Britse agenten hebben geen eens vuurwapensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nu op RTL7 .. Britse politie ... Daar hebben ze tenminste respect voor agenten
Kan me herinneren dat jij ook zo'n 'kkwouten'-type was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij ook zo'n 'kkwouten'-type was.
N..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest wel lachen om mezelf. Zie je het al gebeuren dat ik opeens m'n ninjamoves show en jouw buff body op de grond werp?
Oh, never mind.quote:inb4 nee, stfu
weejoo indeedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef wise het volgende:
[..]
weejoo indeedSelenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ha!quote:
Nee, je bent gay als je op mannen valtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ben ik gay als ik die Bavaria Radlers kk lekker vind?
[..]
weejoo indeedSinds wanneer heeft die zulke jetsers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee, je bent gay omdat je je anaal laat nemen door krio.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet alleen daarom hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je drinkt ook Canei dus qua drinkgedrag ben je toch al officieel gay verklaard.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
niks mis met Caneiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je drinkt ook Canei dus qua drinkgedrag ben je toch al officieel gay verklaard.
HAHA WAT.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
weejoo indeedDie zien er best wel nep uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En rosé.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan nep planten.quote:
is een hele setquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft die zulke jetsers?
En als ik zo'n blikje drink als ik over straat loop, vervolgens wordt getackeld door een gozer en ik letterlijk op 'm val, ben ik technisch gezien dan ook gay?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, je bent gay als je op mannen valt
Een beetje gay is okéquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, je bent gay omdat je je anaal laat nemen door krio.
Modus pls.quote:
Hihiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Shmoney dancequote:
ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En als ik zo'n blikje drink als ik over straat loop, vervolgens wordt getackeld door een gozer en ik letterlijk op 'm val, ben ik technisch gezien dan ook gay?
[..]
Een beetje gay is oké.
[..]
Modus pls.
[..]
Hihi.
[..]
Shmoney dance.
Wist je dat nietquote:
hjb met je melkmuilquote:
Zag vandaag een chimeid met harde nipplesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
is een hele set
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
speel maar met brightness in PS. zie je meer
Ze is wel vandaag 22 geworden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
is een hele set
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik speel nu ff ergens anders mee snapjumquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef wise het volgende:
[..]
is een hele set
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind die track best hard tbh, alleen die dance van 'm is KKgay.quote:
Net nog een beker op.quote:
Slecht dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Caneidrinker hier, en trots ook
.
quote:[..]
melkmuil
Jawel, graag zelfs, maar geen Canei. Kom op man. Dat is alsof je Bacardi Breezer drinkt.quote:
Canei = wijnquote:
Prosecco?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, graag zelfs, maar geen Canei. Kom op man. Dat is alsof je Bacardi Breezer drinkt.
Die beat is ook nog 's 1 op 1 genakt van Lloyd Banksquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind die track best hard tbh, alleen die dance van 'm is KKgay.
Caneiquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, graag zelfs, maar geen Canei. Kom op man. Dat is alsof je Bacardi Breezer drinkt.
Is toch gewoon van een mixtape, waar all the time gewoon beats van andere tracks gebruikt worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die beat is ook nog 's 1 op 1 genakt van Lloyd Banks.
Ja, maar met clip erbij gebeurt dan weer niet zoveelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Is toch gewoon van een mixtape, waar all the time gewoon beats van andere tracks gebruikt worden.
Goed punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar met clip erbij gebeurt dan weer niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |