:
Een van onze vaste gasten is politieagent en vind hem wel een lekker hapje.![]()
Hij zou me wel in de boeien mogen slaan ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en hij is niet vies van handboeien gebruik
En anaal vernederen met zijn knuppel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij zou me wel in de boeien mogen slaan ja.
quote:
Ja op alles.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En anaal vernederen met zijn knuppel?en mag die in je gezicht spuiten met zijn spray?
Niet verrassend.quote:
Is het uit met je Spaanse boyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Chloroform het volgende:
Een van onze vaste gasten is politieagent en vind hem wel een lekker hapje.![]()
Nee, maar mag toch wel kijken. ;squote:
Niet meer dan jij.quote:
Oh ja, eerst elke keer in DM al die domme Iraanse muziek sturen, maar nu opeens zo.quote:
Haha mad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, eerst elke keer in DM al die domme Iraanse muziek sturen, maar nu opeens zo.Well excuse the fuck outta me, wilde 'm laten zien aan je, maar zal je cranky ass wel met rust laten hoor.
Tikkel pls.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha mad.Die Iraanse muziek was kkhard gek, wat jij nu post is allesbehalve goede reclame voor je land.
Rustig aan hè, voordat ik die cinnamon buns van je onder handen neem.quote:
You ain't got shit on me.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Rustig aan hè, voordat ik die cinnamon buns van je onder handen neem.
valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef remi1986 het volgende:
Overzicht van handel met Rusland
Echt nog ff en we hebben derde wereldoorlog hier
Wa bende toch allemaal aan 't blaten vandaag jonge.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef remi1986 het volgende:
Overzicht van handel met Rusland
Echt nog ff en we hebben derde wereldoorlog hier
beetje sensatie schoppen toch.. het is anders zo dood hier...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wa bende toch allemaal aan 't blaten vandaag jonge.
Dat gerommel was te verwachten, het is daar gewoon een grote chaos waar wetten al niet meer gelden. aantal van die rebellenleiders zijn ex-kgb ook en dus goeie vriendjes met ome Putin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:33 schreef remi1986 het volgende:
Maar goed.. Amerika heeft al claims geuit tegen Rusland
Er is gerommeld met wrakstukken OVSE: gerommel met wrakstukken MH17
Er is een Rus vermoord, en dat wil Engeland gaan onderzoeken Nieuw onderzoek naar dood Litvinenko
Poetin heeft schijt aan de rest van West Europa Poetin: dreigen is zinloos
En de EU gaat dus kijken of ze de handel met Rusland gaan stoppen
Gaat goed daarzo
We hebben de leiding al van het onderzoekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat gerommel was te verwachten, het is daar gewoon een grote chaos waar wetten al niet meer gelden. aantal van die rebellenleiders zijn ex-kgb ook en dus goeie vriendjes met ome Putin.
Als Nederland slim is dan zorgen ze dat ze zich er zo min mogelijk mee bemoeien.
Geweldigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:39 schreef remi1986 het volgende:
[..]
We hebben de leiding al van het onderzoek
Nederland heeft leiding onderzoek ramp
Vaak op machtbeluste mannen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:41 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, eerst elke keer in DM al die domme Iraanse muziek sturen, maar nu opeens zo.Well excuse the fuck outta me, wilde 'm laten zien aan je, maar zal je cranky ass wel met rust laten hoor.
quote:
wat een fiatscoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan fiat
Fiat500
Multipla
Panda
bij tikkels gooide ik altijd die zwarte wegquote:
Moest wel lachen om mezelf. Zie je het al gebeuren dat ik opeens m'n ninjamoves show en jouw buff body op de grond werp?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Chloro back at it like a crack addict![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die agentenquote:
wejooquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef wise het volgende:
[..]
bij tikkels gooide ik altijd die zwarte weg
Nu op RTL7 .. Britse politie ... Daar hebben ze tenminste respect voor agentenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die agenten![]()
Die gast mag blij wezen dat ie niet nog een rits andere boetes gekregen heeft.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef Modus het volgende:
Testikkels aahaaha haaa haaahaha ahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap je, hahah hahah ahah ahh ah
ha
ha
ha...
..Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |