Wat zou Rutte moeten doen dan, buiten wat hij nu al doet (waar wij, BTW, geen weet van hebben)?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef MagicIsland1 het volgende:
what de fuck wordt er allemaal gezegd in dit topic.
Ene helft zijn een stel fucking pussies die het wel best vinden dat de Nederlandse lichamen daar geplunderd weg staan te rotten in een weiland, puur uit angst voor Putin. En de andere helft wil heel Ukraine annexeren?![]()
Enige taak wat Rutte op dit moment heeft is om zo snel mogelijk de lichamen terug krijgen naar Nederland.
En hij faalt er hopeloos in.
Alles gaat via Kiev.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders was de OVSE al toegelaten. Het journaal meldde net dat die interpol medewerkers pas morgen zouden aankomen (:'))
bron?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat wij ons op FOK baseren op aannames en de rest het met bewijzen doet..
DNA afgeven bij het plaatselijk bordeelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me af wat die forensische onderzoekers nu in Kiev doen, souvenirtjes shoppen
Laat dat toch gewoon gaan ipv erop te reageren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mensen die via via via via via via via iemand kennen en dat hier de hele tijd komen melden.. ik ken ook alle passengiers aan het vliegtuig via via
Amerika heeft vlucht 665 van Teheran neergeschoten in `88. De Amerikanen hebben nooit het volledige verhaal vrij gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik ben bang dat je gelijk hebt. we kunnen wel moeilijk lopen doen maar europa kan zich geen oorlog veroorloven met rusland en andersom ook niet, dus echt ingrijpen is gewoon uitgesloten. het onderzoek heeft nu zoveel vertraging en onduidelijkheden gekregen dat het nooit meer als zuiver beschouwd kan worden. Daarnaast wat bereik je met de schuldvraag? stelt het was oekraine, wat dan? stel het was rusland, wat dan? stel het was een eigen besluit van de seperatisten, wat dan? nederland is in geen positie er iets aan te doen wegens onze rol op het wereldtoneel. Ik vind het vooral voor de nabestaande zo fucking verschrikkelijk, wat een persoonlijke hel maken deze mensen nu allemaal door...
Je zou iets verwachten van een organisatie als interpol. Ik zal wel naïef zijn, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Alles gaat via Kiev.
Als je in het land bent, kan het nog dagen duren voor je op de rampplek bent.
Zelfs dan nog niet...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
indirect kende, dus dat een vriend zegt dat van de school van zijn kinderen, maar uit een andere klas etc.
Ja.. begin bij topic nr1quote:
Ben benieuwd hoe pro Rusland Olaf nu nog isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef Nintex het volgende:
twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:21:54Maar andere zaken zijn verdwenen. De paspoorten die de rebellen eerder toonden bijvoorbeeld. Of de zwarte doos. reageer retweet
Gelukkig zijn er nu communicatiemiddelen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Amerika heeft vlucht 665 van Teheran neergeschoten in `88. De Amerikanen hebben nooit het volledige verhaal vrij gegeven.
Rusland in '77 een Zuid Koreaans toestel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Amerika heeft vlucht 665 van Teheran neergeschoten in `88. De Amerikanen hebben nooit het volledige verhaal vrij gegeven.
jah maar er is ook nog ergens een middenweg, te zacht zijn is ook niet goed , ze zien alleen maar weer dat ze over ons heen kunnen lopen waardoor ze nog meer denken te kunnen flikken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De VS was veel harder op gaan treden. Maar die hebben ook niet zulke goede handelsbetrekkingen met Rusland. De EU/Nederland wel.
Er zat ook een militair op die vlucht las ik ergens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelfs dan nog niet...
Ik heb geen vrienden...
Dacht je thuis te blijven om lekker te fappen en bier te drinken...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
heftige reportage nu op Ned 1 over een 19-jarige jongen die zijn hele familie kwijt is geraakt en alleen achter blijft
twitter:shustry twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:40:27Just saw 2 rebel tanks and truck, all loaded up with heavily armed fighters, driving in direction of crash site, passing Shakhtyorsk. #MH17 reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dacht je thuis te blijven om lekker te fappen en bier te drinken...
Want? Wie gaan we bombarderen dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef truthortruth het volgende:
Persoonlijk vind ik de reactie van Rutte veel te zwak. Let op, ik zeg niet dat je er met militairen direct in moet gaan. Maar geef in ieder geval in de media aan, dat de luchtmobiele brigades paraat worden gemaakt, dat de apaches klaar worden gezet en dat de F16's klaarstaan. En nogmaals, dit betekend niet dat je ze moet inzetten, maar een beetje spierballen rollen werkt een stuk beter tegen die russen.
Hij was in Tokio met vrienden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dacht je thuis te blijven om lekker te fappen en bier te drinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |