Om welke fam gaat het?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat die jongen zo'n interview kan geven... na je hele familie kwijt te zijn geraakt..
Daarom vraag ik me ook af hoe Rusland en de seperatisten hadden gereageerd als er 200 Amerikaanse doden waren gevallen. Niet eens zozeer vanuit Amerikaanse kant bekeken dus, maar vanuit de Russische kant. Ongetwijfeld dat ze nu véél minder bang zijn dan als dit scenario had gespeeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jah maar er is ook nog ergens een middenweg, te zacht zijn is ook niet goed , ze zien alleen maar weer dat ze over ons heen kunnen lopen waardoor ze nog meer denken te kunnen flikken.
Niemand, maar je kan wel het gebied ontzetten.quote:
Ja sorry ik zal er een eind aan breien..quote:
Oekraine werkt overal aan mee (al hebben ze aan alles tekort om dit infra technisch op te vangen).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je zou iets verwachten van een organisatie als interpol. Ik zal wel naïef zijn, waarschijnlijk.
Wat heeft het voor nut om paspoorten weg te moffelen die je eerst op tv hebt laten zienquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:38 schreef Nintex het volgende:
twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:21:54Maar andere zaken zijn verdwenen. De paspoorten die de rebellen eerder toonden bijvoorbeeld. Of de zwarte doos. reageer retweet
Korean Airlines 007 in 1983, een 747 neergeschoten door een Russische MiG.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Rusland in '77 een Zuid Koreaans toestel.
Nooit wat verder gebeurd...
Deze manquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
Mensen de denken dat het is neergehaald zijn echt dom.
Dat is wel sneu iddquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
heftige reportage nu op Ned 1 over een 19-jarige jongen die zijn hele familie kwijt is geraakt en alleen achter blijft
Je verbrand de lichamen en verstopt de paspoorten. Zo kun je slachtoffers laten verdwijnen en dus 'bewijs'. Stel dat iemand een stuk raket in zijn been had zitten o.i.d.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om paspoorten weg te moffelen die je eerst op tv hebt laten zien.
ID-fraudequote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om paspoorten weg te moffelen die je eerst op tv hebt laten zien.
Je moet dan heel Oost-Oekraïne ontzetten. Van ver buiten de rampplek zal de boel beschoten worden en dat zullen ze niet nalaten. De onderzoekers zullen dan niet veilig zijn. Dat is het gewoon niet waard.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niemand, maar je kan wel het gebied ontzetten.
gewoon ontkenning tot er slechts enkele dode naakte lichamen over zijn en een kaal weiland dat ze aan het omploegen zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Inderdaad die dus. Vergiste me in het jaar...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Korean Airlines 007 in 1983, een 747 neergeschoten door een Russische MiG.
zwarte marktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Iran air 655 in 1988 door USA, 290 doden. Hoor je niemand meer over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Korean Airlines 007 in 1983, een 747 neergeschoten door een Russische MiG.
Souvenirs. Er zijn daar vast verzamelaars voor te vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
heftig. heb je de link of naam van het programma?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
heftige reportage nu op Ned 1 over een 19-jarige jongen die zijn hele familie kwijt is geraakt en alleen achter blijft
Wowquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef DeJori het volgende:
twitter:shustry twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:40:27Just saw 2 rebel tanks and truck, all loaded up with heavily armed fighters, driving in direction of crash site, passing Shakhtyorsk. #MH17 reageer retweet
Het schetst het niveau van de gemiddelde Nederlanders. Fok is daar geen uitzondering op trouwens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een treurnis bij de reacties van RTL![]()
[ afbeelding ]
Nogmaals het gaat om het spierballen rollen zodat ze daar wat meer meewerken. Overigens denk ik dat als we die eenheden inzetten icm de oekrainse millitairen het goed mogelijk is om die rampplek te ontzetten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet dan heel Oost-Oekraïne ontzetten. Van ver buiten de rampplek zal de boel beschoten worden en dat zullen ze niet nalaten. De onderzoekers zullen dan niet veilig zijn. Dat is het gewoon niet waard.
1vandaagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heftig. heb je de link of naam van het programma?
In '78 is er ook een Koreaans passagiersvliegtuig neergehaald door de Sovjets.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad die dus. Vergiste e in het jaar...
Of die gezinnen uit Hilversum. Ik herinner me bepaalde namen van de lijst best goed en dan zie je ineens een nabestaande of foto's van families.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |