quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:33 schreef VMSDKR het volgende:
"Bel de commandant maar voor een nieuwe afspraak."
Alsof je een tweedehands legerjeep wil komen bekijken ofzo.![]()
Ok, maar hoe ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met een republikein aan het roer wel denk ik
Er zijn hier meer trollen dan serieuze postersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
Teveel Xbox spelletjes gespeeld ben ik bang...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dan dus oorlog. En gaan die forensisch onderzoekers wel veilig zijn als de rampplek bestookt kan worden?
Wishful thinking, sorry.
Ik denk dat Obama dan afgezet zou worden. Na Benghazi, Irak, Syrie, de Krim etc. is zijn beleid t.a.v. het buitenland, terroristen en ook Putin jammerlijk gefaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met een republikein aan het roer wel denk ik
Dit dus. Wij hebben de andere landen ook gesteund in zware tijden. Hoogtijd dat zij ons komen helpen. We zijn nu al bijna 3 dagen verder en er weinig tot geen actie ondernomen. Alleen maar overleggen, bellen en afwachten tot het weer veilig isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef maaria1990 het volgende:
Ok, het is nu al 19 juli 18:32. Slachtoffers liggen nog steeds in het weiland, of zijn door stelende bandieten versleept. Waar zijn de EU, de NAVO, de VN, de alleswetende Amerikanen en andere ''bondgenoten'' nu dan om Nederland en ook Maleisië per direct te helpen? Zo sta je er toch maar weer alleen voor.
Ga er dan zelf heen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef MakkieR het volgende:
Dit schiet echt voor geen meter op, Rusland doet wat hij wil, Separatisten doen wat zij willen en wij staan machteloos toe te kijken.
True, weinig nieuwe info of achtergronden, veel aannames en het meest is actie-reactie (op de man)(meisje)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er zijn hier meer trollen dan serieuze posters
ik ook niet maar mijn kennisenkring is dan ook zeer beperktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
Zei Rutte nou dat iedereen wel iemand kende? Ik heb een paar keer die pax-lijst doorgenomen maar ik ken niemand, ook niet via, via, via...
Ik 'ken' 3 mensen via, via, via...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
Zei Rutte nou dat iedereen wel iemand kende? Ik heb een paar keer die pax-lijst doorgenomen maar ik ken niemand, ook niet via, via, via...
Goed idee, we gaan koken!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Andromache het volgende:
En nu? Maar gaan koken omdat ik niets kan doen? Godskolere.
Je moet het hele gebied schoonvegen. Ik snap niet dat men dit voorstelt. Ik begrijp de emoties, maar geen regering gaat haar vingers eraan branden om de lichamen terug te halen als je er duizenden militairen voor nodig hebt en je onderzoekers niet veilig zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Teveel Xbox spelletjes gespeeld be ik bang...
Die geeft nergens om, alleen moedertje Rusland....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef plesner het volgende:
Also Putin ook maar een meuk geeft om Rutte
Een soepie met wat brood en kruidenboter is wel lekker met dit weer...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Andromache het volgende:
En nu? Maar gaan koken omdat ik niets kan doen? Godskolere.
ik ben bang dat je gelijk hebt. we kunnen wel moeilijk lopen doen maar europa kan zich geen oorlog veroorloven met rusland en andersom ook niet, dus echt ingrijpen is gewoon uitgesloten. het onderzoek heeft nu zoveel vertraging en onduidelijkheden gekregen dat het nooit meer als zuiver beschouwd kan worden. Daarnaast wat bereik je met de schuldvraag? stelt het was oekraine, wat dan? stel het was rusland, wat dan? stel het was een eigen besluit van de seperatisten, wat dan? nederland is in geen positie er iets aan te doen wegens onze rol op het wereldtoneel. Ik vind het vooral voor de nabestaande zo fucking verschrikkelijk, wat een persoonlijke hel maken deze mensen nu allemaal door...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef VMSDKR het volgende:
Zet je nou maar in voor die lichamen, schuldvraag gaat toch nooit beantwoord worden.
Ook niet, alleen om zichzelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die geeft nergens om, alleen moedertje Rusland....
http://en.wikipedia.org/wiki/Small-world_experimentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
Maar Obama zou in zo'n situatie ook niet afwachten, militaire eenheden hadden dan al lang de crash site overgenomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik denk dat Obama dan afgezet zou worden. Na Benghazi, Irak, Syrie, de Krim etc. is zijn beleid t.a.v. het buitenland, terroristen en ook Putin jammerlijk gefaald.
Kennen we nog de 'Reset' tussen Rusland en het westen? We zijn een oor aan genaaid door die KGB-agent, zodat hij zijn rijkje weer kon opbouwen. Teringlijer.
Blijkbaar niet, anders was de OVSE al toegelaten. Het journaal meldde net dat die interpol medewerkers pas morgen zouden aankomen (:'))quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
Er zijn toch mensen van interpol/europol en de fbi onderweg? Dus die ondersteuning is er wel.
Aantal hier op Fok die directe verbinding hadden dacht ik. Die ken je toch ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
Omdat zolderkamerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
Het leed is nu al geschied... De boel is geplunderd, lichamen zijn gedumpt en het ''bewijsmateriaal'' is allang weggemoffeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
Er zijn toch mensen van interpol/europol en de fbi onderweg? Dus die ondersteuning is er wel.
Ze komen ons heus helpen. Maar dan moeten wij daar wel om vragen, en zelf ook stevigere taal gaan uitslaan. Laatste presconf was wat dat betreft al een goede voorzet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef koekii het volgende:
[..]
Dit dus. Wij hebben de andere landen ook gesteund in zware tijden. Hoogtijd dat zij ons komen helpen. We zijn nu al bijna 3 dagen verder en er weinig tot geen actie ondernomen. Alleen maar overleggen, bellen en afwachten tot het weer veilig is
In 4 stappen ken je de hele wereldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Small-world_experiment
Ik ben zeer benieuwd als de FBI en de NTSB in het gebied aankomen wat er dan gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
Omdat wij ons op FOK baseren op aannames en de rest het met bewijzen doet..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef madeliefff het volgende:
Hoe kan het echt dat het zo lang moet duren voordat de lijken weg gehaald worden en dat Europa het accepteert dat het zo moeilijk is voor de OVSE om erbij te komen. Europa gaat er veel te zacht mee om . Zou de VS er ook zo zacht mee zijn omgegaan als zij het waren ipv wij?
De VS was veel harder op gaan treden. Maar die hebben ook niet zulke goede handelsbetrekkingen met Rusland. De EU/Nederland wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef madeliefff het volgende:
Hoe kan het echt dat het zo lang moet duren voordat de lijken weg gehaald worden en dat Europa het accepteert dat het zo moeilijk is voor de OVSE om erbij te komen. Europa gaat er veel te zacht mee om . Zou de VS er ook zo zacht mee zijn omgegaan als zij het waren ipv wij?
Ze blijven elkaar toch alleen maar beschuldigen zolang er geen concreet bewijs is wie dat ding afgevuurd heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik ben bang dat je gelijk hebt. we kunnen wel moeilijk lopen doen maar europa kan zich geen oorlog veroorloven met rusland en andersom ook niet, dus echt ingrijpen is gewoon uitgesloten. het onderzoek heeft nu zoveel vertraging en onduidelijkheden gekregen dat het nooit meer als zuiver beschouwd kan worden. Daarnaast wat bereik je met de schuldvraag? stelt het was oekraine, wat dan? stel het was rusland, wat dan? stel het was een eigen besluit van de seperatisten, wat dan? nederland is in geen positie er iets aan te doen wegens onze rol op het wereldtoneel. Ik vind het vooral voor de nabestaande zo fucking verschrikkelijk, wat een persoonlijke hel maken deze mensen nu allemaal door...
Vast niet. Hij zegt dat hij ze niet naar Oekraine gestuurd heeft dus dan zal hij ook wel zeggen dat hij geen controle over die gasten heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef SEMTEX het volgende:
En? Heeft Putin al geregeld dat de onderzoekers hun werk kunnen doen?
Simpele rekensom, heel nederland.....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik 'ken' 3 mensen via, via, via...
Ik gok gewoon wachten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af wat die forensische onderzoekers nu in Kiev doen, souvenirtjes shoppen
Via Fok! ken ik natuurlijk die hele lijst, inclusief bemanning...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Small-world_experiment
indirect kende, dus dat een vriend zegt dat van de school van zijn kinderen, maar uit een andere klas etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
Afwachten, onderzoek voorbereiden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af wat die forensische onderzoekers nu in Kiev doen, souvenirtjes shoppen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet het hele gebied schoonvegen. Ik snap niet dat men dit voorstelt. Ik begrijp de emoties, maar geen regering gaat haar vingers eraan branden om de lichamen terug te halen als je er duizenden militairen voor nodig hebt en je onderzoekers niet veilig zijn.
twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:21:54Maar andere zaken zijn verdwenen. De paspoorten die de rebellen eerder toonden bijvoorbeeld. Of de zwarte doos. reageer retweet
Wat stel jij voor?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef MagicIsland1 het volgende:
what de fuck wordt er allemaal gezegd in dit topic.
Ene helft zijn een stel fucking pussies die het wel best vinden dat de Nederlandse lichamen daar geplunderd weg staan te rotten in een weiland, puur uit angst voor Putin. En de andere helft wil heel Ukraine annexeren?![]()
Enige taak wat Rutte op dit moment heeft is om zo snel mogelijk de lichamen terug krijgen naar Nederland.
En hij faalt er hopeloos in.
leg eens uit hoe Rutte die lijken daar kan weg halen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ene helft zijn een stel fucking pussies die het wel best vinden dat de Nederlandse lichamen daar geplunderd weg staan te rotten in een weiland, puur uit angst voor Putin. En de andere helft wil heel Ukraine annexeren?![]()
Enige taak wat Rutte op dit moment heeft is om zo snel mogelijk de lichamen terug krijgen naar Nederland.
Machteloosheid he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er zijn hier meer trollen dan serieuze posters
Wat zou Rutte moeten doen dan, buiten wat hij nu al doet (waar wij, BTW, geen weet van hebben)?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef MagicIsland1 het volgende:
Alles gaat via Kiev.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders was de OVSE al toegelaten. Het journaal meldde net dat die interpol medewerkers pas morgen zouden aankomen (:'))
bron?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat wij ons op FOK baseren op aannames en de rest het met bewijzen doet..
DNA afgeven bij het plaatselijk bordeelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef MakkieR het volgende:
Laat dat toch gewoon gaan ipv erop te reageren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mensen die via via via via via via via iemand kennen en dat hier de hele tijd komen melden.. ik ken ook alle passengiers aan het vliegtuig via via
Amerika heeft vlucht 665 van Teheran neergeschoten in `88. De Amerikanen hebben nooit het volledige verhaal vrij gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik ben bang dat je gelijk hebt. we kunnen wel moeilijk lopen doen maar europa kan zich geen oorlog veroorloven met rusland en andersom ook niet, dus echt ingrijpen is gewoon uitgesloten. het onderzoek heeft nu zoveel vertraging en onduidelijkheden gekregen dat het nooit meer als zuiver beschouwd kan worden. Daarnaast wat bereik je met de schuldvraag? stelt het was oekraine, wat dan? stel het was rusland, wat dan? stel het was een eigen besluit van de seperatisten, wat dan? nederland is in geen positie er iets aan te doen wegens onze rol op het wereldtoneel. Ik vind het vooral voor de nabestaande zo fucking verschrikkelijk, wat een persoonlijke hel maken deze mensen nu allemaal door...
Je zou iets verwachten van een organisatie als interpol. Ik zal wel naïef zijn, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Alles gaat via Kiev.
Als je in het land bent, kan het nog dagen duren voor je op de rampplek bent.
Zelfs dan nog niet...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
indirect kende, dus dat een vriend zegt dat van de school van zijn kinderen, maar uit een andere klas etc.
Ja.. begin bij topic nr1quote:
Ben benieuwd hoe pro Rusland Olaf nu nog isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef Nintex het volgende:
twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:21:54Maar andere zaken zijn verdwenen. De paspoorten die de rebellen eerder toonden bijvoorbeeld. Of de zwarte doos. reageer retweet
Gelukkig zijn er nu communicatiemiddelen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Amerika heeft vlucht 665 van Teheran neergeschoten in `88. De Amerikanen hebben nooit het volledige verhaal vrij gegeven.
Rusland in '77 een Zuid Koreaans toestel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Amerika heeft vlucht 665 van Teheran neergeschoten in `88. De Amerikanen hebben nooit het volledige verhaal vrij gegeven.
jah maar er is ook nog ergens een middenweg, te zacht zijn is ook niet goed , ze zien alleen maar weer dat ze over ons heen kunnen lopen waardoor ze nog meer denken te kunnen flikken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De VS was veel harder op gaan treden. Maar die hebben ook niet zulke goede handelsbetrekkingen met Rusland. De EU/Nederland wel.
Er zat ook een militair op die vlucht las ik ergens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelfs dan nog niet...
Ik heb geen vrienden...
Dacht je thuis te blijven om lekker te fappen en bier te drinken...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
heftige reportage nu op Ned 1 over een 19-jarige jongen die zijn hele familie kwijt is geraakt en alleen achter blijft
twitter:shustry twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:40:27Just saw 2 rebel tanks and truck, all loaded up with heavily armed fighters, driving in direction of crash site, passing Shakhtyorsk. #MH17 reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dacht je thuis te blijven om lekker te fappen en bier te drinken...
Want? Wie gaan we bombarderen dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef truthortruth het volgende:
Persoonlijk vind ik de reactie van Rutte veel te zwak. Let op, ik zeg niet dat je er met militairen direct in moet gaan. Maar geef in ieder geval in de media aan, dat de luchtmobiele brigades paraat worden gemaakt, dat de apaches klaar worden gezet en dat de F16's klaarstaan. En nogmaals, dit betekend niet dat je ze moet inzetten, maar een beetje spierballen rollen werkt een stuk beter tegen die russen.
Hij was in Tokio met vrienden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dacht je thuis te blijven om lekker te fappen en bier te drinken...
Om welke fam gaat het?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat die jongen zo'n interview kan geven... na je hele familie kwijt te zijn geraakt..
Daarom vraag ik me ook af hoe Rusland en de seperatisten hadden gereageerd als er 200 Amerikaanse doden waren gevallen. Niet eens zozeer vanuit Amerikaanse kant bekeken dus, maar vanuit de Russische kant. Ongetwijfeld dat ze nu véél minder bang zijn dan als dit scenario had gespeeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jah maar er is ook nog ergens een middenweg, te zacht zijn is ook niet goed , ze zien alleen maar weer dat ze over ons heen kunnen lopen waardoor ze nog meer denken te kunnen flikken.
Niemand, maar je kan wel het gebied ontzetten.quote:
Ja sorry ik zal er een eind aan breien..quote:
Oekraine werkt overal aan mee (al hebben ze aan alles tekort om dit infra technisch op te vangen).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je zou iets verwachten van een organisatie als interpol. Ik zal wel naïef zijn, waarschijnlijk.
Wat heeft het voor nut om paspoorten weg te moffelen die je eerst op tv hebt laten zienquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef Nintex het volgende:
Korean Airlines 007 in 1983, een 747 neergeschoten door een Russische MiG.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Rusland in '77 een Zuid Koreaans toestel.
Nooit wat verder gebeurd...
Deze manquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
Mensen de denken dat het is neergehaald zijn echt dom.
Dat is wel sneu iddquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
heftige reportage nu op Ned 1 over een 19-jarige jongen die zijn hele familie kwijt is geraakt en alleen achter blijft
Je verbrand de lichamen en verstopt de paspoorten. Zo kun je slachtoffers laten verdwijnen en dus 'bewijs'. Stel dat iemand een stuk raket in zijn been had zitten o.i.d.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om paspoorten weg te moffelen die je eerst op tv hebt laten zien.
ID-fraudequote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om paspoorten weg te moffelen die je eerst op tv hebt laten zien.
Je moet dan heel Oost-Oekraïne ontzetten. Van ver buiten de rampplek zal de boel beschoten worden en dat zullen ze niet nalaten. De onderzoekers zullen dan niet veilig zijn. Dat is het gewoon niet waard.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niemand, maar je kan wel het gebied ontzetten.
gewoon ontkenning tot er slechts enkele dode naakte lichamen over zijn en een kaal weiland dat ze aan het omploegen zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Inderdaad die dus. Vergiste me in het jaar...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Korean Airlines 007 in 1983, een 747 neergeschoten door een Russische MiG.
zwarte marktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Iran air 655 in 1988 door USA, 290 doden. Hoor je niemand meer over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Korean Airlines 007 in 1983, een 747 neergeschoten door een Russische MiG.
Souvenirs. Er zijn daar vast verzamelaars voor te vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
heftig. heb je de link of naam van het programma?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wowquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef DeJori het volgende:
twitter:shustry twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:40:27Just saw 2 rebel tanks and truck, all loaded up with heavily armed fighters, driving in direction of crash site, passing Shakhtyorsk. #MH17 reageer retweet
Het schetst het niveau van de gemiddelde Nederlanders. Fok is daar geen uitzondering op trouwens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een treurnis bij de reacties van RTL![]()
[ afbeelding ]
Nogmaals het gaat om het spierballen rollen zodat ze daar wat meer meewerken. Overigens denk ik dat als we die eenheden inzetten icm de oekrainse millitairen het goed mogelijk is om die rampplek te ontzetten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet dan heel Oost-Oekraïne ontzetten. Van ver buiten de rampplek zal de boel beschoten worden en dat zullen ze niet nalaten. De onderzoekers zullen dan niet veilig zijn. Dat is het gewoon niet waard.
1vandaagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heftig. heb je de link of naam van het programma?
In '78 is er ook een Koreaans passagiersvliegtuig neergehaald door de Sovjets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad die dus. Vergiste e in het jaar...
Of die gezinnen uit Hilversum. Ik herinner me bepaalde namen van de lijst best goed en dan zie je ineens een nabestaande of foto's van families.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nou dat zal helpen. Wat een enorme clusterfuck is dit toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef DeJori het volgende:
Niemand uit Zeeland.quote:
Dat denk ik niet. Getuige het feit dat niemand met militaire inzet dreigt, denk ik dat dat ook gewoon niet mogelijk is. Veel te veel risico's. Stel je voor dat Nederland onverhoopt onschuldige slachtoffers maakt daar? Dan is de diplomatieke rel niet te overzien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om het spierballen rollen zodat ze daar wat meer meewerken. Overigens denk ik dat als we die eenheden inzetten icm de oekrainse millitairen het goed mogelijk is om die rampplek te ontzetten.
Ja, was net al gepost.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:48 schreef sneakydesert het volgende:
Hier een interactieve kaart van Nederland met daarop de woonplaatsen en namen van de Nederlandse slachtoffers.
https://mapsengine.google(...)jjFjqeI.k5yYInaoJDUc
Nederland zal niet alleen iets doen. Alles wordt gedaan vanuit Europa. Mocht er dus iets gebeuren dan zal het Europa zijn die actie onderneemt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef truthortruth het volgende:
Persoonlijk vind ik de reactie van Rutte veel te zwak. Let op, ik zeg niet dat je er met militairen direct in moet gaan. Maar geef in ieder geval in de media aan, dat de luchtmobiele brigades paraat worden gemaakt, dat de apaches klaar worden gezet en dat de F16's klaarstaan. En nogmaals, dit betekent niet dat je ze moet inzetten, maar een beetje spierballen rollen werkt een stuk beter tegen die russen.
Er ontbreken een paar. Er zat ook een echtpaar uit Gorredijk op dat vliegtuig wat bevestigd is en nog een Drachtster wat niet bevestigd is. Het zou gaan om een tandarts assistente van mijn tandarts. Ik zie die twee stippen niet op de kaartquote:
Kruisje slaan voor de aanwezige pers als 'respect' voor de slachtoffers van het vliegtuig wat JIJ naar beneden hebt gehaald is geen propaganda?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:22 schreef yvonne het volgende:
Oh en Rutte had het dus óók over die foto van die kerel met dat aapje. terwijl het hele filmpje liet zien dat die man het hoog hield voor de aanwezige pers, daarna z'n pet afzette en een kruis sloeg.
Hoezo propaganda..
Ik denk helaas dat dit het ook gaat worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ach laten we realistisch zijn nu, die chaos daar komt Poetin wel goed uit, zwarte dozen zullen worden gewist, alle bezittingen worden uit het pijn gejat, lichamen komen uiteindelijk terug, ze zullen elkaar de schuld blijven geven en er zullen nooit echte represailles komen uit angst voor Rusland.
Machteloze en uitzichtloze situatie voor de nabestaanden.
Wat tot gevolg heeft dat als Merkel en Cameron niet willen, er ook niets gebeurt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederland zal niet alleen iets doen. Alles wordt gedaan vanuit Europa. Mocht er dus iets gebeuren dan zal het Europa zijn die actie onderneemt.
Ik vond zijn oma hartverwarmend lief.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef Blistering het volgende:
Wow, die reportage inderdaad. Die ene jongen net een iPhone voor z'n verjaardag gehad, die is nu waarschijnlijk al verdwenen op de zwarte markt daar, gadverdamme![]()
![]()
Juist.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat tot gevolg heeft dat als Merkel en Cameron niet willen, er ook niets gebeurt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat dit het ook gaat worden.
Ik hoop het niet maar iemand op Ned1 zei het ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat dit het ook gaat worden.
In Kiev zijn bloemen best duur en worden ze per stuk verkocht. Als je dan ziet dat er bij de Nederlandse ambassade daar hele bossen bloemen liggen is dat wel mooi om te zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef superniger het volgende:
Dit zijn wel gouden tijden voor bloemenwinkels.![]()
Beter kijken ze naar de levende lijken ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Xan21 het volgende:
Ja vooral niet kijken naar dode lijken van kinderen volgens de expert, want doe je dat wel dan weet je zeker dat er geen god bestaat...
Ze hebben de slachtoffers wel compensatie gegeven. Dat is toch een of andere erkenning.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Wat hoop jij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar iemand op Ned1 zei het ook.
Tsja, dat is nou eenmaal het lot van een klein landje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat tot gevolg heeft dat als Merkel en Cameron niet willen, er ook niets gebeurt.
Bijzonder dat ze daar zo even over kon praten...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond zijn oma hartverwarmend lief.
Erger kan inderdaad niet, heel je gezin weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken als 19-jarige helemaal alleen te zijn, ouders en broers/zussen weg...
Dat komt omdat ze met het vliegtuig elke dag vers bezorgd worden... vanuit.. jawel... NLquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In Kiev zijn bloemen best duur en worden ze per stuk verkocht. Als je dan ziet dat er bij de Nederlandse ambassade daar hele bossen bloemen liggen is dat wel mooi om te zien.
Eigenlijk vooral de stoffelijke overschotten nog met zoveel mogelijk waardigheid geborgen kunnen worden, maar aangezien mensen er al mee lopen te zeulen weet ik het ook niet meer.quote:
Een kennis van me was dat ook... op zn 16e... auto ongeluk...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken als 19-jarige helemaal alleen te zijn, ouders en broers/zussen weg...
Gorredijk weet ik, die tandartsassistente heeft kort op Waldnet gestaan maar is daarna verdwenen, ik ga ervan uit dat dat een foutje was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Er ontbreken een paar. Er zat ook een echtpaar uit Gorredijk op dat vliegtuig wat bevestigd is en nog een Drachtster wat niet bevestigd is. Het zou gaan om een tandarts assistente van mijn tandarts. Ik zie die twee stippen niet op de kaart
Denk dat er weinig mensen zijn die dat wel een fijne gedachte vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Misschien niet ingestapt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gorredijk weet ik, die tandartsassistente heeft kort op Waldnet gestaan maar is daarna verdwenen, ik ga ervan uit dat dat een foutje was.
Ik denk dat Cameron wel wat wil doen. Er liggen daar in de velden ook 10 Britten en Britten zijn over het algemeen mensen die niet graag over zich heen laten lopen. De sleutel ligt bij Merkel. Die is zeer voorzichtig, hoewel de Duitsers wel veel sympathie hebben voor Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Drachtster staat nog in de drachtstercourant.nlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gorredijk weet ik, die tandartsassistente heeft kort op Waldnet gestaan maar is daarna verdwenen, ik ga ervan uit dat dat een foutje was.
Dat is wel de intentie van Rutte tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat ze eerst de lichamen terug willen hebben en dan over sancties gaan praten
gohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef byah het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen zijn die dat wel een fijne gedachte vinden
Rutte was toch een Feyenoorder? Waar is die "Geen woorden maar daden" mentaliteit?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:00 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is wel de intentie van Rutte tot nu toe.
Ik denk dat die ook akkoord is gegaan, Rutte zag er wel uit alsof hij net tegen putin had staan schreeuwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:58 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Cameron wel wat wil doen. Er liggen daar in de velden ook 10 Britten en Britten zijn over het algemeen mensen die niet graag over zich heen laten lopen. De sleutel ligt bij Merkel. Die is zeer voorzichtig, hoewel de Duitsers wel veel sympathie hebben voor Nederlanders.
Precies. En bovendien, na de vorige gascrisis in Oekraïne (toen Rusland de gaskranen had dichtgedraaid wegens wanbetaling) hebben ze in Duitsland het plan ontwikkeld voor een alternatieve pijplijn van Rusland naar Duitsland via de Baltische staten, om zo de Oekraïne te vermijden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:58 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Cameron wel wat wil doen. Er liggen daar in de velden ook 10 Britten en Britten zijn over het algemeen mensen die niet graag over zich heen laten lopen. De sleutel ligt bij Merkel. Die is zeer voorzichtig, hoewel de Duitsers wel veel sympathie hebben voor Nederlanders.
Inderdaad, meer mensen zouden even moeten chillen en nadenkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:02 schreef penny-wise het volgende:
Hoe vaker ik die namen en foto's zie van die slachtoffer, hoe meer ik het niet erg zou vinden dat ze militair gaan ingrijpen.....
Maar dan ga je relativeren en kom je tot de conclusie dat dat ook geen oplossing is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |