Dit ook echtquote:Op maandag 21 juli 2014 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die vent schrijft dat stuk over een ex van 3 jaar geleden? Ok
quote:Sinds ik je leerde kende, maar ook al lang daarvoor, had je de ambitie om de wereld beter te maken
Ik hoop altijd dat het goed bedoeld is, maar zijn zoveel van die kneuzen die het misbruiken.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Echtnet als al die figuren die wel een achterneef van hun oom de zus kende die er in zat. Who cares, waarom wil je daarmee in de spotlight?
Snap inderdaad niet waarom dat allemaal op internet neergezet moet worden. Misschien ben ik gewoon cynisch, maar ik kan er geen oprechtheid in vinden. Al helemaal mensen die op fora en andere websites een hele klaagzang neerzetten over een vage bekende die is overleden bij de vliegtuigramp. Hou toch op. Pff.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moet toch iets doen om aandacht te krijgen.
Kijk, dit zou vast goed bedoeld zijn. Maar idd, al die aandachtgeile mensen die alles aanpakken om zelf in de spotlight te staan zijn echt kotsopwekkend.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat het goed bedoeld is, maar zijn zoveel van die kneuzen die het misbruiken.
Dit. Beetje zoals die lui die op youtube bijv. Een filmpje plaatsen dat ze een zwerver veel geld geven.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap inderdaad niet waarom dat allemaal op internet neergezet moet worden. Misschien ben ik gewoon cynisch, maar ik kan er geen oprechtheid in vinden. Al helemaal mensen die op fora en andere websites een hele klaagzang neerzetten over een vage bekende die is overleden bij de vliegtuigramp. Hou toch op. Pff.
Ik zou een column schrijven als er een FOK!ker uit de KLB om zou komen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap inderdaad niet waarom dat allemaal op internet neergezet moet worden. Misschien ben ik gewoon cynisch, maar ik kan er geen oprechtheid in vinden. Al helemaal mensen die op fora en andere websites een hele klaagzang neerzetten over een vage bekende die is overleden bij de vliegtuigramp. Hou toch op. Pff.
Nog nooit zoveel hoop gehad om niet te stervenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou een column schrijven als er een FOK!ker uit de KLB om zou komen.
Inderdaad. Als je oprecht iets te verwerken hebt, sterkte. Als je iets wilt betekenen voor de nabestaanden, de vrienden en familie, doe dat dan. Als je een goede daad wilt verrichten, doe dat. Maar als het je erom gaat aandacht of medelijden naar jezelf toe te trekken, hou dan je bekquote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Beetje zoals die lui die op youtube bijv. Een filmpje plaatsen dat ze een zwerver veel geld geven.
Meer voor zich zelf, duimpje omhoog of likes ipv de essentie om gewoon een zwerver het makkelijker te maken.
Mooi gebaar maar zo onnodig dat iedereen het moet weten.
Voel mij in het hart getroffen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel hoop gehad om niet te sterven
Gaat het?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef remi1986 het volgende:
goed, dat was dus de eerste en tevens laatste keer dat ik een zachte kant van mezelf liet zien op FOK!
Gaat het?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
Al die figuren die iemand kennen die iemand uit het vliegtuig kent en dat op internetfora moeten ventileren dat dat geventileerd wordt. Echt hé
.
Amen to that sistaquote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je oprecht iets te verwerken hebt, sterkte. Als je iets wilt betekenen voor de nabestaanden, de vrienden en familie, doe dat dan. Als je een goede daad wilt verrichten, doe dat. Maar als het je erom gaat aandacht of medelijden naar jezelf toe te trekken, hou dan je bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |