Ik rook met je mee. Zo al, want ik word er echt krankjorum van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vanaf vanmorgen 8 uur hier.. en knettergek nu...
Straks een joint roken...
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:33 schreef VMSDKR het volgende:
"Bel de commandant maar voor een nieuwe afspraak."
Alsof je een tweedehands legerjeep wil komen bekijken ofzo.![]()
Ok, maar hoe ?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met een republikein aan het roer wel denk ik
Er zijn hier meer trollen dan serieuze postersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
Teveel Xbox spelletjes gespeeld ben ik bang...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is dan dus oorlog. En gaan die forensisch onderzoekers wel veilig zijn als de rampplek bestookt kan worden?
Wishful thinking, sorry.
Ik denk dat Obama dan afgezet zou worden. Na Benghazi, Irak, Syrie, de Krim etc. is zijn beleid t.a.v. het buitenland, terroristen en ook Putin jammerlijk gefaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met een republikein aan het roer wel denk ik
Dit dus. Wij hebben de andere landen ook gesteund in zware tijden. Hoogtijd dat zij ons komen helpen. We zijn nu al bijna 3 dagen verder en er weinig tot geen actie ondernomen. Alleen maar overleggen, bellen en afwachten tot het weer veilig isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef maaria1990 het volgende:
Ok, het is nu al 19 juli 18:32. Slachtoffers liggen nog steeds in het weiland, of zijn door stelende bandieten versleept. Waar zijn de EU, de NAVO, de VN, de alleswetende Amerikanen en andere ''bondgenoten'' nu dan om Nederland en ook Maleisië per direct te helpen? Zo sta je er toch maar weer alleen voor.
Ga er dan zelf heen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef MakkieR het volgende:
Dit schiet echt voor geen meter op, Rusland doet wat hij wil, Separatisten doen wat zij willen en wij staan machteloos toe te kijken.
True, weinig nieuwe info of achtergronden, veel aannames en het meest is actie-reactie (op de man)(meisje)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er zijn hier meer trollen dan serieuze posters
ik ook niet maar mijn kennisenkring is dan ook zeer beperktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
Zei Rutte nou dat iedereen wel iemand kende? Ik heb een paar keer die pax-lijst doorgenomen maar ik ken niemand, ook niet via, via, via...
Ik 'ken' 3 mensen via, via, via...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
Zei Rutte nou dat iedereen wel iemand kende? Ik heb een paar keer die pax-lijst doorgenomen maar ik ken niemand, ook niet via, via, via...
Goed idee, we gaan koken!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Andromache het volgende:
En nu? Maar gaan koken omdat ik niets kan doen? Godskolere.
Je moet het hele gebied schoonvegen. Ik snap niet dat men dit voorstelt. Ik begrijp de emoties, maar geen regering gaat haar vingers eraan branden om de lichamen terug te halen als je er duizenden militairen voor nodig hebt en je onderzoekers niet veilig zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Teveel Xbox spelletjes gespeeld be ik bang...
Die geeft nergens om, alleen moedertje Rusland....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef plesner het volgende:
Also Putin ook maar een meuk geeft om Rutte
Een soepie met wat brood en kruidenboter is wel lekker met dit weer...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Andromache het volgende:
En nu? Maar gaan koken omdat ik niets kan doen? Godskolere.
ik ben bang dat je gelijk hebt. we kunnen wel moeilijk lopen doen maar europa kan zich geen oorlog veroorloven met rusland en andersom ook niet, dus echt ingrijpen is gewoon uitgesloten. het onderzoek heeft nu zoveel vertraging en onduidelijkheden gekregen dat het nooit meer als zuiver beschouwd kan worden. Daarnaast wat bereik je met de schuldvraag? stelt het was oekraine, wat dan? stel het was rusland, wat dan? stel het was een eigen besluit van de seperatisten, wat dan? nederland is in geen positie er iets aan te doen wegens onze rol op het wereldtoneel. Ik vind het vooral voor de nabestaande zo fucking verschrikkelijk, wat een persoonlijke hel maken deze mensen nu allemaal door...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef VMSDKR het volgende:
Zet je nou maar in voor die lichamen, schuldvraag gaat toch nooit beantwoord worden.
Ook niet, alleen om zichzelf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die geeft nergens om, alleen moedertje Rusland....
http://en.wikipedia.org/wiki/Small-world_experimentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef AchJa het volgende:
Maar Obama zou in zo'n situatie ook niet afwachten, militaire eenheden hadden dan al lang de crash site overgenomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Nintex het volgende:
[..]
Ik denk dat Obama dan afgezet zou worden. Na Benghazi, Irak, Syrie, de Krim etc. is zijn beleid t.a.v. het buitenland, terroristen en ook Putin jammerlijk gefaald.
Kennen we nog de 'Reset' tussen Rusland en het westen? We zijn een oor aan genaaid door die KGB-agent, zodat hij zijn rijkje weer kon opbouwen. Teringlijer.
Blijkbaar niet, anders was de OVSE al toegelaten. Het journaal meldde net dat die interpol medewerkers pas morgen zouden aankomen (:'))quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
Er zijn toch mensen van interpol/europol en de fbi onderweg? Dus die ondersteuning is er wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |