Nou dat zal helpen. Wat een enorme clusterfuck is dit toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef DeJori het volgende:
twitter:shustry twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:40:27Just saw 2 rebel tanks and truck, all loaded up with heavily armed fighters, driving in direction of crash site, passing Shakhtyorsk. #MH17 reageer retweet
Niemand uit Zeeland.quote:
Dat denk ik niet. Getuige het feit dat niemand met militaire inzet dreigt, denk ik dat dat ook gewoon niet mogelijk is. Veel te veel risico's. Stel je voor dat Nederland onverhoopt onschuldige slachtoffers maakt daar? Dan is de diplomatieke rel niet te overzien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om het spierballen rollen zodat ze daar wat meer meewerken. Overigens denk ik dat als we die eenheden inzetten icm de oekrainse millitairen het goed mogelijk is om die rampplek te ontzetten.
Ja, was net al gepost.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:48 schreef sneakydesert het volgende:
Hier een interactieve kaart van Nederland met daarop de woonplaatsen en namen van de Nederlandse slachtoffers.
https://mapsengine.google(...)jjFjqeI.k5yYInaoJDUc
Nederland zal niet alleen iets doen. Alles wordt gedaan vanuit Europa. Mocht er dus iets gebeuren dan zal het Europa zijn die actie onderneemt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef truthortruth het volgende:
Persoonlijk vind ik de reactie van Rutte veel te zwak. Let op, ik zeg niet dat je er met militairen direct in moet gaan. Maar geef in ieder geval in de media aan, dat de luchtmobiele brigades paraat worden gemaakt, dat de apaches klaar worden gezet en dat de F16's klaarstaan. En nogmaals, dit betekent niet dat je ze moet inzetten, maar een beetje spierballen rollen werkt een stuk beter tegen die russen.
Er ontbreken een paar. Er zat ook een echtpaar uit Gorredijk op dat vliegtuig wat bevestigd is en nog een Drachtster wat niet bevestigd is. Het zou gaan om een tandarts assistente van mijn tandarts. Ik zie die twee stippen niet op de kaartquote:
Kruisje slaan voor de aanwezige pers als 'respect' voor de slachtoffers van het vliegtuig wat JIJ naar beneden hebt gehaald is geen propaganda?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:22 schreef yvonne het volgende:
Oh en Rutte had het dus óók over die foto van die kerel met dat aapje. terwijl het hele filmpje liet zien dat die man het hoog hield voor de aanwezige pers, daarna z'n pet afzette en een kruis sloeg.
Hoezo propaganda..
Ik denk helaas dat dit het ook gaat worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ach laten we realistisch zijn nu, die chaos daar komt Poetin wel goed uit, zwarte dozen zullen worden gewist, alle bezittingen worden uit het pijn gejat, lichamen komen uiteindelijk terug, ze zullen elkaar de schuld blijven geven en er zullen nooit echte represailles komen uit angst voor Rusland.
Machteloze en uitzichtloze situatie voor de nabestaanden.
Wat tot gevolg heeft dat als Merkel en Cameron niet willen, er ook niets gebeurt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Nederland zal niet alleen iets doen. Alles wordt gedaan vanuit Europa. Mocht er dus iets gebeuren dan zal het Europa zijn die actie onderneemt.
Ik vond zijn oma hartverwarmend lief.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef Blistering het volgende:
Wow, die reportage inderdaad. Die ene jongen net een iPhone voor z'n verjaardag gehad, die is nu waarschijnlijk al verdwenen op de zwarte markt daar, gadverdamme![]()
![]()
Juist.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat tot gevolg heeft dat als Merkel en Cameron niet willen, er ook niets gebeurt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat dit het ook gaat worden.
Ik hoop het niet maar iemand op Ned1 zei het ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat dit het ook gaat worden.
In Kiev zijn bloemen best duur en worden ze per stuk verkocht. Als je dan ziet dat er bij de Nederlandse ambassade daar hele bossen bloemen liggen is dat wel mooi om te zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef superniger het volgende:
Dit zijn wel gouden tijden voor bloemenwinkels.![]()
Beter kijken ze naar de levende lijken ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Xan21 het volgende:
Ja vooral niet kijken naar dode lijken van kinderen volgens de expert, want doe je dat wel dan weet je zeker dat er geen god bestaat...
Ze hebben de slachtoffers wel compensatie gegeven. Dat is toch een of andere erkenning.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Amerika heeft vlucht 665 van Teheran neergeschoten in `88. De Amerikanen hebben nooit het volledige verhaal vrij gegeven.
Wat hoop jij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet maar iemand op Ned1 zei het ook.
Tsja, dat is nou eenmaal het lot van een klein landje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat tot gevolg heeft dat als Merkel en Cameron niet willen, er ook niets gebeurt.
Bijzonder dat ze daar zo even over kon praten...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond zijn oma hartverwarmend lief.
Erger kan inderdaad niet, heel je gezin weg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken als 19-jarige helemaal alleen te zijn, ouders en broers/zussen weg...
Dat komt omdat ze met het vliegtuig elke dag vers bezorgd worden... vanuit.. jawel... NLquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In Kiev zijn bloemen best duur en worden ze per stuk verkocht. Als je dan ziet dat er bij de Nederlandse ambassade daar hele bossen bloemen liggen is dat wel mooi om te zien.
Eigenlijk vooral de stoffelijke overschotten nog met zoveel mogelijk waardigheid geborgen kunnen worden, maar aangezien mensen er al mee lopen te zeulen weet ik het ook niet meer.quote:
Een kennis van me was dat ook... op zn 16e... auto ongeluk...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken als 19-jarige helemaal alleen te zijn, ouders en broers/zussen weg...
Gorredijk weet ik, die tandartsassistente heeft kort op Waldnet gestaan maar is daarna verdwenen, ik ga ervan uit dat dat een foutje was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:49 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Er ontbreken een paar. Er zat ook een echtpaar uit Gorredijk op dat vliegtuig wat bevestigd is en nog een Drachtster wat niet bevestigd is. Het zou gaan om een tandarts assistente van mijn tandarts. Ik zie die twee stippen niet op de kaart
Denk dat er weinig mensen zijn die dat wel een fijne gedachte vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Misschien niet ingestapt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gorredijk weet ik, die tandartsassistente heeft kort op Waldnet gestaan maar is daarna verdwenen, ik ga ervan uit dat dat een foutje was.
Ik denk dat Cameron wel wat wil doen. Er liggen daar in de velden ook 10 Britten en Britten zijn over het algemeen mensen die niet graag over zich heen laten lopen. De sleutel ligt bij Merkel. Die is zeer voorzichtig, hoewel de Duitsers wel veel sympathie hebben voor Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Drachtster staat nog in de drachtstercourant.nlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gorredijk weet ik, die tandartsassistente heeft kort op Waldnet gestaan maar is daarna verdwenen, ik ga ervan uit dat dat een foutje was.
Dat is wel de intentie van Rutte tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat ze eerst de lichamen terug willen hebben en dan over sancties gaan praten
gohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef byah het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen zijn die dat wel een fijne gedachte vinden
Rutte was toch een Feyenoorder? Waar is die "Geen woorden maar daden" mentaliteit?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:00 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is wel de intentie van Rutte tot nu toe.
Ik denk dat die ook akkoord is gegaan, Rutte zag er wel uit alsof hij net tegen putin had staan schreeuwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:58 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Cameron wel wat wil doen. Er liggen daar in de velden ook 10 Britten en Britten zijn over het algemeen mensen die niet graag over zich heen laten lopen. De sleutel ligt bij Merkel. Die is zeer voorzichtig, hoewel de Duitsers wel veel sympathie hebben voor Nederlanders.
Precies. En bovendien, na de vorige gascrisis in Oekraïne (toen Rusland de gaskranen had dichtgedraaid wegens wanbetaling) hebben ze in Duitsland het plan ontwikkeld voor een alternatieve pijplijn van Rusland naar Duitsland via de Baltische staten, om zo de Oekraïne te vermijden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:58 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Cameron wel wat wil doen. Er liggen daar in de velden ook 10 Britten en Britten zijn over het algemeen mensen die niet graag over zich heen laten lopen. De sleutel ligt bij Merkel. Die is zeer voorzichtig, hoewel de Duitsers wel veel sympathie hebben voor Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |